Wel ordinair, dit verwacht je toch niet van een Aziatische dame.quote:
Suk Duk Dong klinkt wel als een naam van een voorbinddildo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel ordinair, dit verwacht je toch niet van een Aziatische dame.
[ twitter ]
Fijn dat het wederzijds is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ruben van der Meer
vindt je antwoord leuk
De lama's vinden mij wél grappig
botje geloof ik, die heeft mij ook al tig keren gevolgd en ontvolgdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij volgt hij mij ook, die volgt gewoon iedereen die hij tegenkomt volgens mij.
Dat kan ook impliceren dat verder niemand jou grappig vindt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond duidelijk wél, dus dit slaat nergens op.
Je had ook kunnen bedoelen dat Ruben je leuk vond in tegenstelling tot de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond duidelijk wél, dus dit slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ruben van der Meer
vindt je antwoord leuk
De lama's vinden mij wél grappig
Al besprokenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je had ook kunnen bedoelen dat Ruben je leuk vond in tegenstelling tot de rest van de wereld.
Ik vond haar op teevee ook erg tegenvallen ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op advies van user @:maxi-mus even naar annstrikje gekeken op Twitter.
Op haar profielfoto lijkt het nog best oke. Even opgezocht.
Dit is GEEN vrouw.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond haar op teevee ook erg tegenvallen ja.
Doe dat even lekker in een spoilerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bah. Ik ga haar NU blokkeren op Twitter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door GGMM op 29-03-2022 16:13:53 ]
Beflikkering, bedrog, ik ga aangifte doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bah. Ik ga haar NU blokkeren op Twitter.
Ik vond hem ook nooit onaardig, hij verkocht alleen een heleboel onzin.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met Stef, vind dat altijd een hele aardige man.
Met Reon ook toch? Leuk dat jij zoveel lijntjes met VI hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met Stef, vind dat altijd een hele aardige man.
Reon komt bij mijn voetbalclub vandaan maar die reageert nooit. Marco Timmer dan wel weer!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Met Reon ook toch? Leuk dat jij zoveel lijntjes met VI hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |