Tja, anders moet hij zijn lintje aan Poetin teruggeven, denk ik. Wat hij na MH 17 trots in ontvangst nam in Rusland.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wilders ook niet?Wat een triest hoopje stront is het toch ook.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, anders moet hij zijn lintje aan Poetin teruggeven, denk ik. Wat hij na MH 17 trots in ontvangst nam in Rusland.
Nee. mevrouw kuikenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:53 schreef tong80 het volgende:
Nu zou Rutte moeten spreken.
Maar helaas
Hij had vier punten:quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:46 schreef heywoodu het volgende:
Meer wapens plz
Daar gaat het dus uiteindelijk gewoon om
+ EU-lidmaatschap nogquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had vier punten:
- Wapens
- strengere sancties
- internationaal gerechtshof in Den Haag voor oorlogsmisdaden
- wederopbouw van Oekraïne.
Prima lijkt me. Geen gebedel om een no fly zone gelukkig. Dat heeft ie wel afgeleerd hoop ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had vier punten:
- Wapens
- strengere sancties
- internationaal gerechtshof in Den Haag voor oorlogsmisdaden
- wederopbouw van Oekraïne.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:04 schreef capricia het volgende:
Wie is de tekstschrijver van Zelensky?
Bedoel, bombardement Rotterdam, 450 jaar onafhankelijkheid (morgen), MH17. Het kwam allemaal voorbij.
Las ergens dat de CIA die speeches schrijft??
Je weet zelf ook dat hij al dan niet onderwater veel hulp krijgt uit het westen. Neem aan dat ie niet zelf de speeches voor al die landen die hij toespreekt schrijft.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Die zitten ook overal achter he.
https://www.bbc.com/news/world-europe-60855280quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:04 schreef capricia het volgende:
Wie is de tekstschrijver van Zelensky?
Bedoel, bombardement Rotterdam, 450 jaar onafhankelijkheid (morgen), MH17. Het kwam allemaal voorbij.
Las ergens dat de CIA die speeches schrijft??
quote:For each of his speeches, co-written by close aide Dmytro Litvin, Mr Zelensky...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |