Sterker nog, de experts hebben ze zélf gematchedquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:30 schreef Joop_W het volgende:
Sander verwacht te veel.
Nou “expert”, het is beter dan bijvoorbeeld Arjan…
Sterker nog, zijn het product.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:42 schreef Nine. het volgende:
Je profiteert er niet van, je maakt gebruik van iets waarvoor gewoon is betaald
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:42 schreef Nine. het volgende:
Je profiteert er niet van, je maakt gebruik van iets waarvoor gewoon is betaald
De date van Maurice die zegt te 'profiteren' van het bad in hun kamer...quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:45 schreef MaJo het volgende:
Waar gaat dit over?
Sonny met zijn "mijn man" begint inderdaad wel vermoeiend te worden
Verwacht ook niet dat ie gestudeerd heeft...quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:57 schreef Joop_W het volgende:
Voor het eerst is Joep in een studentenhuis.
Ik heb het nog geen 1x gehoord, ik versta denk ik 20% van wat hij zegtquote:
Spoiler over de schermtijd van Maurice van volgende week (de aflevering die al op Videoland staat)quote:Op woensdag 13 april 2022 10:40 schreef loveli het volgende:
Ze noemen het bij Maurice "verder gaan met het experiment", maar dan zou hij gewoon blind met de volgende moeten trouwen, in plaats van gezellig daten en elkaar leren kennen.
Dit is gewoon dating at second sight.
Geen idee waarom dit goedmakertje met Maurice (ik volg m'n hart/gevoel/bla) zoveel schermtijd krijgt, en Arjan (ja hallo, ik volgde als eerste m'n gevoel en liet me niet forceren om daar tegenin te gaan) in het afvoerputje ligt.
Sander heeft de juiste verwachtingen die volgens de experts te hoog zijn.
En Joep "jij hebt ook al afgehaakt bij de tattoo die je sowieso niet wilde laten zetten en nu weer bij het bungee-jumpen - doei ik ga werken" is nul aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch op zich heeft ze wel een puntquote:
Sonny is echt een simpel figuur zegquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Sonny met zijn "mijn man" begint inderdaad wel vermoeiend te worden
Dat is opgebouwde immuniteit, je bent er te vaak aan blootgesteld.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:10 schreef Donna het volgende:
Rowan giechelt de laatste afleveringen wel wat minder irritant.
Hahaha zou het echt? Ik heb er juist een beetje extra op gelet naar mijn idee en volgens mij is het echt minder.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is opgebouwde immuniteit, je bent er te vaak aan blootgesteld.
quote:Op woensdag 13 april 2022 10:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toch op zich heeft ze wel een punt
Antoine sleurt er van alles aan de haren bij. Snap wel dat ze elkaar dan in de haren gaan vliegen. Ja je zou kunnen zeggen dat Kim haar op d'r tanden heeft. Aan de andere kant, zie ik Kim Antoine geen haar krenken. Probleem is dat Kim hem met huid en haar zal verslinden op deze manier, geen haar overigens op zijn hoofd die daaraan denkt. Antoine zie je denken "een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken". Daarvan rijzen mij de hare ten berge overigens! Ook die actie bij dat water, dat scheelde een haartje of hij ging koppie onder. Duidelijk te zien dat hij zijn wilde haren nog niet verloren heeft, ook al is hij al in de 40!
Met een helm op was het misschien ook wat gedempt.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha zou het echt? Ik heb er juist een beetje extra op gelet naar mijn idee en volgens mij is het echt minder.
Maar misschien heb je gelijk.
Van Sonny word je moe met zijn: "Hij is mijn man!"quote:Op woensdag 13 april 2022 11:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sonny is echt een simpel figuur zegMan man man wat een vermoeiende kerel
VOnd hem in eerste instantie wel okee maar dat roomservice moment ook
"ken we hef sum broodjes"
Dan schilderen van die maskers...
Joep sneu mannetje![]()
Carolien loop snel verder! Je kunt echt veel beter krijgen! Mooie vrouwen die paal in haar veel te kleine kamer is knap onhandig
Overigens snap ik Joepje wel dat hij zegt zo niet te willen leven. Zou ik zelf ook niet willen namelijk
![]()
Sander en Astrid, leuk koppel; leuke lol samen![]()
Asleigh en Rowanook een leuk stel
Ik vind Astleigh echt een relaxte gast
![]()
Het bad staat pontificaal in de hotelkamer. Daar gebruik van maken is al hoerig?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Van Sonny word je moe met zijn: "Hij is mijn man!"
Joep is strontverwend thuis, bij mammie.
Carolien moet gewoon lekker uitgaan, gaan leven, dan komt de ware echt wel. Mooie meid.
Bij Sander heb ik een beetje het gevoel dat hij zich stoort aan het vele drinken van Astrid. Lol maken is 1 ding, maar moet je echt alleen maar feesten met veel mensen om je heen?
Astleigh en Rowan. Ja, leuk koppel. Maar hij vindt haar te schattig. Ziet haar als een schattig klein meisje, niet als een volwassen vrouw. Gaat tegen vallen als ze echt samen wonen en ze niet meer om alles zo schattig giechelt.
Bij Maurice had ik op het laatst het gevoel dat hij niet amused was door het bad van zijn date. Vond dat ook wel wat hoerigs hebben, eigenlijk...
Snap ik, maar had het gevoel dat Maurice het wat matig vond.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het bad staat pontificaal in de hotelkamer. Daar gebruik van maken is al hoerig?
Het zijn mannen. De gemiddelde grindr date was al zwanger nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |