Dank je.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/world-europe-60855280
[..]
Mij ook niet, inderdaad, maar ik wist dat ik ergens de naam van zijn adviseur op dat gebied had gelezen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je.
Die naam levert mij niet veel op.
Eén april verloor Alva zijn bril (Den Brielle), aprilletje zes verloor hij zijn fles (Vlissingen).quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alva verloor zijn bril op 1 april
Op zijn instagram account zal lichtelijk een Engelse vertaling komen. Deed hij bij de anderen ook.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:02 schreef Dazalbest het volgende:
Hopelijk komt er wel nog een fatsoenlijke volledig en correcte vertaling
@Dazalbestquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:13 schreef nomina het volgende:
[..]
Op zijn instagram account zal lichtelijk een Engelse vertaling komen. Deed hij bij de anderen ook.
Vooral aangezien de FvD nogal slecht is normaliter in aanwezig zijn in de Kamer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:00 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Jezus, ik ken kinderen van 5 die minder kinderachtig zijn dan deze kneuzen![]()
Klopt. Van Wilders is me niet duidelijk of dat nou is vanwege zijn positieve test of omdat hij dit boycotte.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:44 schreef Tijger_m het volgende:
Maar alleen Wilders en de FvD afwezig, begrijp ik dat goed?
Toevallig precies vandaag een positieve test voor de man met een lintje uit Moskou van zijn grote kameraad Poetin gehad. Vergeef mijn cynisme.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt. Van Wilders is me niet duidelijk of dat nou is vanwege zijn positieve test of omdat hij dit boycotte.
Het is veel cynischer: voor een bezoekje aan zijn vriend Orban moest hij testen en die kwam positief terug.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toevallig precies vandaag een positieve test voor de man met een lintje uit Moskou van zijn grote kameraad Poetin gehad. Vergeef mijn cynisme.
Is er enige reden om te denken dat wilders niet geïnteresseerd is in wat Zelensky wilt zeggen? Wilders lijkt me geen Putin-adept.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt. Van Wilders is me niet duidelijk of dat nou is vanwege zijn positieve test of omdat hij dit boycotte.
Dat zeg ik: dat weet ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is er enige reden om te denken dat wilders niet geïnteresseerd is in wat Zelensky wilt zeggen? Wilders lijkt me geen Putin-adept.
Sorry? Dan heb je wat gemist. Wilders heeft een onderscheiding van Poetin in ontvangst genomen na MH 17 en tot een aantal weken geleden had Wilders niets dan positiefs over Poetin te melden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is er enige reden om te denken dat wilders niet geïnteresseerd is in wat Zelensky wilt zeggen? Wilders lijkt me geen Putin-adept.
Daar schrik ik van, dat wist ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry? Dan heb je wat gemist. Wilders heeft een onderscheiding van Poetin in ontvangst genomen na MH 17 en tot een aantal weken geleden had Wilders niets dan positiefs over Poetin te melden.
Dit artikel haalt nog even de hoogtepunten aan:quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar schrik ik van, dat wist ik niet
https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-boodschap-a4105872quote:Voor Scandinavië denkt Zelensky aan een ander soort opdracht. In Zweden nodigde hij architecten, bedrijven en overheid alvast uit om Oekraïne te helpen met de wederopbouw na de oorlog. In Denemarken ging hij dinsdag nog een stap verder: hij bood de Denen aan om een regio onder de hoede te nemen en te herstellen, bijvoorbeeld de dinsdag beschoten stad en regio Mikolajiv.
Mogelijk komt Zelensky ook voor Nederland met zo’n voorstel voor wederopbouw. Mogelijk zal hij Nederland verwijten te laks te zijn met het bevriezen van Russisch kapitaal, of met het reduceren van de import van Russische olie. Waarschijnlijk zal hij wijzen op de verbondenheid tussen de twee landen door de ramp met MH17. Een verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog ligt minder voor de hand, maar ‘Je maintiendrai’ is een motto dat Zelensky zal aanspreken.
Wilders zit toch in de zak van Amerika? Tenminste... Zijn partij krijgt veel geld uit Amerika toegestuurd, als ik het goed heb.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh ik dacht omdat hij een Poetinfiguur is.
Maar bedoelde hij nou het bombardement van de Duitsers in 1940, of het veel zwaardere bombardement van de Britten/Amerikanen in 1943?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:04 schreef Breuls het volgende:
Helaas gescreenshot op een onhandig moment, maar ik vond het citaat wel mooi:
[ afbeelding ]
Of bedoelt hij misschien het bombarderen van Europese steden in zijn algemeen?quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar bedoelde hij nou het bombardement van de Duitsers in 1940, of het veel zwaardere bombardement van de Britten/Amerikanen in 1943?
Met Rotterdam bedoelt hij natuurlijk hét bombardement op Rotterdam.quote:Op donderdag 31 maart 2022 @ 14:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar bedoelde hij nou het bombardement van de Duitsers in 1940, of het veel zwaardere bombardement van de Britten/Amerikanen in 1943?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |