SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Nolita op 02-04-2022 20:25:10 ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:20 schreef Nolita het volgende:
De dag doorgekomen Bien en PKM?
Zoek de dreumes:Toffe foto! En gave keuken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:20 schreef Nolita het volgende:
De dag doorgekomen Bien en PKM?
Zoek de dreumes:Hahaha, leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Ik heb altijd het gevoel dat jouw smileys niet overeen komen met je teksten, of ben je echt zo positief ingesteldquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:38 schreef NicolasJoy het volgende:
Qua slaap; ik heb het idee dat het meestal ergens tussen de 9 maanden en 1,5 jaar beter wordt. Waarbij naar beide kanten veel uitzonderingen.Om me heen allemaal ouders die klagen over kinderen die nog steeds 1-2 keer per nacht komen. (Kinderen van 4-8 maanden zeg maar). Die wil ik slaan.
Maar momenteel is de peuter meer wakker dan de dreumes. Het biedt perspectief! Alleen niet hebben over het tandenleed van de afgelopen nachten..
Oh wat fijn!quote:Op zondag 3 april 2022 08:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn 2 kinderen liggen nog op bed![]()
Ik geniet er nog even van
Een beetje van beiden. Als ik het maar heel positief neerzet wordt het vanzelf positief.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat jouw smileys niet overeen komen met je teksten, of ben je echt zo positief ingesteld
Wat heerlijk!quote:Op zondag 3 april 2022 08:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn 2 kinderen liggen nog op bed![]()
Ik geniet er nog even van
Scoutingquote:Op zondag 3 april 2022 08:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh wat fijn!
Hier is de kleuter op "kamp" met scouting, die is normaal altijd om half zeven wakker, dus vanmorgen nam de dreumes die honeurs maar waar
Wat let je? Of wil ze zelf niet?quote:Op zondag 3 april 2022 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
ScoutingZoveel leuke feestjes in de keet gehad vroeger. Alleen al om de feestjes zou ik mijn kind op scouting doen
Ik ga het eens voorstellen, kijken of het haar aanspreektquote:Op zondag 3 april 2022 08:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat let je? Of wil ze zelf niet?![]()
Mijn oudste wilde graag bij de knutselclub, maar dat mocht pas vanaf groep 5, dus heb ik haar richting scouting gemotiveerd wegens het niet-competetieve karakter en nu heb ik dus al 2 kinderen op de scouting. Als goud straks ook aansluit kan ik uitkijken naar rustige weekenden voor mezelf als ik later groot oud ben
/offtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |