Tijdens the bachelor had hij nog iets van een eigen bedrijfje, nu dus niet meer.quote:Joep Honcoop doet mee aan Married at First Sight. De 26-jarige jongeman wordt omschreven als een ‘hele knappe jongen’. Achter zijn uiterlijk van een vrolijke flierefluiter, zit een serieuze, ambitieuze man verscholen. Joep is werkzaam als eventmanager. Daar is hij verantwoordelijk voor bruiloften, privéfeesten en bedrijfsfeesten.
En nu blijkt dat mensen Joep niet leuk vinden om wie hij is. Sad.quote:In zijn jeugd is het voor Joep niet altijd even makkelijk geweest. “Vroeger was ik best een flink jongetje, eigenlijk een bol propje. Tot aan basisschool, middelbare school. Ergens daartussenin. Ook wel veel gepest, dus dat heeft mij toen wel heel erg geraakt. Ook dat je merkt dat je op een negatieve manier aandacht krijgt en niet dat mensen je leuk vinden om wie je bent. Door te gaan sporten en gezonder te gaan eten, heb ik daar verandering in gebracht.”
Jawel, dat lieten ze bij het voorstellen ook zien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:53 schreef loveli het volgende:
https://lovereality.nl/zi(...)rst-sight-nog-samen/
Tijdens the bachelor had hij nog iets van een eigen bedrijfje, nu dus niet meer.
Als dat een feesten-en-partijen-organisatiebureautje is, dan snap ik opeens nóg weer beter waarom dit heerschap mee doet aan dit trouwprogramma (en eerder dat date-programma). En dat hij 'plots' moet werken tijdens de opnames. En ter plaatse dan ook even een stukje homevideo promotie opneemt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel, dat lieten ze bij het voorstellen ook zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:08 schreef JohnBercow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:21 schreef roos94 het volgende:
Die getrouwde broer die ze eerst aan haar zus wilden koppelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:48 schreef roos94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:27 schreef FireFox1 het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:48 schreef roos94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Nee, vind er helemaal niks aan. 😅SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:17 schreef W00fer het volgende:
Echt he, wat irritant jong zeg.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:40 schreef Joop_W het volgende:
Pfffff, die Joep wordt echt steeds vervelender
Strand Horeca en winkels aan zeequote:
Terwijl hij zelf gaat werken, ik zou dan ookquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:37 schreef Joop_W het volgende:
Zeiken over de vaat, lekker begin van de dag.
En dan zelf je partner over grenzen pushen, dat kan alleen maar bergafwaarts gaan als die dat nu als doet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf gaat werken, ik zou dan ookdenken
Jup, weet er alles van. Gelukkig nu geen last meer van.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En dan zelf je partner over grenzen pushen, dat kan alleen maar bergafwaarts gaan als die dat nu als doet.
Kijk, goed bezig dan!quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jup, weet er alles van. Gelukkig nu geen last meer van.
Met zowat de meeste schermtijd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Maurice met gewone dates in een trouwprogramma.
Caroline heeft ook van nature een klein beetje een moeilijk hard gezicht.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:00 schreef MaJo het volgende:
Wat is Joep weer lekker kansloos bezig zegZeiken over de vaat en Caroline zowat dwingen om te gaan bungy jumpen terwijl ze meteen aangeeft dit absoluut niet te willen
Het valt me wel op dat ze beiden erg disserig zijn naar elkaar, Caroline was in de auto ook erg onaardig. Dus het is deels ook een beetje dynamiek.
Sterker nog, de experts hebben ze zélf gematchedquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:30 schreef Joop_W het volgende:
Sander verwacht te veel.
Nou “expert”, het is beter dan bijvoorbeeld Arjan…
Sterker nog, zijn het product.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:42 schreef Nine. het volgende:
Je profiteert er niet van, je maakt gebruik van iets waarvoor gewoon is betaald
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:42 schreef Nine. het volgende:
Je profiteert er niet van, je maakt gebruik van iets waarvoor gewoon is betaald
De date van Maurice die zegt te 'profiteren' van het bad in hun kamer...quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:45 schreef MaJo het volgende:
Waar gaat dit over?
Sonny met zijn "mijn man" begint inderdaad wel vermoeiend te worden
Verwacht ook niet dat ie gestudeerd heeft...quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:57 schreef Joop_W het volgende:
Voor het eerst is Joep in een studentenhuis.
Ik heb het nog geen 1x gehoord, ik versta denk ik 20% van wat hij zegtquote:
Spoiler over de schermtijd van Maurice van volgende week (de aflevering die al op Videoland staat)quote:Op woensdag 13 april 2022 10:40 schreef loveli het volgende:
Ze noemen het bij Maurice "verder gaan met het experiment", maar dan zou hij gewoon blind met de volgende moeten trouwen, in plaats van gezellig daten en elkaar leren kennen.
Dit is gewoon dating at second sight.
Geen idee waarom dit goedmakertje met Maurice (ik volg m'n hart/gevoel/bla) zoveel schermtijd krijgt, en Arjan (ja hallo, ik volgde als eerste m'n gevoel en liet me niet forceren om daar tegenin te gaan) in het afvoerputje ligt.
Sander heeft de juiste verwachtingen die volgens de experts te hoog zijn.
En Joep "jij hebt ook al afgehaakt bij de tattoo die je sowieso niet wilde laten zetten en nu weer bij het bungee-jumpen - doei ik ga werken" is nul aantrekkelijk.
Toch op zich heeft ze wel een puntquote:
Sonny is echt een simpel figuur zegquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Sonny met zijn "mijn man" begint inderdaad wel vermoeiend te worden
Dat is opgebouwde immuniteit, je bent er te vaak aan blootgesteld.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:10 schreef Donna het volgende:
Rowan giechelt de laatste afleveringen wel wat minder irritant.
Hahaha zou het echt? Ik heb er juist een beetje extra op gelet naar mijn idee en volgens mij is het echt minder.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is opgebouwde immuniteit, je bent er te vaak aan blootgesteld.
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toch op zich heeft ze wel een punt
Antoine sleurt er van alles aan de haren bij. Snap wel dat ze elkaar dan in de haren gaan vliegen. Ja je zou kunnen zeggen dat Kim haar op d'r tanden heeft. Aan de andere kant, zie ik Kim Antoine geen haar krenken. Probleem is dat Kim hem met huid en haar zal verslinden op deze manier, geen haar overigens op zijn hoofd die daaraan denkt. Antoine zie je denken "een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken". Daarvan rijzen mij de hare ten berge overigens! Ook die actie bij dat water, dat scheelde een haartje of hij ging koppie onder. Duidelijk te zien dat hij zijn wilde haren nog niet verloren heeft, ook al is hij al in de 40!
Met een helm op was het misschien ook wat gedempt.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha zou het echt? Ik heb er juist een beetje extra op gelet naar mijn idee en volgens mij is het echt minder.
Maar misschien heb je gelijk.
Van Sonny word je moe met zijn: "Hij is mijn man!"quote:Op woensdag 13 april 2022 11:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sonny is echt een simpel figuur zegMan man man wat een vermoeiende kerel
VOnd hem in eerste instantie wel okee maar dat roomservice moment ook
"ken we hef sum broodjes"
Dan schilderen van die maskers...
Joep sneu mannetje![]()
Carolien loop snel verder! Je kunt echt veel beter krijgen! Mooie vrouwen die paal in haar veel te kleine kamer is knap onhandig
Overigens snap ik Joepje wel dat hij zegt zo niet te willen leven. Zou ik zelf ook niet willen namelijk
![]()
Sander en Astrid, leuk koppel; leuke lol samen![]()
Asleigh en Rowanook een leuk stel
Ik vind Astleigh echt een relaxte gast
![]()
Het bad staat pontificaal in de hotelkamer. Daar gebruik van maken is al hoerig?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Van Sonny word je moe met zijn: "Hij is mijn man!"
Joep is strontverwend thuis, bij mammie.
Carolien moet gewoon lekker uitgaan, gaan leven, dan komt de ware echt wel. Mooie meid.
Bij Sander heb ik een beetje het gevoel dat hij zich stoort aan het vele drinken van Astrid. Lol maken is 1 ding, maar moet je echt alleen maar feesten met veel mensen om je heen?
Astleigh en Rowan. Ja, leuk koppel. Maar hij vindt haar te schattig. Ziet haar als een schattig klein meisje, niet als een volwassen vrouw. Gaat tegen vallen als ze echt samen wonen en ze niet meer om alles zo schattig giechelt.
Bij Maurice had ik op het laatst het gevoel dat hij niet amused was door het bad van zijn date. Vond dat ook wel wat hoerigs hebben, eigenlijk...
Snap ik, maar had het gevoel dat Maurice het wat matig vond.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het bad staat pontificaal in de hotelkamer. Daar gebruik van maken is al hoerig?
Het zijn mannen. De gemiddelde grindr date was al zwanger nu
Maurice is zelf een grijze duif. Weinig boeiends aan die man.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Snap ik, maar had het gevoel dat Maurice het wat matig vond.
Vind ik ook, maar dan moeten ze die niet matchen met een wereldse, frivole man.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maurice is zelf een grijze duif. Weinig boeiends aan die man.
Dit. Vreselijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maurice is zelf een grijze duif. Weinig boeiends aan die man.
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. Vreselijk.
Die man moet pickwick theezakjes gaan lezen en lekker keuvelen over "in z'n kracht staan" en "emoties" of zo.
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Dit. Vreselijk.
Die man moet pickwick theezakjes gaan lezen en lekker keuvelen over "in z'n kracht staan" en "emoties" of zo.
Hij zoekt gewoon een stukje vertrouwen en een een stukje geborgenheid.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. Vreselijk.
Vier, in totaal 20. Tenminste dat is wat ik kan zien op Videoland aan het aantal titleID'squote:Op dinsdag 12 april 2022 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen we nog krijgen?
Maar goed dat Caroline hier niet in mee is gegaan.quote:Op donderdag 14 april 2022 02:44 schreef W00fer het volgende:
Het feit dat Joep zo aan het drammen was over haar deelname aan de tattoo zegt eigenlijk al genoeg.
Qua schermtijd, ik gok dan altijd dat er bij de rest weinig is om te laten zien? Dat ze daarom Maurice er zo pontificaal in zetten? Ik vind dit niet verdergaan met het experiment nee, dit is gewoon een blind date met camera's erbij.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:40 schreef loveli het volgende:
Ze noemen het bij Maurice "verder gaan met het experiment", maar dan zou hij gewoon blind met de volgende moeten trouwen, in plaats van gezellig daten en elkaar leren kennen.
Dit is gewoon dating at second sight.
Geen idee waarom dit goedmakertje met Maurice (ik volg m'n hart/gevoel/bla) zoveel schermtijd krijgt, en Arjan (ja hallo, ik volgde als eerste m'n gevoel en liet me niet forceren om daar tegenin te gaan) in het afvoerputje ligt.
Sander heeft de juiste verwachtingen die volgens de experts te hoog zijn.
En Joep "jij hebt ook al afgehaakt bij de tattoo die je sowieso niet wilde laten zetten en nu weer bij het bungee-jumpen - doei ik ga werken" is nul aantrekkelijk.
27quote:Op donderdag 14 april 2022 07:49 schreef lily het volgende:
Hoe oud is die Rowan eigenlijk? Ik krijg bij haar altijd het idee alsof ze 12 is.
Joep kleineert alles.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:17 schreef Injetta het volgende:
De manier waarop hij Carolien kleineert en afkat is echt heel naar
quote:Op woensdag 13 april 2022 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is opgebouwde immuniteit, je bent er te vaak aan blootgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |