SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Nolita op 02-04-2022 20:25:10 ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:20 schreef Nolita het volgende:
De dag doorgekomen Bien en PKM?
Zoek de dreumes:Toffe foto! En gave keuken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:20 schreef Nolita het volgende:
De dag doorgekomen Bien en PKM?
Zoek de dreumes:Hahaha, leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Ik heb altijd het gevoel dat jouw smileys niet overeen komen met je teksten, of ben je echt zo positief ingesteldquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:38 schreef NicolasJoy het volgende:
Qua slaap; ik heb het idee dat het meestal ergens tussen de 9 maanden en 1,5 jaar beter wordt. Waarbij naar beide kanten veel uitzonderingen.Om me heen allemaal ouders die klagen over kinderen die nog steeds 1-2 keer per nacht komen. (Kinderen van 4-8 maanden zeg maar). Die wil ik slaan.
Maar momenteel is de peuter meer wakker dan de dreumes. Het biedt perspectief! Alleen niet hebben over het tandenleed van de afgelopen nachten..
Oh wat fijn!quote:Op zondag 3 april 2022 08:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn 2 kinderen liggen nog op bed![]()
Ik geniet er nog even van
Een beetje van beiden. Als ik het maar heel positief neerzet wordt het vanzelf positief.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat jouw smileys niet overeen komen met je teksten, of ben je echt zo positief ingesteld
Wat heerlijk!quote:Op zondag 3 april 2022 08:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn 2 kinderen liggen nog op bed![]()
Ik geniet er nog even van
Scoutingquote:Op zondag 3 april 2022 08:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh wat fijn!
Hier is de kleuter op "kamp" met scouting, die is normaal altijd om half zeven wakker, dus vanmorgen nam de dreumes die honeurs maar waar
Wat let je? Of wil ze zelf niet?quote:Op zondag 3 april 2022 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
ScoutingZoveel leuke feestjes in de keet gehad vroeger. Alleen al om de feestjes zou ik mijn kind op scouting doen
Ik ga het eens voorstellen, kijken of het haar aanspreektquote:Op zondag 3 april 2022 08:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat let je? Of wil ze zelf niet?![]()
Mijn oudste wilde graag bij de knutselclub, maar dat mocht pas vanaf groep 5, dus heb ik haar richting scouting gemotiveerd wegens het niet-competetieve karakter en nu heb ik dus al 2 kinderen op de scouting. Als goud straks ook aansluit kan ik uitkijken naar rustige weekenden voor mezelf als ik later groot oud ben
/offtopic
Colin ook zo, papa, mama en bal en die woorden zijn vaak ook maar een paar dagen in gebruik. Daarna vertikt hij het weer.quote:Op zondag 3 april 2022 19:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ah wat leuk dat ze ook echt woordjes zegt!Hier "praat" ze de hele dag door, maar naast 'papa en 'mama' komen er voor mij geen verstaanbare woorden uit.. zou geloof ik wel moeten rond deze leeftijd? Benieuwd wat de pediatrician ervan vindt, die zien we morgen weer.
Wat een verschil dan zeg, met die tanden! En beterschap!
Ha, hier ook. Mama en papa blijft hij wel frequent zeggen, net als toet toet auto. We hebben een hele hoop autootjes en een heel parcours wat je elke keer opnieuw kunt bouwen. Zo leuk voor die kleintjes! En we hebben 2 katten die hij mauw noemtquote:Op maandag 4 april 2022 11:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Colin ook zo, papa, mama en bal en die woorden zijn vaak ook maar een paar dagen in gebruik. Daarna vertikt hij het weer.
Pediatrician zei dat zolang ze maar snapt wat je bedoelt het prima is dat ze nog geen verstaanbare woorden zegt. Dus als je bijvoorbeeld zegt “laten we naar buiten gaan” dat ze naar de kast loopt om schoenen aan te trekken, of “we gaan eten” dat ze naar de eettafel loopt, dat soort dingen. Bovendien krijgt Bubbles natuurlijk twee talen naar haar hoofd geslingerd. Dan duurt het blijkbaar sowieso langer voordat ze echt gaan praten.quote:Op maandag 4 april 2022 10:28 schreef PKM het volgende:
Er moet nog niet zoveel hoor @:Smart_ass . Maar ben wel benieuwd naar wat je kinderarts vindt.![]()
Poffertje brabbelt ook maar wat en dan soms ineens een nieuw woord dat ze daarna niet meer gebruikt. Dat ken ik ook nog van de oudste, is meer dan goed gekomen.
Pas geleden hadden ze allebei wat te eten maar kleuter had het al op dus hij wou wat van haar. Meestal geeft ze dan zelf wel weg maar nou trok ze aan zijn hand, dat hij zelf moest pakken. Vond hij niet leuk maar ik wel.
Spreekt hij al zo’n hele zin uit?quote:Op maandag 4 april 2022 20:21 schreef Seven. het volgende:
Gaat lekker hier met bedtijd. Ik hoor uit de slaapkamer 'auw, dat is niet leuk' gevolgd door een klein jochie die he-le-maal in een deuk ligt om zichzelf.
Nee joh, papa kreeg een stomp op zijn neus en zei dat. Verder is Aapie verder dan Colin. Die rebbelt hele verhalen maar is totaal onverstaanbaarquote:Op dinsdag 5 april 2022 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spreekt hij al zo’n hele zin uit?
Hier ook woorden die opeens weer verdwijnen. Hij zei boom, lamp en bal maar alleen bal is nog over. Verder roept hij veel die (inclusief wijzend vingertje), mijn, mama, papa, ja en nee.
En die sneakaap eet op de opvang gewoon paprika, komkommer en avocado terwijl hij daar thuis niets van moet hebbenGisteren wees hij naar een rauwe sperzieboon (“die”), die gaf ik hem voor de grap. At ie het op
en de gekookte boontjes dus niet eten hè
![]()
Ik vind het echt fantastisch om te zien hoeveel hij al begrijpt en hoeveel hij zelf kan. Na het eten maakt hij zelf het dienblad van zijn stoeltje schoon met een doekje (heeft hij ons natuurlijk vaak zien doen) en hij klimt nu zelf de trap op terwijl ik zijn billen ondersteun. Mijn kleine mannetje
Met de goudmethode moet je het later weer uit het haar kammen / spoelen. Ik weet niet wat erger isquote:Op woensdag 6 april 2022 09:04 schreef Aure het volgende:
Ohh zo irritant als ze dat doen
Als Goud ff aan Otis kan leren hoe ie zelf z'n neus poetst? Hoef ik er niet meer de hele dag mee in de weerecht hoeveel snot kan er uit zo'n kind komen op een dag
Aha, ik vond het al zo'n volzinquote:Op woensdag 6 april 2022 02:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee joh, papa kreeg een stomp op zijn neus en zei dat. Verder is Aapie verder dan Colin. Die rebbelt hele verhalen maar is totaal onverstaanbaar. Maar stoeltje poetsen doet Colin ook. Volgende stap: opruimen.
Dat traplopen scheelt echt een boel! Ik had 2 geblesseerde armen maar dat gaat sinds een week stukken beter. En men, 4 trappen?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:35 schreef Aure het volgende:
Zo leuk he al dat nadoen van die kleintjesOtis poetst ook de tafel met een doekje
en traplopen is echt een handige feature! Wij wonen vierhoog zonder lift dus ik was heel blij toen Otis dat zelf kon
Ik zie hem al helemaal als banaan tegen de trap werpen jaquote:Op woensdag 6 april 2022 08:44 schreef SQ het volgende:
Als Goud een pakje zakdoekjes te pakken krijgt kan hij gerust een half uur zoet zijn met zijn eigen neus poetsen
Andere populaire imitaties zijn: je haar schedel kammen, op de fiets stappen en onkruid wieden
Ik had oma niet verteld van het zelf MOETEN traplopen dus die viel bijna van de trap met hem toen hij zich ziedend in de banaanvorm wierp toen ze met hem de trap op liep
Wat schattig dat zingenquote:Op woensdag 6 april 2022 10:10 schreef PKM het volgende:
Leuk jullie dreumes verhaaltjes.![]()
Poffertje houdt van rommel maken en kleuter wil graag stofzuigen. Dat duo is goud.![]()
Poffertje vindt de stofzuiger wel een beetje eng maar kleuter zet hem dan zachter.![]()
Gisteren met naar bed brengen wou ze klap eens in je handjes zingen. Dat merkte ik dan omdat ze wat neuriede en haar handjes op het hoofdje deed.
Daarna zong ze slaap kindje slaap ook een beetje mee. Te cute.
Aw wat zielig! Hopelijk is het snel wegquote:Op woensdag 6 april 2022 14:44 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft een flink ontstoken piemel. Gistermorgen niets aan de hand. Om 11:00 ineens rood en beetje opgezwollen, dus huisarts gebeld. Om 15:00 was het nog erger, huisarts heeft hem direct antibiotica voorgeschreven voor een week. Om 17:00 begon hij er duidelijk last van te krijgen.
Vanmorgen al veel minder rood dus de antibiotica slaat goed aan. En verder extra veel laten drinken, keertje extra douchen enzo. Hij is superblij zelf dus dat scheelt.
Ja, toen hij er last van kreeg was het echt sneu. Maar vandaag staat hij alweer vrolijk te spelen met zijn klokkenspel onder de douchequote:
7 jaar zou ook kunnen (maar ik weet wel dat ik dat nooit had geweten als hij er niet eerder al last van had gehadquote:Op woensdag 6 april 2022 14:53 schreef arvensis het volgende:
Tot een jaar of 7, toch?
U. is ook besneden, maar vanuit andere overwegingen. Heel veel beterschap Colin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T is zo’n heerlijke ondeugd. Een boefie. Hij kan inmiddels kruipen en zelf gaan zittenhaast heeft ie niet zeg maar…
Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |