abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 april 2022 @ 17:59:28 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204340977
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Niks schrikbarends aan, het is juist een vooruitgang dat een bedrijf rekening houdt met zijn werknemers?
Waarom houdt een bedrijf rekening met zijn werknemers door een wet in een staat af te keuren of tegen te werken waardoor je niet meer met kleuters over seks mag praten dan?

Werken er kleuters bij Disney en Apple? En zo ja, praten ze daar dan mee over seks?

Hoe zit dat?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:00:34 #227
323401 Kijkertje
met filter
pi_204340991
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom doen rechtse staten dat in de VS dan niet? Leg dat eens uit want er wordt hier geregeld gesproken over zaken die zouden plaatsvinden die gewoon strafrechterlijk te vervolgen zijn.

Gewoon aanklagen gebeurt dus niet en dan is mijn vraag waarom.
Ja! Ik blijf dat wonderlijk vinden. Als het hele systeem zo immoreel en verrot zou zijn zou je zeggen dat het de moeite waard is om dat systeem aan te klagen om de kinderen te 'beschermen'?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:01:38 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204341007
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom doen rechtse staten dat in de VS dan niet? Leg dat eens uit want er wordt hier geregeld gesproken over zaken die zouden plaatsvinden die gewoon strafrechterlijk te vervolgen zijn.

Gewoon aanklagen gebeurt dus niet en dan is mijn vraag waarom.
Florida is rechts lijkt me?

Omdat het blijkbaar zo sneaky in het onderwijs is geslopen dat de autoriteiten van Florida het wetmatig willen aanpakken ipv de rechter elke keer. Wat is het probleem daarmee, wetgeving?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:02:22 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204341013
quote:
84s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja! Ik blijf dat wonderlijk vinden. Als het hele systeem zo immoreel en verrot zou zijn zou je zeggen dat het de moeite waard is om dat systeem aan te klagen om de kinderen te 'beschermen'?
Waarom zou een staat niet gewoon wetgeving maken ipv mensen aan te klagen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 18:02:53 #230
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204341017
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Komt omdat elk bedrijf diversity and inclusion officers in dienst hebben moeten nemen, en die nemen weer alleen activisten die net zoals zijzelf denken aan. Dit is waarom de rot vooral bij Disney zo diep zit.
Dat moeten ze helemaal niet, dat is een eigen keuze, er is geen enkele wet die ze daartoe verplicht. Mijn vrouw werkt bij een groot Amerikaans, internationaal bedrijf wat altijd prat ging op het feit dat ze met RNC buttons op kantoor rondliepen en daar is ook een diversity officer zonder dat er ooit ook maar een "activist" is aangenomen, strerker nog, diversity officers mogen helemaal niemand aannemen, die mogen adviseren en beoordelen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:04:22 #231
323401 Kijkertje
met filter
pi_204341025
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom houdt een bedrijf rekening met zijn werknemers door een wet in een staat af te keuren of tegen te werken waardoor je niet meer met kleuters over seks mag praten dan?

Werken er kleuters bij Disney en Apple? En zo ja, praten ze daar dan mee over seks?

Hoe zit dat?
Wat versta je precies onder 'seks' en geef eens aan waarbij dat structureel zodanig gebeurt dat het niet op die leeftijd afgestemd is? Mag je het hebben over twee papa's of mama's als kinderen daar vragen over stellen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:05:24 #232
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204341040
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Niks schrikbarends aan, het is juist een vooruitgang dat een bedrijf rekening houdt met zijn werknemers?
Het zijn niet alle werknemers, slechts een radicaal progressieve groep. Er is bij bijvoorbeeld Disney ook een meer conservatieve groep werknemers die het bedrijf vroegen in een mail om politieke neutraliteit.

Maar dat jij je in dit soort ontwikkelingen helemaal kunt vinden kan ik mij goed voorstellen. Als het via de politiek niet lukt, kun je dan het bedrijfsleven nog altijd gebruik als een drukmiddel om de politiek van buitenaf te beïnvloeden. Zo kunnen woke-isten constant hun wil bij anderen opleggen. Ik denk alleen niet dat je op die manier nog lang een functionerende samenleving hebt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:05:48 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204341047
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat moeten ze helemaal niet, dat is een eigen keuze, er is geen enkele wet die ze daartoe verplicht. Mijn vrouw werkt bij een groot Amerikaans, internationaal bedrijf wat altijd prat ging op het feit dat ze met RNC buttons op kantoor rondliepen en daar is ook een diversity officer zonder dat er ooit ook maar een "activist" is aangenomen, strerker nog, diversity officers mogen helemaal niemand aannemen, die mogen adviseren en beoordelen.
Wettelijk gezien, nee. Maatschappelijk gezien ontkom je er niet aan, ook in NL wordt het meer en meer gemeengoed.

En wat ze op papier niet mogen zal allemaal wel, als je bij bijv Disney ziet wat daar allemaal bedrijfspolicy is, gelekt uit vergaderingen, dan is zo'n officer blijkbaar enorm invloedrijk. Zelfs de CEO werd overruled door wokeactivisten van binnenuit.

Dus het neigt naar downplayen en gaslighten dit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 18:06:03 #234
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204341049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Florida is rechts lijkt me?

Omdat het blijkbaar zo sneaky in het onderwijs is geslopen dat de autoriteiten van Florida het wetmatig willen aanpakken ipv de rechter elke keer. Wat is het probleem daarmee, wetgeving?
Florida is rechts en er loopt geen enkele rechtszaak tegen DIsney hierover laat staan een strafrechterlijk onderzoek.

Voor de zaken waar jij en anderen DIsney van beschuldigd is allang wetgeving, er is wetgeving voor grooming en pedofilie, of niet?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:06:36 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204341057
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat versta je precies onder 'seks' en geef eens aan waarbij dat structureel zodanig gebeurt dat het niet op die leeftijd afgestemd is? Mag je het hebben over twee papa's of mama's als kinderen daar vragen over stellen?
Zie woketopic, voor de 978236ste keer :W.

Staat daar allemaal in tientallen voorbeelden, kan je zelf ook nog op doorklikken voor nog honderden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 18:07:08 #236
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204341061
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wettelijk gezien, nee. Maatschappelijk gezien ontkom je er niet aan, ook in NL wordt het meer en meer gemeengoed.

En wat ze op papier niet mogen zal allemaal wel, als je bij bijv Disney ziet wat daar allemaal bedrijfspolicy is, gelekt uit vergaderingen, dan is zo'n officer blijkbaar enorm invloedrijk. Zelfs de CEO werd overruled door wokeactivisten van binnenuit.

Dus het neigt naar downplayen en gaslighten dit.
Dus ze moeten dat niet en niemand in een bedrijf overruled de CEO, dat is totale onzin. Alleen de aandeelhouders en board kan dat doen. Je verzint gewoon van alles hier.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:07:35 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204341063
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Florida is rechts en er loopt geen enkele rechtszaak tegen DIsney hierover laat staan een strafrechterlijk onderzoek.

Voor de zaken waar jij en anderen DIsney van beschuldigd is allang wetgeving, er is wetgeving voor grooming en pedofilie, of niet?
Waarom moet ik me verantwoorden voor een wet die verdomme al is aangenomen precies? :D.

Er was blijkbaar reden toe he, toestemming of goedkeuring van mij of niet :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204341072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom blijf je nou ondanks alle discussie over modden etc zo doodrammen. Ik geef je verdomme een heel fucking topic vol antwoord, alleen niet hier omdat het hier, zoals al meerdere malen verteld, OFFTOPIC is.

FFS doe nou eens niet de hele tijd alsof je 8 bent.
Gast denk aan je hart , dit soort reacties zijn echt niet nodig . Ik weet dat je beter kan O+

Zal de reactie daarom ook verwijderen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:08:12 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204341075
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat versta je precies onder 'seks' en geef eens aan waarbij dat structureel zodanig gebeurt dat het niet op die leeftijd afgestemd is? Mag je het hebben over twee papa's of mama's als kinderen daar vragen over stellen?
Waarom zouden kinderen hier op school uitgebreid vragen over willen stellen? Daar is totaal geen reden voor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:08:24 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204341077
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dus ze moeten dat niet en niemand in een bedrijf overruled de CEO, dat is totale onzin. Alleen de aandeelhouders en board kan dat doen. Je verzint gewoon van alles hier.
Neuh, maar je kan alles terugzien hoor :).

Jij negeert ook het hele woketopic en doet alles af met "klopt niet".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:09:02 #241
323401 Kijkertje
met filter
pi_204341085
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zie woketopic, voor de 978236ste keer :W.

Staat daar allemaal in tientallen voorbeelden, kan je zelf ook nog op doorklikken voor nog honderden.
Neeehhh ik gun jullie je 'woke' bubbeltje en heb het liever over het verband daarmee met de Amerikaanse politiek/verkiezingen en dan is dit het juiste topic ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:09:06 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204341086
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neuh, maar je kan alles terugzien hoor :).

Jij negeert ook het hele woketopic en doet alles af met "klopt niet".
nee

[ Bericht 9% gewijzigd door Ali_boo op 06-04-2022 16:33:38 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:10:04 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204341097
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Neeehhh ik gun jullie je 'woke' bubbeltje en heb het liever over het verband daarmee met de Amerikaanse politiek/verkiezingen en dan is dit het juiste topic ;)
Zeg dan gewoon dat je liever trollt, dat is tenminste eerlijk en kan ik mee leven hoor :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:11:12 #244
323401 Kijkertje
met filter
pi_204341115
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zeg dan gewoon dat je liever trollt, dat is tenminste eerlijk en kan ik mee leven hoor :).
Ah dan maar weer een ad hominem ...

Tijd om af te haken :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204341117
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een leuke poging tot gaslighting. Woke gedachtegoed bestaat natuurlijk wel degelijk en het wordt op Amerikaanse scholen ook gebruikt om kinderen mee te indoctrineren. Dat een weldenkende politieke partij zoals de Republikeinen hier tegen zijn is ook niet meer dan logisch.
Dit is niet waar. Je verspreidt fake news.

Laten we wel even duidelijk zijn over indoctrinatie: de conservatieven hebben decennia lang hun christelijke en anti wetenschap propaganda lopen pushen op scholen en blijven dat doen. Vanwaar de selectieve verontwaardiging. Waarom sta je niet te roepen om een wet die godsdienst verbied op scholen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2022 18:12:18 ]
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:12:46 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204341128
quote:
81s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah dan maar weer een ad hominem ...
Nee, als jij toegeeft expres argumenten te negeren om gewoon door te kunnen drammen met je eigen mening, dan geef je letterlijk toe dat je trolt :).

Kan je ad hominemmen tot je een ons weegt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204341133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, als jij toegeeft expres argumenten te negeren om gewoon door te kunnen drammen met je eigen mening, dan geef je letterlijk toe dat je trolt :).

Kan je ad hominemmen tot je een ons weegt.
Je negeert zelf het woke topic. Er staan meerdere reacties in, maar daar ga je niet op in.
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 18:14:28 #248
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204341138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neuh, maar je kan alles terugzien hoor :).

Jij negeert ook het hele woketopic en doet alles af met "klopt niet".
Dat klopt. En dit was mijn laatste post hier, succes verder.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:14:44 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204341140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef The_End het volgende:

[..]
Dit is niet waar. Je verspreidt fake news.

Laten we wel even duidelijk zijn over indoctrinatie: de conservatieven hebben decennia lang hun christelijke en anti wetenschap propaganda lopen pushen op scholen en blijven dat doen. Vanwaar de selectieve verontwaardiging. Waarom sta je niet te roepen om een wet die godsdienst verbied op scholen?
Ik gok voornamelijk omdat de ouders er bewust voor gekozen hebben om hun kind op zo'n school te zetten. Wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben trouwens, maar het is iig met medeweten van de ouders.

Deze indoctrinatie wordt gevoerd door activisten die er openlijk voor uitkomen het geheim te willen houden voor ouders.

Klein detail.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:16:38 #250
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204341154
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:11 schreef The_End het volgende:

[..]
Dit is niet waar. Je verspreidt fake news.

Laten we wel even duidelijk zijn over indoctrinatie: de conservatieven hebben decennia lang hun christelijke en anti wetenschap propaganda lopen pushen op scholen en blijven dat doen. Vanwaar de selectieve verontwaardiging. Waarom sta je niet te roepen om een wet die godsdienst verbied op scholen?
Nee hoor, dit is verre van fake news. En ik ben in principe geen groot aanhanger van religieuze scholen. Maar vaak zijn deze wel opzichzelfstaand. Kortom, ouders hebben een keuze hun kinderen hierheen te sturen of niet. Publiek onderwijs zou politiek en religieus neutraal moeten zijn. En deze woke indoctrinatie gebeurt dus voornamelijk binnen publieke scholen.

Ik zou er totaal geen issue mee hebben als er specifieke progressieve scholen kwamen. Dat zou natuurlijk alsnog zielig zijn voor de kinderen die daarheen worden gestuurd. Maar dan hebben ouders in elk geval de keus of hun kroost wordt blootgesteld aan dergelijk verderfelijk gedachtegoed of niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')