750kgquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:42 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zwaar mag hij zijn om op de weg te mogen dan
volgens mij moet hij boven de 750kg geremd zijnquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:42 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zwaar mag hij zijn om op de weg te mogen dan
Ze is veel te dun voor die orenquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:46 schreef Stepperoller het volgende:
Damn wat een satellietschotels die oren
Die heeft niet aan zijn onderzoeksplicht voldaan denk ik hoorquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:47 schreef svann het volgende:
Denk dat de man van twaalf ambachten (koper) door meester Reid gemazzeld gaat worden.
Ja, ¤1300 van de afgesproken ¤4000quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:47 schreef Ole het volgende:
Ik heb begin gemist. Maar hij heeft toch ook veel minder betaald toch?
Geen kwaad woord over een Yaris hequote:Op dinsdag 5 april 2022 21:48 schreef De_Melkboer het volgende:
En dan je Toyota Yaris Suzuki Alto ervoor
ja heb ik het goed begrepenquote:
Zeker niet, het zou zonde zijn als die door dat wrak van een aanhanger verpletterd werdquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over een Yaris he![]()
Echt niet !!!quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:54 schreef svann het volgende:
Doen jullie ook aankopen van 4000 euro terwijl je niets te makken hebt?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:54 schreef svann het volgende:
Ik elk geval een proefrit moeten makenquote:
quote:
Zoek de taalfoutenquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:53 schreef BasEnAad het volgende:
Die mensen kunnen niet eens fatsoenlijk een Nederlandse zin formuleren
750Kg totale massa ja. Dus leeggewicht aanhanger (of wat er vast aan zit zoals in dit geval het keukenblok, afzuigkap, barretje, opbouw, enz.) + laadvermogen.quote:
Gewicht van het trekkend voertuig speelt mee, maar is zeker niet zalig makend. Als je een aanhanger trekt die bijna 3 x weegt wat hij mag wegen, een versleten as heeft (geen vering meer), een verkeerde kogeldruk heeft, niet geremd is en veel wind vangt door de hoge en dichte opbouw dan gaat de aanhanger bepalen wat de auto doet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:47 schreef Snowsquall het volgende:
Ik hoor nergens wat voor auto ervoor stond, hij zal wel geen auto hebben van 1600kg want dan was het niet zo'n probleem.
Die man is gewoon een looser, wie koopt nu zo een hok zonder eerst te keurenquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:02 schreef JJ76 het volgende:
Als de wagen goed was geweest had hij die jongen opgelicht. Had niet voor niets zonder te melden al minder betaald bij 2de aanbetaling bij ophalen.
nee tuurlijk niet , ga dan eerst een hok huren voor een maand of een weekquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:54 schreef svann het volgende:
Hij is te eerlijk...quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zoek de taalfouten
http://www.disco-vortex.nl/zanger-corne/bio.html
Mwa, hij is eigenlijk nog te jong om zelf het woord te voeren. Dat moet zijn aso schoonvader doen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:05 schreef Sodemieters het volgende:
ik zou 'm trouwens wel stukje ouder schatten dan 44.
ik begrijp het wel, ding deugde voor geen meter. Een klein beetje verantwoordelijkheid voor wat je op Marktplaats zet mag wel.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, hij is eigenlijk nog te jong om zelf het woord te voeren. Dat moet zijn aso schoonvader doen.
Hoewel de uitspraak terecht is, gunde ik dit die gast eigenlijk niet.
Met BOVAG garantie en keuring van de ANWB heb je wel zekerheid over wat je koopt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:18 schreef xzaz het volgende:
Dit soort dingen kopen is ook gewoon ruk. Ik heb het ook met autos kopen. Het is gewoon kut je weet nooit wat je koopt
Eens, ja. Viel me ook op dat die gast in zijn eis noemde dat hij de 1300 aanbetaling terug wilde. Dus hij wist dat hij 800 in die envelop had gedaan?quote:Op woensdag 6 april 2022 11:46 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
ik begrijp het wel, ding deugde voor geen meter. Een klein beetje verantwoordelijkheid voor wat je op Marktplaats zet mag wel.
Maar ik vind wel dat de koper voor het transport terug had moeten zorgen, nu legt Reid alles bij de verkoper.
ja daar had de verkoper toch een appje op gestuurd dat er te weinig inzat.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens, ja. Viel me ook op dat die gast in zijn eis noemde dat hij de 1300 aanbetaling terug wilde. Dus hij wist dat hij 800 in die envelop had gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |