Van Haga mag ook wel wegblijven. Bah.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:04 schreef JeMoeder het volgende:
Aan kamer bedoel je? Het is dat Rutte er ineens bij mag zijn.
En de grote ontbrekende is natuurlijk de door Rusland gefinancierde Baudet-show. Wat een rat is dat zeg.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Die toespraken in parlementen zijn toch gewoon vrijwel hetzelfde allemaal lijkt me?
Beetje copy-paste van vanmorgen en dan Ctrl + H om Australia te vervangen door The Netherlands..
quote:In Londen citeerde hij Shakespeare en Winston Churchill, in Washington Martin Luther King en verwees hij naar Pearl Harbor en 9/11. De Oekraïense president Zelensky doet altijd zijn huiswerk voordat hij een toespraak houdt. Vandaag is de Tweede Kamer aan de beurt.
https://nos.nl/artikel/24(...)t-meer-hulp-oekraine
Ja. Ik zit vol verbazing te kijkenquote:
in b4 Anne Frank noemen, lekker origineelquote:
Anne Frankquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
in b4 Anne Frank noemen, lekker origineel
Wilders ook niet?quote:
Zou wel mooi zijn als ie ineens Jolande Sap ofzo quotequote:Op donderdag 31 maart 2022 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
in b4 Anne Frank noemen, lekker origineel
Wilders is gisteren positief getest op corona en zit in quarantaine...quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wilders ook niet?Wat een triest hoopje stront is het toch ook.
Ooh ik dacht omdat hij een Poetinfiguur is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wilders is gisteren positief getest op corona en zit in quarantaine...
Smoesjesquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wilders is gisteren positief getest op corona en zit in quarantaine...
Qua sneeuw ?quote:
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:20 schreef Raw85 het volgende:
Kuzu even een selfie met Rutte die daar totaal geen zin in heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |