quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond haar op teevee ook erg tegenvallen ja.
Doe dat even lekker in een spoilerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bah. Ik ga haar NU blokkeren op Twitter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door GGMM op 29-03-2022 16:13:53 ]
Beflikkering, bedrog, ik ga aangifte doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bah. Ik ga haar NU blokkeren op Twitter.
Ik vond hem ook nooit onaardig, hij verkocht alleen een heleboel onzin.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met Stef, vind dat altijd een hele aardige man.
Met Reon ook toch? Leuk dat jij zoveel lijntjes met VI hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met Stef, vind dat altijd een hele aardige man.
Reon komt bij mijn voetbalclub vandaan maar die reageert nooit. Marco Timmer dan wel weer!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Met Reon ook toch? Leuk dat jij zoveel lijntjes met VI hebt.
Je bent geblokkeerdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:48 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat er in GTA V geen mensen op een step voorkomen.
Ik weet niet eens wie dat is gekquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent geblokkeerd
Je kan @:S_Marjan niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie
Klootzak. Dit is jouw schuld.
@Oriente heeft je heel erg gemist.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:31 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hallo Oriente, nog nieuws over de step?
Rijst, broccoli, kip.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik heb nog best wel veel restjes liggen. Nog een schnitzel, roerbakgroenten, velderwten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met ui ei en gehakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom block je mij:(quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:40 schreef Caland het volgende:
Oh wacht genegeerd heb ik
Marianne Zwagerman
Hans van Tellingen
AFC Ajax
Simone Juffermans
Mr Tadic (overuigd dusanist)
Kjell
Jimmy Driessen
Zwartmaantje
Zullen ze ook wel verdiend hebben. Ter info.
quote:
Cola zero?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:53 schreef KingRoland het volgende:
denk dat ik zometeen naar de maccie ga boys
Dit ben ik. (Ik gebruik mijn fok-nick ook op Twitter)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |