Twee zeges op één dagquote:
Dit is leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jansen - Gilding als finale, je verzint het niet
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:19 schreef Pino112 het volgende:
Noppy wint van Mvg hahahaha
Stond er weer wind?
Gilding gooit al best wel lang vrij goed.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik deed vanavond wat anders en zie dat de finale Danny Jansen - gilding was. Is dit een slechte 1 april grap? Andrew facking gilding?
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik deed vanavond wat anders en zie dat de finale Danny Jansen - gilding was. Is dit een slechte 1 april grap? Andrew facking gilding?
Dit zegt genoegquote:
Hoi poepiequote:Op vrijdag 1 april 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
Mooi om te zien dat Jansen al zo snel een titel weet te pakken. Wie had dat 2-3 jaar geleden gedacht met dat geduw en getrek in zijn worp (zie video). Ik denk dat hij het op het podium ook kan. Die lijkt zich nergens druk om te maken
Opvallend trouwens dat Durrant zijn worp heeft aangepast. Bij het weggooien lijkt hij de darts meer te duwen dan echt te gooien zeg maar.
Ook vier deciders gewonnen, en niet tegen de minste spelers. Tegen Chisnall en Gilding gooit hij ook zijn matchdarts direct. Voor iemand zonder ervaring op dit niveau is dit heel knap.quote:
Jeetje, terwijl ie nu zo’n rustige mooie worp heeft, knap hoor. Wat een ontwikkeling.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
Wie had dat 2-3 jaar geleden gedacht met dat geduw en getrek in zijn worp (zie video).
Laatste WK dat hij speelde was 2017 en toch voelt hij als onderdeel van het meubilair.quote:
https://dartstreams.de.cool/pdc1.phpquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:20 schreef Zipportal het volgende:
Jermaine Wattimena vs Jeffrey de Zwaan
[ afbeelding ]
@:Poepz0r
Stond al aan hier.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://dartstreams.de.cool/pdc1.php
Zo hier live te aanschouwen!!!
Micky mag gaan zitten met 103 gemiddeld, zure beffer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
B16
110.05
(11)
Humphries, Luke
2
-
1
Mansell, Mickey
118.23
Wedstrijdje
op zeker een bloedlul.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Micky mag gaan zitten met 103 gemiddeld, zure beffer.
Lijkt me een nudist.quote:
wel eentje die zo wit is dat ie totaal blend met t strand en de grijze Noord-Ierse kustquote:
Pinda ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ook bij bedplasser Ted passen geen plakplaatjes.
V Peer opent 12-15-15 koekoek Whitlock heeft een GROOT probleem.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ook bij bedplasser Ted passen geen plakplaatjes.
Berry is wel goed bezig de laatste tijd toch?quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Peer opent 12-15-15 koekoek Whitlock heeft een GROOT probleem.
11 darter erachteraan genot.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Peer opent 12-15-15 koekoek Whitlock heeft een GROOT probleem.
Ja ik hoop echt dat zijn mentale issues verdwijnen, want het is in potentie echt een belachelijk goede speler. Zijn stijl is zo smooth.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berry is wel goed bezig de laatste tijd toch?
Alleen op vreemde bodem genot.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soms ja op belangrijke momenten. Bij ons in de competitie nooit trouwens
Competitie hier is nu wel genot:quote:
Dat is een snel einde van het tijdperk Danny Jansen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Richie wint een potje matten van De Mat
Andrew 100 Gulden er ook alweer uitquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat is een snel einde van het tijdperk Danny Jansen.
En volgende ronde er gewoon weer kansloos uitgaan tegen Killingtonquote:
Walgelijke kantoorklerk die Heta met dat tongetje en armbandje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heta staat buitenaards te gooien over de hele dag, koekeok.
Ik wil niet in zijn kelder kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Walgelijke kantoorklerk die Heta met dat tongetje en armbandje.
Heeft die nou al wat aan z’n arm laten doen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:16 schreef Grifte het volgende:
Jammer Aspinall, maar prima gegooid vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |