beetje lacherig wel maar dat begon al tijdens de wedstrijd, het ging uiteindelijk nergens om behalve gekrenkt egoquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Weet je nog hoe mensen (publiek) vervolgens naar huis gingen, met welk gevoel enzo?
Je bent zelf rond.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
@:Lange_Lans VVVVVVVVVViiiiiiieeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr op een rij!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk ook best enthousiast. Sliske was een prima veldtrainer. Kon het alleen niet zo lekker uitleggen op tv. Sta er wel van te kijken dat Wolf mee zou moeten als assistent.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:36 schreef Caland het volgende:
Dit lijkt mij eigenlijk wel een goed complementair duo.
Het lijkt mij ook wel een prima team. Ik ben ook wel benieuwd naar Van Nistelrooy als hoofdtrainer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:36 schreef Caland het volgende:
Dit lijkt mij eigenlijk wel een goed complementair duo.
De tering, die hele aanval is echt waanzinnigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
Aardige goal van jullie nieuwe trainer.
[ twitter ]
Joey snapt hoe hij goed in de groep komt te liggen.quote:
En je zou zeggen dat dit prime Madrid was met louter Gallacticos, maar niets is minder waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De tering, die hele aanval is echt waanzinnig
Zo’n trainer neemquote:
Guus had in dit verhaal niet meer genoemd moeten worden. Reputatie is sinds dat Oranje-fiasco niets meer van over en iedereen heeft wel door dat het een oude bejaarde is geworden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo’n trainer neem
Je als speler toch ook niet serieus als die Rutten en Hiddink als hulpjes nodig heeft om zichzelf te redden. Aparte keus.
Maar ach blij van Schmidt af te zijn en volgend jaar toch tussenjaar.
Hij kan wel goed met mensen omgaan maar dat lijkt me nou net een kwaliteit die Ruud zelf ook al heeft maar dat is wel een beetje des PSV's om er weer de hele oude garde bij te halenquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Guus had in dit verhaal niet meer genoemd moeten worden. Reputatie is sinds dat Oranje-fiasco niets meer van over en iedereen heeft wel door dat het een oude bejaarde is geworden.
Die man is 75 en volledig op. Zit niets meer in.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan wel goed met mensen omgaan maar dat lijkt me nou net een kwaliteit die Ruud zelf ook al heeft maar dat is wel een beetje des PSV's om er weer de hele oude garde bij te halen
Wat hoor jij jezelf toch ontzettend graag praten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die man is 75 en volledig op. Zit niets meer in.
Denk dat Ruud uit beleefdheid ja gezegd heeft maar dit is echt van hetzelfde gelul als Feyenoorders die eens in de zoveel tijd roepen dat Van Hanegem nog een functie bij de club moet hebben terwijl hij alleen maar onzin uit slaat.
Ok.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hoor jij jezelf toch ontzettend graag praten.
Veel meer dan af en toe een kop koffie samen drinken op de Herdgang zal het niet zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die man is 75 en volledig op. Zit niets meer in.
Denk dat Ruud uit beleefdheid ja gezegd heeft maar dit is echt van hetzelfde gelul als Feyenoorders die eens in de zoveel tijd roepen dat Van Hanegem nog een functie bij de club moet hebben terwijl hij alleen maar onzin uit slaat.
Wat zijn dit nou weer allemaal voor een veronderstellingen en alsof Hiddink niet gewoon als klankbord gaat dienen met hier en daar wat adviezen uit ervaring.quote:
Dat denk ik ook. Dus kun je het beter niet eens noemen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel meer dan af en toe een kop koffie samen drinken op de Herdgang zal het niet zijn
Wederom schiet De Jong hier tekort. Dus hij krijgt Nistelrooy niet zover maar Brands wel. Gewoon gewogen en te licht bevonden kunnen we inmiddels wel stellen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat iemand die tot voor kort zei de functie absoluut nog niet te willen nu de kar moet gaan trekken. Hopelijk doet die het goed altijd mooi om oud top spelers te zien slagen als coach.
Nou ja brands was ook geen heel groot succes bij Everton maar heeft het iig bij psv goed gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wederom schiet De Jong hier tekort. Dus hij krijgt Nistelrooy niet zover maar Brands wel. Gewoon gewogen en te licht bevonden kunnen we inmiddels wel stellen.
Zijn haar ziet er nog zwart uit, benieuwd hoe dat over anderhalf jaar zal zijn.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar als je goed luistert zegt hij niet heel veel inhoudelijks.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat hoor jij jezelf toch ontzettend graag praten.
Arne Slot vibes.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wel een mooi interview. Op charme wint hij wel veel.
Er is geen trainer ter wereld die het in zo’n praatje over halfspaces gaat hebben. Wat de fuck verwacht jij danquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar als je goed luistert zegt hij niet heel veel inhoudelijks. "Bepaalde stijl hoe ik het graag zie", "geloof en vechten voor de club", "energie die kan ontstaan".
Zal mij benieuwen of dat genoeg is in het huidige voetbal. Had puur op voetbalinhoud liever een hoogopgeleide jongen gezien.
Een Koevermansje. What could possibly go wrong?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat iemand die tot voor kort zei de functie absoluut nog niet te willen nu de kar moet gaan trekken. Hopelijk doet die het goed altijd mooi om oud top spelers te zien slagen als coach.
Echt, ga weg man. Wat een totale parodie op jezelf ben jij aan het worden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar als je goed luistert zegt hij niet heel veel inhoudelijks. "Bepaalde stijl hoe ik het graag zie", "geloof en vechten voor de club", "energie die kan ontstaan".
Zal mij benieuwen of dat genoeg is in het huidige voetbal. Had puur op voetbalinhoud liever een hoogopgeleide jongen gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |