Echt he, wat irritant jong zeg.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:40 schreef Joop_W het volgende:
Pfffff, die Joep wordt echt steeds vervelender
Strand Horeca en winkels aan zeequote:
Terwijl hij zelf gaat werken, ik zou dan ookquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:37 schreef Joop_W het volgende:
Zeiken over de vaat, lekker begin van de dag.
En dan zelf je partner over grenzen pushen, dat kan alleen maar bergafwaarts gaan als die dat nu als doet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf gaat werken, ik zou dan ookdenken
Jup, weet er alles van. Gelukkig nu geen last meer van.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En dan zelf je partner over grenzen pushen, dat kan alleen maar bergafwaarts gaan als die dat nu als doet.
Kijk, goed bezig dan!quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jup, weet er alles van. Gelukkig nu geen last meer van.
Met zowat de meeste schermtijd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Maurice met gewone dates in een trouwprogramma.
Caroline heeft ook van nature een klein beetje een moeilijk hard gezicht.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:00 schreef MaJo het volgende:
Wat is Joep weer lekker kansloos bezig zegZeiken over de vaat en Caroline zowat dwingen om te gaan bungy jumpen terwijl ze meteen aangeeft dit absoluut niet te willen
Het valt me wel op dat ze beiden erg disserig zijn naar elkaar, Caroline was in de auto ook erg onaardig. Dus het is deels ook een beetje dynamiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |