SPOILER: WK Loting kwalificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De loting zal straks ook op de WIKI Staan.
Toernooiwebsite
De snookermaand breekt weer aan.
Game On.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik kan niet zeggen dat dit namen zijn waarvan ik het jammer zou vinden als die hun kaart zouden verliezen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dr moeten in elk geval wat mensen aan de bak in de voorrondes om hun tourcard te behouden. Dominic Dale lijkt 'm na 30 jaar te verliezen, Nigel Bond na 33 jaar en Michael Holt na 25 jaar.
https://wpbsa.com/world-championship-2022-tour-survival-blog/ Voor de huidige ranking rond plek 64.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dr moeten in elk geval wat mensen aan de bak in de voorrondes om hun tourcard te behouden. Dominic Dale lijkt 'm na 30 jaar te verliezen, Nigel Bond na 33 jaar en Michael Holt na 25 jaar.
Dan ben je vast ook niet euforisch dat Fergal O'Brien z'n kaart wel lijkt te behouden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat dit namen zijn waarvan ik het jammer zou vinden als die hun kaart zouden verliezen.
En volgens snooker.org heeft ie de volgende ronde al gewonnen (volgens wiki nog niet) maar als ie meteen door is naar ronde 4 dan is z'n kaart wel zeker denk ik.quote:
Ze zijn een beetje terug naar vroeger dat de betere spelers minder Q-wedstrijd hoeven te spelen. En idd sinds corona zijn de ronden Q1 t/m Q3 korter.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:01 schreef Modus het volgende:
Ik zag net pas dat ze al 2 jaar lang kwalificaties best of 11 spelen, alleen Q4 best of 19.
Voorheen was het gewoon 3 Q-rondes best of 19. Gewoon 3 rankingfinales moeten spelen zeg maar om je te plaatsen.
quote:World Snooker maakte maandag de naam bekend van de scheidsrechter van de finale op het WK snooker. Voor de tweede keer is die eer weggelegd voor de 52-jarige West-Vlaming Olivier Marteel, die in 2015 al de finale Bingham-Murphy (18-15) in goede banen leidde. In het officiële persbericht wordt verwezen naar de inzet van de verpleger tijdens de pandemie, al is hij in eerste instantie natuurlijk gewoon één van de beste scheidsrechters ter wereld.
“Ik ben vereerd, dit had ik niet verwacht”, reageert een dolgelukkige Marteel. “Als scheidsrechter heb je het beste zitje tijdens de finale. Natuurlijk voel je de druk van enkele miljoenen tv-kijkers op je schouders, maar tegelijkertijd zorgt net dat voor adrenaline en focus.”
quote:Mark Selby (1) v Jamie Jones
Yan Bingtao (16) v Chris Wakelin
Barry Hawkins (9) v Jackson Page
Mark Williams (8) v Michael White
————————————
Kyren Wilson (5) v Ding Junhui
Stuart Bingham (12) v Lyu Haotian
Anthony McGill (13) v Liam Highfield
Judd Trump (4) v Hossein Vafaei
————————————
Neil Robertson (3) v Ashley Hugill
Jack Lisowski (14) v Matthew Stevens
Luca Brecel (11) v Noppon Saengkham
John Higgins (6) v Thepchaiya Un-Nooh
————————————
Zhao Xintong (7) v Jamie Clarke
Shaun Murphy (10) v Stephen Maguire
Mark Allen (15) v Scott Donaldson
Ronnie O’Sullivan (2) v David Gilbert
Wat deed iequote:Op zaterdag 16 april 2022 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De commentator van de bbc daar kan niet tellen
Ronnie staat 14 punten voor met groen tot zwart op tafel en hij blijft 3 of 4 keer volhouden dat Ronnie alleen groen nodig heeft. Ronnie gaat uiteindelijk voor groen , speelt de pot redelijk hard en mist. Totaal onbegrijpelijke shotkeuze volgens de commentator want alleen groen nodig. Waarna hij fijntjes door Hendry gecorrigeerd werdquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat deed ie? Ik heb de PLAYER aanstaan.
quote:De 40-jarige Australiër Neil Robertson (WS-3) heeft zich geplaatst voor de achtste finales van het WK snooker. In de eerste ronde nam "The Thunder from down Under" met 10-5 de maat van de Engelse WK-debutant Ashley Hugill (WS-77).
We zijn goed onderweg, best of three.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
Wilson-Ding moet gewoon 10-9 worden. Om het even voor wie.
Normaal gesproken wel, jaquote:Op woensdag 20 april 2022 23:06 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een heerlijke bal van Ding. Dat moet normaal gesproken de 9-8 voorsprong op leveren
Ah welquote:Doorbreekt Luca Brecel eindelijk zijn WK-vloek? "Hij is een outsider voor de wereldtitel"
Aangezien de volgende tegenstander mogelijk Selby is hoop ik dat dat nog even niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 21 april 2022 16:14 schreef Janneke141 het volgende:
Er zal iemand een goeie dag moeten hebben om deze Williams te verslaan.
Best of 25 (of meer) tegen Selby spelen, dan moet je heeeeeel veel geduld hebben.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien de volgende tegenstander mogelijk Selby is hoop ik dat dat nog even niet gaat gebeuren
Na wat hij over Ronnie zei ben ik hier niet rouwig om.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:03 schreef Janneke141 het volgende:
Het is jammer voor de snookerliefhebbers in Iran, maar Hossein is helaas niet goed genoeg vandaag.
Die heb ik gemist denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na wat hij over Ronnie zei ben ik hier niet rouwig om.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/ov(...)ioten-noemen-mensen/
Williams heeft de avond vrij als ie zo doorgaat.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:01 schreef borisz het volgende:
Williams na 11-2 (met vandaag oa een 110 en 117)
Ronnie op 5-1 met oa een 87, 131, 69 en 96.
Ronnie kan straks ook een sessie over houden als dit zo door gaat. Allen had de groene in frame 7 ook niet mogen missen, hij trekt de druk niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Williams heeft de avond vrij als ie zo doorgaat.
Ik ben op mijn werk, dus kan niet kijken. Ik heb de livescores ergens op een tabblad openstaan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ronnie kan straks ook een sessie over houden als dit zo door gaat. Allen had de groene in frame 7 ook niet mogen missen, hij trekt de druk niet.
Allen toch nog op 6-2 gekomen. Williams is inmiddels aan zijn break begonnen voor 13-3. Dus als je niet binnen 10 minuten thuis bent, kun je je opmaken voor de middagsessiequote:Op vrijdag 22 april 2022 13:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk, dus kan niet kijken. Ik heb de livescores ergens op een tabblad openstaan.
Tegen de tijd dat ik thuis ben is er niks meer te zien
quote:Ronnie O’Sullivan heeft een prima start genomen in zijn tweederondepartij tegen de Noord-Ier Mark Allen. In de aanloop van de confrontatie hadden beide tenoren commentaar op elkaars levensstijlen. De gezondheidsfreak haalt het voorlopig van de levensgenieter.
“Ik weet niet of ik een dag in het leven van Ronnie O’Sillivan zou willen beleven”, had de Noord-Ierse nummer 15 van de wereld Mark Alleen eerder gezegd.
O’Sullivan, nummer één van de wereld, reageerde: “Mark Allen denkt: Wat? Moet ik elke dag tien kilometer lopen en naar de fitness gaan? Ik eet liever een curry, doe een paar gokjes op voetbalwedstrijden en drink een paar biertjes met mijn maten.”
Ondanks zijn rebelse karakter staat O’Sullivan ervoor bekend zich naast de groene tafel goed te verzorgen. “Ik probeer te lopen, te fitnessen en mijn lijf en mijn geest gezond te houden, maar sommige mensen vinden wat ik doe moeilijk.”
Oh God, is het er zó één geworden?quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:05 schreef wimderon het volgende:
“Ik probeer te lopen, te fitnessen en mijn lijf en mijn geest gezond te houden, maar sommige mensen vinden wat ik doe moeilijk.”
quote:‘The Rocket’ was niet te stuiten tegen zijn Noord-Ierse opponent en had zaterdag nog slechts één frame nodig om zijn 20ste WK-kwartfinale te halen. Niemand deed ooit beter. Het was ook meteen zijn 71ste overwinning in Sheffield, ook een record want eentje meer dan Stephen Hendry.
Over een 5 minuten is het de langste frame op het wk ooitquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:22 schreef Faraday01 het volgende:
Wat een frame is dit en het einde is nog niet in zicht.
Ik denk dat ze dat wel gaan halenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Over een 5 minuten is het de langste frame op het wk ooit
Nu kan ik eindelijk eens zeggen dat ik sneller pot dan die professionelsquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:38 schreef wdn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa langste frame ooit op het wk
Je typt "wordt" dus je bent al op wegquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:41 schreef wdn het volgende:
als we een respotted black krijgen wordt ik gek
oh oh....
Ik kijk mee. Ronnie kwam ook tot 11 eerder deze week dus niet te snel juichenquote:
quote:Op maandag 25 april 2022 20:46 schreef wimderon het volgende:
Robertson heeft z'n vorm ergens in Wales achtergelaten.
En vast ook niet de laatste.quote:Op maandag 25 april 2022 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou niet de eerste 147 zijn met daarna een verloren wedstrijd
De vloek van de 147 in the Crucible. John Higgins kan er nog over meepraten (2020)quote:Op maandag 25 april 2022 23:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En vast ook niet de laatste.
Robertson die van Lisowski verliest door shotkeuzes. Dat is ook wel eens andersom geweest.
De 1992 groep was dan ook wel een uniek geval.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verloop is nog steeds niet erg hoog in het snooker als ik de kwartfinales zo bekijk. Beetje de reden waarom ik een paar jaar geleden ben gestopt met het echt te volgen, het is echt al een goede 20 jaar min of meer dezelfde namen met eigenlijk enkel Trump en nu die Yan die erbij zijn gekomen als echte toppers.
Hij is 15quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:22 schreef wdn het volgende:
[..]
De 1992 groep was dan ook wel een uniek geval.
Stan Moody komt er aan. Geef het nog een 2, 3 jaar en dan zie ik die de top 16 instormen.
Hij stond zelfs op een bal van 9-5quote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef danusz1986 het volgende:
Geeft Bingham nou ren 8-5 voorsprong weg?
Schrijf hem nooit af tot hij in de auto naar huis zitquote:Op woensdag 27 april 2022 22:56 schreef Faraday01 het volgende:
Higgins is de weg kwijt. Vooral vermoeidheid en erg weinig rust tussen de sessies.
Uiteindelijk verliest hij dit frame door een geflukete snooker.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Schrijf hem nooit af tot hij in de auto naar huis zit
class of 1992 tegen Trumpquote:Op woensdag 27 april 2022 23:56 schreef Szura het volgende:
Williams - Trump
Higgins - O'Sullivan
Welk jaar is dit?
Higgins zag er dan gisterenavond ontzettend vermoeid uit. Staat tegenover dat we moeten afwachten met welke pomerans Ronnie vanavond gaat spelen.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:02 schreef Zorro het volgende:
Op de een of andere manier speelt Higgins de laatste tijd ineens foutloos als ie tegen Ronnis speelt. Dus ik moet het nog zien wie daar als winnaar uitkomt.
Ja, van de laatste 7x heeft hij 6x verloren van Higgins. En meestal heel ruim verloren.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:20 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij is Higgins zo'n beetje de enige speler waar Ronnie tegen opkijkt. En Selby de enige waar hij tegenop ziet.
£40.000 plus £15.000 voor de hoogste break die Robertson vooralsnog alleen moet delen met Graeme Dott (die een 147 break maakte in de voorrondes).quote:Op donderdag 28 april 2022 11:03 schreef GwaiLow het volgende:
Wat krijg je nou voor de 147 nowadays? Staat er nog een aardige bonus op? Robertson was wel erg blij zag ik, maar laatst zag ik ook weer een speler die er niet voor ging.
Da`s fijn!quote:Op donderdag 28 april 2022 16:22 schreef borisz het volgende:
De grote drie toernooien blijven t/m 2027 bij de BBC te zien.
Ja er was iets met de tafel hadden ze het net over.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ twitter ]
Zal wel met de tafel te maken hebben, maar goed aan de andere kant is dat min of meer gelijk voor beide spelers. Daarnaast vond ik hem gewoon rare keuzes hier en daar maken met hyperaggresief spel terwijl dat nog lang niet nodig was, met gewoon gedegen spel had die nog wel 6-2 of 5-3 eruit kunnen wringen.
Ik ook, maar het is drama. Trump speelt wel goed uiteraard.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik wou net zeggen goed begin voor Williams
Niet echt, hij wint de frames die hij wint iedere keer met slecht spel. Dit frame ook weer een fout die Trump niet afstraft. Spelniveau zal echt omhoog moeten wil die een kans hebben in deze wedstrijd.quote:
3-2 vandaag dus als hij er nog tenminste 2 kan winnen komt hij weer een beetje terug in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Case in point, totaal gewonnen frame en hij weet het nu toch weer moeilijk voor zichzelf te maken.
Qua stand heb je gelijk, maar qua spel niet. Hij speelt gewoon nog steeds erg slecht net zoals gisteren (hoogste break is nog steeds maar iets van 50), alleen straft Trump het iets minder af deze sessie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
3-2 vandaag dus als hij er nog tenminste 2 kan winnen komt hij weer een beetje terug in de wedstrijd.
Dat maakt niets uit, als hij erin kan blijven hangen en vanavond zijn spel terug vindt van eerder dit toernooi dan kan er nog veel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Qua stand heb je gelijk, maar qua spel niet. Hij speelt gewoon nog steeds erg slecht net zoals gisteren (hoogste break is nog steeds maar iets van 50), alleen straft Trump het iets minder af deze sessie.
Dat is ook wel typisch Williams. Als het draait is het fantastisch, maar als het niet draait is het ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt, hij wint de frames die hij wint iedere keer met slecht spel. Dit frame ook weer een fout die Trump niet afstraft. Spelniveau zal echt omhoog moeten wil die een kans hebben in deze wedstrijd.
Met een paar bizarre shows van Ronniequote:Op vrijdag 29 april 2022 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
Respotted black. Wat een frame om de middag af te sluiten.
Bij dezen: Williams is hopeloos verlorenquote:
Ik zie hem niet meer winnen, maar laten we hopen dat het nog een beetje spannend kan worden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij dezen: Williams is hopeloos verloren
Neequote:Op vrijdag 29 april 2022 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer winnen, maar laten we hopen dat het nog een beetje spannend kan worden.
Ik krijg hier een beetje het 14-8 -> 14-18 gevoel bij van White tegen Hendry. Trump heeft alleen het geluk dat ze over 2 frames stoppen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:02 schreef wdn het volgende:
En dan dacht je alles wel gezien te hebben
Het momemtum is volledig verschoven
Eerste frame winnen, dan komt de spanning vol op Trump, toch wat anders dan zomaar een wedstrijd die je met 6-3 moet winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laatste sessie moet die nu met maximaal 6-3 winnen toch niet zo makkelijk als de 13-11 achterstand doet voordoen
Erg flauw, dat met die rode die erin gaat na in het pack te gaan is Ronnie ook overkomen. En een in-oof heb ik ook wel gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:18 schreef wimderon het volgende:
Het zat Higgins vandaag niet mee![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Eerste frame, beetje aan de tafel wennen denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:46 schreef Faraday01 het volgende:
Dit zie je Ronnie toch niet vaak doen als het frame al dik verloren is.
Op het wk al vaak gezienquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:46 schreef Faraday01 het volgende:
Dit zie je Ronnie toch niet vaak doen als het frame al dik verloren is.
en meer punten dan Higgins zijn grootste break deze wedstrijd, dat wordt wel echt nu een probleem voor Higgins hij heeft echt even een goede clearance/century nodig want met die 50- breaks ga je deze wedstrijd niet winnen.quote:
Hij staat in het midden...quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:08 schreef Szura het volgende:
De tafel is niet aan de kant van Trump vanmiddag
Maar dat willen we juist nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:16 schreef scrupuleus het volgende:
Laat Mark maar winnen, die gaat Ronnie wel verslaan
Jawelquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat willen we juist niet
Oh. Dan was er spraakverwarring. Ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hou van records daarom gun ik het Ronnie
Ja gun het trump ook, alleen ben ik bang dat Ronnie hem dan destroyedquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:23 schreef Starflyer het volgende:
Ik hoop op Trump tegen O'Sullivan in de finale.
Net genoemd jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Williams nu toch gelijk met Henry voor meeste centuries op 1 WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |