Twee zeges op één dagquote:
Dit is leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jansen - Gilding als finale, je verzint het niet
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:19 schreef Pino112 het volgende:
Noppy wint van Mvg hahahaha
Stond er weer wind?
Gilding gooit al best wel lang vrij goed.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik deed vanavond wat anders en zie dat de finale Danny Jansen - gilding was. Is dit een slechte 1 april grap? Andrew facking gilding?
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik deed vanavond wat anders en zie dat de finale Danny Jansen - gilding was. Is dit een slechte 1 april grap? Andrew facking gilding?
Dit zegt genoegquote:
Hoi poepiequote:Op vrijdag 1 april 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi om te zien dat Jansen al zo snel een titel weet te pakken. Wie had dat 2-3 jaar geleden gedacht met dat geduw en getrek in zijn worp (zie video). Ik denk dat hij het op het podium ook kan. Die lijkt zich nergens druk om te maken
Opvallend trouwens dat Durrant zijn worp heeft aangepast. Bij het weggooien lijkt hij de darts meer te duwen dan echt te gooien zeg maar.
Ook vier deciders gewonnen, en niet tegen de minste spelers. Tegen Chisnall en Gilding gooit hij ook zijn matchdarts direct. Voor iemand zonder ervaring op dit niveau is dit heel knap.quote:
Jeetje, terwijl ie nu zo’n rustige mooie worp heeft, knap hoor. Wat een ontwikkeling.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
Wie had dat 2-3 jaar geleden gedacht met dat geduw en getrek in zijn worp (zie video).
Laatste WK dat hij speelde was 2017 en toch voelt hij als onderdeel van het meubilair.quote:
https://dartstreams.de.cool/pdc1.phpquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:20 schreef Zipportal het volgende:
Jermaine Wattimena vs Jeffrey de Zwaan
[ afbeelding ]
@:Poepz0r
Stond al aan hier.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://dartstreams.de.cool/pdc1.php
Zo hier live te aanschouwen!!!
Micky mag gaan zitten met 103 gemiddeld, zure beffer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
B16
110.05
(11)
Humphries, Luke
2
-
1
Mansell, Mickey
118.23
Wedstrijdje
op zeker een bloedlul.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Micky mag gaan zitten met 103 gemiddeld, zure beffer.
Lijkt me een nudist.quote:
wel eentje die zo wit is dat ie totaal blend met t strand en de grijze Noord-Ierse kustquote:
Pinda ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ook bij bedplasser Ted passen geen plakplaatjes.
V Peer opent 12-15-15 koekoek Whitlock heeft een GROOT probleem.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ook bij bedplasser Ted passen geen plakplaatjes.
Berry is wel goed bezig de laatste tijd toch?quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Peer opent 12-15-15 koekoek Whitlock heeft een GROOT probleem.
11 darter erachteraan genot.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Peer opent 12-15-15 koekoek Whitlock heeft een GROOT probleem.
Ja ik hoop echt dat zijn mentale issues verdwijnen, want het is in potentie echt een belachelijk goede speler. Zijn stijl is zo smooth.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berry is wel goed bezig de laatste tijd toch?
Alleen op vreemde bodem genot.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soms ja op belangrijke momenten. Bij ons in de competitie nooit trouwens
Competitie hier is nu wel genot:quote:
Dat is een snel einde van het tijdperk Danny Jansen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Richie wint een potje matten van De Mat
Andrew 100 Gulden er ook alweer uitquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is een snel einde van het tijdperk Danny Jansen.
En volgende ronde er gewoon weer kansloos uitgaan tegen Killingtonquote:
Walgelijke kantoorklerk die Heta met dat tongetje en armbandje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heta staat buitenaards te gooien over de hele dag, koekeok.
Ik wil niet in zijn kelder kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Walgelijke kantoorklerk die Heta met dat tongetje en armbandje.
Heeft die nou al wat aan z’n arm laten doen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:16 schreef Grifte het volgende:
Jammer Aspinall, maar prima gegooid vandaag
Als een echte Pisvee- Calimero zal die nu ook weer een schuldige aanwijzenquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:Powerloungen
Het is tot zeuven.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:Powerloungen
Mink Kok is een enorme baas.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi. Die dacht ook de dans te kunnen ontspringen.
0-4 zelfsquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Van 0-3 achter naar 8-4 winst voor MVG.
Is een bewussie. Het draaide niet meer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Al dat sporten voor niks. Hij wordt weer viesdik.
Kan het nergens vinden. Dan zou hij ook gewoon toernooien gemist moeten hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft die nou al wat aan z’n arm laten doen?
Tjaquote:"They're trying to control it as best as they can," he said. "I’m having cortisone injections, anti-inflammatories, doing rehab exercises, and in between playing, I’m also putting my stint back on and trying to give it as much recovery time as possible.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
We mogen oprecht de vraag gaan stellen of Whitlock wel het WK gaat halen.
Jammer dat Met zich voor maar 1 van de komende 5 Euro Tours heeft gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Edgar 0 91.04
Campbell 6 109.98
[ afbeelding ]
Om er een ronde verder met 85 gemiddeld vanaf te gaan met witte was.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
Edgar 0 91.04
Campbell 6 109.98
[ afbeelding ]
Erg mooi.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Van Gerwen (114) staat 2-4 achter tegen Weets. 4-6 verloren, toedels.
Duidelijke mentale klap gehad door zijn uitschakelingquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ross Smith bakt er nog geen kut van, dit jaar. Slechts 6k, waarvan 2k startgeld voor ET's is.
Opmerkelijk voor de #2 Pro Tour-seed op het WK.
Ho ho, het is niet zo erg dat hij nog nooit op de vloer of op een podium gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach Michael Smith, Will you ever win?
Tweedequote:Op zaterdag 9 april 2022 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is denk ik zijn eerste overwinning bij de PDC?
Raya helaas ookquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Danny naar Mike naar Dirk. We worden verwend. Djurmeen en Djeffrey slaan voorlopig over
Weet je wat hij nog meer gewonnen heeft?quote:
PC11 vorig jaar in Niedernhausenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je wat hij nog meer gewonnen heeft?
Ah, bedankt!quote:
Noice, Josh gaat op de lijst.quote:Op zondag 10 april 2022 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
https://recap.dartconnect(...)c5ef02dd48a4504fa606
Holyshit, @:mani89 @:wimderon
Is 'm van harte gegund na een lastige periode.quote:
Wat jammer voor Adriaantje. Maar niet heus.quote:Op zondag 10 april 2022 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
Die Josh Rock staat al het hele seizoen bovengemiddeld goed te spelen. Benieuwd of ie in de loop van het jaar verder komt bovendrijven.quote:Op zondag 10 april 2022 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
Werd tijdens q school ook al aangekondigd als een groot talentquote:Op donderdag 14 april 2022 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die Josh Rock staat al het hele seizoen bovengemiddeld goed te spelen. Benieuwd of ie in de loop van het jaar verder komt bovendrijven.
RAP met ruim 107 gemiddeld.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
https://recap.dartconnect(...)aff65177c1af99fb0e19
Het Heta-monster slaat weer eens toe.
https://recap.dartconnect(...)b4275177c1af99fb0f99
Straya naar de laatste 32.
Tijd voor een nieuw setje.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wright gaat niet zo lekker he? Als je nu ook al van Beaton een pandoering krijgt..
Hij kon 5-3 voor komen maar toen smeet Smiss een 170 uit terwijl Dirruk op 32 stond. (en rond de 113 gemiddeld)quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:54 schreef franklop het volgende:
Smiss wint finale van Dirk met 8-6. Dirk stond 5-3 voor en gooide iets van 107 gemiddeld
Zo’n beetje iedere speler in vorm treft een andere speler in vorm en andersom. Alleen Anderson-Humphries gaat duidelijk naar Humphries normaal gesproken (en Anderson is wel een joker).quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf morgen vier dagen de vloer op om de WMP-race te beslissen.
Virtuele brekket, maar alles ligt nog open:
1. Wright v 16. Ratajski
8. Van den Bergh v 9. Clayton
4. Smith v 13. Cullen
5. Wade v 12. Noppert
--
2. Price v 15. Chisnall
7. De Sousa v 10. Cross
3. Van Gerwen v 14. Van Duijvenbode
6. Anderson v 11. Humphries
Ligt er ook maar net aan waar Heta en Aspinall in de sheet komen. Dat zijn wel de gevaarlijkste klanten van de unseeded players, en dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo’n beetje iedere speler in vorm treft een andere speler in vorm en andersom. Alleen Anderson-Humphries gaat duidelijk naar Humphries normaal gesproken (en Anderson is wel een joker).
Zijn wel de enige twee als ik zo kijk maar die horen in de top 16 thuis . Ross gaat er nog wel uit. Rits en Sjurl zijn niet heel indrukwekkend de laatste tijd volgens mij. Schindler heeft het op tv nog niet laten zien. Gurney en Bunting moet je nooit afschrijven, zit een plotse halve finale in en ook een 80 gemiddeld in de eerste ronde. Dobey, Razma, Clemens, Lewis en Gilding zijn normaal gesproken slachtvoer op zo’n toernooi nu (dus een van hen gaat totaal het tegendeel bewijzen). Huybrechts en Lukeman zijn voor mij onberekenbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan waar Heta en Aspinall in de sheet komen. Dat zijn wel de gevaarlijkste klanten van de unseeded players, en dat is nog zacht uitgedrukt.
Searle blijft een onberekenbare patriot.
Was heerlijke pot!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
Searle 6-5 Rock, ongelukkige loting du jour @:sportex
En het presteren van Clayton op de vloer kan hem echt gaan opbreken voor de ET-seeding. Verliest met 6-4 van Raman.
Had de hoop opgegeven na de uk open toen die verloor in zijn eerste wedstrijd van een riley qualifier. Daarna is hij begonnen met winnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gezien zn leeftijd en hoe lang ie al op de tour actief is (met onderbrekingen) is het bijzonder opvallend wat Gilding al t hele jaar aan t doen is.
Haha zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Dirk is vliegende. Heeft hij een doosje pep gesnoven, vandaag?
Enige waar ie wat liet liggen volgens mij. Zette die ook weer heerlijk recht.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van hem zag was dat hij 4-0 achter stond tegen Edhouse met 80 gemiddeld
13,12,14, 12 verloren leg en 14. Matig, slecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:51 schreef Sportex het volgende:
[..]
Enige waar ie wat liet liggen volgens mij. Zette die ook weer heerlijk recht.
Nou doe het maar eens naquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
13,12,14, 12 verloren leg en 14. Matig, slecht.
Tussendoor nog wel een 21-darter waarin Edhouse matchdarts miste zie ik.
Tja. Geen winnaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:57 schreef Remco2021 het volgende:
Let ook op Gilding, die staat ook best goed te gooien de laatste toernooien. De man met gouden tanden.
Nou het is hem gegund. Denk eerste ronde zitten op de matchplay.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:01 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Maar wel een reuzendoder. Zijn gebit geeft hem kracht ............
Geloof er niks van. Staat erg gemiddeld te gooien de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:13 schreef Sportex het volgende:
Dirk denkt dat ie de matchplay kan winnen. Zoiets zeg ie normaal nooit. Ik geloof hem wel. Vooral omdat hij finishend heel sterk oogt en dat is altijd zijn zwakke punt geweest.
Hij is vooral goed op de vloer. Op de ET schiet hij zichzelf zo vaak in de been.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:55 schreef bechirti het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Staat erg gemiddeld te gooien de laatste tijd.
Met de trekker van de baas op agentjes inrijden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
Dirk staat er voor vandaag niet op. Gaat hij soms voor z'n aubergines zorgen?
https://tv.dartconnect.com/boards/pdcpc22e19
Zie voor Gilding een ideale route om zijn WMP-ticket te verzekeren.
Lewis moet tegen Rock.
De Gilding in deze vorm houdt Van Barneveld makkelijk tegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie een finale er wel inzitten vandaag voor Raya
Had nog kleine hoop op fat Vinnie, maar helaas. Whitlock verdient t misschien nog wel gezien zn vorm van de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
Rodriguez gaat ook goede zaken doen voor de WMP vandaag.
Anticlimaxje met nog twee dagen te gaan. Dan moeten er echt grote dingen gebeuren de komende twee dagen, wil er iets veranderen.
Lee Evans staat buitenaard te gooien tegen Rayquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Gilding in deze vorm houdt Van Barneveld makkelijk tegen.
Vervelend dat lege huls Zonneveld ook weer goed staat te gooien.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lee Evans staat buitenaard te gooien tegen Ray
Direct gevecht met Humphries om de elfde plek op de wereldranglijst.quote:
Wel weer tegen een Nederlanderquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:09 schreef wimderon het volgende:
Finale voor Goldfinger @:spleeh
[ afbeelding ]
Ik volg Tour deze maanden. Wat is er aan de hand?quote:
Oh, hij heeft een players championship gewonnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volg Tour deze maanden. Wat is er aan de hand?
128 good players. Everyone is tired. Over the moon.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Hilarisch om te zien hoe Pol 10.000 vragen op Noppert afvuurt en er alleen ''it's only fighting' en 'i'm speechless' uitkomt.
Erg mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:03 schreef Wertha het volgende:
[..]
Oh, hij heeft een players championship gewonnen.
Niks tegen Danny, maar Goldfinger had wel eindelijk een keer zijn titel verdiend.quote:
Waarom? Zodat we dan voor eeuwig van "dat" gezeik af zijn of zo?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks tegen Danny, maar Goldfinger had wel eindelijk een keer zijn titel verdiend.
.
Blijf volgende twee dagen ook maar wegquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Zodat we dan voor eeuwig van "dat" gezeik af zijn of zo?![]()
Vind het een walgelijke speler om naar te kijken. Met zijn 1967 kop, bril, stand aan de oche en niet te vergeten zijn kk slechte gebit. Sorry, denk ik.
Dat mag hoor en ik snap het, maar ik vind het cult.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Zodat we dan voor eeuwig van "dat" gezeik af zijn of zo?![]()
Vind het een walgelijke speler om naar te kijken. Met zijn 1967 kop, bril, stand aan de oche en niet te vergeten zijn kk slechte gebit. Sorry, denk ik.
Met plezier hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:53 schreef spleeh het volgende:
[..]
Blijf volgende twee dagen ook maar weg
Dan loop je voor geen meter op te lettenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:55 schreef bechirti het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Staat erg gemiddeld te gooien de laatste tijd.
Ik denk dat hij geen eens durft te winnen johquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks tegen Danny, maar Goldfinger had wel eindelijk een keer zijn titel verdiend.
.
Vloer doet ie t goed idd, helaas geen enkele garantie voor goed resultaat op groot tv-toernooiquote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is vooral goed op de vloer. Op de ET schiet hij zichzelf zo vaak in de been.
Je doet net of ie net komt kijken. Hij heeft wel vaker niveau laten zien op TV, ook op het WK.quote:Op zondag 10 juli 2022 00:51 schreef bechirti het volgende:
[..]
Vloer doet ie t goed idd, helaas geen enkele garantie voor goed resultaat op groot tv-toernooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |