Qua Oekraine niet, het verhaal was dat ze de onafhankelijke republieken gingen bevrijden en Oekraine denazificeren.quote:
Dat staat toch nadrukkelijk in mijn lijstje bovenaan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:34 schreef Daboman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gas bepaald gratis is, Groningers zullen compensatie willen.
Maar goed, we kunnen ook allemaal een Groninger in huis nemen
het is ook geen nieuw standpunt ofzo volgens mijquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als het voortbestaan van de Russische staat in gevaar komt. En ik weet niet of het verlies van een paar kleine eilandjes duizenden kilometers van Moskou daar onder valt.
https://www.oogtv.nl/2022(...)-oorlog-in-oekraine/quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo simpel is het nu ook weer niet. Maar als het een noodsituatie is dan veranderd er wel iets, ja, en daar zal vermoedelijk ook begrip voor zijn in Groningen. Hoop ik in ieder geval wel.
De Krimquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Qua Oekraine niet, het verhaal was dat ze de onafhankelijke republieken gingen bevrijden en Oekraine denazificeren.
Ohh ok! Ja, dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als het voortbestaan van de Russische staat in gevaar komt. En ik weet niet of het verlies van een paar kleine eilandjes duizenden kilometers van Moskou daar onder valt.
ja zoiets zat ik ook te denkenquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:37 schreef Tengano het volgende:
Het mooiste zou eigenlijk zijn als Rusland ons probeert te straffen en wij ons zogenaamd 'genoodzaakt' voelen om dat plan te effecturen.
Dan denkt Poetin dat hij ons tuk heeft, maar in werkelijkheid start hij daarmee onze geplande weg naar onafhankelijkheid, duurzame energie en het oplossen van de problematiek voor de Groningers.
Ik ga gelijk Mark ff mailen![]()
Laten we hopen dat dit iets positiefs is wat uit deze oorlog voorkomtquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zoiets zat ik ook te denken
we wilden toch al van de fossiele brandstoffen af en nu staat er ineens wat druk op de ketel
Het enige wat je hoeft te doen is tegen Poetin zeggen:quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zoiets zat ik ook te denken
we wilden toch al van de fossiele brandstoffen af en nu staat er ineens wat druk op de ketel
rusland heeft veel meer neonazis dan Oekrainequote:Op donderdag 31 maart 2022 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Qua Oekraine niet, het verhaal was dat ze de onafhankelijke republieken gingen bevrijden en Oekraine denazificeren.
Zou leuk zijn om er geen mening op na te houden over wat feiten zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:41 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Dan verschillen we daar van mening
of aan onze kant de kraan dichtdraaienquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is tegen Poetin zeggen:
NEE! we gaan niet in Roebels betalen![]()
Vervolgens gaat de gaskraan dicht en kunnen we aan de slag
Het nadeel daarvan is dat je dan Poetin straft en dat is minder tactisch en kan weer backfiren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
of aan onze kant de kraan dichtdraaien
klaar met je rommel vlad, stop het maar in je tanks enzo
Kan hem niet meer vinden/ misschien was jij het niet/ verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het doen? Ik heb het nergens over zulke procedures gehad, waar komt dit vandaan?
Kweet niet. Wat staat er in het contact eigenlijk? EUR of RUB?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het nadeel daarvan is dat je dan Poetin straft en dat is minder tactisch en kan weer backfiren.
Als hij het doet, 'denkt' hij er voordeel mee te hebben dat hij ons naait
Iig geen roebels anders hoeft hij niet af te wijken en de rest niet te protesteren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Kweet niet. Wat staat er in het contact eigenlijk? EUR of RUB?
Ja, dat weten we maar dat was het Russische excuus verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
rusland heeft veel meer neonazis dan Oekraine
dat iddquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kan hem niet meer vinden/ misschien was jij het niet/ verkeerd gelezen.
Welgemeende excuses!![]()
Anyway,
Begin eens met die kerncentrale te bouwen door 24/7 te werken. IPV 8 uur per dag. Gaat het al 3 keer zo snel.
Analoog aan dat ze in Top Gear een keer uitzochten waarom een weg opnieuw asfalteren zo lang duurde.
Maar kon dus ineens razendsnel, toen de vrachtwagens met vers asfalt bleven komen, en men niet na 8 uur ophield met werken.
Analoog aan de filmpjes op youtube hoe ze in china binnen een dag een torenflat bouwen. Zelfde verhaal, hard buffelen, pre fab stukken bleven komen.
Als het er op aan komt, kan er dus een hoop
Dus sws contractbreuk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Iig geen roebels anders hoeft hij niet af te wijken en de rest niet te protesteren.
Het probleem is niet techniek of zelfs de politiek. Het probleem zijn dat we graag inspraak willen en erg lijden aan NIMBY.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kan hem niet meer vinden/ misschien was jij het niet/ verkeerd gelezen.
Welgemeende excuses!![]()
Anyway,
Begin eens met die kerncentrale te bouwen door 24/7 te werken. IPV 8 uur per dag. Gaat het al 3 keer zo snel.
Analoog aan dat ze in Top Gear een keer uitzochten waarom een weg opnieuw asfalteren zo lang duurde.
Maar kon dus ineens razendsnel, toen de vrachtwagens met vers asfalt bleven komen, en men niet na 8 uur ophield met werken.
Analoog aan de filmpjes op youtube hoe ze in china binnen een dag een torenflat bouwen. Zelfde verhaal, hard buffelen, pre fab stukken bleven komen.
Als het er op aan komt, kan er dus een hoop
quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:28 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Zou het niet rendabel zijn om gewoon de oliestaten in het M-O te bezetten?
Dan snap je het niet. Ik stel een ethische vraag. Ik bedoel er echt geen kant mee.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; Nederland is betrokken in een oorlog en jij bent overduidelijk de zaak van de vijand aan het bepleiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |