SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)![]()
Mijn ogen tranen nu van geluk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vraag is of Spa genoeg wil betalen. Contract loopt af dit jaar. Al lees ik dat Paul Ricard waarschijnlijk als eerste af valt.![]()
Dat werd vervangen door Qatar, wel op blijven letten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn ogen tranen nu van geluk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Lekker hoor, tegen 9 uur klaar met F1 en dan is er alleen nog Supercars in de ochtend, Amstel Gold Race in de loop van de middag en 's avonds mountainbiken, IndyCar en NASCAR, dus overdag lekker aan de wandel zonder echt wat te missenquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kwalificatie is om 8 uur, de race om 7 uur.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Daar krijg ik iig geen epileptische aanval van.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werd vervangen door Qatar, wel op blijven letten.![]()
Maar goed, wederom een race in een rijke stad op een afschuwelijk stratencircuit mede mogelijk gemaakt door heel veel geld. Hoera.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat is het Fok!-F1 publiek toch vreselijk conservatief en negatief.
Wacht die race nou gewoon eens af voor je begint te mekkeren.![]()
Het FOK! publiek bestaat uit fans die al héél lang F1 volgen en langzaam de sport de vernieling in zien gaan door de ziel van de sport te verkopen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is het Fok!-F1 publiek toch vreselijk conservatief en negatief.
Wacht die race nou gewoon eens af voor je begint te mekkeren.
Ik denk dat men een stuk minder negatief zou zijn als we een echt circuit erbij kregen in plaats van twee rijkeluissteden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:03 schreef Nattekat het volgende:
langzaam de sport de vernieling in zien gaan door de ziel van de sport te verkopen.langzaam? als je daar last van hebt had je al heel lang terug moeten stoppen met kijken
![]()
SA, Qatar, Miami, Vegas, die achterlijke serie en Europese races in de problemen zijn allemaal dingen van de afgelopen 5 jaar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]langzaam? als je daar last van hebt had je al heel lang terug moeten stoppen met kijken
Straks hebben we geen race in Frankrijk en Duitsland, en is er een wonder nodig voor Spa. Maar we hebben nu wel 6 stratencircuits, echt geweldig
Als zandvoort niet was gebeurd, zou voor ons Silverstone of Monaco de dichtstbijzijnde race zijn.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vegas zou toch in de plaats komen van Spa?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SA, Qatar, Miami, Vegas, die achterlijke serie en Europese races in de problemen zijn allemaal dingen van de afgelopen 5 jaar.
Straks hebben we geen race in Frankrijk en Duitsland, en is er een wonder nodig voor Spa. Maar we hebben nu wel 6 stratencircuits, echt geweldig
Als zandvoort niet was gebeurd, zou voor ons Silverstone of Monaco de dichtstbijzijnde race zijn.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Nee, het komt er gewoon bij. Welk iconische circuit daarvoor wordt opgeofferd horen we later wel. Frankrijk maakt zoals het er nu uit ziet plaats voor Qatar. Rusland kan de redding zijn voor Spa, maar ik zie nog wel een race verdwijnen van die veel te lange kalender.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vegas zou toch in de plaats komen van Spa?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niet erg waarschijnlijk, ze praten over een datum in November voor Las Vegas, ook logisch want eind augustus is Vegas zo bloedverziekend heet dat de banden smeltenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vegas zou toch in de plaats komen van Spa?![]()
![]()
Wat, geen langlaufen of biathlon in de tussentijd? Valt mij van tegen van je!quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker hoor, tegen 9 uur klaar met F1 en dan is er alleen nog Supercars in de ochtend, Amstel Gold Race in de loop van de middag en 's avonds mountainbiken, IndyCar en NASCAR, dus overdag lekker aan de wandel zonder echt wat te missen![]()
![]()
Als je een echte F1 fan bent, dan word je hier gewoon niet vrolijk van. Heeft niets met conservatisme te maken.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Deze echte F1 fan kan zich de Caesars Palace F1 GP nog herinneren. Vroegah was alles beter.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een echte F1 fan bent, dan word je hier gewoon niet vrolijk van. Heeft niets met conservatisme te maken.![]()
heywoodu
![]()
De Zweedse kampioenschappen in die sporten waren afgelopen week en internationaal is het wel klaarquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat, geen langlaufen of biathlon in de tussentijd? Valt mij van tegen van je!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Ik ben er niet blij mee, laat dat voorop staan. Maar dat gejank over 'de echte F1-fan!'. Als je het toevallig wel leuk vindt, wat prima kan, ben je dús geen 'echte F1-fan'. Dat is gewoon pertinente onzin.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een echte F1 fan bent, dan word je hier gewoon niet vrolijk van. Heeft niets met conservatisme te maken.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik wacht de race gewoon af en die is pas eind volgend jaar om een oordeel te geven over de race.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee, laat dat voorop staan. Maar dat gejank over 'de echte F1-fan!'. Als je het toevallig wel leuk vindt, wat prima kan, ben je dús geen 'echte F1-fan'. Dat is gewoon pertinente onzin.![]()
Ik reageer op iemand die mij in zo'n hoekje gooit hè.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee, laat dat voorop staan. Maar dat gejank over 'de echte F1-fan!'. Als je het toevallig wel leuk vindt, wat prima kan, ben je dús geen 'echte F1-fan'. Dat is gewoon pertinente onzin.
Dat er een stel Amerikanen is die er geen ene zak om geven hoe en wat, als het vlaggetje maar de Amerikaanse is, weet ik ook wel, maar die komen hier niet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Ach stel je even aan zeg, alsof jij bepaalt wat de echte F1 fan moet vindenquote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een echte F1 fan bent, dan word je hier gewoon niet vrolijk van. Heeft niets met conservatisme te maken.Ik kijk sinds 1994 en vind dit wel prima, en nu? Ben ik opeens geen echte F1 fan meer?
Layout ziet er wat saai uit, maar wie weet. Genoeg circuits die er prachtig uitzien qua layout maar zaaddodende races opleveren. Je zeurt vooral om het zeuren en omdat je absoluut niet tegen verandering kan.
Waarom noem je Miami bijvoorbeeld steeds als iets negatiefs? Layout ziet er prima uit. Land wat het prima kan organiseren. Geen raketten die om je oren vliegen. Je probleem lijkt vooral te zijn dat je F1 koste wat het kost in Europa wil houden, omdat JIJ vindt dat het vooral in Europa moet zijn. In 1959 reden ze al GP's in de VS, dus het is niet opeens uit het niets ofzo. Las Vegas GP is nu al iconisch te noemen, gewoon vet om dat te doen. De reacties van de coureurs zegt ook al genoeg.
Je noemt bijvoorbeeld steeds Frankrijk en dat het kan verdwijnen, terwijl dat meestal een saai race is. Vorig jaar was eerste keer in tijden volgens mij dat het spannend was, omdat Max een andere strategie had. Persoonlijk zou ik het heel wel erg jammer vinden als België zou verdwijnen, omdat ik dat ook een iconisch iets vind. Monaco is ook 9 van de 10 keer zaaddodend, maar toch iconisch.
Zolang er een prima mix blijft bestaan is dit gewoon hoe F1 altijd al was. Een sport wat meer publiek trekt is uiteindelijk alleen maar goed. F1 groeit als nooit van te voren en dat is alleen maar goed. Behalve als je conservatief ingesteld bent en een soort van "entitlement" drang hebt dat het allemaal jou moet toekomen en precies moet gaan zoals jij het wil.
Edit: Zandvoort is bijvoorbeeld ook geen circuit waar je legendarische races kan verwachten. Toch zijn de meeste mensen er blij mee.![]()
Behoorlijk denigrerend, ik spreek zeer regelmatig met Amerikaanse F1 fans op een Amerikaans forum en die zijn dolblij met meer races in de VS en bepaald niet gefocused op Amerikaanse vlaggetjes. Er zit geen Haas fan bijquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die mij in zo'n hoekje gooit hè.
Dat er een stel Amerikanen is die er geen ene zak om geven hoe en wat, als het vlaggetje maar de Amerikaanse is, weet ik ook wel, maar die komen hier niet.
Jij klaagt altijd als eerste over tijdsverschillen maar stap eens in de schoenen van een fan in de VS als het merendeel van de races 8-9 tijdzones verderop is.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2022 11:22:43 ]![]()
Wat een dom geleuter, jezelf een echte F1 fan vinden er daar zelf even de voorwaarden voor bepalen, je lijkt wel een gelovige.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een echte F1 fan bent, dan word je hier gewoon niet vrolijk van. Heeft niets met conservatisme te maken.![]()
Evenstar
![]()
Ik denk dat er tijdens een GP in Austin meer "echte" F1 fans te vinden zijn dan bij de GP van Zandvoort waar vooral Max fans zitten die de sport net zijn gaan volgen. Is natuurlijk helemaal niks mee, maar gewoon om aan te geven dat het dom geleuter is.![]()
Ik zie Amerikanen op een Amerikaans forum alleen maar doordrenkt in bias beargumenteren waarom dit geweldig isquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Behoorlijk denigrerend, ik spreek zeer regelmatig met Amerikaanse F1 fans op een Amerikaans forum en die zijn dolblij met meer races in de VS en bepaald niet gefocused op Amerikaanse vlaggetjes. Er zit geen Haas fan bij
Ondertussen vraag ik me af hoe een race na middernacht voor het grootste deel van de VS beter is dan Spa.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gevoelig snaartje geraakt?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:22 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat er tijdens een GP in Austin meer "echte" F1 fans te vinden zijn dan bij de GP van Zandvoort waar vooral Max fans zitten die de sport net zijn gaan volgen. Is natuurlijk helemaal niks mee, maar gewoon om aan te geven dat het dom geleuter is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
als ik moet kiezen liever Spa dan Zandvoort, ben ik dan een echte F1 fan op jouw F1 fan meter?quote:![]()
Evenstar
![]()
Nee hoor, bij jou duidelijk wel.quote:
Hoewel ik het al sinds 1994 volg was ik wel mijn interesse een beetje verloren, omdat ik de GP's gewoon saai vond. Dat is de afgelopen jaren, vooral door Max, weer veranderd. Mijn interesse is daarom ook weer vooral weer aan het pieken door Max, dus ik zit ergens tussen een "echte fan" en een "Max fan" in. Ik heb juist geen enkele moeite met mensen die vooral voor/door Max kijken. Wie ben ik om te bepalen waarom iemand wel of niet moet kijken? Hoe meer mensen kijken hoe beter wat mij betreft. Daarom vind ik het ook prima dat ze VS er steeds meer bij betrekken. Ik ga er niet dood van als ik een keertje langer moet opblijven of eerder moet opstaan.
Als de Las Vegas GP straks belachelijk saai is zal ik dat ook gewoon zeggen, maar van te voren al zo'n toon aanslaan slaat nergens op en iemand die je dan tegenspreekt probeer je weg te zetten met "oh gevoelige snaar geraakt zeker". Top act.![]()
Jij kiest er zelf voor om dit uit mijn post te halen vriendquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik moet kiezen liever Spa dan Zandvoort, ben ik dan een echte F1 fan op jouw F1 fan meter?
Ik had ook trouwe fan kunnen zeggen, maar daar vallen mensen ook over. Er zijn nou eenmaal geen mooie woorden daarvoor in de Nederlandse taal.
En ja, ik denk dat de gemiddelde fan op Zandvoort het minder boeiend vindt dat er weer een zielloos circuit op de kalender verschijnt dan de gemiddelde fan op COTA.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit!quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik moet kiezen liever Spa dan Zandvoort, ben ik dan een echte F1 fan op jouw F1 fan meter?
Maar ik verwacht dat ze wel gaan rouleren.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Dit hele circus gaat om geld en niets anders dan geld. De gemiddelde Amerikaanse fan heeft hier geen ene kut aan, en Europa verliest weer een race. Dat is niets tegen Amerika, maar tegen die geldwolven van Liberty die geld op 1, 2 en 3 zetten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee hoor, bij jou duidelijk wel.
Hoewel ik het al sinds 1994 volg was ik wel mijn interesse een beetje verloren, omdat ik de GP's gewoon saai vond. Dat is de afgelopen jaren, vooral door Max, weer veranderd. Mijn interesse is daarom ook weer vooral weer aan het pieken door Max, dus ik zit ergens tussen een "echte fan" en een "Max fan" in. Ik heb juist geen enkele moeite met mensen die vooral voor/door Max kijken. Wie ben ik om te bepalen waarom iemand wel of niet moet kijken? Hoe meer mensen kijken hoe beter wat mij betreft. Daarom vind ik het ook prima dat ze VS er steeds meer bij betrekken. Ik ga er niet dood van als ik een keertje langer moet opblijven of eerder moet opstaan.
Als de Las Vegas GP straks belachelijk saai is zal ik dat ook gewoon zeggen, maar van te voren al zo'n toon aanslaan slaat nergens op en iemand die je dan tegenspreekt probeer je weg te zetten met "oh gevoelige snaar geraakt zeker". Top act.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zielloos in jouw ogen. Laten we eerst maar eens kijken hoe de races daar zijn. Niet alle stratenraces zijn slecht.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kiest er zelf voor om dit uit mijn post te halen vriend
Ik had ook trouwe fan kunnen zeggen, maar daar vallen mensen ook over. Er zijn nou eenmaal geen mooie woorden daarvoor in de Nederlandse taal.
En ja, ik denk dat de gemiddelde fan op Zandvoort het minder boeiend vindt dat er weer een zielloos circuit op de kalender verschijnt dan de gemiddelde fan op COTA.No Dyson Barrier is going to stop me!
Ten eerste, er is nog helemaal geen sprake van dat Spa afvalt, Frankrijk is een grotere kandidaat om af te vallen, ten tweede, het tijdstip van de race staat helemaal niet vast, het is in Vegas in November knap vroeg donker, overigens.
Monaco staat overigens eerder op de wip dan Spa.![]()
Europa heeft voor een wereldkampioenschap toch al bovenmatig veel races vergeleken met andere continenten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit hele circus gaat om geld en niets anders dan geld. De gemiddelde Amerikaanse fan heeft hier geen ene kut aan, en Europa verliest weer een race. Dat is niets tegen Amerika, maar tegen die geldwolven van Liberty die geld op 1, 2 en 3 zetten.
En dacht je echt dat het onder Ecclestone beter was? Think again. Die ging ook alleen maar voor het geld.No Dyson Barrier is going to stop me!
Dit hele circus draait al tig jaar om geld dus dat is niet nieuw en jij kan het vervelend vinden maar het lukt Liberty om Amerikaanse fans te trekken en dat is sowieso al een prestatie.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit hele circus gaat om geld en niets anders dan geld. De gemiddelde Amerikaanse fan heeft hier geen ene kut aan, en Europa verliest weer een race. Dat is niets tegen Amerika, maar tegen die geldwolven van Liberty die geld op 1, 2 en 3 zetten.![]()
God, man, waarom denk jij dat Oracle 100 miljoen sponsorgeld per jaar neertelt om op de RBR te staan? Denk toch eens na.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit hele circus gaat om geld en niets anders dan geld. De gemiddelde Amerikaanse fan heeft hier geen ene kut aan, en Europa verliest weer een race. Dat is niets tegen Amerika, maar tegen die geldwolven van Liberty die geld op 1, 2 en 3 zetten.
Geldwolven van Liberty? Ja, het gaat om geld maar in het verleden hebben we veel, veel ergere dingen gezien zoals de Ecclestone georganiseerde Caesars Palace F1 GP dus doe die roze bril gewoon lekker af want vroeger was het af en toe knap triest.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2022 11:37:57 ]![]()
Evenstar
![]()
Tuurlijk gaat het om geld. Waar zou het anders om moeten gaan? Het is geen amateur sport. Hoe denk je dat zij het anders moeten financiëren? De geld die de teams krijgen etc. moet ook ergens vandaan komen he. Een crash en je bent een miljoen armerquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groei > meer geld > beter voor de sport (en natuurlijk beter voor de zakkenvullers van Liberty). Denk je dat er nog een fatsoenlijke F1 zou bestaan over een paar jaar als wij alleen nog maar in een paar Europese landen zouden racen. Die landen betalen relatief weinig, terwijl de oliestaten wel flink betalen en in de VS flink te verdienen door groei. Daarom is het belangrijk om een balans te vinden en die komt vanzelf.![]()
Maar even wat ander nieuws, Vettel is weer fit en zal in Australië aan de start staan.No Dyson Barrier is going to stop me!
Evenstar
![]()
Juist, Oracle doet dat niet omdat men vooral reclame wil maken op Zandvoort of Monaco in ieder gevalquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
God, man, waarom denk jij dat Oracle 100 miljoen sponsorgeld per jaar neertelt om op de RBR te staan? Denk toch eens na.
Geldwolven van Liberty? Ja, het gaat om geld maar in het verleden hebben we veel, veel ergere dingen gezien zoals de Ecclestone georganiseerde Caesars Palace F1 GP dus doe die roze bril gewoon lekker af want vroeger was het af en toe knap triest.Terwijl een Red Bull met een dikke Oracle logo op de auto op de strip toch wel heel wat anders is. Het is dus niet alleen goed voor de zakkenvullers van Liberty, maar ook voor de sport. Die dingen hangen met elkaar samen.
![]()
Betekent niet automatisch dat ik het er mee eens benquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het om geld. Waar zou het anders om moeten gaan? Het is geen amateur sport. Hoe denk je dat zij het anders moeten financiëren? De geld die de teams krijgen etc. moet ook ergens vandaan komen he. Een crash en je bent een miljoen armer
Groei > meer geld > beter voor de sport (en natuurlijk beter voor de zakkenvullers van Liberty). Denk je dat er nog een fatsoenlijke F1 zou bestaan over een paar jaar als wij alleen nog maar in een paar Europese landen zouden racen. Die landen betalen relatief weinig, terwijl de oliestaten wel flink betalen en in de VS flink te verdienen door groei. Daarom is het belangrijk om een balans te vinden en die komt vanzelf.
Maar gevoelig snaartje is geraakt, ik heb hier geen zin in. Moraal van het verhaal is dat we weer een !@#$ stratencircuit erbij hebben en dat ik helemaal klaar ben met die eindeloze drang om stratencircuits toe te voegen. Londen was ik ook op tegen, voordat je denkt dat ik hypocriet ben.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
COTA is jaren niet succesvol geweest, het recente succes is 100% te danken aan Netflix. En die hebben nu ook hun hand overspeeld.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit hele circus draait al tig jaar om geld dus dat is niet nieuw en jij kan het vervelend vinden maar het lukt Liberty om Amerikaanse fans te trekken en dat is sowieso al een prestatie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is mij wel duidelijk. Nattekat is tegen stratencircuits. Dus Monaco, Baku en Singapore mogen van hem ook van de kalender af en worden vervangen door permanente circuits in het Midden-Oosten
No Dyson Barrier is going to stop me!
Evenstar
![]()
Tuurlijk mag jij tegen stratencircuits zijn. Helemaal niks mis mee. DIe mening mag je hebben en die mening mag je uiten. Probleem is dat jij niet wil begrijpen dat jij niet de enige "echte" F1 fan hier bent en dat anderen met een andere mening niet meteen nep fans zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betekent niet automatisch dat ik het er mee eens ben
Maar gevoelig snaartje is geraakt, ik heb hier geen zin in. Moraal van het verhaal is dat we weer een !@#$ stratencircuit erbij hebben en dat ik helemaal klaar ben met die eindeloze drang om stratencircuits toe te voegen. Londen was ik ook op tegen, voordat je denkt dat ik hypocriet ben.
Stratencircuits kunnen vet zijn, kunnen kut zijn. Las Vegas is, naar mijn mening, een prima idee. Layout ziet er saai uit, maar afwachten wat het gaat brengen.
DTS heeft inderdaad hand verspeeld en daar is nu vanuit de coureurs kritiek op en zo krijg je straks een balans waar iedereen wat blijer mee is.
Melbourne, Montreal, Monaco en Singapore ook maar meteen afschaffen trouwens. Niks met F1 te maken, stratencircuits zonder ziel.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Leuk, maar niet echt een antwoord op mijn punt over het arrogante gejank over 'de echte F1-fan'. Blijkbaar moet iemand F1 op dezelfde manier beleven als jij het doet, anders is het geen echte fan.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand die mij in zo'n hoekje gooit hè.
Dat er een stel Amerikanen is die er geen ene zak om geven hoe en wat, als het vlaggetje maar de Amerikaanse is, weet ik ook wel, maar die komen hier niet.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Liever *insertelkewillekeurigeandererace* dan Spa, om naartoe te gaan. Wat een logistieke hel en een teringeind wandelen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik moet kiezen liever Spa dan Zandvoort, ben ik dan een echte F1 fan op jouw F1 fan meter?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Sowieso, alsof het ooit níet om geld is gegaan. Waar komt die illusie toch vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
God, man, waarom denk jij dat Oracle 100 miljoen sponsorgeld per jaar neertelt om op de RBR te staan? Denk toch eens na.
Geldwolven van Liberty? Ja, het gaat om geld maar in het verleden hebben we veel, veel ergere dingen gezien zoals de Ecclestone georganiseerde Caesars Palace F1 GP dus doe die roze bril gewoon lekker af want vroeger was het af en toe knap triest.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Mijn definitie van echte fan is iemand die al jaren kijkt en echt tot de vaste fanbase hoort. Die groep is voor het overgrote deel voor echte en historische circuits en tegen het gebrek aan races in Duitsland. Dat is niet bedoeld als tegenstelling voor nepfan, maar gewoon een faal in de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk, maar niet echt een antwoord op mijn punt over het arrogante gejank over 'de echte F1-fan'. Blijkbaar moet iemand F1 op dezelfde manier beleven als jij het doet, anders is het geen echte fan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
heywoodu
![]()
GP van Australië, dát is nou iets waar ik echt reteveel zin in heb. Drie jaar geleden alweer, het voelt eigenlijk alsof het al zeker 10+ jaar geleden isquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:40 schreef Starflyer het volgende:
Maar even wat ander nieuws, Vettel is weer fit en zal in Australië aan de start staan.
[ twitter ]
Sowieso een bijzonder gevoel, de GP van Australië is natuurlijk waar de ellende van het annuleren van alles wat betreft F1 begon (toen het in de sportwereld al volop bezig was ook). Donderdag: we gaan rijden. Vrijdag: alles geannuleerd. Pff.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Ah, dus de F1 mag alleen een klein, select groepje circuits gebruiken, eigenlijk. En je kunt niet een echte fan zijn als je nu gaat kijken en een jaar enorm geniet, want je moet minstens 'al jaren kijken'. Duidelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn definitie van echte fan is iemand die al jaren kijkt en echt tot de vaste fanbase hoort. Die groep is voor het overgrote deel voor echte en historische circuits en tegen het gebrek aan races in Duitsland. Dat is niet bedoeld als tegenstelling voor nepfan, maar gewoon een faal in de Nederlandse taal.
Wat een gelul.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Fan, geen fan. Waarom dat hokjes plaatsen? Je kijkt F1 of niet en daar hoort een mening bij.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn definitie van echte fan is iemand die al jaren kijkt en echt tot de vaste fanbase hoort. Die groep is voor het overgrote deel voor echte en historische circuits en tegen het gebrek aan races in Duitsland. Dat is niet bedoeld als tegenstelling voor nepfan, maar gewoon een faal in de Nederlandse taal.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Nee, je springt echt van het ene naar het andere uiterste hèquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dus de F1 mag alleen een klein, select groepje circuits gebruiken, eigenlijk. En je kunt niet een echte fan zijn als je nu gaat kijken en een jaar enorm geniet, want je moet minstens 'al jaren kijken'. Duidelijk.
Wat een gelul.
COTA, Mexico, Interlagos, allemaal topbanen. Singapore is het speciale nu ook wel van af door die overkill aan races in rijke steden, maar dat was ooit prima. Het gaat om de steeds groter wordende hoeveelheid van dat soort $$$ races en de langzame dood van Europese circuits waar de bakermat van de F1 is. Ik weet zeker dat jij er precies hetzelfde in staat als ik.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je springt echt van het ene naar het andere uiterste hè
COTA, Mexico, Interlagos, allemaal topbanen. Singapore is het speciale nu ook wel van af door die overkill aan races in rijke steden, maar dat was ooit prima. Het gaat om de steeds groter wordende hoeveelheid van dat soort $$$ races en de langzame dood van Europese circuits waar de bakermat van de F1 is. Ik weet zeker dat jij er precies hetzelfde in staat als ik.
Er zijn genoeg prachtige circuits te vinden, maar die gaan kopje onder. Waar wordt er wel geracet? In landen waar veel geld aan de F1 wordt betaald. En dan zit je naar een suf stratencircuit te kijken.
Het gaat helemaal niet om racen, het gaat om geld.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Evenstar
![]()
Hier zit dus je probleem. Jij kan niet begrijpen dat er ook mensen zijn die er echt anders over denken en dat jij wel eens ongelijk kan hebben in hun ogen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er precies hetzelfde in staat als ik.![]()
Dat Duitsland niet op de kalender staat, komt omdat de circuits niet zoveel meer willen betalen als andere Europese circuits zoals Spa of Zandvoort.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn definitie van echte fan is iemand die al jaren kijkt en echt tot de vaste fanbase hoort. Die groep is voor het overgrote deel voor echte en historische circuits en tegen het gebrek aan races in Duitsland. Dat is niet bedoeld als tegenstelling voor nepfan, maar gewoon een faal in de Nederlandse taal.No Dyson Barrier is going to stop me!
Meestal betaal je juist geld als je iets huurt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat Duitsland niet op de kalender staat, komt omdat de circuits niet zoveel meer willen betalen als andere Europese circuits zoals Spa of Zandvoort.
Raar dat een circuit juist niet kan overleven omdat ze F1 moeten bekostigen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Ik weet dat hij er hetzelfde in staat, want dat heeft hij letterlijk net gezegd. Ondertussen gedraag jij je als die patriottische Amerikanen die helemaal wild worden van een race die alleen maar goed is voor de casino's naast de baan, want zelf kunnen ze de tickets nooit betalen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier zit dus je probleem. Jij kan niet begrijpen dat er ook mensen zijn die er echt anders over denken en dat jij wel eens ongelijk kan hebben in hun ogen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Helaas is dat al tientallen jaren het geval. Een circuit moet vele miljoenen neertellen om een F1 race te mogen organiseren. Daarom zijn dictatoriale staatjes beter in staat om een race te organiseren dan gewone Europese landen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Meestal betaal je juist geld als je iets huurt.
Raar dat een circuit juist niet kan overleven omdat ze F1 moeten bekostigen.
En daarom zijn de ticketprijzen voor F1 ook zo belachelijk hoog. Circuits willen hun uitgaven wel terugverdienen.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Precies en daarom zijn er alleen maar minder echte circuits, en meer saaie straatraces.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:21 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Helaas is dat al tientallen jaren het geval. Een circuit moet vele miljoenen neertellen om een F1 race te mogen organiseren. Daarom zijn dictatoriale staatjes beter in staat om een race te organiseren dan gewone Europese landen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Wel een hele langzame dood dan, want nog altijd is ongeveer de helft van de races per seizoen in Europa.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
de langzame dood van Europese circuits waar de bakermat van de F1 is![]()
Evenstar
![]()
Lastig he, een mening accepteren, zonder dat je iemand meteen in een hokje stopt?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet dat hij er hetzelfde in staat, want dat heeft hij letterlijk net gezegd. Ondertussen gedraag jij je als die patriottische Amerikanen die helemaal wild worden van een race die alleen maar goed is voor de casino's naast de baan, want zelf kunnen ze de tickets nooit betalen.
"nep fan"
"patriottische Amerikaan"
Nee, daar kan je prima discussies mee voerenMijn fout dat ik het probeerde. Sorry.
![]()
Volgens mij al sinds halverwege de jaren '80 toen Ecclestone min of meer, dankzij het wheelen en dealen, de (commerciële) touwtjes van de F1 in handen kreeg.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:21 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Helaas is dat al tientallen jaren het geval. Een circuit moet vele miljoenen neertellen om een F1 race te mogen organiseren. Daarom zijn dictatoriale staatjes beter in staat om een race te organiseren dan gewone Europese landen.
En daarom zijn de ticketprijzen voor F1 ook zo belachelijk hoog. Circuits willen hun uitgaven wel terugverdienen.No Dyson Barrier is going to stop me!
Evenstar
![]()
Jeddah was alles behalve saai de afgelopen twee keer, toch? Heb ook het gevoel dat men gewoon meteen een etiket "saai" plakt op een stratencircuit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies en daarom zijn er alleen maar minder echte circuits, en meer saaie straatraces.
Montreal, Melbourne, Monaco en later ook Singapore zijn allemaal stratencircuits waar men al jaren aan het racen is.
Ondertussen heb je vaak zaaddodend saaie races in Frankrijk en Hongarije, maar daar heeft niemand het over, want het is Europa en geen stratencircuit?
Miami en Vegas kunnen straks heel saai zijn hoor, geen idee. Ik wacht het liever even af in plaats van nu al moord en brand schreeuwen. Ben geen voorstander van een Jeddah bijvoorbeeld, maar het leverde wel al twee keer spektakel op.![]()
Jeddah, Montreal en Singapore zijn imho meestal alles behalve saai.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies en daarom zijn er alleen maar minder echte circuits, en meer saaie straatraces.
Permanente circuits zoals Paul Ricard of Zandvoort daarentegen zijn dat meestal wel.
Het ligt er niet aan of het een stratencircuit is of niet, maar hoe de lay-out is en of er genoeg inhaalmogelijkheden zijn.No Dyson Barrier is going to stop me!
Ik weet dat het allemaal om geld draait en dat de mening van coureurs er wat dat betreft niet toe doet, maar ik vind het zelf altijd wel leuk als je merkt dat ze het tof vinden om op een bepaald circuit te racen i.p.v. dat het een soort verplicht nummer is.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Helemaal mee eens. Als ik er aan denk wat voor geweldige weekenden ik vroeger op de Nurburgring heb gehad. Op het laatste stonden we bijna een week langs het circuit te kamperen. En dan waren we zeker niet de enigen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn definitie van echte fan is iemand die al jaren kijkt en echt tot de vaste fanbase hoort. Die groep is voor het overgrote deel voor echte en historische circuits en tegen het gebrek aan races in Duitsland. Dat is niet bedoeld als tegenstelling voor nepfan, maar gewoon een faal in de Nederlandse taal.![]()
Die race is niet te volgen, want elk camerashot ziet er hetzelfde uit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jeddah was alles behalve saai de afgelopen twee keer, toch? Heb ook het gevoel dat men gewoon meteen een etiket "saai" plakt op een stratencircuit.
Ja het is naar F1 normen "spannend" als er een inhaal actie plaats vind, maar ik zie liever een echt circuit, zodat je ook kan volgen waar de rijder is, wanneer hij oplijnt voor een actie etc.Klopt Montreal en Melbourne zijn nog wel te doen, Monaco (en ook Singapore) zit er ook alleen maar in voor de prestige want dat is ook een optochtje. Daar kun je zelfs winnen met een defecte versnellingsbakquote:Montreal, Melbourne, Monaco en later ook Singapore zijn allemaal stratencircuits waar men al jaren aan het racen is.Genoeg klachten over Frankrijk andersquote:Ondertussen heb je vaak zaaddodend saaie races in Frankrijk en Hongarije, maar daar heeft niemand het over, want het is Europa en geen stratencircuit?Ja dat is natuurlijk heel goed, Baku levert ook leuke races op terwijl het op papier een saai circuit is.quote:Miami en Vegas kunnen straks heel saai zijn hoor, geen idee. Ik wacht het liever even af in plaats van nu al moord en brand schreeuwen. Ben geen voorstander van een Jeddah bijvoorbeeld, maar het leverde wel al twee keer spektakel op.
Net als dat vierkant op een parkeerplaats er vooralsnog niet uitnodigend ziet.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Elitaire lamlullen als Nattekat met zijn "ekte fan" moet je toch niet serieus nemen
Iemand die wel even gaat bepalen wat een echte fan is of niet, hahahahaOf wat een écht circuit is, of niet. Man man man.
![]()
![]()
24 uurs race Nürburgringquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als ik er aan denk wat voor geweldige weekenden ik vroeger op de Nurburgring heb gehad. Op het laatste stonden we bijna een week langs het circuit te kamperen. En dan waren we zeker niet de enigen.
Van donderdag tot zondag, 11 dagen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Sowieso "fans". Betalen om voor iemand anders reclame te lopenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:39 schreef DjVero het volgende:
Elitaire lamlullen als Nattekat met zijn "ekte fan" moet je toch niet serieus nemen
Iemand die wel even gaat bepalen wat een echte fan is of niet, hahahahaOf wat een écht circuit is, of niet. Man man man.
![]()
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Ja, maar de TV beelden zijn fantastischquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever *insertelkewillekeurigeandererace* dan Spa, om naartoe te gaan. Wat een logistieke hel en een teringeind wandelen.
En laten we eerlijk zijn, dat speelt een rol, natuurlijk, Liberty is zich daar wel degelijk van bewust, het is natuurlijk wel van origine een TV bedrijf.![]()
Haha. Maar ook met de F1 gewoon. Van dinsdag tot maandag. En dan buiten de trainingen en races om lekker bbqen, muziek draaien, er waren halve feesten daar. Heerlijke tijden waren dat. Maar veel circuits hadden een geweldige sfeer om heen te gaan in die tijd. Ook Spa, Monza, Hockenheim, zelfs Monaco.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
24 uurs race Nürburgring
Van donderdag tot zondag, 11 dagen![]()
Frankrijk was vorig jaar niet saai, mensen.
In 2019 daarentegen...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Baku was de allereerste editie ook een draak van een race. Daarna stuk voor stuk zeer toffe races gezien![]()
![]()
Evenstar
![]()
VVorig jaar was een mooie uitzonderingquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:41 schreef Jane het volgende:
Frankrijk was vorig jaar niet saai, mensen.
In 2019 daarentegen...![]()
![]()
Baku was vorig jaar nou ook niet echt bepaald denderend
De enige actie was twee banden die ermee nokten en Hamilton die zijn kampioenschap weggooit. Verder was het gewoon een optocht die in de pitstraat beslist is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oké!quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Baku was vorig jaar nou ook niet echt bepaald denderend
De enige actie was twee banden die ermee nokten en Hamilton die zijn kampioenschap weggooit. Verder was het gewoon een optocht die in de pitstraat beslist is.
Waarom kijk jij die races dan eigenlijk?![]()
Ik kijk best wel lang F1 en zie ook wel dingen die me minder bevallen maar blijf toch kijken, dat de organisatie zelf ingaat op nieuwe markten en het grote geld in de zandbak kan je ze toch niet echt kwalijk nemen.
Het gaat een beetje om de balans, één race meer in Zuid Amerika en bijvoorbeeld een race in Afrika zou natuurlijk ook wel leuk zijn en het is jammer dat Maleisië er niet meer is, maar 1 race in Azië is natuurlijk ook weinig al zit Shanghai er nog bij. Maar uiteraard gaat dat dan ten koste van Europa.![]()
Om Liberty te sponsoren. Als hij er echt zo principieel over dacht zou hij die races wel boycottenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:48 schreef DjVero het volgende:
[..]
Oké!
Waarom kijk jij die races dan eigenlijk?
No Dyson Barrier is going to stop me!
Ja, dat is het. De kalender wordt al jaarlijks uitgebreid, maar er zijn grenzen aan hoeveel races per jaar ze kunnen rijden. Dus logischerwijs betekent een nieuw circuit op de kalender dan dat een oude bekende eraf valt. En aangezien de meeste races in Europa zijn, is dat ook de meest logische kandidaat om in te snijden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:48 schreef Tarado het volgende:
Het gaat een beetje om de balans, één race meer in Zuid Amerika en bijvoorbeeld een race in Afrika zou natuurlijk ook wel leuk zijn en het is jammer dat Maleisië er niet meer is, maar 1 race in Azië is natuurlijk ook weinig al zit Shanghai er nog bij. Maar uiteraard gaat dat dan ten koste van Europa.
Zoals anderen al zeggen is het jaarlijks wijzigen van de kalender al zou oud als de sport zelf, dus om dan moord en brand te schreeuwen vanwege 3 races in de VS is misschien een tikkie overdreven. Het is daar momenteel gewoon een groeimarkt, dus daar willen ze gebruik van maken en wat extra kaartjes verkopen. Als het over een paar jaar wellicht is overgewaaid, verdwijnen die circuits vanzelf en strijkt het F1-circus weer ergens anders neer. Wie weet, misschien komt Hockenheim dan weer terug, zo gaan die dingen.![]()
Misschien moeten al die achenebbis circuits in Europa eens investeren in de infrastructuur. België en vooral Monza is een grote rotzooi.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het FOK! publiek bestaat uit fans die al héél lang F1 volgen en langzaam de sport de vernieling in zien gaan door de ziel van de sport te verkopen.
Ik denk dat men een stuk minder negatief zou zijn als we een echt circuit erbij kregen in plaats van twee rijkeluissteden.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Belgie is flink op de schop gegaan vorig jaar en daar zijn heel veel zaken verbeterd. Monza valt inderdaad een beetje uit elkaar van ellende nu.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien moeten al die achenebbis circuits in Europa eens investeren in de infrastructuur. België en vooral Monza is een grote rotzooi.![]()
heywoodu
![]()
Ik word niet enthousiast van Las Vegas, nee, maar ook niet boos. En ik zit er al helemaal niet van over de zeik te gaan met constante overdrijvingen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je springt echt van het ene naar het andere uiterste hè
COTA, Mexico, Interlagos, allemaal topbanen. Singapore is het speciale nu ook wel van af door die overkill aan races in rijke steden, maar dat was ooit prima. Het gaat om de steeds groter wordende hoeveelheid van dat soort $$$ races en de langzame dood van Europese circuits waar de bakermat van de F1 is. Ik weet zeker dat jij er precies hetzelfde in staat als ik.
We kunnen wel lekker wegblijven van de plekken waar grof geld betaald wordt, maar ik kijk graag over vijf jaar ook nog F1.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Overigens krijg ik er toch wel zin in. Maar ik loop meestal kaartverkoop enzo misis t ineens uitverkocht terwijl ik niet wist dat kaartverkoop überhaupt al begonnen was.
En kan je überhaupt al hotel reserveren voor die periode? Booking.com bv gaat niet verder dan juli 2023.
En als je hotel op de strip hebt, heb je dan nog wel een kaartje nodig![]()
![]()
Ah dat wist ik niet. Mooiquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Belgie is flink op de schop gegaan vorig jaar en daar zijn heel veel zaken verbeterd. Monza valt inderdaad een beetje uit elkaar van ellende nu.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik heb overigens geen probleem met drie races in Amerika. Westcoast, Eastcoast en er tussenin in Texas.
Het is wel 1 land maar nog best ver uit elkaar.
Ik vind alleen dat paar circuits erfgoed zijn en dat daar ook vanuit de F1 wel bijgesprongen mag worden. Ferrari krijgt ook extra geld omdat het Ferrari is, dus laten we zorgen dat Spa ook op de kalender blijft.![]()
Rijke tatta gespotquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:12 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens krijg ik er toch wel zin in. Maar ik loop meestal kaartverkoop enzo misis t ineens uitverkocht terwijl ik niet wist dat kaartverkoop überhaupt al begonnen was.
En kan je überhaupt al hotel reserveren voor die periode? Booking.com bv gaat niet verder dan juli 2023.
En als je hotel op de strip hebt, heb je dan nog wel een kaartje nodig
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De wraparound suites van Cosmo zullen voor veel gaan. Enige hotel daar met balkons.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:12 schreef VacaLoca het volgende:
En als je hotel op de strip hebt, heb je dan nog wel een kaartje nodigEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
heywoodu
![]()
Wat echt heel veel is voor een WK.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel een hele langzame dood dan, want nog altijd is ongeveer de helft van de races per seizoen in Europa.
Zuid-Afrika: 1
Australië/Nieuw-Zeeland: 2
Zuid-Amerika: 2
Noord-Amerika: 5
Azië: 6
Europa: 8
Lijkt me wel een mooie verdeling om grofweg aan te houden, hoewel je dan wel wat veel races hebt. Wellicht Noord-Amerika en Azië wat afwisselen om een race te besparen, net als Zuid-Amerika en Oceanië. Zwaartepunt in Europa is wel logisch natuurlijk, maar dat hoeft niet de helft van de races te zijn
Denk je dat de Rolling Stones geld betalen aan de Arena?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Meestal betaal je juist geld als je iets huurt.
Raar dat een circuit juist niet kan overleven omdat ze F1 moeten bekostigen.![]()
Wat een vreselijk saai baantje wordt dat Las Vegas weerIs er nou geen ontwerper die even wat meer bochtjes er in kan knallen ofzo. Die stratencircuits lijken allemaal op elkaar.
![]()
Dat is niet meer het geval, Ferrari valt nu onder dezelfde regels als alle andere teams vziw.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb overigens geen probleem met drie races in Amerika. Westcoast, Eastcoast en er tussenin in Texas.
Het is wel 1 land maar nog best ver uit elkaar.
Ik vind alleen dat paar circuits erfgoed zijn en dat daar ook vanuit de F1 wel bijgesprongen mag worden. Ferrari krijgt ook extra geld omdat het Ferrari is, dus laten we zorgen dat Spa ook op de kalender blijft.![]()
Ach, maak je niet zo druk. Ik volg de F1 ook al meer dan 30 jaar en vind het alleen maar mooi dat er af en toe iets wordt geprobeerd. Het enige wat ik jammer vind is dat er drie races in één land zijn. En, toegegeven, niet perse op circuits in dat land die het meest belovend zijn qua lay-out.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het FOK! publiek bestaat uit fans die al héél lang F1 volgen en langzaam de sport de vernieling in zien gaan door de ziel van de sport te verkopen.
Ik denk dat men een stuk minder negatief zou zijn als we een echt circuit erbij kregen in plaats van twee rijkeluissteden.
Maar het gezeik nog voor de race heeft plaatsgevonden vind ik wel erg makkelijk. De omstandigheden kunnen best voor een leuke race zorgen, dat nu al afdoen met hoe kut het wel allemaal niet wordt is gewoon zeiken om het zeiken.
Ik zie het wel. Zandvoort was uiteindelijk als race ook niet geweldig, maar daar hoor je niemand meer over. Want historie, Nederland en Max heeft gewonnen. Oh ja, en een leuk bochtje.![]()
heywoodu
![]()
Monaco is vaak retesaai, maar traditie, dus moet blijvenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:31 schreef Evenstar het volgende:
Jeddah was alles behalve saai de afgelopen twee keer, toch? Heb ook het gevoel dat men gewoon meteen een etiket "saai" plakt op een stratencircuit.
Montreal, Melbourne, Monaco en later ook Singapore zijn allemaal stratencircuits waar men al jaren aan het racen is.
We hebben net het beste seizoen in een decennium gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat men een stuk minder negatief zou zijn als we een echt circuit erbij kregen in plaats van twee rijkeluissteden.
Dit seizoen begint in ieder geval erg goed mede door de veranderingen die Liberty en F1 er doorheen gekregen hebben. Dus waar is je conclusie dan eigenlijk op gebaseerd?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2022 13:20:56 ]![]()
Monaco ligt flink onder vuur bij F1 dus hoe lang dat nog zo blijft is de vraag.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Monaco is vaak retesaai, maar traditie, dus moet blijven
Forum Opties Forumhop: Hop naar: