In bepaalde jeugdculturen is dat juist vet hip.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:37 schreef exode het volgende:
In het kader van mode, ik liep vanochtend onbewust met mijn lelijke Adidas slippers en sokken naar de ondergrondse container en kwam meerdere straatgenoten tegen. Nu wil verloofde verhuizen.![]()
Ik ben echt te oud om me daar druk om te maken geloof ik.
In een paar wijken hier in de buurt ook hoor. Maar de straatgenoten die ik tegenkwam vallen niet in dat segment.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:21 schreef SQ het volgende:
[..]
In bepaalde jeugdculturen is dat juist vet hip.
Hij loopt in een pak op klompen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vriend heeft geen relaxkleren en ziet er altijd uit om door een ringetje te halen.![]()
Inmiddels is hij wel gezwicht voor klompen, die onmisbaar zijn in onze omgeving. Klompen zien er onder een nette outfit vrij komisch uit.
Dat zou helemaal geweldig zijn. Helaas, pakken draagt hij niet. Maar ik snap er zelf helemaal niks van hoe iemand gewoon geen relaxkleren kan hebben, geen slobbertrui of joggingbroek of afgeragde spijkerbroek.quote:
Oooh. Dan loopt mijn man ook altijd in nette kleren, als dat de definitie isquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zou helemaal geweldig zijn. Helaas, pakken draagt hij niet. Maar ik snap er zelf helemaal niks van hoe iemand gewoon geen relaxkleren kan hebben, geen slobbertrui of joggingbroek of afgeragde spijkerbroek.
Dit is mijn idee van net:quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Oooh. Dan loopt mijn man ook altijd in nette kleren, als dat de definitie is
Zizzi is ook een fijne winkel, alleen jammer dat mijn spijkerbroek (Emily) alleen in de lengtes 78 cm en 82 cm (30" en 32") komt, ik zou nog wel wat langer kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:59 schreef lunapuella het volgende:
Ik vond spijkerbroeken ook vaak lastig omdat ik een lengtemaat nodig heb, en nu mijn billen in de plus size categorie vallen is het er niet makkelijker op geworden. Maar ben vorig jaar geslaagd bij Ulla Popken.
Oh dat is jammer, ik heb ook 34" nodig.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zizzi is ook een fijne winkel, alleen jammer dat mijn spijkerbroek (Emily) alleen in de lengtes 78 cm en 82 cm (30" en 32") komt, ik zou nog wel wat langer kunnen gebruiken.
Ze hadden in het verleden ook nog een model in 86 cm lengte (34") maar die is eruit, zat mij ook niet heel goed trouwens, maar dat komt door mijn benen.
De jurken van Miljuschka hebben ook zakken (niet allemaal, dus even goed de foto's bekijken) en een groot deel gaat tot en met maat 56.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:32 schreef lunapuella het volgende:
Nu het toch over kleding gaat - wie heeft er tips voor mooie feestelijke jurken, met zakken (!), in grote maten? TopVintage en Succubus ken ik.
En anders Lady V London.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:32 schreef lunapuella het volgende:
Nu het toch over kleding gaat - wie heeft er tips voor mooie feestelijke jurken, met zakken (!), in grote maten? TopVintage en Succubus ken ik.
Wat ga je in die zakken stoppen dan? Je snotlappen?quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:32 schreef lunapuella het volgende:
Telefoon, sleutels, pinpas... ik hou van zakken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ga je in die zakken stoppen dan? Je snotlappen?
Neeeee! Daar zijn tassen voor. Of BH's.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:08 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Telefoon, sleutels, pinpas... ik hou van zakken.
Ja joh. Waarom zou je 1 ding kiezen als je ook alles kan kiezen?quote:
Alles wat je daarover hoeft te weten is toch gewoon dat je een womanizer nodig hebt in je leven?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:57 schreef SQ het volgende:
Nog een netflix kijktip: principles of pleasure. Echt heel verhelderend en geruststellende serie over vrouwelijk genot
Nou ja, er zijn dus plenty vrouwen die daar niks aan vinden... EN DAT IS DUS ÓÓK OKÉ!quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Alles wat je daarover hoeft te weten is toch gewoon dat je een womanizer nodig hebt in je leven?
Ohja ik heb zo'n trial ding voor 1.5 uur? Nog eens even een echte bestellen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Alles wat je daarover hoeft te weten is toch gewoon dat je een womanizer nodig hebt in je leven?
Zonder. Ik hou gewoon van sterke vibraties zonder poespasquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Die met of zonder X?die zonder X ziet eruit als een lippenstift
Ja ik ben fan. Ik heb een hele simpele kleine met maar een paar standen en een duo. Maar zou nog wel een gewone normale erbij willenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohja ik heb zo'n trial ding voor 1.5 uur? Nog eens even een echte bestellen.
Ja ik moet er ook zeker 1 voordat m'n 90 minuten op zijn, hahaha!quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik ben fan. Ik heb een hele simpele kleine met maar een paar standen en een duo. Maar zou nog wel een gewone normale erbij willen
Wat is het verschil met de Satisfyer? In ieder geval een groot prijsverschil!quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik ben fan. Ik heb een hele simpele kleine met maar een paar standen en een duo. Maar zou nog wel een gewone normale erbij willen
quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of ging het niet over seks en speeltjes?
Ik las een review waarin de Satisfyer ook wel de Zielenzuiger genoemd mocht worden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 00:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de Satisfyer? In ieder geval een groot prijsverschil!
Je kunt zelf de stand bepalen he?quote:Op donderdag 31 maart 2022 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las een review waarin de Satisfyer ook wel de Zielenzuiger genoemd mocht worden.
Zo intens dus.
Fantastische naam, ik ben voor het eerst nieuwsgierigquote:Op donderdag 31 maart 2022 01:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las een review waarin de Satisfyer ook wel de Zielenzuiger genoemd mocht worden.
Zo intens dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |