Maurice is zelf een grijze duif. Weinig boeiends aan die man.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Snap ik, maar had het gevoel dat Maurice het wat matig vond.
Vind ik ook, maar dan moeten ze die niet matchen met een wereldse, frivole man.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maurice is zelf een grijze duif. Weinig boeiends aan die man.
Dit. Vreselijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maurice is zelf een grijze duif. Weinig boeiends aan die man.
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. Vreselijk.
Die man moet pickwick theezakjes gaan lezen en lekker keuvelen over "in z'n kracht staan" en "emoties" of zo.
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Dit. Vreselijk.
Die man moet pickwick theezakjes gaan lezen en lekker keuvelen over "in z'n kracht staan" en "emoties" of zo.
Hij zoekt gewoon een stukje vertrouwen en een een stukje geborgenheid.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. Vreselijk.
Vier, in totaal 20. Tenminste dat is wat ik kan zien op Videoland aan het aantal titleID'squote:Op dinsdag 12 april 2022 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen we nog krijgen?
Maar goed dat Caroline hier niet in mee is gegaan.quote:Op donderdag 14 april 2022 02:44 schreef W00fer het volgende:
Het feit dat Joep zo aan het drammen was over haar deelname aan de tattoo zegt eigenlijk al genoeg.
Qua schermtijd, ik gok dan altijd dat er bij de rest weinig is om te laten zien? Dat ze daarom Maurice er zo pontificaal in zetten? Ik vind dit niet verdergaan met het experiment nee, dit is gewoon een blind date met camera's erbij.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:40 schreef loveli het volgende:
Ze noemen het bij Maurice "verder gaan met het experiment", maar dan zou hij gewoon blind met de volgende moeten trouwen, in plaats van gezellig daten en elkaar leren kennen.
Dit is gewoon dating at second sight.
Geen idee waarom dit goedmakertje met Maurice (ik volg m'n hart/gevoel/bla) zoveel schermtijd krijgt, en Arjan (ja hallo, ik volgde als eerste m'n gevoel en liet me niet forceren om daar tegenin te gaan) in het afvoerputje ligt.
Sander heeft de juiste verwachtingen die volgens de experts te hoog zijn.
En Joep "jij hebt ook al afgehaakt bij de tattoo die je sowieso niet wilde laten zetten en nu weer bij het bungee-jumpen - doei ik ga werken" is nul aantrekkelijk.
27quote:Op donderdag 14 april 2022 07:49 schreef lily het volgende:
Hoe oud is die Rowan eigenlijk? Ik krijg bij haar altijd het idee alsof ze 12 is.
Joep kleineert alles.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:17 schreef Injetta het volgende:
De manier waarop hij Carolien kleineert en afkat is echt heel naar
quote:Op woensdag 13 april 2022 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is opgebouwde immuniteit, je bent er te vaak aan blootgesteld.
Iemand die openlijk zegt een totale nobuddy te volgen op Instagram zou voor mij ook een afknapper zijnquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:25 schreef roos94 het volgende:
Ik volg Astleigh op instagram en hij drinkt echt heel vaak alcohol. Zou voor mij afknapper zijn.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Iemand die openlijk zegt een totale nobuddy te volgen op Instagram zou voor mij ook een afknapper zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:26 schreef roos94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Absoluutquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:31 schreef Moofasah het volgende:
Kim lijkt me echt het type bipolaire
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |