abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204293638
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:21 schreef Cherni het volgende:

[..]
Omdat er een president gekozen is met een Joodse achtergrond trekt deze twitter gigant de conclusie dat de Oekraïne het zelfs nog veel en veel beter doet dan Polen en vele andere landen.
Sterker nog, dan zou Rusland het nog beter doen dan Polen.

Vreemde conclusie.
Daar gaat het niet om. Rusland denazificeert het minst anti-semitische land van Oost-Europa.
pi_204293662
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:24 schreef polderturk het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om. Rusland denazificeert het minst anti-semitische land van Oost-Europa.
Och Rusland gebruikt die propaganda om zijn oorlog te kunnen voeren. Het gaat de Russen om uitbreiding van macht(herstellen van een sovjet-unie) en grondstoffen(Donbas). Niet meer dan dat.
pi_204293675
quote:

[..]
Omdat er een president gekozen is met een Joodse achtergrond trekt deze twitter gigant de conclusie dat de Oekraïne het zelfs nog veel en veel beter doet dan Polen en vele andere landen.

Vreemde conclusie.
Die 'twitter gigant' plaatst de uitkomst van een onderzoek over dit onderwerp in zijn tweet en gebruikt dit als onderbouwing van zijn stelling.

Jij beweert vervolgens dat hij een conclusie trekt uit het presidentschap van iemand met een Joodse achtergrond.
Jij bent hierin duidelijk degene die een vreemde conclusie trekt.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  vrijdag 1 april 2022 @ 12:33:35 #254
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204293726
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:28 schreef Cherni het volgende:

[..]
Och Rusland gebruikt die propaganda om zijn oorlog te kunnen voeren. Het gaat de Russen om uitbreiding van macht(herstellen van een sovjet-unie) en grondstoffen(Donbas). Niet meer dan dat.
Het helpt wel als anderen die in alle overigen Kremlin-bullshit trappen ook eens naar dit soort feiten kijken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204293736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:33 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het helpt wel als anderen die in alle overigen Kremlin-bullshit trappen ook eens naar dit soort feiten kijken.
Nee, dat helpt niet omdat ze naar nieuws kijken met een bepaalde vooringenomenheid.

Mijn eerste reactie is automatisch "Ik wacht wel even op bevestiging" als er weer iets van de daken wordt geschreeuwd.
pi_204293749
quote:

[..]
Als je mensen dat nog moet gaan uitleggen dat het niet om denazificeren gaat, maar dat het een propaganda middel is, dan krijg je die lui toch niet meer om. Die moeite bespaar ik mij.
pi_204293789
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Elk Oost-Europees land heeft zijn fair share of corruption. Alleen de staat van de legers van Rusland en Oekraine al. Alleen dat grote verschil geeft al aan dat Oekraine veel verder is om de corruptie in te dammen dan bijvoorbeeld een Rusland.
Je land verdedigen en zorgen dus dat je leger fatsoenlijk is heeft ook met nationalisme te maken. Dat is er sinds 2014 wel aanwezig in Oekraïne. Dat zegt niet dat je als land opeens minder corrupt bent ofzo.
pi_204293797
quote:

[..]

Vreemde conclusie.
Sowieso ontzettend vermoeiend dat gezuil met joods de hele tijd. Het zijn Israëliërs en die president is gewoon Oekraïns.
pi_204293801
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:43 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Je land verdedigen en zorgen dus dat je leger fatsoenlijk is heeft ook met nationalisme te maken. Dat is er sinds 2014 wel aanwezig in Oekraïne. Dat zegt niet dat je als land opeens minder corrupt bent ofzo.
Voor 2014 was er juist veel corruptie en een hoop mis, zo was notabene die azov bataljon ontstaan, uit vrijwilligers omdat Oekraïne nauwelijks in staat was iets te doen.

Zelensky is onder andere degene geweest die bepaalde mensen op de juiste plek had verwijderd en neergezet, met als opdracht het leger op orde te krijgen want corruptie.

Dat is beter gegaan dan verwacht.
pi_204293820
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Voor 2014 was er juist veel corruptie en een hoop mis, zo was notabene die azov bataljon ontstaan, uit vrijwilligers omdat Oekraïne nauwelijks in staat was iets te doen.

Zelensky is onder andere degene geweest die bepaalde mensen op de juiste plek had verwijderd en neergezet, met als opdracht het leger op orde te krijgen want corruptie.

Dat is beter gegaan dan verwacht.
Ja dat zeg ik toch. Sinds 2014 groeit het oekrains nationalisme, en daarmee doel ik niet op azov maar gewoon op alle mensen die hun land willen verdedigen, en dat zorgt ervoor dat je leger minder corrupt wordt omdat je dat echt niet kan maken. Maar zodra het vrede is en het over iets anders dan het leger gaat, de miljarden binnenstromen vanuit de EU dan heb je gewoon nog je corrupte structuur.

Overigens ging zijn gevecht tegen corruptie juist niet goed. Volgens mij had die ook zo'n anti corruptie groep ontmanteld.
  vrijdag 1 april 2022 @ 12:54:45 #261
8369 speknek
Another day another slay
pi_204293847
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204293884
Laten we hopen dat de Oekraïne niets meer gaat afgeven, en daarmee ook dus ook geen Donbas. De Krim zie ik als verloren en begrijp mij niet verkeerd, door de ogen van Rusland gekeken kan ik die annexatie van de Krim begrijpen al ben ik het er niet mee eens. Voor de Russen van groot strategisch belang de Krim.
pi_204293932
Dubbel
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:04:20 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204293941
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:54 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
De binnenstad is ongeroerd gebleven toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204293942
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:59 schreef Cherni het volgende:
Laten we hopen dat de Oekraïne niets meer gaat afgeven, en daarmee ook dus ook geen Donbas. De Krim zie ik als verloren en begrijp mij niet verkeerd, door de ogen van Rusland gekeken kan ik die annexatie van de Krim begrijpen al ben ik het er niet mee eens. Voor de Russen van groot strategisch belang de Krim.
De Krim zal Oekraïne inderdaad wel voorgoed kwijt zijn. Een eiland is ook makkelijk te verdedigen/onder controle te houden.
pi_204293947
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:59 schreef Cherni het volgende:
Gewoon de Krim NIET erkennen als deel van Rusland. Gren verstandig mens moet dat doen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:06:22 #267
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_204293957
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:24 schreef polderturk het volgende:

[..]
Nou dat is ook een overstatement. Een hoop Israeli's hebben hier andere ervaringen mee. Met het verkiezen van een joodse regeringsleider is er een grote stap gezet, maar antisemitisme tiert nog steeds welig daar hoor.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:09:01 #268
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204293977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 01:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Binnen 3 jaar? Dan zijn de vergunning al rond en qua design een kopie. Wat ontwerpen en bouwen in minder dan 3 jaar is wel heel knap.
Je hoeft niets speciaals te ontwerpen voor het neerzetten van een kerncentrale, gewoon een bestaand (en bewezen) uitontwikkeld bouwplan dupliceren. Voorts is al volledig bekend waar en wat bv in Nederland de geschik(s)te plekken zijn om reactors neer te zetten. In de buurt van veel water en bestaande elektriciteits/infra.
Die 3 jaar zuig ik ook niet uit mijn duim maar zijn bewezen projecten. Technisch denk ik zelfs dat het in geval van nood en waar een wil is, nog wel een tandje sneller kan.

Wat het kernproject alleen moet doen is dat tijdens de bouw niet voortdurend de doelpalen worden verzet om tegemoet te komen aan trainerende NIMBY wensen van "tegenstanders".
Ik ben helemaal voor inspraak maar niet al het gaat om levensvoorwaarden waar anderen gaan bepalen dat mensen in de winter maar met een extra trui aan vanwege de kou eerder naar bed moeten.
Ik ben ook helemaal voor zon en wind e.d. waarbij alleen kerncentrales imo (nu) kunnen zorgen voor de noodzakelijke basisstabiliteit aangaande energie beschikbaarheid.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204294004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:06 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou dat is ook een overstatement. Een hoop Israeli's hebben hier andere ervaringen mee. Met het verkiezen van een joodse regeringsleider is er een grote stap gezet, maar antisemitisme tiert nog steeds welig daar hoor.
Een nieuw rechts trucje is om joden en Israëlieten te onderscheiden. Rusland is erg antisemitisch en racistisch land. Oekraïne wil een liberaal progressief land worden hier stemmen ze al voor sinds 2000, maar Rusland vergiftigd presidenten van hun, jat verkiezingen, voert giga cyberaanvallen om het land plat te legen. Exporteert extremisten naar oost Oekraïne om burgeroorlog te ontketenen. Oekraïne vecht al jaren voor liberale en progressief land, nu is het een grond oorlog geworden.
pi_204294005
quote:
18s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:09 schreef Vallon het volgende:

[..]
Je hoeft niets speciaals te ontwerpen voor het neerzetten van een kerncentrale, gewoon een bestaand (en bewezen) uitontwikkeld bouwplan dupliceren. Voorts is al volledig bekend waar en wat bv in Nederland de geschik(s)te plekken zijn om reactors neer te zetten. In de buurt van veel water en bestaande elektriciteits/infra.
Die 3 jaar zuig ik ook niet uit mijn duim maar zijn bewezen projecten. Technisch denk ik zelfs dat het in geval van nood en waar een wil is, nog wel een tandje sneller kan.

Wat het kernproject alleen moet doen is dat tijdens de bouw niet voortdurend de doelpalen worden verzet om tegemoet te komen aan trainerende NIMBY wensen van "tegenstanders".
Ik ben helemaal voor inspraak maar niet al het gaat om levensvoorwaarden waar anderen gaan bepalen dat mensen in de winter maar met een extra trui aan vanwege de kou eerder naar bed moeten.
Ik ben ook helemaal voor zon en wind e.d. waarbij alleen kerncentrales imo (nu) kunnen zorgen voor de noodzakelijke basisstabiliteit aangaande energie beschikbaarheid.
Je kan uiteraard claimen dat het sneller kán, de praktijk bewijst dat het in Europa gewoon 15 tot 25 jaar duurt om een nieuwe kerncentrale neer te zetten. Ik zie niet in hoe dit de komende 10 of 20 jaar verandert.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:13:46 #271
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_204294021
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:05 schreef polderturk het volgende:

[..]
Gewoon de Krim NIET erkennen als deel van Rusland. Gren verstandig mens moet dat doen.
De Krim is sinds 2014 de onafhankelijke republiek Krim. Welke vervolgens door de Doema toegelaten is tot de RF. De-facto is de "onafhankelijke republiek Krim" niet door o.a. het westen erkend.
pi_204294023
Doen ze dit omdat de Russen uit dat gebied verdreven zijn?

twitter
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:17:08 #273
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204294051
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]
De Krim zal Oekraïne inderdaad wel voorgoed kwijt zijn. Een eiland is ook makkelijk te verdedigen/onder controle te houden.
Dat denk ik ook, maar dat betekent natuurlijk niet dat je ze van water moet voorzien. Dat regelen de Russen maar lekker zelf als ze dat gebied zo graag bezetten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204294063
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, maar dat betekent natuurlijk niet dat je ze van water moet voorzien. Dat regelen de Russen maar lekker zelf als ze dat gebied zo graag bezetten.
Ik hoorde Baudet zeggen dat het een schande is dat Oekraïne de Krim van het waternet haalde. :')

Maar het lijkt me nogal logisch, als iemand illegaal in mijn huis gaat wonen, laat ik het water ook afsluiten.
pi_204294089
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je kan uiteraard claimen dat het sneller kán, de praktijk bewijst dat het in Europa gewoon 15 tot 25 jaar duurt om een nieuwe kerncentrale neer te zetten. Ik zie niet in hoe dit de komende 10 of 20 jaar verandert.
Maar dat soort zaken duren vaak zo lang vanwege procedurele/financiële redenen, niet omdat het technisch onmogelijk is. Geldt overigens niet alleen voor de bouw van kerncentrales maar voor zo'n beetje alle grote projecten tegenwoordig (woningbouw, klimaatcrisis, stikstofcrisis etc.).
pi_204294135
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:20 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Maar dat soort zaken duren vaak zo lang vanwege procedurele/financiële redenen, niet omdat het technisch onmogelijk is. Geldt overigens niet alleen voor de bouw van kerncentrales maar voor zo'n beetje alle grote projecten tegenwoordig (woningbouw, klimaatcrisis, stikstofcrisis etc.).
Uiteraard, maar het is wel hoe het er voor staat.

Daarnaast zijn er ook nogal wat tegenslagen geweest, zoals problemen met het laswerk in Frankrijk.
Ik geloof dat ze zelfs Chinezen hebben ingevlogen om het op te lossen (zou moeten zoeken naar de bron, heb het uit een ander topic van horen-zeggen).
pi_204294138
quote:

[..]
Een eiland is echter ook, in de positie van de Krim, makkelijk te isoleren.
pi_204294153
Zuid-Ossetië wil zich aansluiten bij Rusland. Dat gaat Georgië natuurlijk niet accepteren. Zou er nog een oorlog kunnen uitbreken?

Ik stel voor dat Georgië meer "vrijwilligers" richting Oekraïne stuurt.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:26:07 #279
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204294160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat gebeurt uiteindelijk met bijna alle "helden", wat dacht je van Suu Kyi.
Idd het risico van elke leid(st)er die blind(gemaakt) is of wordt voor kritiek op het functioneren.
Verkregen macht en expertise; doen wat met het ego en overschatting van zelfovertuiging.

De reden dat in een democratisch staatsbestel het gezond is dat een 'leider' sws niet langer dan 2 termijnen in functie zou moeten (kunnen) aanblijven. Het geval van "Suu Kyi" is d8 een wat bijzondere omdat zij vooral naar voren was/is geschoven door feitelijk het aan de macht zijnde leger. Het is dan wat ik noem, een schijndemocratie.

Ontopic is dat imo ook het idem probleem dat Putin heeft die inmiddels zo lang aan de macht, volledig is losgezongen van de realiteit. Ik vermoed zelfs, in lijn met wat Biden stelt, dat Putin niet op de hoogte is (gehouden) van de feitelijk situatie in Oekraïne en alles dat zijn megalomane plan in de weg zit, ziet als persoonlijke aanval van zijn functioneren.
pi_204294167
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:20 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik heb geen verstand van de bouw van kerncentrales(met keur). Maar als voormalig piping engineer kan ik je vertellen dat vanaf de kick off van een project in de chemische industrie, uitbreiding van een chemische installatie de engineering en bouw al meer dan 2 jaar in beslag nam. En dan heb ik het over een uitbreiding van een bestaand proces. En nadat alle vergunning rond waren.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:29:47 #281
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204294196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:13 schreef polderturk het volgende:
Doen ze dit omdat de Russen uit dat gebied verdreven zijn?

[ twitter ]
Joh lijkt me niet dat ze dat rustig even doen als er nog Russen 20 meter verderop zitten he.
pi_204294223
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Joh lijkt me niet dat ze dat rustig even doen als er nog Russen 20 meter verderop zitten he.
Iemand op een ander forum vroeg waarom je nooit filmpjes ziet wat er gebeurt als dat oprapen mis gaat en de mijn afgaat (serieus)
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:32:18 #283
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204294227
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:26 schreef Cherni het volgende:

[..]
Ik heb geen verstand van de bouw van kerncentrales(met keur). Maar als voormalig piping engineer kan ik je vertellen dat vanaf de kick off van een project in de chemische industrie, uitbreiding van een chemische installatie de engineering en bouw al meer dan 2 jaar in beslag nam. En dan heb ik het over een uitbreiding van een bestaand proces. En nadat alle vergunning rond waren.
Inderdaad, zoiets duurt een nieuwbouw ook, zelf als je een bestaande plant kopieert. En dan zit je op dit moment ook nog eens met een ontzettend overspannen supply chain voor allerlei industriële componenten. Dat gaat ook wel een jaar of wat voortduren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:34:18 #284
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204294247
quote:

[..]
Staatsrechtelijk kan daarin alleen worden toegegeven als dat per referendum door heel Oekraïne wordt goedgekeurd.
Of en hoe je dan de inwoners van de Krim en Donbas daarin laat meestemmen, is dan een kwestie van dat de Russen dat "stemmen" daar mogelijk moeten maken en zich houden aan de uitslag. Dit laatste zal (vrees) ik weer het bekende strijdpunt zijn dat Rusland alleen unilateraal kan denken.

Zelf denk ik dat menig Oekraïner (in en buiten de bezette gebieden) zal instemmen omdat daar ook wel wordt gezien dat je regio's die terroriseren, beter kwijt dan rijk kunt zijn. Mensen die vervolgen niet onder de knoet van Rusland willen leven, moeten/kunnen dan tenminste door Rusland (ruim) worden afgekocht.
Dit laatste naast reparatiekosten, kan mooi uitbetaald worden via de bevroren tegoeden.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:43:00 #285
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204294345
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik hoorde Baudet zeggen dat het een schande is dat Oekraïne de Krim van het waternet haalde. :')

Maar het lijkt me nogal logisch, als iemand illegaal in mijn huis gaat wonen, laat ik het water ook afsluiten.
Je eigen Oekraïense bevolking op de Krim heeft er ook last van, dus het is wel dubbel.
Maar Baudet vindt het vooral een schande omdat Oekraïne het doet. De bombardementen op de Oekraïense steden vindt hij bijvoorbeeld niet een schande. Want dat is in opdracht van sterke man Poetin.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:44:04 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_204294355
Aanvankelijk was de vraag of heel Ivankiv ontzet was, of alleen het kruispunt buiten de stad. Maar dat lijkt dus heel Ivankiv te zijn, en daarmee de enige weg naar het front.

twitter

Leuk voor de Russen om te zien hoe het is om als militair onthaald te worden met vlaggen en bloemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door speknek op 01-04-2022 13:49:16 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:44:06 #287
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204294356
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Iemand op een ander forum vroeg waarom je nooit filmpjes ziet wat er gebeurt als dat oprapen mis gaat en de mijn afgaat (serieus)
Godverdomme :')
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:47:02 #288
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204294385
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]
In Oekraïne wordt op dit moment veel meer en heviger gevochten dan in Syrië.

Overigens snap ik dat oorlog voor onzekerheid zorgt. Maar ons beleid, waarbij vrijwel alle Syriërs hier mogen blijven en ook voorrang op huurhuizen krijgen, is nauwelijks nog aan een normale Nederlander uit te leggen.
Je hoeft het ook niet uit te leggen want het is niet waar.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:47:22 #289
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204294388
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik snap wat je zegt en weet ook wel dat de echte wil daartoe simpelweg ontbreekt en het daarom ook niet sneller zal gaan dan in het beste geval van zeg 10-12 jaar. Probleem van beschikbaarheid is dat wanneer je er niet aan begint, het ook niet mogelijk zal worden.

Die stroperige werkwijze heeft indirect ook ergens een belangrijke functie zodat alle (voor en tegen) betrokkenen controle geeft om zich er op in stellen en het desnoods anders te doen.
Het bekende het hoeft niet snel als het maar 100% zorgvuldig met ieders akkoord is zodat niemand echt verantwoordelijk is of hoeft te zijn voor het succes of de scha(n)de

Ik claim helemaal niks, die 3 jaar zijn bewezen reactorprojecten waar 12 stuks binnen 3jaar zijn opgeleverd en waar andere opleveringen idd soms al 35 jaar bezig zijn.
Dat er allerlei beren op de weg (zullen) liggen zal ongetwijfeld het geval zijn waarbij ik vooral kijk om die nog sneller op te lossen ipv dat die daardoor het project gaan afremmen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:49:55 #290
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204294413
quote:

[..]

Helemaal mooi wordt het als mensen beweren dat Baudet louter de nuance opzoekt en geen partij kiest.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:54:26 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204294463
quote:

[..]

Dat lijkt me nou een goed voorbeeld van een extreem milde reactie van Oekraïne.
Huilen dan.
pi_204294476
quote:

[..]
Ik neem aan dat er maar weinig mensen in Nederland zijn die echt geloven dat Rusland is binnengevallen vanwege nazi's.
Of schat ik de gemiddelde burger nu te hoog in?
Vraag me wel af waarom mensen denken dat hij de oude sovjet unie wilt herstellen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:58:05 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204294492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
:') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204294503
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik neem aan dat er maar weinig mensen in Nederland zijn die echt geloven dat Rusland is binnengevallen vanwege nazi's.
Vraag me wel af waarom mensen denken dat hij de oude sovjet unie wilt herstellen.
In termen van invloed en grootte van het land wel, in termen van communisme niet. Poetin heeft meer een tsaristische koers, zou je kunnen zeggen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:59:22 #295
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204294508
quote:

[..]
Nouja iets van een hang naar oude glorie en zijn plek in de Russische geschiedenis te veroveren lijkt hem wel degelijk te motiveren. Of denk je dat dat ook een heel dun laagje chroom is?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204294514
quote:

[..]
rancune, macht en dat een narcist/psychopaat letterlijk en figuurlijk over lijken gaat om zijn idee/doel te bereiken.
pi_204294528
quote:

[..]
De oude USSR herstellen wordt steeds beweerd dat Poetin dit gezegd zou hebben in een speech.
Maar lijkt me nogal sterk.
Vakman pur sang
pi_204294529
Maar putler is kwaad omdat de Oekraïners een paar olie tanks hebben opgeblazen. Die vent is heel ver weg van de werkelijkheid.
pi_204294546
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nouja iets van een hang naar oude glorie en zijn plek in de Russische geschiedenis te veroveren lijkt hem wel degelijk te motiveren. Of denk je dat dat ook een heel dun laagje chroom is?
Hij zal er misschien best wel van dromen en hij zal zich mateloos irriteren aan de opmars van het westen zijn kant op.
Maar ik geloof niet dat hij dom of seniel is.
Hij weet donders goed dat Rusland dat nooit kan winnen.
Daarom is hij Oekraïne ook binnen gevallen voordat het bij de EU en/of NAVO kwam.
pi_204294596
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 14:02 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hij zal er misschien best wel van dromen en hij zal zich mateloos irriteren aan de opmars van het westen zijn kant op.
Maar ik geloof niet dat hij dom of seniel is.
Hij weet donders goed dat Rusland dat nooit kan winnen.
Daarom is hij Oekraïne ook binnen gevallen voordat het bij de EU en/of NAVO kwam.
En wat hij er aan overhoudt is een verenigd westen dat meer gaat investeren in z'n defensie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')