Ok, dus ik verwijs naar een topic waar posts met bewijs in staan. Dat topic negeer je, maar omdat ik op wat andere posts niet gereageerd zou hebben terwijl ik dat verplicht ben ofzo bestaat woke niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:13 schreef The_End het volgende:
[..]
Je negeert zelf het woke topic. Er staan meerdere reacties in, maar daar ga je niet op in.
Dit is niet waar. Dit hebben republikeinen ook met wetgeving afgedwongen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok voornamelijk omdat de ouders er bewust voor gekozen hebben om hun kind op zo'n school te zetten. Wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben trouwens, maar het is iig met medeweten van de ouders.
Dat is onzin propaganda.quote:Deze indoctrinatie wordt gevoerd door activisten die er openlijk voor uitkomen het geheim te willen houden voor ouders.
Klein detail.
Dat topic negeer ik helemaal niet. Daar heb ik in gereageerd, maar daar wordt door oa jou niet meer in gereageerd.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dus ik verwijs naar een topic waar posts met bewijs in staan. Dat topic negeer je, maar omdat ik op wat andere posts niet gereageerd zou hebben terwijl ik dat verplicht ben ofzo bestaat woke niet.
Zoiets?
Dan nog, daar hoef ik het niet mee eens te zijn om hier hier mee oneens te zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Dit hebben republikeinen ook met wetgeving afgedwongen.
[..]
Dat is onzin propaganda.
Dat is niet waar. Dit is oa door republikeinen afgedwongen in wetgeving. en jouw 'woke indoctrinatie' absoluut niet. Sterker nog; het bestaat alleen in dit soort fora en bij de republikeinen om lekker tegen iets onzinnigs aan te kunnen schoppen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is verre van fake news. En ik ben in principe geen groot aanhanger van religieuze scholen. Maar vaak zijn deze wel opzichzelfstaand. Kortom, ouders hebben een keuze hun kinderen hierheen te sturen of niet. Publiek onderwijs zou politiek en religieus neutraal moeten zijn. En deze woke indoctrinatie gebeurt dus voornamelijk binnen publieke scholen.
Je hebt er 1 link in gepost. En daarna zijn er nog 2 hele posts in gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:18 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat topic negeer ik helemaal niet. Daar heb ik in gereageerd, maar daar wordt door oa jou niet meer in gereageerd.
Tja, je kunt het blijven ontkennen. Doe dat vooral, maar de realiteit is helaas anders.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:19 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dit is oa door republikeinen afgedwongen in wetgeving. en jouw 'woke indoctrinatie' absoluut niet. Sterker nog; het bestaat alleen in dit soort fora en bij de republikeinen om lekker tegen iets onzinnigs aan te kunnen schoppen.
En zodra het ook hier in NL te laat is hadden we er nu maar iets tegen moeten doenquote:Op dinsdag 5 april 2022 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, je kunt het blijven ontkennen. Doe dat vooral, maar de realiteit is helaas anders.
Die mensen zijn het inmiddels zo gewend dat ze t niet meer zien.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, je kunt het blijven ontkennen. Doe dat vooral, maar de realiteit is helaas anders.
Dat is volgens mij allang het geval. Ik zag recent nog dat bijvoorbeeld organisaties zoals 'Gender Sexuality Alliance' ook actief zijn op veel Nederlandse scholen. Middelbare scholen gelukkig dan nog, maar dat zal over een jaar of twee drie ook wel de peuterspeelzaal zijn. Je zag immers ook zelf al op twitter waar het COC allemaal mee bezig is.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zodra het ook hier in NL te laat is hadden we er nu maar iets tegen moeten doen.
Nou, ik denk wel dat ze het zien. Maar op een of andere manier heeft Links altijd het idee dat ontkennen een goede discussietactiek is. Dus eerst iets heel erg radicaals pushen, en als mensen dit dan opmerken en terecht verontwaardigd over zijn, gewoon glashard ontkennen dat het bestaat.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Die mensen zijn het inmiddels zo gewend dat ze t niet meer zien.
Nou ja, ik denk dat ze een derde groep zijn, de groep die het allemaal ziet gebeuren en het er mee eens is. De activisten zelf.quote:Op dinsdag 5 april 2022 18:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is volgens mij allang het geval. Ik zag recent nog dat bijvoorbeeld organisaties zoals 'Gender Sexuality Alliance' ook actief zijn op veel Nederlandse scholen. Middelbare scholen gelukkig dan nog, maar dat zal over een jaar of twee drie ook wel de peuterspeelzaal zijn. Je zag immers ook zelf al op twitter waar het COC allemaal mee bezig is.
[..]
Nou, ik denk wel dat ze het zien. Maar op een of andere manier heeft Links altijd het idee dat ontkennen een goede discussietactiek is. Dus eerst iets heel erg radicaals pushen, en als mensen dit dan opmerken en terecht verontwaardigd over zijn, gewoon glashard ontkennen dat het bestaat.
Maar gelukkig zit hij vast niet op een openbare school waar hij 'gegroomed' wordt door woke linksquote:The abuse claims, made in an affidavit filed March 21, stated that as he faced criminal charges and possible impeachment in 2018, Eric Greitens repeatedly threatened to commit suicide unless she showed "specific public political support" for him. In one incident of child abuse, that she swore in the affidavit occurred in November 2019, one of their sons came home from a visit his father with a swollen face, bleeding gums and loose tooth and said his father had hit him.
Ohja dat Truth ding. Na de launch ook niets meer over gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:15 schreef Kijkertje het volgende:
Ah Elon Musk schijnt nu de Grote Redder van het Linkse Twitter te worden?![]()
[ twitter ]
Dan zal Trump binnenkort wel weer kunnen posten daar![]()
Truth schijnt hem niet zo te bevallen gek genoeg![]()
Nou af en toe hoor je nog wel eens wat hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ohja dat Truth ding. Na de launch ook niets meer over gehoord.
Typicalquote:Op woensdag 6 april 2022 00:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou af en toe hoor je nog wel eens wat hoor![]()
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |