Oohja, dit is voor Zelensky natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelensky's Nederlands is wat roestig.
Dat legt Bergkamp toch net uitquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:33 schreef heywoodu het volgende:
En hij is weg. Doe ff stekkertje erin.
Ja, ik dacht dat ze steeds tijdens zijn speech bedoelde, ipv dat hij eerst even helemaal weg zou zijnquote:
Wat is de grap?quote:
Waar is Rutte ?quote:
Gewoon aanwezig uiteindelijk, toch?quote:
Ja leuk. Het sneeuwt ook, zag ik vanmorgen, maar dat heeft ook niet zoveel met het wel of niet aanwezig zijn van Rutte te makenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sh zit weer eens in een star struck infarct, die is altijd meteen compleet idolaat van alles en iedereen wat op dat moment de juiste zaak is.
[ afbeelding ]
Neuh, maar het is gewoon grappig hoe blind idolaat mensen kunnen zijn met termen als "Zelenskigod" over een politicus, over blind volgen gesproken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja leuk. Het sneeuwt ook, zag ik vanmorgen, maar dat heeft ook niet zoveel met het wel of niet aanwezig zijn van Rutte te maken
Ja mijn oekrains is niet zo goed maar hij lijkt veel meer te zeggen dan wat we lezen inddquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:37 schreef Raw85 het volgende:
Het had beter gewoon vooraf opgenomen en vertaald kunnen worden, per 5 zinnen van Zelensky staan nu drie woorden als ondertiteling..
Wat vieren we dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Blijkbaar vieren we morgen iets. Cool, vrije dag?
Mijn eerste werkdag. Wel vriendelijk dat-ie daar even kort aan memoreert.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Hup Holland dan maarquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:41 schreef heywoodu het volgende:
Alva verloor zijn bril op 1 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spanjaarden eruit getieft
https://nl.wikipedia.org/wiki/Inname_van_Den_Briel
Tja, anders moet hij zijn lintje aan Poetin teruggeven, denk ik. Wat hij na MH 17 trots in ontvangst nam in Rusland.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wilders ook niet?Wat een triest hoopje stront is het toch ook.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, anders moet hij zijn lintje aan Poetin teruggeven, denk ik. Wat hij na MH 17 trots in ontvangst nam in Rusland.
Nee. mevrouw kuikenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:53 schreef tong80 het volgende:
Nu zou Rutte moeten spreken.
Maar helaas
Hij had vier punten:quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:46 schreef heywoodu het volgende:
Meer wapens plz
Daar gaat het dus uiteindelijk gewoon om
+ EU-lidmaatschap nogquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had vier punten:
- Wapens
- strengere sancties
- internationaal gerechtshof in Den Haag voor oorlogsmisdaden
- wederopbouw van Oekraļne.
Prima lijkt me. Geen gebedel om een no fly zone gelukkig. Dat heeft ie wel afgeleerd hoop ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij had vier punten:
- Wapens
- strengere sancties
- internationaal gerechtshof in Den Haag voor oorlogsmisdaden
- wederopbouw van Oekraļne.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:04 schreef capricia het volgende:
Wie is de tekstschrijver van Zelensky?
Bedoel, bombardement Rotterdam, 450 jaar onafhankelijkheid (morgen), MH17. Het kwam allemaal voorbij.
Las ergens dat de CIA die speeches schrijft??
Je weet zelf ook dat hij al dan niet onderwater veel hulp krijgt uit het westen. Neem aan dat ie niet zelf de speeches voor al die landen die hij toespreekt schrijft.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Die zitten ook overal achter he.
https://www.bbc.com/news/world-europe-60855280quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:04 schreef capricia het volgende:
Wie is de tekstschrijver van Zelensky?
Bedoel, bombardement Rotterdam, 450 jaar onafhankelijkheid (morgen), MH17. Het kwam allemaal voorbij.
Las ergens dat de CIA die speeches schrijft??
quote:For each of his speeches, co-written by close aide Dmytro Litvin, Mr Zelensky...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |