Twee zeges op één dagquote:
Dit is leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jansen - Gilding als finale, je verzint het niet
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:19 schreef Pino112 het volgende:
Noppy wint van Mvg hahahaha
Stond er weer wind?
Gilding gooit al best wel lang vrij goed.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik deed vanavond wat anders en zie dat de finale Danny Jansen - gilding was. Is dit een slechte 1 april grap? Andrew facking gilding?
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik deed vanavond wat anders en zie dat de finale Danny Jansen - gilding was. Is dit een slechte 1 april grap? Andrew facking gilding?
Dit zegt genoegquote:
Hoi poepiequote:Op vrijdag 1 april 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi om te zien dat Jansen al zo snel een titel weet te pakken. Wie had dat 2-3 jaar geleden gedacht met dat geduw en getrek in zijn worp (zie video). Ik denk dat hij het op het podium ook kan. Die lijkt zich nergens druk om te maken
Opvallend trouwens dat Durrant zijn worp heeft aangepast. Bij het weggooien lijkt hij de darts meer te duwen dan echt te gooien zeg maar.
Ook vier deciders gewonnen, en niet tegen de minste spelers. Tegen Chisnall en Gilding gooit hij ook zijn matchdarts direct. Voor iemand zonder ervaring op dit niveau is dit heel knap.quote:
Jeetje, terwijl ie nu zo’n rustige mooie worp heeft, knap hoor. Wat een ontwikkeling.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
Wie had dat 2-3 jaar geleden gedacht met dat geduw en getrek in zijn worp (zie video).
Laatste WK dat hij speelde was 2017 en toch voelt hij als onderdeel van het meubilair.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |