abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2022 @ 09:38:50 #1
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204258765

Met lenteplaatje
  dinsdag 29 maart 2022 @ 09:41:34 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204258805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Net als “ik heb haast dus rij ik 100 waar 50 mag”. Begrijp dat dus echt niet
Maar wat vakantie betreft is het toch wel anders.
Als je dus niet meer kosteloos kunt wijzigen dan he.
Normaal gezien is het toch iets waar je voor gespaard hebt en wat best wat geld kost.
Dat gooi je niet zomaar even weg. Zeker als je zelf weinig klachten hebt snap ik echt dat mensen wel gaan.

Voorheen kon je ook gewoon vliegen als je ziek was, dus het moet er ook gewoon een keer bij gaan horen denk ik.
pi_204258844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:41 schreef gcjoel het volgende:
Voorheen kon je ook gewoon vliegen als je ziek was, dus het moet er ook gewoon een keer bij gaan horen denk ik.
Dit ook wel een beetje, ja. Alsin, ik hou me graag aan de quarantaine en zit ook nog gewoon met een mondkapje op wanneer ik in de spits reis. Maar dat zijn de dingen die ik makkelijk kan doen, kleine moeite. Ik snap wel dat mensen die een reis niet meer kunnen verplaatsen/annuleren daar wat anders over denken. Lijkt me niet realistisch dat we nog jaren moeilijk blijven doen over corona, maar over een griep niet nadenken.
pi_204258924
Wat Barreltje beschreef is helemaal niet wat formeel wel mag.
Bij inchecken moet je een gezondheidsverklaring invullen, waarin oa gevraagd wordt of je klachten hebt en of je in isolatie/quarantaine zou moeten zitten. Als je die vragen naar waarheid beantwoordt (beide met ja, want eerste dag klachten is dag 0 en na dag 5 mag je mits klachtenvrij pas uit quarantaine; bij testen zonder klachten is testdag dag 0) dan kun je niet inchecken.

Ik snap wel dat het vervelend is als je geen geld terug kan krijgen en dat je voorheen ook gewoon als je ziek was kon vliegen en dat het misschien tijd is dat dat er weer bij gaat horen, maar het is op dit moment wel degelijk tegen de huidige geldende regels.
pi_204258935
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat Barreltje beschreef is helemaal niet wat formeel wel mag.
Bij inchecken moet je een gezondheidsverklaring invullen, waarin oa gevraagd wordt of je klachten hebt en of je in isolatie/quarantaine zou moeten zitten. Als je die vragen naar waarheid beantwoordt (beide met ja, want eerste dag klachten is dag 0 en na dag 5 mag je mits klachtenvrij pas uit quarantaine; bij testen zonder klachten is testdag dag 0) dan kun je niet inchecken.

Ik snap wel dat het vervelend is als je geen geld terug kan krijgen en dat je voorheen ook gewoon als je ziek was kon vliegen en dat het misschien tijd is dat dat er weer bij gaat horen, maar het is op dit moment wel degelijk tegen de huidige geldende regels.
Ze woont niet in Nederland hč. Daar is het dus 4 dagen blijkbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204258950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ze woont niet in Nederland hč. Daar is het dus 4 dagen blijkbaar.
Ja, maar sigme zei dat wat Barreltje beschreef (als reactie op situatie van gcjoel) is wat formeel wel mag, en gcjoel woont wel gewoon in Nederland, dus voor gcjoel mag dat formeel gezien niet.

Voor Barrel zelf ander verhaal inderdaad als het daar qua isolatie dagen net wel goed uitvalt.

Maar misschien begreep ik het verkeerd en bedoelde sigme alleen dat wat Barreltje schreef voor Barreltje zélf formeel mag, en niet dat dat ook voor gcjoel zou mogen :)
pi_204258977
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:06:16 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204258983
Hier bestaat corona sowieso niet echt meer. :+

En "klachtenvrij" is dus wel een dingetje.. want dat ligt dus ook wel aan je eigen interpretatie..
Nu weet ik dat ik 7 dagen na m'n besmetting niet meer besmettelijk was, als had ik nog wel klachten.. en ben ik na 3 weken eindelijk zo ver dat ik weer normaal kan functioneren..

Overigens vloog ik 11 dagen na positieve test en precies op die dag werd mn corona pas weer groen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204258991
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:05 schreef Myraela het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:07:56 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204258993
@Myraela
Denk je dat je manager het nog niet weet/vermoed dan?
pi_204259004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:06 schreef Barreltje het volgende:
Hier bestaat corona sowieso niet echt meer. :+

En "klachtenvrij" is dus wel een dingetje.. want dat ligt dus ook wel aan je eigen interpretatie..
Nu weet ik dat ik 7 dagen na m'n besmetting niet meer besmettelijk was, als had ik nog wel klachten.. en ben ik na 3 weken eindelijk zo ver dat ik weer normaal kan functioneren..

Overigens vloog ik 11 dagen na positieve test en precies op die dag werd mn corona pas weer groen :+
In NL is minimaal 5 dagen mits 24u klachtenvrij (waarbij start klachten/test bij klachtenvrij getest dag 0 is), en maximaal 10 dagen. Dus ook met klachten mag je na dag 10 uit isolatie.
pi_204259025
quote:
SPOILER
SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204259029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:07 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:07 schreef Barreltje het volgende:
@:Myraela
Denk je dat je manager het nog niet weet/vermoed dan?
Nee, totaal niet. Het zijn ook best gescheiden teams, dus ik weet niet of ook maar iemand er anders aan denkt om dit te benoemen.
pi_204259032
quote:
SPOILER
Nare situatie. Zelf zou ik dit wel met haar bespreken, wellicht heeft ze niet in de gaten hoe jij ermee zit.

Edit: mosterd, maaltijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:13:50 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204259035
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, maar sigme zei dat wat Barreltje beschreef (als reactie op situatie van gcjoel) is wat formeel wel mag, en gcjoel woont wel gewoon in Nederland, dus voor gcjoel mag dat formeel gezien niet.

Voor Barrel zelf ander verhaal inderdaad als het daar qua isolatie dagen net wel goed uitvalt.

Maar misschien begreep ik het verkeerd en bedoelde sigme alleen dat wat Barreltje schreef voor Barreltje zélf formeel mag, en niet dat dat ook voor gcjoel zou mogen :)
En ik ga sowieso niet hoor. Ben braaf genoeg :D

Maar wat je zegt klopt, je moet op dit moment voor het vliegen overal een gezonheidsverklaring invullen.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:16:40 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204259052
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]
Nee, totaal niet. Het zijn ook best gescheiden teams, dus ik weet niet of ook maar iemand er anders aan denkt om dit te benoemen.
SPOILER
pi_204259096
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:16 schreef gcjoel het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:26:15 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204259110
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
SPOILER
Zou het gewoon doen, geef ook bij je manager aan hoe het zit. Dan kan hij ook juist reageren als ze het wel komt vertellen.
pi_204259234
Ik ben sinds gisteren een klus aan het doen waar ik mee achter loop sinds juli en die ik sinds oktober elke week probeer te doen. In mijn hoofd was het heel ingewikkeld en groot geworden en nu valt het natuurlijk erg mee want zo gaat het leven *O*

Geen advies voor Myreala. Het klinkt ingewikkeld. Ook geen verstand van coronaregels.
Spoilers!
pi_204259333
Heel dom van mij om de nacht deels door te halen met bijlezen. :R
Nu kan de dagplanning ook op de schop.

Keep it simple @Myraela: kies voor rust in je eigen situatie.

En voorlopig vliegen wij niet. -O-

@Jagärtrut hoe gaat het in je huishouden met de gasten?
Loopt het een beetje?
En je zoon en onderzoek? Is het uit te leggen aan hem?

Wat een heerlijke buitenruimte @kaatje1. Dat je er van mag genieten!
Zelf wacht ik nog even met terras schrobben en de stenen tafel.
Die zijn altijd groen na de winter. Dat wordt na de IJsheiligen half mei, denk ik.
pi_204259892
Gesport, vage kennis tegengekomen die me 12 :D jaar jonger schatte _O-

Nu starten aan rondje kantoor - naar carpool in Helmond- iemand oppikken in Den Bosch - voor etentje in Amersfoort. En vice versa.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204260546
Vijf minuten hardlopen per paaseitje: 😂

SPOILER
Veel plezier @Cat. :Y)
Hoeveel etentjes nog te gaan?
pi_204262925
PPffff, ruim een week geen huishouden en dan nu in 1x (ja, ik voel me redelijk goed) alles stoffen en zuigen is wel een beetje veel. Zit nu een beetje te bibberen op de stoel.
Maar het kijkt een stuk fijner rond zonder allemaal stofwolken en plukken kattenhaar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204263948
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
PPffff, ruim een week geen huishouden en dan nu in 1x (ja, ik voel me redelijk goed) alles stoffen en zuigen is wel een beetje veel. Zit nu een beetje te bibberen op de stoel.
Maar het kijkt een stuk fijner rond zonder allemaal stofwolken en plukken kattenhaar.
Is de hulp de eerste, die je belt als je weer werk hebt gevonden?😉

Helaasch:
“je auto is niet geschikt voor onze kilometerverzekering. Je auto heeft namelijk geen OBD II poort waarin onze kilometerteller past die je gereden kilometers bijhoudt. Bekijk anders eens onze standaard autoverzekering.”
Hoorde de ohra reclame en dacht even checken. -O-
pi_204264041
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Helaasch:
“je auto is niet geschikt voor onze kilometerverzekering. Je auto heeft namelijk geen OBD II poort waarin onze kilometerteller past die je gereden kilometers bijhoudt. Bekijk anders eens onze standaard autoverzekering.”
Dat weet ik nog niet, hangt natuurlijk enorm af van salaris, en hoeveel ik ga werken. Maar vandaag was het even flink pittig, want ik was de afgelopen dagen echt te beroerd om iets te doen en met 2 katten is het aardig stoffig. Maar helemaal 100% ben ik duidelijk nog niet. Maar het is weer schoon en opgeruimd en dat is ook wat waard
pi_204264101
Hoi en druk.
Ben alvast begonnen met de inventarisatie van gidsen en fotografen voor de 10 jaars lustrum wandelingen van mijn Facebook groep in augustus.
Ik ben er graag vroeg bij omdat ik de organisatie in m'n up doe.
Voordeel: ik hou zelf het beste overzicht.
En nu al zulke leuke enthousiaste reacties van de mensen ook O+
pi_204264129
Hoi :W
pi_204264171
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:18 schreef Tele6 het volgende:
Hoi :W
Hoi, hoe gaat het met jou?
pi_204264267
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoi, hoe gaat het met jou?
Best een stuk beter vandaag *G*

Nog een stom hoestje en te veel snot maar niet zo'n vol hoofd meer. Ik denk dat ik nog één dagje thuiswerk en rustig aan doe, en dat het dan wel weer klaar is met deze verkoudheid *G*

Vanochtend was de verwarming en het warme water stuk :')
dit nadat we net dit weekend een internetstoring van anderhalve dag hadden gehad :')
maar gelukkig duurde de verwarmingsstoring niet zo lang en zat ik na de lunch wel weer warm ^O^

Werk was interessant vandaag, paar goeie dingen kunnen doen.
M'n leidinggevende belde om me op 't hart te drukken dat gezondheid boven werk gaat O+ (en me te vertellen dat ik vooral wat extra sinaasappels moest eten _O- ) en we hebben ook nog even inhoudelijk besproken waar ik mee bezig was. Toen heb ik haar ge-cc-d op een mail waar ik almaar geen antwoord op kreeg en hatsee, binnen een uur antwoord _O- _O-

Zometeen ga ik nog even mooi wat klusjes doen. Daar heb ik nu weer wat puf voor *G*
pi_204264288
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:17 schreef Blues het volgende:
Hoi en druk.
Ben alvast begonnen met de inventarisatie van gidsen en fotografen voor de 10 jaars lustrum wandelingen van mijn Facebook groep in augustus.
Ik ben er graag vroeg bij omdat ik de organisatie in m'n up doe.
Voordeel: ik hou zelf het beste overzicht.
En nu al zulke leuke enthousiaste reacties van de mensen ook O+
Wat gaat er dan gebeuren? Want die groep is toch enorm groot? Of gaat het op verschillende dagen?
pi_204265255
Ik heb me een multicooker gekocht. Geen instantpot.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204265307
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat gaat er dan gebeuren? Want die groep is toch enorm groot? Of gaat het op verschillende dagen?
Ja 42.000 + leden.
Net als 5 jaar geleden (toen een groot succes) organiseer ik wandelingen in verschillende wijken/plekken/kerken in de stad.
Per wandeling regel ik een gids en een fotograaf.
We lopen allemaal op dezelfde tijd/dag (nl de dag dat ik de groep maakte 10 jr geleden) en borrelen ook na voor degenen die willen in een heel erg groot Grand café van de jaarbeurs.

Stel dat ik 10 wandelingen kan organiseren met elk 10-20 mensen in een groep zit je op 200 mensen.
Als een wandeling vol zit, zit die vol.
Ervaring leert dat van het enorme aantal leden er maar een veel kleinere groep echt actief is in de groep en nog minder mensen wandelen mee.
pi_204265324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja 42.000 + leden.
Net als 5 jaar geleden (toen een groot succes) organiseer ik wandelingen in verschillende wijken/plekken/kerken in de stad.
We lopen allemaal op dezelfde tijd/dag (nl de dag dat ik de groep maakte 10 jr geleden) en borrelen ook na.
Stel dat ik 10 wandelingen kan organiseren met elk 10-20 mensen in een groep zit je op 200 mensen.
Ervaring leert dat van het enorme aantal leden er maar een veel kleinere groep echt actief is in de groep en nog minder mensen wandelen mee.
Leuk opgezet, zeker omdat het echt op d-day is en dan borrelen ook.
pi_204265346
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:22 schreef sigme het volgende:
Ik heb me een multicooker gekocht. Geen instantpot.

[ afbeelding ]
Mooi ding is dat.
Daar heb ik ook nog naar gekeken, maar ik wilde perse de snelkookfunctie erbij
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:32:41 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_204265418
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Helaasch:
Met dit soort verzekeringen geef je een groot gedeelte van je privacy op. En externe partij gaat geld verdienen aan jou exacte bewegingen en locaties waar je stopt.

En paaseitje. Hoeveel zitten er in een kilo? Aangezien ik daar iets meer dan 3 dagen mee doe op dit moment.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204265452
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mooi ding is dat.
Daar heb ik ook nog naar gekeken, maar ik wilde perse de snelkookfunctie erbij
Oh ja, ik hoef dat juist niet. Ik heb een losse snelkookpan en vind 't sund om die buiten gebruik te stellen.
Ben wel benieuwd hoe dit ding gaat bevallen!

Heb jij je instantpot al uitgeprobeerd?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204265512
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh ja, ik hoef dat juist niet. Ik heb een losse snelkookpan en vind 't sund om die buiten gebruik te stellen.
Ben wel benieuwd hoe dit ding gaat bevallen!

Heb jij je instantpot al uitgeprobeerd?
Ja, ik heb kippensoep gemaakt, was in 20 min klaar. Prima recept, maar daar moesten nog wel wat kruiden bij voor mijn smaak. Nog iets gemaakt met kip, erg lekker, maar daarvoor had ik niet alle ingrediënten in huis voor en hele maaltijd, dus dat kan vast nog lekkerder. Van de week wil ik draadjesvlees proberen, daar was ik afgelopen dagen te beroerd voor.
pi_204265753
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, ik heb kippensoep gemaakt, was in 20 min klaar. Prima recept, maar daar moesten nog wel wat kruiden bij voor mijn smaak. Nog iets gemaakt met kip, erg lekker, maar daarvoor had ik niet alle ingrediënten in huis voor en hele maaltijd, dus dat kan vast nog lekkerder. Van de week wil ik draadjesvlees proberen, daar was ik afgelopen dagen te beroerd voor.
Kippensoep maakte ik ook in de snelkookpan, een paar dagen geleden. Drie uur een lading botjes & kraakban etc netaan op druk gehouden. Was hele mooie pudding geworden.
Die dag in de snelkookpan ook stoofvlees gemaakt, van schapebout. Maar dat vind ik toch altijd teleurstellend, uit de snelkookpan. Stoven vind ik echt veel lekkerder worden.

Doe vooral verslag van jouw resultaat!
pi_204265805
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:52 schreef sigme het volgende:

[..]
Kippensoep maakte ik ook in de snelkookpan, een paar dagen geleden. Drie uur een lading botjes & kraakban etc netaan op druk gehouden. Was hele mooie pudding geworden.
Die dag in de snelkookpan ook stoofvlees gemaakt, van schapebout. Maar dat vind ik toch altijd teleurstellend, uit de snelkookpan. Stoven vind ik echt veel lekkerder worden.

Doe vooral verslag van jouw resultaat!
Dit was maar een hele simpele kippensoep, volledig volgens recept van instant pot…..met bouillonblokjes :@ maar ik wilde kijken hoe het werkt en weet nu denk ik wat ik er van kan maken
pi_204265857
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:32 schreef z80 het volgende:

[..]
Met dit soort verzekeringen geef je een groot gedeelte van je privacy op. En externe partij gaat geld verdienen aan jou exacte bewegingen en locaties waar je stopt.

En paaseitje. Hoeveel zitten er in een kilo? Aangezien ik daar iets meer dan 3 dagen mee doe op dit moment.
Oh ja. Natuurlijk. Alhoewel ohra inmiddels al heel van ons zal weten.
Vrijwel alle verzekeringen staan daar.

Paaseitjes: even voor je geteld: 13 stuks per 100 gram voor massieve eitjes.
Tel de cal.s uit wat je ‘moet’ fietsen.
pi_204266227
Ik heb vanmiddag gewonnen van de crosstrainer. Al voel ik me nu alsof ik verloren heb :D

@Tele6, goed dat je leidinggevende op je let ^O^
Heb je eigenlijk leuke collega's?
Spoilers!
pi_204266367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:25 schreef Blues het volgende:

Ja 42.000 + leden.
We lopen allemaal op dezelfde tijd/dag (nl de dag dat ik de groep maakte 10 jr geleden) en borrelen ook na voor degenen die willen in een heel erg groot Grand café van de jaarbeurs.

Wat een klus om dat alleen te organiseren _O_ Houd je wel het overzicht en weet je dat dingen goed komen :7 Voor 200 mensen iets organiseren is best een heleboel mensen joh O+ Wel super leuk natuurlijk.
pi_204266514
Zo nog even een laatste hondenrondje lopen, in het donker.
Vorige rondje was nog met licht:

Zonsondergang met vliegtuigstreep.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:36:29 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204266668
Het was frisjes op de fiets.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204266733
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vanmiddag gewonnen van de crosstrainer. Al voel ik me nu alsof ik verloren heb :D

@:tele6, goed dat je leidinggevende op je let ^O^
Heb je eigenlijk leuke collega's?
Hoe win je van een crosstrainer? :D

M'n collega's zijn leuk. Bij vlagen hilarisch. ^O^
pi_204267042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hoe win je van een crosstrainer? :D

M'n collega's zijn leuk. Bij vlagen hilarisch. ^O^
In mijn geval door drie keer een minuut op dat martelwerktuig te staan. Eerste minuut was hel, tweede ging wel en de derde was niet onprettig.

Fijn dat je met de groep overweg kunt. Je hebt geloof ik best een prima start op de arbeidsmarkt gemaakt.
Spoilers!
pi_204267145
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
In mijn geval door drie keer een minuut op dat martelwerktuig te staan. Eerste minuut was hel, tweede ging wel en de derde was niet onprettig.

Fijn dat je met de groep overweg kunt. Je hebt geloof ik best een prima start op de arbeidsmarkt gemaakt.
Dat is echt hel op de ct. een vriendin van mij ging 3x in de week 2 uur sporten en iedere keer in ieder geval een uur op de ct. ik heb haar voor gek verklaard
pi_204267450
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat is echt hel op de ct. een vriendin van mij ging 3x in de week 2 uur sporten en iedere keer in ieder geval een uur op de ct. ik heb haar voor gek verklaard
Drie keer per week een uur :o

Hel op de crosstrainer is de overtreffende trap van hel op de fiets.
Spoilers!
pi_204267607
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

"Niet onprettig" klinkt als een hele prestatie inderdaad *G*

Ik denk dat ik het best wel getroffen heb met deze werkplek inderdaad :)
pi_204267634
Ik ben één keer wezen crosstraineren omdat ik eigenlijk wilde gaan hardlopen maar allerlei pijntjes had en op zo'n crosstrainer loop je niet zo te stampen dus dat geeft minder pijntjes dan rennen. Ik ben er na een tijdje vanaf gegaan omdat ik me doodverveelde :P
pi_204267701
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Drie keer per week een uur :o

Hel op de crosstrainer is de overtreffende trap van hel op de fiets.
Ik zoek ook iedere week een goed excuus om dat ding te negeren.

Pre corona zag ik een ding, vervoersmiddel. Het haalde mij in op weg van kantoor naar huis, een crosstrainer op wielen. Hij moest wachten bij stoplichten, en ik heb daar uitgebreid naar gekeken en echt, zo’n martelwerktuig en daar geld aan uitgeven, nooit van m’n leven
pi_204267734
Druk en complex best, @Blues om het te organiseren.
Geeft je collega C geen ondersteuning?
Vorig lustrum was een groots succes, herinner ik mij.

@Lucky-Strike dat is wat anders dan potten sjouwen, bakken vullen en boompjes planten. _O_
Hel op de ct. 8)7

Ondertussen: Arjen over de wildgroei van coaches. :D
pi_204267739
pi_204267741
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zoek ook iedere week een goed excuus om dat ding te negeren.

Pre corona zag ik een ding, vervoersmiddel. Het haalde mij in op weg van kantoor naar huis, een crosstrainer op wielen. Hij moest wachten bij stoplichten, en ik heb daar uitgebreid naar gekeken en echt, zo’n martelwerktuig en daar geld aan uitgeven, nooit van m’n leven
Dat is voor geblesseerde hardlopers die heel heel heel graag iets willen doen wat nog een klein beetje op hardlopen lijkt maar waarvan hun gewrichten/pezen/spieren/botten niet nog verder naar de hel gaan. Ik snap het wel hoor. Als je een fanatieke hardloper bent en je krijgt te horen dat je een blessure hebt waardoor je nooit meer veel hard kan lopen, zoek je iets dat diezelfde stofjes produceert in je brein en een fiets doet dat voor veel mensen toch echt niet.

Het heet een elliptigo geloof ik. Iemand in het hardlooptopic had er ooit ook een. Wel duur :X
pi_204267768
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben één keer wezen crosstraineren omdat ik eigenlijk wilde gaan hardlopen maar allerlei pijntjes had en op zo'n crosstrainer loop je niet zo te stampen dus dat geeft minder pijntjes dan rennen. Ik ben er na een tijdje vanaf gegaan omdat ik me doodverveelde :P
Als ik ooit op het punt kom dat ik me ga vervelen op de crosstrainer, hang ik de vlag uit. Voorlopig sta ik er zo kort op dat ik niet aan vervelen toe kom. Ik heb het ook te druk met overleven.

Maar 'niet onprettig' is ook mijn doel voor volgende week. Dat is acceptabel genoeg.
Spoilers!
pi_204267775
Volgens mij heb ik m'n eerste muggenbult van dit jaar ;(
pi_204267828
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij heb ik m'n eerste muggenbult van dit jaar ;(
Sterkte. Ze zijn extra jeukerig dit jaar. Ik zit al op nummer 15 ofzo }:|
Spoilers!
pi_204267831
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als ik ooit op het punt kom dat ik me ga vervelen op de crosstrainer, hang ik de vlag uit. Voorlopig sta ik er zo kort op dat ik niet aan vervelen toe kom. Ik heb het ook te druk met overleven.

Maar 'niet onprettig' is ook mijn doel voor volgende week. Dat is acceptabel genoeg.
Toen ik de post geschreven en ingestuurd had, twijfelde ik of ik iets stoms had gezegd, want is het niet heel stom om te zeggen "ik verveelde me op dat ding" terwijl jij net had gezegd dat je het hels vond. :@
pi_204267874
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Toen ik de post geschreven en ingestuurd had, twijfelde ik of ik iets stoms had gezegd, want is het niet heel stom om te zeggen "ik verveelde me op dat ding" terwijl jij net had gezegd dat je het hels vond. :@
O nee hoor. Jij bent fit en gezond. Hartstikke goed juist dat je zo fit en gezond bent dat je je verveelt op de crosstrainer _O_
Spoilers!
pi_204267889
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O nee hoor. Jij bent fit en gezond. Hartstikke goed juist dat je zo fit en gezond bent dat je je verveelt op de crosstrainer _O_
^O^

Top.

En hoe dan ook kunnen we het erover eens zijn dat het een stom ding is. ^O^
pi_204267908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
^O^

Top.

En hoe dan ook kunnen we het erover eens zijn dat het een stom ding is. ^O^
Crosstrainerhaters united *;
Spoilers!
pi_204268098
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
+1
pi_204268150
Oh man wat een stom ding is dat zo’n crosstrainer. Verschrikkelijk
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204268216
quote:
Ik was ook fanatiek op die van ons, maar ik loop en fiets al echt heel veel, dagelijks buiten en vind t een saai ding geworden.
Roeien doe ik wel regelmatig voor mijn bovenkant, hand/armspierkracht een beetje op peil houden.
Toch vind ik dat ook een beetje saai :O
pi_204268244
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Niet onprettig is idd acceptabel.
Gaat t verder wel met de revalidatie?
pi_204268251
Ik vind de crosstrainer juist heel fijn :D

/lekkerdwars
pi_204268275
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef AnneX het volgende:
Druk en complex best, @:Blues om het te organiseren.
Geeft je collega C geen ondersteuning?
Vorig lustrum was een groots succes, herinner ik mij.

Zeker, en nu zijn de reacties in mijn messenger met t rondvragen van mensen ook hartverwarmend.
C doet niet zoveel, is ook geen wandelaar.. maar vind t wel leuk geloof ik. Erg met zichzelf en vrouw bezig ivm veel gezondheidstoestand Gedoe, erg naar.
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 22:51:06 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204268279
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Coach derLudolf weet een goede oefening, hij heet 'de ijzerboer'

Beuk net een voorhamer al het plastic er af

Neem een haakse slijper en slijp het toestel in stukken van ca. 20kg

Til de stukken op en loop er mee naar buiten alwaar een aanhanger staat. Na afloop rij je naar de lokale ijzerboer en gooit daar de stukken van de aanhanger af.

Vergeet niet de gewichtsafname te registreren

:P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204269295
Huuu. Ik werd wakker omdat dingen in en om huis ineens weer stroom kregen. Toen bleek de CV het niet meer te doen, die sloeg de hele tijd aan. Met de vlizotrap naar zolder. Waterdruk te laag. Maar het heeft zichzelf opgelost, voor nu. Goedemorgen. Even kijken of ik nog uurtje ga slapen of niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204269306
Ok, koffie it is.
pi_204269459
Wat een vroeg begin van de dag Lonaa -O-

Ik denk dat je vervelen en tegelijkertijd enorm afzien best samen kan gaan :') Ik vind hardlopen vaak een worsteling en tegelijkertijd saai :+ De runners high is me ook echt volkomen vreemd. Ik stond lang geleden op een cardio-apparaat maar ik denk dat ik ze allemaal stom vind. Behalve roeien, daarbij moet je tenminste nog goed opletten op de coördinatie van je bewegingen. Dus extra hulde voor je overwinning LS *O*

Ik hoef vandaag heel weinig O+ Ik ga zo een half uurtje yoga doen en dan naar de stad voor een massage O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204269475
Ik vond het ook erg vroeg. Maar nog een uurtje slapen kan ook enorm verkeerd uitpakken. :')

Die vanmiddag wel dutje. Zo eerst trainen en vandaag mealprep.
pi_204269492
Goedemorgen :W

Vandaag nog een thuiswerkdag en dan morgen hopelijk geen gehoest meer en op naar werk ^O^

*kucht nu het nog kan*
pi_204269502
@derLudolf
Vrienden van me lieten laatst zien dat ze op een feestje met een hele groep een (al kapotte) motor stukgemept hadden met een moker. Een of andere as moest eruit en dan zat er een briefje onder met waar het cadeau zat of zo? En dat zou in sommige contreien een traditie zijn. Ik had er nog nooit van gehoord :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Tele6 op 30-03-2022 07:41:34 ]
pi_204269562
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 05:22 schreef Lonaa het volgende:
Huuu. Ik werd wakker omdat dingen in en om huis ineens weer stroom kregen. Toen bleek de CV het niet meer te doen, die sloeg de hele tijd aan. Met de vlizotrap naar zolder. Waterdruk te laag. Maar het heeft zichzelf opgelost, voor nu. Goedemorgen. Even kijken of ik nog uurtje ga slapen of niet.
Spookhuis :B
pi_204269566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 07:31 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Vandaag nog een thuiswerkdag en dan morgen hopelijk geen gehoest meer en op naar werk ^O^

*kucht nu het nog kan*
Wel fijn dat je thuis kán werken!
pi_204269569
Mijn hoofd wilde vannacht niet uit.
Als ik een uur geslapen heb is het veel :+
Mindset ff restarten :D
  woensdag 30 maart 2022 @ 08:20:32 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204269759
Goedemorgen..
Uurtje zwemmen zit er ook weer op vanmorgen.. 5.30 blijft nog steeds wel vroeg }:| :o
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 08:30:44 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204269807
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 07:32 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf
Vrienden van me lieten laatst zien dat ze op een feestje met een hele groep een (al kapotte) motor stukgemept hadden met een moker. Een of andere as moest eruit en dan zat er een briefje onder met waar het cadeau zat of zo? En dat zou in sommige contreien een traditie zijn. Ik had er nog nooit van gehoord :D
Met een huwelijk ofzo? Een cadeautje inpakken xxl?

Geld in een stalen koker en die dichtlassen. Heb ik wel eens gehoord. :D
pi_204270016
Mogguh :O Vandaag thuis werken dus een tikkie uitslapen. Geloof dat ik dat nodig had. Voel me nog niet optimaal :{ Geen idee wat ik nou weer heb :{ Ben al dagen echt megamoe en zwaar geīrriteerd van alles :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:10:20 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef Tele6 het volgende:

, zoek je iets dat diezelfde stofjes produceert in je brein en een fiets doet dat voor veel mensen toch echt niet.

....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:10:55 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270338
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man wat een stom ding is dat zo’n crosstrainer. Verschrikkelijk
Ik wil er 1 voor thuis :@
pi_204270426
quote:
11s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik wil er 1 voor thuis :@
Aan de geluiden hier te horen zou je er zat goedkoop moeten kunnen krijgen :+
pi_204270431
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik was ook fanatiek op die van ons, maar ik loop en fiets al echt heel veel, dagelijks buiten en vind t een saai ding geworden.
Roeien doe ik wel regelmatig voor mijn bovenkant, hand/armspierkracht een beetje op peil houden.
Toch vind ik dat ook een beetje saai :O
tijd voor roeien in een echt bootje dan.. dan heb je vanalles te zien en is het vast minder saai
pi_204270459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
....
Fietsie in crisis :o .

Elke dag even in de spiegel jezelf aankijken en zeggen 'Ik ben goed zoals ik ben, ik ben het waard! Ik sta in mijn kracht!'

Dan komt het vast wel weer goed. Of niet.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:31:57 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270476
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Elke dag even in de spiegel jezelf aankijken en zeggen 'Ik ben goed zoals ik ben, ik ben het waard! Ik sta in mijn kracht!'

Er kijkt steeds een vent met een paardenstaart terug :@
pi_204270486
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Er kijkt steeds een vent met een paardenstaart terug :@
Nouja, zoals Tele al zei... dat doet het niet voor iedereen nee. Maar er is vast een markt voor :Y
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:33:44 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_204270495
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

tsjakka!
pi_204270501
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:33 schreef z80 het volgende:

[..]
tsjakka!
Van die vent maak ik ook geen stofjes aan nee ;(
pi_204270505
hier sinds zaterdag een ligfiets geleend.. superleuk

maar als iemand toevallig nog eentje wil weggeven in het gewenste model... dan ben ik heel dankbaar
want my god wat zijn die dingen duur.

(en hoe lief ben je.. als je hem dan gewoon uitleent aan mij he... laten we dat niet vergeten.. )
pi_204270508
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Van die vent maak ik ook geen stofjes aan nee ;(
hele andere stofjes :(
pi_204270538
Even wat spanning van me af proberen te schudden:

SPOILER
pi_204270541
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
hele andere stofjes :(
Scherp! :D :Y
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:40:51 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270554
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:39 schreef Candaasje het volgende:
Even wat spanning van me af proberen te schudden:

SPOILER
Zuid-Amerikaanse blaadjes kauwen vooraf? O-)
pi_204270580
Ik ging trainen en dronk een halve liter monster om de dufheid van me af te schudden. I feel funny now.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:43:33 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270589
En geen stuiterigheid te bekennen?
pi_204270609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:43 schreef fietsie het volgende:
En geen stuiterigheid te bekennen?
Alleen in mn hartritme.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:47:01 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270629
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Alleen in mn hartritme.
Daar schiet je ook niks mee op..
pi_204270635
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zuid-Amerikaanse blaadjes kauwen vooraf? O-)
Zoiets ja. Ik weet dat er ook nog wel flessen wijn in de kantine staan.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:51:08 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270670
Ik heb een OMAD dipje.

Het was tot een week geleden echt -prima- vol te houden, maar de laatste paar dagen echt gillend schreeuwende honger de hele dag.

Kan ook wel komen door alle gedoe en gezeik en ellende op werk en thuis natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 maart 2022 @ 12:07:44 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204271418
Vroeger ging je naar de kantine of wel eens naar de supermarkt.
Nu laten scholieren hun lunch komen via Getir _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:24:45 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204271660
Sneeuw O+
pi_204271677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:24 schreef Barreltje het volgende:
Sneeuw O+
Vrijdag hier zeggen ze, 5 cm zei iemand die er voor geleerd heeft :o
pi_204271705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
ik wilde dus morgen lekker fietsen... maar dat zit er met wat pech gewoon niet in als ik het weerbericht zo zie.
pi_204271792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:24 schreef Barreltje het volgende:
Sneeuw O+
Mijn eerste reactie "Het zal wel weer alleen in het zuiden/midden van het land vallen"

Ja dus.
pi_204271821
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Echt?
Die zag ik niet aan komen.
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:42:29 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204271886
Even lunch gemaakt voor mn brekebeentje

Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 12:44:45 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204271921
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:07 schreef borisz het volgende:
Vroeger ging je naar de kantine of wel eens naar de supermarkt.
Nu laten scholieren hun lunch komen via Getir _O-
Nog nooit van gehoord _O-

Ach ja zal ook wel komen door al die gezonde kantines en zo. In mijn tijd hadden ze gewoon nog een pot met gehaktballen staan.
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:44:47 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204271924
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn eerste reactie "Het zal wel weer alleen in het zuiden/midden van het land vallen"

Ja dus.
Ga in het Noorden wonen zeggen ze, is het kouder, met echte winters, en schaatstochten.

De deceptie…
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 12:45:23 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204271932
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:42 schreef fietsie het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is lekker aardbeienjam :9
pi_204271970
Qua sta injekrachtdingesposts: jullie stappen.daarna toch wel over je schaduw heen en doe meteen ff helicopteren *O*

Lubach had een goeie in zijn : opdonderen nou of is het nou afgelopen!!!!: coaching *O* *O*
pi_204271996
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ga in het Noorden wonen zeggen ze, is het kouder, met echte winters, en schaatstochten.

De deceptie…
Ja, je zou verwachten met een noorderwind dat juist hier de sneeuw gaat vallen. maar nee hoor. Het is meestal juist niet in het noorden 8)7
pi_204272000
En nu wil ik ook vers gebakken broodjes van fietsie -O-
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:51:16 #114
63722 z80
I fink you freaky
pi_204272002
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:42 schreef fietsie het volgende:

[ afbeelding ]
Orinoko! Dat die nog bestaat. Al heel lang niet meer gezien.
pi_204272018
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:48 schreef Blues het volgende:
Qua sta injekrachtdingesposts: jullie stappen.daarna toch wel over je schaduw heen en doe meteen ff helicopteren *O*

Lubach had een goeie in zijn : opdonderen nou of is het nou afgelopen!!!!: coaching *O* *O*
Ik weet nooit wat ze bedoelen met in je kracht staan (whut?) of over je schaduw heen stappen (dat kán niet).

Helicopteren kan ik nog wel beredeneren.
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:54:08 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204272039
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Orinoko! Dat die nog bestaat. Al heel lang niet meer gezien.
Ja, onderste plank bij de jumbo. Choba hebben ze soms ook nog
pi_204272042
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Helicopteren
Dat is toch wat ze tegenwoordig swaffelen noemen?
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:55:12 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204272061
quote:
Ik vroeg me een moment af hoe Blues dat zou moeten doen en toen besefte ik dat het over perspectief ging..
pi_204272063
quote:
11s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:54 schreef sigme het volgende:

Dat is toch wat ze tegenwoordig swaffelen noemen?
Ik geloof dat dat iets is wat je met de Taj Mahal doet. Daar mag je vast niet helicopteren.
pi_204272081
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik geloof dat dat iets is wat je met de Taj Mahal doet. Daar mag je vast niet helicopteren.
Hebben ze bij jullie op het werk ook POP's? (Persoonlijk OntwikkelPlan)
pi_204272090
quote:
5s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:56 schreef sigme het volgende:

Hebben ze bij jullie op het werk ook POP's? (Persoonlijk OntwikkelPlan)
Ja -O-
pi_204272114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja -O-
Nou, dat is gewoonlijk 'iemand in z'n onkunde zetten'. Je zoekt uit wat iemand (professioneel) het minst leuk vindt en/of het slechtste kan, en gaat daar alle aandacht op richten.

Recept voor succes!
pi_204272153
O+ Sneeuw O+

POPs :r

360 graden feedback :r :r Laat mij gewoon mijn werk doen en zeg het me meteen als ja daarin iets niet bevalt.
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:01:59 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204272170
quote:

[..]

Ja dus.
Ik woon dichter bij het noorden van NL :+
pi_204272172
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:58 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, dat is gewoonlijk 'iemand in z'n onkunde zetten'. Je zoekt uit wat iemand (professioneel) het minst leuk vindt en/of het slechtste kan, en gaat daar alle aandacht op richten.

Recept voor succes!
Bij de vorige werkgever hadden ze ook zoiets. Doffe ellende zoiets, je was dagen kwijt met invullen. Systeem werkte niet lekker en was heel lastig lezen (vet/schuin/onderstreept/bullits/streepjes/sterretjes). En het engels was ook niet om over naar huis te schrijven (vertaald ipv door een native geschreven)
pi_204272184
quote:

[..]

Ja dus.
Je bent welkom ;)
pi_204272193
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:58 schreef sigme het volgende:

Recept voor succes!
Altijd fijn om de bewezen slechtste methode voor ontwikkeling na te streven.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 maart 2022 @ 13:03:38 #128
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204272197
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nog nooit van gehoord _O-

Ach ja zal ook wel komen door al die gezonde kantines en zo. In mijn tijd hadden ze gewoon nog een pot met gehaktballen staan.
Getir is de eerste boodschappenbezorgbrommer uit Turkije die nu flink aan het uitbreiden is. Gorilla's is ook een bekende. De eerste kopie van Getir, maar er zat direct meer geld achter en waren als eerste actief in NL. Daarnaast heb je nog Flink en in mindere mate Zapp. En ja ze zitten vooral in de steden.
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:04:07 #129
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204272202
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
O+ Sneeuw O+

360 graden feedback :r :r Laat mij gewoon mijn werk doen en zeg het me meteen als ja daarin iets niet bevalt.
Ja en dat laatste vooral.. hoezo ga je alles op zitten kroppen voor over 6 maanden.. dat schiet toch geen reet op joh..
pi_204272217
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Je bent welkom ;)
Ja, daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd.

SPOILER
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:07:22 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204272234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Hier begint de hoofdpijn te komen, en aangezien vriendje al 2 dagen op bed ligt ook maar een thuis test gedaan. Nog negatief *O*
Nja we zien toch niemand dus we gaan niemand besmetten
pi_204272253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
Ik ben net zover dat ik morgen wel eruit ga. Beetje een snotneus nog maar echt zoveel beter dan de afgelopen dagen. Enneh nee, dat wil ik niet weer, laten we een andere keer afspreken ;-)
  woensdag 30 maart 2022 @ 13:08:32 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204272254
Iemand anders een lekkere Intervisie sessie?
pi_204272259
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:07 schreef gcjoel het volgende:
Hier begint de hoofdpijn te komen, en aangezien vriendje al 2 dagen op bed ligt ook maar een thuis test gedaan. Nog negatief *O*
Nja we zien toch niemand dus we gaan niemand besmetten
Oh ja, hoofdpijn had ik ook en volgens mijn fitbit gisternacht een veel hogere temperatuur dan normaal, maar afgelopen nacht niet.
pi_204272264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ja en dat laatste vooral.. hoezo ga je alles op zitten kroppen voor over 6 maanden.. dat schiet toch geen reet op joh..
Personeelstekort doet rare dingen :+
pi_204272270
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh ja, hoofdpijn had ik ook en volgens mijn fitbit gisternacht een veel hogere temperatuur dan normaal, maar afgelopen nacht niet.
Raar virus toch, overal last van en negatief en dan minder last en positief
pi_204272300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben net zover dat ik morgen wel eruit ga. Beetje een snotneus nog maar echt zoveel beter dan de afgelopen dagen. Enneh nee, dat wil ik niet weer, laten we een andere keer afspreken ;-)
Je wilt vast niet ook nog een influenza-, rhino- of adenovirusje oid mocht ik idd geen covid hebben :+
pi_204272371
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je wilt vast niet ook nog een influenza-, rhino- of adenovirusje oid mocht ik idd geen covid hebben :+
Inderdaad. Gezellig bezoek is niet alles waard Komt wel weer (Moushmoush is ook weer open)
pi_204272398
quote:

[..]
Ik weet nooit wat ze bedoelen met in je kracht staan (whut?) of over je schaduw heen stappen (dat kán niet).

Het is een germanisme denk ik, in het Duits is "über Seinen Schatten springen' een hele normale en niet een in-je-kracht-sta-uitdrukking namelijk :Y

Ik ga Lubach even terugkijken. Coaches :N
pi_204272459
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
O+ Sneeuw O+

Oh ja }:| Ik zit ook weer enorm tegen mijn jaarlijkse reflectieverslag aan hikken. En daarin moet ik ook weer 10 mensen om input vragen en mezelf beoordelen en bereflecteren en er moet ook nog een 360 graden ingevuld worden inderdaad. En ik heb er straks in 6 jaar tijd 260 uur supervisie doorheen geduwd en ik zit de rest van mijn leven vast aan intervisie Dit is zevende keer dat ik deze exercitie doe en gelukkig de op een na laatste *O* Maar goed, ik ben dan ook geen coach :P Overigens komen alle jaargesprekken met mijn werkgever hier nog bovenop :')
pi_204272800
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:08 schreef fietsie het volgende:
Iemand anders een lekkere Intervisie sessie?
nee dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 maart 2022 @ 14:10:01 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204273049
We hebben wel een planningsgesprek en beoordelingsgesprek, maar eigenlijk bespreken we de lopende zaken eens in een bila in 10-15 minuten iedere drie weken. Daarmee is het beoordelingsgesprek gewoon een formaliteit.

Overigens volgende week hebben we een tweedaagse in Apeldoorn. Het nuttige (wat je is rol in je team :') met het aangename combineren. Ditmaal vooraf Management Drives moeten invullen, nou daar kwam weer hetzelfde uit als altijd. Daar gaan we blijkbaar iets mee doen.
pi_204273062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:20 schreef Clubsoda het volgende:

Het is een germanisme denk ik, in het Duits is "über Seinen Schatten springen' een hele normale en niet een in-je-kracht-sta-uitdrukking namelijk :Y

Ik ga Lubach even terugkijken. Coaches :N
Ik heb ook gekeken. Wát een explosie :o
Hij zei er alleen niet bij dat de ziektekostenverzekering sinds dit jaar (of al vorig jaar) een lifestylecoach betaalt als je bijv een bmi van meer dan 30 hebt etc. En daar springen mensen op in. Zoals altijd het geval is als er ergens geld valt te verdienen.

Toen de overheid begon met het weer de markt op duwen van mensen in de WAO ontploften de reīntegratiebureautjes. Want die kregen x bedrag per werkloze WAO'er.
Ik voorspel een enorme explosie van opleidingsbureautjes nu het STAP-budget er is.

Wat overigens al die ándere Life Coaches niet verklaart. Die van die schep en die schat :+ Blijkbaar kunnen we het allemaal zelf niet meer en moeten we aan de hand worden genomen en gemotiveerd worden om ons leven in te vullen. Of coach te worden.
pi_204273128
Ik vond oa dit (2019 al :o )
quote:
Op 1 januari 2019 deed de GLI haar intrede in het basispakket van de zorgverzekering. De Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) stelde vast dat zorgverzekeraars een leefstijlcoach – of diëtist of fysiotherapeut – mogen vergoeden voor een periode van twee jaar. Het is aan de huisarts een patiënt door te verwijzen naar een van de drie erkende GLI-programma’s: Beweegkuur, CooL of SLIMMER. Het ministerie van Volksgezondheid stelde 6,5 miljoen euro beschikbaar om de GLI van de grond te krijgen. Vanaf 1 januari 2019 hoeft de patiënt niets te betalen: geen eigen bijdrage en ook geen eigen risico.

Klinkt als een enorme stap voorwaarts, zou je zeggen. Helaas zit de situatie wat gecompliceerder in elkaar, volgens Nicole van het Bolscher (45). Tussen 2000 en 2007 was zij de allereerste ‘integrale leefstijl- en vitaliteitscoach’ van Nederland. Samen met een team van specialisten en onderwijskundigen ontwikkelde ze in 2007 de eerste post-hbo geaccrediteerde beroepsopleiding tot integraal Leefstijl- en Vitaliteitscoach. Dat deed ze vanuit haar opleidingsinstituut MARK Academy voor Leefstijl.

Leefstijlcoaching in de basisverzekering
Vanaf het begin van haar carričre als leefstijlcoach werkte Van het Bolscher samen met een aantal artsen. Die vertelden haar dat 80 procent van de bezoekers van het spreekuur leefstijlgerelateerde klachten had. Overgewicht bleek vaak een symptoom te zijn, dat voortkwam uit een gebrek aan mentale of sociaal-emotionele balans. “De artsen voorspelden dat er in de nabije toekomst duizenden leefstijlcoaches als ik nodig zouden zijn. Dat was in 2007”, zegt Van het Bolscher. Zo’n twaalf jaar later heeft ze op haar beroepsopleiding bijna 800 coaches klaargestoomd.
Hele artikel
pi_204273277
Dan word ik maar geen coach.
pi_204273287
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:32 schreef Lonaa het volgende:
Dan word ik maar geen coach.
Er zijn er blijkbaar duizenden nodig! *O*

Sportcoaches bedoelde Lubach niet overigens, dus je kan gewoon sportcoach worden O+
pi_204273297
Lubach laat overigens wel vaker bepaalde info weg :+ Het was wel even handig geweest om hier te vertellen wat de verklaring is voor de explosie van lifestyle coaches.
pi_204273308
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
....
Sorry fietsie. :*
pi_204273338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:03 schreef borisz het volgende:

[..]
Getir is de eerste boodschappenbezorgbrommer uit Turkije die nu flink aan het uitbreiden is. Gorilla's is ook een bekende. De eerste kopie van Getir, maar er zat direct meer geld achter en waren als eerste actief in NL. Daarnaast heb je nog Flink en in mindere mate Zapp. En ja ze zitten vooral in de steden.
Er zit een Gorillas bij mij om de hoek, ik word continu omver gereden door die jochies op hun elektrische fietsen :r
pi_204273358
Kan je niet ook een coach inhuren via PGB of ZIN als je psychisch iets hebt? Of heet dat weer net anders? Ik heb iets van 3 jaar lang begeleiding gehad maar die noemden zichzelf nog ouderwets begeleiding :P
pi_204273393
Poh, ik ben kapot.
Na trainen Dex&Dora uitgelaten, 4 porties nasi gemaakt, varkensnek in de slowcooker gedumpt en ik maak nu een pastasaus. De afwas is al weg en de vriezer opnieuw ingepakt.

Eigenlijk wil ik snacks+bank en vanavond niet koken. Ik heb geen snacks in huis en had in de planning vanavond wel te koken ;(
pi_204273402
En al mijn buren zijn luid. De directe buurvrouw heeft het kleinkind en de andere buren zijn altijd luid. Stop plz ;(
pi_204273437
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:49 schreef Lonaa het volgende:
En al mijn buren zijn luid. De directe buurvrouw heeft het kleinkind en de andere buren zijn altijd luid. Stop plz ;(
Dit is zo naar. Van die momenten dat je enorm baalt van waar je huis staat.

En je hebt al gekookt :7 Kan je daar niet iets van eten?
pi_204273452
quote:
-O-
Mijn bovenbuurvrouw met het kutkeffertje is overleden. Dus rust, kutkeffertje niet meer hele dagen op het balkon blaffen naar de honden op het hondenuitlaatveld.
SPOILER
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 maart 2022 @ 15:02:47 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204273489
Ivm corona alle contactpunten toch maar extra gepoetst conform het advies.
Ook beddengoed toch maar extra de was in. Nou ja iig vers bed O+
Ik ben wel weer de oude :Y
pi_204273550
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
-O-
Mijn bovenbuurvrouw met het kutkeffertje is overleden. Dus rust, kutkeffertje niet meer hele dagen op het balkon blaffen naar de honden op het hondenuitlaatveld.

Hmm heel stiekempjes... he..

toen we hier in het nieuwe huis de vloerbedekking boven eruit trokken... kwam er een krant uit 1977 onder vandaan.
dus maak je geen illusies over hoelang vloerbedekking kan liggen in een huis :X
pi_204273564
quote:
stop de auditive incontinentie... zou men hier in huis zeggen.

Ik ben zo bizar blij met mijn halve boerderij waar het voornaamste geluid dat je hoort... de schapen en kippen van de buren zijn.
(nouja.. en op zn tijd voorbijrijdend verkeer of een vliegtuig dus)
pi_204273588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit is zo naar. Van die momenten dat je enorm baalt van waar je huis staat.

En je hebt al gekookt :7 Kan je daar niet iets van eten?
Ja, nee, dat eten heeft allemaal ander doel ;(
pi_204273619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

toen we hier in het nieuwe huis de vloerbedekking boven eruit trokken... kwam er een krant uit 1977 onder vandaan.
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204273624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
stop de auditive incontinentie... zou men hier in huis zeggen.

Ik ben zo bizar blij met mijn halve boerderij waar het voornaamste geluid dat je hoort... de schapen en kippen van de buren zijn.
(nouja.. en op zn tijd voorbijrijdend verkeer of een vliegtuig dus)
Zo'n halve boerderij zou toch wel mijn droomhuis zijn O+ Hoewel dat huis van @Candaasje er ook wel mag zijn O+
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:18:21 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204273640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Zo'n halve boerderij zou toch wel mijn droomhuis zijn O+ Hoewel dat huis van @:candaasje er ook wel mag zijn O+
Dat is een kwart boerderij denk ik :D
pi_204273649
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

iew. Maar dat was waarschijnlijk niet de woonkamer waar 25 jaar in geleefd werd (met honden)
pi_204273849
Vooral de combinatie vloerbedekking en honden en 25 jaar :r

Ik sta in een lange rij voor de teststraat. Ik was een kwartier te vroeg, maar dat komt nu wel goed.
pi_204273879
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Vooral de combinatie vloerbedekking en honden en 25 jaar :r

Ik sta in een lange rij voor de teststraat. Ik was een kwartier te vroeg, maar dat komt nu wel goed.
Oef, hopelijk werken ze snel door.
pi_204273905
Er zijn wat kinderen voor me. Duurt wat langer.
pi_204273926
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn wat kinderen voor me. Duurt wat langer.
Da's logisch ja.
Afgelopen zaterdag was het stokje een stuk beter dan de vorige keren, het was nu een soort veer met een wattendingetje erop. De vorige keren echt zo'n wattenstaafje dat niet bewoog.
pi_204274078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
iew. Maar dat was waarschijnlijk niet de woonkamer waar 25 jaar in geleefd werd (met honden)
eh.. nou het lag boven.. maar zonder huisdieren, met kleinkinderen
maar dan nog vind ik sinds 1977 wel echt heel erg lang hoor

Hebben ook met stofmaskers de vloerbedekking eruit gehaald... alle ramen open en de rest van de dag niet meer boven geweest...
Het is geen aanrader je vloerbedekking 45 jaar te laten liggen.
Zelfs niet zonder honden.
pi_204274092
quote:

[..]
Zo'n halve boerderij zou toch wel mijn droomhuis zijn O+ Hoewel dat huis van @:candaasje er ook wel mag zijn O+
nou.. het is ook wel echt heerlijk... kan er niks anders van maken.

kost nog hoop werk.. zijn nog lang niet klaar en tegen de tijd we klaar zijn kunnen we wel weer opnieuw vrees ik.
maar worth it... O+
pi_204274170
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
eh.. nou het lag boven.. maar zonder huisdieren, met kleinkinderen
maar dan nog vind ik sinds 1977 wel echt heel erg lang hoor

Hebben ook met stofmaskers de vloerbedekking eruit gehaald... alle ramen open en de rest van de dag niet meer boven geweest...
Het is geen aanrader je vloerbedekking 45 jaar te laten liggen.
Zelfs niet zonder honden.
Kan ik me voorstellen. Kennissen van mij kregen een huis toegewezen (statushouders dus mochten niet weigeren). WVB had er misschien sinds bouw (eind jaren 50) niets meer aan gedaan. Lagen en lagen behand en het laatste zorgde ervoor dat de mannen ziek werden en uitslag kregen. Ze zijn er nooit achter gekomen wat het was, maar de rest van het schoonmaak/herstel werk hebben ze ook met maskers en handschoenen aan gegaan.
pi_204274295
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Da's logisch ja.
Afgelopen zaterdag was het stokje een stuk beter dan de vorige keren, het was nu een soort veer met een wattendingetje erop. De vorige keren echt zo'n wattenstaafje dat niet bewoog.
Oh, ik heb niet op gelet. Het ging wel snel en amper iets gevoeld.
pi_204274311
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:

Kan ik me voorstellen. Kennissen van mij kregen een huis toegewezen (statushouders dus mochten niet weigeren). WVB had er misschien sinds bouw (eind jaren 50) niets meer aan gedaan. Lagen en lagen behand en het laatste zorgde ervoor dat de mannen ziek werden en uitslag kregen. Ze zijn er nooit achter gekomen wat het was, maar de rest van het schoonmaak/herstel werk hebben ze ook met maskers en handschoenen aan gegaan.
Er kan zelfs asbest in oud pleisterwerk zitten :X
pi_204274357
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er kan zelfs asbest in oud pleisterwerk zitten :X
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het afgelopen is. Wel dat ze contact hebben gehad met de wbv en dat ze extra geld kregen om de boel op te knappen (er zat 2-3 cm tussen muur en kozijnen). Het was echt een bouwval
pi_204274798
Pffff...keuken is helemaal schoon. Alles van de planken gehad. Potjes en planken gepoetst en dingen weggedaan die zwaar over de datum waren. Eerder liet ik de potjes staan want leuk, maar nu toch maar weg.
En de ene vriezer staat nu te ontdooien, die kan ik later schoonmaken, en dan morgen de andere vriezer en koelkast schoon.
Lente schoonmaak bij sneeuw morgen _O-
pi_204275187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik vroeg me een moment af hoe Blues dat zou moeten doen en toen besefte ik dat het over perspectief ging..
Jij kent mijn opstijg-skills niet |:)
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:43:59 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204275205
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Jij kent mijn opstijg-skills niet |:)
Like a Butterfly?
pi_204275209
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
-O-
SPOILER
Laat ze het maar lekker verkopen, doei HonTen :W
pi_204275253
Kennen jullie die grap van die poli waar mensen terugkomen na burnouts, mensen van andere polis komen helpen, gaten vullen, brandjes blussen en een TL die in een spagaat zit?
Alle extra hulp stopt, brandjesbluscollega trekt het niet, terugkomcoll van burnout komt voorlopig niet terug, gatenvulcoll is er alleen nog april.
En toen waren er nog maar 6.
Waar er 10 nodig zijn.

Het glijdt allemaal van me af qua stress, maar het is niet echt leuk *O*
pi_204275265
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:43 schreef fietsie het volgende:

Like a Butterfly?
Libelle :B
pi_204275295
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff...keuken is helemaal schoon. Alles van de planken gehad. Potjes en planken gepoetst en dingen weggedaan die zwaar over de datum waren. Eerder liet ik de potjes staan want leuk, maar nu toch maar weg.
En de ene vriezer staat nu te ontdooien, die kan ik later schoonmaken, en dan morgen de andere vriezer en koelkast schoon.
Lente schoonmaak bij sneeuw morgen _O-
Zoveel mogelijk keukenspul IN kastjes ja. Ik had een hele verzameling rood emaille pannetjes, theepotten enzo gespaard en boven op de kastjesstaat sketig, maar toch veel weggedaan, want man o man dat ontvetten -O-
pi_204275298
Vvvrrrepsss eten :W :Y)
pi_204275347
Pas je wel op @Blues ? Dat het ook echt niet blijft hangen.

Ik heb open planken in de keuken, dus kastjes is lastig. Maar wanneer ik potjes gebruik maak ik ze meestal ook meteen even schoon. Die waren ook niet al te vies, maar nu alles van de planken gehaald en de planken goed schoongemaakt en dat was geen overbodige actie.
Net even een recept opgezocht voor groentenbouillon uit de instant pot. Dat ga ik volgende week eens proberen.
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:57:36 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204275353
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Libelle :B
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Pas je wel op @:Blues ? Dat het ook echt niet blijft hangen.

pi_204275423
In de ochtend de Bieb gedraaid.
Na de lunch samen de aangifte ‘21 w/ met positief resultaat. Hoera.

Oei @Blues -O-

Kasten O+ Wat in de kast staat, is er niet. B-)
pi_204275596
quote:
11s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
[..]

:D
pi_204275606
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Pas je wel op @:Blues ? Dat het ook echt niet blijft hangen.

Bij mij blijft het niet hangen, ik werk me ook niet meer over de kop en ik heb geen last meer an stress.
Kan ik niet voor iedereen zeggen...
pi_204275621
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:03 schreef AnneX het volgende:
In de ochtend de Bieb gedraaid.
Na de lunch samen de aangifte ‘21 w/ met positief resultaat. Hoera.

Hier ook aangenaam verrast, allerlei pensioentjes van g houden hetzelfde in of zo, dus dat krijgt je dan weer voor een gedeelte terug.

En ik heb 2% bij m'n sal en een eenmalig uitkerinkje O+
pi_204275724
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:26 schreef Blues het volgende:

Hier ook aangenaam verrast, allerlei pensioentjes van g houden hetzelfde in of zo, dus dat krijgt je dan weer voor een gedeelte terug.

Ja, kreeg ik ook *O*
pi_204275740
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:37 schreef Isabeau het volgende:

Ja, kreeg ik ook *O*
Ofcourse, collega O+
pi_204275838
quote:

[..]
Ja, kreeg ik ook *O*
Is dat de corona bonus?
Terecht!
B-)
pi_204275983
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:26 schreef Blues het volgende:

[..]

quote:

[..]
Ja, kreeg ik ook *O*
*CAO boks*
pi_204276117
Andere CAO }:|
  woensdag 30 maart 2022 @ 19:17:55 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204276206
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Is dat de corona bonus?
Terecht!
B-)
Nee dat is de langetermijn reparatie van het koopkrachtverlies voor de zorg. "Zoden aan de dijk" zegmaar.
pi_204277615
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
*CAO boks*
Boks *G*
pi_204277622
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
;(
pi_204278280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
CAO met minder 360 graden dingen zoeken :P
pi_204278306
Planning kwartaal 2 : elke maand minimaal één ster.
Gezien de reserveringen die ik deed, gaat dat ruim haalbaar zijn :Y)
pi_204278533
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
CAO met minder 360 graden dingen zoeken :P
Da's niet m'n cao gelukkig :Y ik ga binnenkort wel solliciteren op een plek met de cao van Blues en Isabeau :Y
pi_204278716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 21:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Da's niet m'n cao gelukkig :Y ik ga binnenkort wel solliciteren op een plek met de cao van Blues en Isabeau :Y
Beterrr ^O^
pi_204279684
Nou, ik sluit me maar bij de Club van Positievelingen aan. Klinkt best positief :+
Blijkbaar krijg je zo'n testuitslag alls je positief bent nog best snel (stúk sneller dan de keren dat het negatief was). Mijn horloge trilde even in bed dat er een sms'je was, dus ik keek even wie me op dit tijdstip nog een berichtje stuurde. De GGD :')
pi_204279700
Zelftest was overigens twee keer negatief 8)7
pi_204279719
Had je de zelftest wel Inc keel gedaan, schijnt met name met omicron n dingetje te zijn geloof ik.

Iig vervelend, hopelijk jij ook niet al te beroerd?
pi_204279724
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Had je de zelftest wel Inc keel gedaan, schijnt met name met omicron n dingetje te zijn geloof ik.

Iig vervelend, hopelijk jij ook niet al te beroerd?
Nee, alleen neus, was een super kort staafje.

Was gisteren čcht niet lekker. Nu nog niet. Gewoon algehele malaise. Moe. En mijn hoest klinkt metaalachtig. Verder ruik en proef ik alles nog wel gewoon. Denk ik.
pi_204279725
Ben overigens nergens geweest afgelopen week qua bezoek, horeca etc. Wel in de AH en afgelopen weekend gewerkt natuurlijk. Op werk nog mondmasker verplicht, in de trein had niemand hem meer op want afgeschaft *O*
pi_204279784
Ik draag 'm ook niet meer in de trein hoor :N
pi_204279818
Oh nee, weer een 'nog nooit naar soldaat van oranje geweest én nog nooit corona gehad' persoon minder!

Beterschap @Isabeau!
pi_204279925
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik draag 'm ook niet meer in de trein hoor :N
Ik denk dus serieus dat ik het nu in de trein heb opgelopen, want dat is de enige plek waar ik dichtbij vreemden ben geweest voor langere tijd in de afgelopen week :+
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 06:24:04 #207
388664 crew  Dotteke
pi_204280022
quote:
Ik heb dat ook heel lang gedaan ik zette hem voor de tv dat hielp wel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_204280070
Sneeuw :o vorige week liepen we in korte broek :o
pi_204280084
Ach Isa …een voorspoedig herstel 💐

Sneeuw! Daken zijn wit, en de dakramen boven mijn hoofd hebben een behoorlijke laag.
Had ik bijna deze week de winterjassen naar de stomerij gehad. Bijna.
pi_204280108
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik sluit me maar bij de Club van Positievelingen aan. Klinkt best positief :+
Blijkbaar krijg je zo'n testuitslag alls je positief bent nog best snel (stúk sneller dan de keren dat het negatief was). Mijn horloge trilde even in bed dat er een sms'je was, dus ik keek even wie me op dit tijdstip nog een berichtje stuurde. De GGD :')
Ah joh -O- Beterschap -O-
pi_204280109
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was gisteren čcht niet lekker. Nu nog niet. Gewoon algehele malaise. Moe. En mijn hoest klinkt metaalachtig. Verder ruik en proef ik alles nog wel gewoon. Denk ik.
Hmmm...klinkt herkenbaar dit :{
pi_204280117
Beterschap inderdaad Isa!
pi_204280177
Beterschap @Isabeau :*
pi_204280180
Ik heb vannacht geslaapwandeld. Of in ieder geval, dat denk ik, want anders snap ik niet waarom m'n beddengoed op m'n bureau lag ipv op bed vanochtend _O-
pi_204280213
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 07:32 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vannacht geslaapwandeld. Of in ieder geval, dat denk ik, want anders snap ik niet waarom m'n beddengoed op m'n bureau lag ipv op bed vanochtend _O-

Hoe is het met jouw ziekzijn? Al weer een stuk beter geloof ik?

Ik ben nog steeds niet naar die soldaat geweest en positief zijn is ook niks voor mij. Liefste is gisteravond vertrokken voor een rit, ik sliep dus weer lekker in m'n tent-op-de-deel. Fris hoor.

@Isabeau dat je er maar niet zieker van mag worden & beterschap!
pi_204280223
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Et tu, Isa -O-

Hopelijk word je er niet te ziek van.
Hier zat er telkens zo’n 10 uur tussen test en uitslag.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 07:47:21 #217
388664 crew  Dotteke
pi_204280230
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 06:47 schreef Clubsoda het volgende:
Sneeuw :o vorige week liepen we in korte broek :o
Ja het is niet te volgen toch. Hier trouwens geen sneeuw maar miezerige regen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_204280258
Hier sneeuwt het echt en de hele tuin is wit :Y
pi_204280404
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 07:51 schreef Clubsoda het volgende:
Hier sneeuwt het echt en de hele tuin is wit :Y
:Y
Goeie plaksneeuw ook! Je kunt amper een laagje opscheppen, halverwege de veeg is het al een dikke harde klont.
Die dikke vlokken van vanmorgen vond ik wel mooi ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 31 maart 2022 @ 08:22:00 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204280406
Geen sneeuw, wel zon :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204280468
Hier gewoon natte meuk inmiddels.
pi_204280490
Geen sneeuw gehad hier… schijnt vannacht en morgen ochtend wel te gaan vallen hier dus extra vroeg op voor sneeuw pret met Loebes.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 31 maart 2022 @ 08:39:02 #223
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204280499
Hier regen. Ook wel fijn voor de nieuwe tuin gelukkig *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 maart 2022 @ 08:43:27 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204280522
Geen sneeuw nog in haarlem, wel een druppel.
pi_204280586
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
hadden wij met de deuren... zat ouderwets degelijke loodverf op
en opa had paar dagen na het schuren open wonden op zn gehemelte
huisarts meteen in de stress.. zelfde dag nog ziekenhuis etc...
bleek geen kanker of andere narigheid.. maar "gewoon" van de verf.

dan weet je ook weer waar je mee bezig bent.
er wordt hier dus eigenlijk niks gedaan dat stoft.. zonder maskers.
juist omdat je het niet weet...

Hoop dat de heren in kwestie daarna wel een heel fijn huis hadden.
pi_204280645
Hier een heel klein beetje sneeuw. Ben benieuwd of er nog meer komt.
pi_204280755
Ach @Isabeau ook al positief, beterschap en hopelijk ben je snel van de klachten af.

Hier is al wel wat sneeuw gevallen maar niet echt indrukwekkend, een sneeuwballen gevecht is niet mogelijk
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 09:32:29 #228
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204280857
Geen sneeuw, geen Coronings.

Beterschap Isa. En alle andere positivo's
pi_204280997
Beterschap Isa!

Ik ben echt helemaal kwijt wie er hier verder nog ziek zijn op dit moment. Kaatje, Tele, Thinkk, Barrel met nog een restje, vriendje van Gcjoel, Borisz. Oh, ik wist er best veel. Mis ik nog iemand?
Spoilers!
pi_204281053
Ik zal zo nog eens kiekn of ik echt geen kerona heb. En dan dit weekend ook nog een keer. Vriendinnetje is bij vriendje geweest die positief bleek en ze voelt zichzelf ook niet heel jofel nu. Ik zag haar gisteren. :+

Hier nog steeds wel dikke meh met snot en vermoeidheid.
pi_204281139
Nope, nog steeds geen kerona.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:10:32 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204281191
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Zelftest was overigens twee keer negatief 8)7
Dit is dus wel een dingetje; wij testen alledrie twee keer per week, maar of het echt nuttig is …
pi_204281207
Dure business, al die testen van jullie :o
Spoilers!
pi_204281223
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Nope, nog steeds geen kerona.
Dat gaf het vorige vrijdag ook aan bij mij 😉 en bij @Isabeau ook.

Snothoofd is weer wat beter, maar na ruim 8 uur slaap nog niet echt uitgerust. Veel dutjes doen vandaag dus.
pi_204281309
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg er 2402374902 gratis. :7
pi_204281310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat gaf het vorige vrijdag ook aan bij mij 😉 en bij @:Isabeau ook.

Snothoofd is weer wat beter, maar na ruim 8 uur slaap nog niet echt uitgerust. Veel dutjes doen vandaag dus.
Hm.
pi_204281466
Je zou toch zeggen dat +/- 10 zelftesten (en zelfs nog 2 verschillende merken) dan wel een keer 2 streepjes zouden laten zien. :')
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 10:40:03 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204281590
quote:
Heb vorig jaar flink wat meegenomen toen ze ¤0,30 waren bij de Edeka :o Zo regulier test ik niet overigens.
pi_204282056
Ik heb volgens mij 1 keer een zelftest gedaan. Vertrouw die dingen toch niet, dus rij liever gewoon naar de GGD bij twijfel.
pi_204282066
pffff...meedoen met NLiB gaat niet meer zo makkelijk. Had dat een weekje niet gedaan, maar ben nu compleet buiten adem na een halve sessie -O-
pi_204282095
quote:

[..]
Ja hč O+

Halve boerderijen (of hele) zijn wel baas. Maar ja, das al helemaal niet te betalen in t durp waar wij gaan wonen :P
pi_204282134
Beterschap @Isabeau :*

En de anderen ook natuurlijk!
Fijn dat je je weer wat meer de oude voelt @borisz

En @Kaatje1 dat is niet zo gek hč. Ik kreeg een halve week nadat ik weer aan het werk was ook even een tikkie met de hamer terug, en mijn zus (jonger, fitter, wandelt elk weekend een berg op) is iets van 2 maanden (!) niet of nauwelijks in staat geweest om te werken, of een trap op te lopen. Mijn moeder heeft ook lang last gehad qua conditie.

Geef je lichaam echt de tijd om te herstellen :*
pi_204282159
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:32 schreef Candaasje het volgende:
Beterschap @:Isabeau :*

En de anderen ook natuurlijk!
Fijn dat je je weer wat meer de oude voelt @:borisz

En @:Kaatje1 dat is niet zo gek hč. Ik kreeg een halve week nadat ik weer aan het werk was ook even een tikkie met de hamer terug, en mijn zus (jonger, fitter, wandelt elk weekend een berg op) is iets van 2 maanden (!) niet of nauwelijks in staat geweest om te werken, of een trap op te lopen. Mijn moeder heeft ook lang last gehad qua conditie.

Geef je lichaam echt de tijd om te herstellen :*
Ben ook maar gestopt na de opwarming en beenoefeningen. Kijken of ik morgen iets verder kom.

Met dit weer koelkast en vriezer schoonmaken is best handig. Kan alles buiten zetten _O- Het is daar haast kouder dan in de koelkast
pi_204282520
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 01:05 schreef Isabeau het volgende:

Balen joh, beterschap!
pi_204282564
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
pffff...meedoen met NLiB gaat niet meer zo makkelijk. Had dat een weekje niet gedaan, maar ben nu compleet buiten adem na een halve sessie -O-
Maar ff rustig aan doen dus! Hakt er best in -O-

Ik heb het al maaaaaaaanden niet meer gedaan. Gestopt met NLiB toen ik burnout was... en ik elke dag naar buiten wilde om te wandelen en nergens anders energie voor had.
Misschien pak ik het binnenkort weer eens op, was het eigenlijk helemaal vergeten.
pi_204282627
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Maar ff rustig aan doen dus! Hakt er best in -O-

Ik heb het al maaaaaaaanden niet meer gedaan. Gestopt met NLiB toen ik burnout was... en ik elke dag naar buiten wilde om te wandelen en nergens anders energie voor had.
Misschien pak ik het binnenkort weer eens op, was het eigenlijk helemaal vergeten.
Ik doe ook niet iedere dag mee, maar wanneer wel, ging het een stuk makkelijker als nu.

Raar gezicht wanneer ik naar buiten kijk. Dikke vlokken sneeuw op lentegroene bomen.
pi_204283318
Hier miezerregent het gewoon.
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:24:10 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204283508
quote:
School levert dat netjes aan in bulk verpakkingen, en mn eega’s werkgever ook?
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:29:10 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204283556
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef Lonaa het volgende:
Hier miezerregent het gewoon.
Hier miezersneeuw nu
pi_204284095
Regen.
pi_204284257
Ik ga maar eens boosteren *G*
pi_204284311
Rondje om de flat gelopen hijg hijg (maar wel buiten geweest ipv alleen maar balkon *O* )
  donderdag 31 maart 2022 @ 15:03:54 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204284335
Hier sneeuwt het nu als een malle
pi_204284396
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:03 schreef fietsie het volgende:
Hier sneeuwt het nu als een malle
.... jij zit nog noordelijker! En hier niets. Ook niet om 8 uur vanmorgen. Niets niets niets.
pi_204284397
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:54 schreef Blues het volgende:
Ik ga maar eens boosteren *G*
Dat ben ik volop aan het doen :+

Maar ik geef wel de voorkeur aan een prikje boven dit.
pi_204284441
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat ben ik volop aan het doen :+

Maar ik geef wel de voorkeur aan een prikje boven dit.
+1
Hoe gaat het met je?
pi_204284597
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
+1
Hoe gaat het met je?
Ja meh. Maar ik ben veel en veel zieker geweest van andere virussen, dus in die zin valt het wel mee. Ik zou normaal gewoon gaan werken dit weekend. Hoestend en niezend :@
pi_204284796
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja meh. Maar ik ben veel en veel zieker geweest van andere virussen, dus in die zin valt het wel mee. Ik zou normaal gewoon gaan werken dit weekend. Hoestend en niezend :@
Neem lekker de rust!
pi_204284797
he bah, isa.

ff, ik kan mezelf nauwelijks nog voouitduwen. De puf is echt helemaal op.
pi_204284807
Boosters zitten er in. Enorme organisatie en megatent hier bij de IJsbaan. Enorm veel personeel en beveiliging.

Maar eh... waren we nou in de Krim zegt mijn tel :D :D

pi_204284917
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:04 schreef Blues het volgende:
Boosters zitten er in. Enorme organisatie en megatent hier bij de IJsbaan. Enorm veel personeel en beveiliging.

[ afbeelding ]
De Krim is hier om de hoek :+ Blijkbaar hebben we meer plaatsen met die naam in Nederland.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 16:38:52 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204285153
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De Krim is hier om de hoek :+ Blijkbaar hebben we meer plaatsen met die naam in Nederland.
Ligt vlakbij Moscou.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 maart 2022 @ 16:43:20 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204285184
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:04 schreef Blues het volgende:

[ afbeelding ]
https://www.dekrimhaarlem.nl/over/ Het stukje tussen de Randweg, Ijsbaan, B'daal en de landbouwgronden van Velsen :+

Sterkte Isa!
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 16:46:34 #264
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204285217
Is dit de tweede booster @Blues ? Of was de eerste er überhaupt nog niet van gekomen.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 16:48:38 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204285231
Oh en ik heb wel eens gevraagd of FB Dating "echt" was. Ik kreeg begin van de week zowaar respons van een echt profiel :D
pi_204285235
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:46 schreef derLudolf het volgende:
Is dit de tweede booster @:Blues ? Of was de eerste er überhaupt nog niet van gekomen.
2e.
1e was via mn werk.
pi_204285244
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:43 schreef borisz het volgende:

[..]
https://www.dekrimhaarlem.nl/over/ Het stukje tussen de Randweg, Ijsbaan, B'daal en de landbouwgronden van Velsen :+

Sterkte Isa!
Oh leuk stukje, dank!
pi_204285286
Sinds ik naar huis gefietst ben uit de nachtdienst heb ik het niet meer warm gekregen -O-

Stom weer. De winter heeft gewoon zijn kans gehad :(
pi_204285321
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Sinds ik naar huis gefietst ben uit de nachtdienst heb ik het niet meer warm gekregen -O-

Even lekker onder de douche? En dan dikke broek en trui aan, borrel pakken en niets meer doen
Ja, het is hier nu best wel wit en er valt nog steeds flink wat (en grote vlokken ook). Het was even natte sneeuw maar nu niet meer
  donderdag 31 maart 2022 @ 16:59:12 #270
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204285327
quote:

Nou echt hoor. Ik was helemaal in lente sfeer en nu dit ;(
pi_204285364
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:38 schreef derLudolf het volgende:

Ligt vlakbij Moscou.
Ja, ik zie de verwarring voor Putin.

quote:

Oh dat is zo naar als je tot op het bot koud bent en je niet kan opwarmen. Drank helpt mij dan wel eens. Vooral warm, dus in de vorm van thee met iets er in en zo. Of gluhweinachtig. Hete douche ook wel.

quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:48 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik heb wel eens gevraagd of FB Dating "echt" was. Ik kreeg begin van de week zowaar respons van een echt profiel :D
Weet je dat zeker? :D Leuk iemand?
pi_204285374
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hier miezersneeuw nu
Hier alweer miezerregen.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 17:04:31 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204285376
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Weet je dat zeker? :D Leuk iemand?
Dat ga ik zondag zien :@
Ik ben vooralsnog nog niet geblokkeerd _O-
pi_204285384
Ja ik ga zo ff douchen idd.

Het is echt net of de winter je jaloerse ex is zo van "ja hey maar Lente, wat loop jij nu te shinen, ik heb nog niet eens alles van mezelf kunnen laten zien zoals sneeuw. Ah toe mag ik nog 'n kans???" en dat de Lente dan zo'n pussy is die dan nog plaats maakt ook :(
pi_204285387
Ik bestelde 4 nieuwe sportleggings wegens gebrek aan goede en 1 konden ze niet leveren en de andere 3 gaan terug. De ene is volgens mij volledig katoen ofzo en de andere 2 zijn te groot in mijn taille. Jippie ;(

Had ook sneakers besteld, die piepen, dus die gaan soberso terug. Piepende schoenen zijn echt de hel.
pi_204285407
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik bestelde 4 nieuwe sportleggings wegens gebrek aan goede en 1 konden ze niet leveren en de andere 3 gaan terug. De ene is volgens mij volledig katoen ofzo en de andere 2 zijn te groot in mijn taille. Jippie ;(

Had ook sneakers besteld, die piepen, dus die gaan soberso terug. Piepende schoenen zijn echt de hel.
Ik vind andermans piepende schoenen nog erger. Je eigen trek je gewoon niet aan (of stuur je terug) maar een ander, en dan op kantoor, iedere dag weer piep kraak piep kraak piep kraak En dat de hele dag door :(
pi_204285516
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:04 schreef derLudolf het volgende:

Ben benieuwd! ^O^
pi_204285522
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:05 schreef Lonaa het volgende:

Grote omvang qua achterwerk/bovenbenen = heel dikke buik.
Aldus de kledingindustrie. Welkom bij mijn broekenfrustratie.
pi_204285534
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er zit ongeveer anderhalve maat verschil tussen mijn taille en bips. :') Maar ik heb laatst een legging gepast van iemand en die zat goed dus die wil ik nu bestellen maar leggings zijn zo ontzettend duur. ;(
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 17:37:40 #280
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204285652
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ben benieuwd! ^O^
Ik ook :P
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 17:38:51 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204285665
Mocht het ooit iets worden, dan is mevrouw Ludolf geen nep-Duitser overigens _O-
pi_204285701
Mijn buik is twee maten groter dan de rest van mijn lijf :')

Ik ben nu ook broeken aan het bestellen. Ik vind er geen zak aan.
Spoilers!
pi_204285927
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Spannend! Maar vooral, wat leuk
pi_204285943
Ik ga mezelf maar even aan de huishoudelijkheden schoppen.
Afwas, stofzuigen, kachel stoken, honden nog een keer ronde lopen.
Geen. Zin.
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:13:39 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_204286037
quote:

Even van de positieve kant bekijken. Alle muggen die reeds uit hun winterschuilplaats waren gekomen vriezen nu dood. Minder gezoem deze zomer.

In middels wel 2 keer nat geregend. Heen naar sportschool, bij wegrijden vanuit huis zo goed als niets. Halfweg werd dit even ingehaald. Terug water, wat hagel en wat wit spul. Maar allemaal nat.
Nu wachten op de oven. :Y)
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:20:53 #286
63722 z80
I fink you freaky
pi_204286126
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kleding industrie is raar. Maat 32/32 en dan broekspijpen waar alleen dunne benen in passen. Maat langer is net zo erg. 33/32 en 33/33 zijn niet veel beter.
Of kontzakken zo laag dat je die niet kunt gebruiken als je ook nog wil gaan zitten.
pi_204286132
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 07:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw ziekzijn? Al weer een stuk beter geloof ik?

Ik ben nog steeds niet naar die soldaat geweest en positief zijn is ook niks voor mij. Liefste is gisteravond vertrokken voor een rit, ik sliep dus weer lekker in m'n tent-op-de-deel. Fris hoor.

@:isabeau dat je er maar niet zieker van mag worden & beterschap!
Ik voel me weer stukken en stukken beter ja.
Gisteravond weer een rustig kort rondje hardgelopen, ging niet supersoepel maar ook helemaal niet slecht. Vandaag weer gewoon naar werk, en ook dat ging lekker.
Ik ga nog wel vanavond niet survivallen, 1.5 uur in de natte sneeuw buiten intensief trainen vind ik toch wat te veel nog. Komend weekend wel weer. ^O^

Knus in je tent O+
pi_204286145
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Beterschap Isa!

Ik ben echt helemaal kwijt wie er hier verder nog ziek zijn op dit moment. Kaatje, Tele, Thinkk, Barrel met nog een restje, vriendje van Gcjoel, Borisz. Oh, ik wist er best veel. Mis ik nog iemand?
Ziek was ik wel, kerona was het niet. :)
pi_204286156
Waarrrr is mijn sneeuw }:|
pi_204286171
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:24 schreef fietsie het volgende:

[..]
School levert dat netjes aan in bulk verpakkingen, en mn eega’s werkgever ook?
Ik kan ook zelftesten meenemen bij werk :Y
Staan bij het secretariaat. Even dag zeggen tegen de Kaatje en dan krijg je er vijf mee O+
pi_204286250
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Er zit ongeveer anderhalve maat verschil tussen mijn taille en bips. :') Maar ik heb laatst een legging gepast van iemand en die zat goed dus die wil ik nu bestellen maar leggings zijn zo ontzettend duur. ;(
Maar als je een goeie hebt gaat ie wel een tijd mee.
Mijn survivallegging loop ik al sinds 2016 in en hij is nog steeds heel :o :o
Wel maar het halve jaar. Ik heb eentje voor winter en eentje voor zomer. Maar dan is het wel m'n enige legging in dat seizoen en hij gaat vaak in de was, plus alle hindernissen die hij al doorstaan heeft _O_
Ik kan wel eens bij survivallende vriendin met ongeveer jouw figuur spieken welke legging zij heeft.
pi_204286276
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarrrr is mijn sneeuw }:|
Hier. Het blijft niet liggen maar het sneeuwt zowat de hele dag.

Behalve toen ik naar werk fietste, toen hagelde het ;(
pi_204286314
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
he bah, isa.

ff, ik kan mezelf nauwelijks nog voouitduwen. De puf is echt helemaal op.
Wat is er loos? Werk? Kinderen? Gasten? Waarschijnlijk alles tegelijk?
pi_204287023
Warme douche en warme maaltijd heeft geholpen, ben niet meer door en door koud *O*

Gister proefkapsel en make up gehad en foto's ervan gekregen en er was zo waar nog best iets fatsoenlijks van mij te maken *O*
pi_204287295
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat is er loos? Werk? Kinderen? Gasten? Waarschijnlijk alles tegelijk?
De gasten zijn sinds gister verder getrokken. Het was maar een kleine week, maar wel intensief.

Vooral werk. Ik coördineer onze reactie op Oekraīne binnen de uni, en dat kost veel tijd en energie. Enerzijds alle verhalen, anderzijds doen en collega en ik samen het werk van een kleine gemeente. We hebben nu al een tiental Oekraīnse wetenschappers hierheen gehaald, onderdak voor ze gevonden en administratief op weg geholpen... Erg fijn om wat te kunnen betekenen, maar ik ben ik erg blij volgende week vakantie te hebben...
pi_204287376
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
De gasten zijn sinds gister verder getrokken. Het was maar een kleine week, maar wel intensief.

Vooral werk. Ik coördineer onze reactie op Oekraīne binnen de uni, en dat kost veel tijd en energie. Enerzijds alle verhalen, anderzijds doen en collega en ik samen het werk van een kleine gemeente. We hebben nu al een tiental Oekraīnse wetenschappers hierheen gehaald, onderdak voor ze gevonden en administratief op weg geholpen... Erg fijn om wat te kunnen betekenen, maar ik ben ik erg blij volgende week vakantie te hebben...
Kan me voorstellen dat je een soort total loss bent. Nog een dagje buffelen dus. Gaan jullie nog weg of gewoon lekker gezellig thuis
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 19:52:37 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204287480
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik denk het vaak als ik je weer iets zie posten maar zeg het eigenlijk nooit, maar zou je niet wat minder gaan werken? :@
pi_204287528
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik denk het vaak als ik je weer iets zie posten maar zeg het eigenlijk nooit, maar zou je niet wat minder gaan werken? :@
Ja, graag... Soms niet zo makkelijk...
pi_204288212
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:

Ja, graag... Soms niet zo makkelijk...
Pas op jezelf (open deur enzo).
Maar wel supergoed bezig!
pi_204288269
Ken je dat verschijnsel? Dat je denkt een stoomoven gekocht te hebben, en dan blijkt het een stoomboot?

pi_204288278
Toet toet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')