abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2022 @ 09:38:50 #1
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204258765

Met lenteplaatje
  dinsdag 29 maart 2022 @ 09:41:34 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204258805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Net als “ik heb haast dus rij ik 100 waar 50 mag”. Begrijp dat dus echt niet
Maar wat vakantie betreft is het toch wel anders.
Als je dus niet meer kosteloos kunt wijzigen dan he.
Normaal gezien is het toch iets waar je voor gespaard hebt en wat best wat geld kost.
Dat gooi je niet zomaar even weg. Zeker als je zelf weinig klachten hebt snap ik echt dat mensen wel gaan.

Voorheen kon je ook gewoon vliegen als je ziek was, dus het moet er ook gewoon een keer bij gaan horen denk ik.
pi_204258844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:41 schreef gcjoel het volgende:
Voorheen kon je ook gewoon vliegen als je ziek was, dus het moet er ook gewoon een keer bij gaan horen denk ik.
Dit ook wel een beetje, ja. Alsin, ik hou me graag aan de quarantaine en zit ook nog gewoon met een mondkapje op wanneer ik in de spits reis. Maar dat zijn de dingen die ik makkelijk kan doen, kleine moeite. Ik snap wel dat mensen die een reis niet meer kunnen verplaatsen/annuleren daar wat anders over denken. Lijkt me niet realistisch dat we nog jaren moeilijk blijven doen over corona, maar over een griep niet nadenken.
pi_204258924
Wat Barreltje beschreef is helemaal niet wat formeel wel mag.
Bij inchecken moet je een gezondheidsverklaring invullen, waarin oa gevraagd wordt of je klachten hebt en of je in isolatie/quarantaine zou moeten zitten. Als je die vragen naar waarheid beantwoordt (beide met ja, want eerste dag klachten is dag 0 en na dag 5 mag je mits klachtenvrij pas uit quarantaine; bij testen zonder klachten is testdag dag 0) dan kun je niet inchecken.

Ik snap wel dat het vervelend is als je geen geld terug kan krijgen en dat je voorheen ook gewoon als je ziek was kon vliegen en dat het misschien tijd is dat dat er weer bij gaat horen, maar het is op dit moment wel degelijk tegen de huidige geldende regels.
pi_204258935
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat Barreltje beschreef is helemaal niet wat formeel wel mag.
Bij inchecken moet je een gezondheidsverklaring invullen, waarin oa gevraagd wordt of je klachten hebt en of je in isolatie/quarantaine zou moeten zitten. Als je die vragen naar waarheid beantwoordt (beide met ja, want eerste dag klachten is dag 0 en na dag 5 mag je mits klachtenvrij pas uit quarantaine; bij testen zonder klachten is testdag dag 0) dan kun je niet inchecken.

Ik snap wel dat het vervelend is als je geen geld terug kan krijgen en dat je voorheen ook gewoon als je ziek was kon vliegen en dat het misschien tijd is dat dat er weer bij gaat horen, maar het is op dit moment wel degelijk tegen de huidige geldende regels.
Ze woont niet in Nederland hè. Daar is het dus 4 dagen blijkbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204258950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ze woont niet in Nederland hè. Daar is het dus 4 dagen blijkbaar.
Ja, maar sigme zei dat wat Barreltje beschreef (als reactie op situatie van gcjoel) is wat formeel wel mag, en gcjoel woont wel gewoon in Nederland, dus voor gcjoel mag dat formeel gezien niet.

Voor Barrel zelf ander verhaal inderdaad als het daar qua isolatie dagen net wel goed uitvalt.

Maar misschien begreep ik het verkeerd en bedoelde sigme alleen dat wat Barreltje schreef voor Barreltje zélf formeel mag, en niet dat dat ook voor gcjoel zou mogen :)
pi_204258977
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:06:16 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204258983
Hier bestaat corona sowieso niet echt meer. :+

En "klachtenvrij" is dus wel een dingetje.. want dat ligt dus ook wel aan je eigen interpretatie..
Nu weet ik dat ik 7 dagen na m'n besmetting niet meer besmettelijk was, als had ik nog wel klachten.. en ben ik na 3 weken eindelijk zo ver dat ik weer normaal kan functioneren..

Overigens vloog ik 11 dagen na positieve test en precies op die dag werd mn corona pas weer groen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204258991
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:05 schreef Myraela het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:07:56 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204258993
@Myraela
Denk je dat je manager het nog niet weet/vermoed dan?
pi_204259004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:06 schreef Barreltje het volgende:
Hier bestaat corona sowieso niet echt meer. :+

En "klachtenvrij" is dus wel een dingetje.. want dat ligt dus ook wel aan je eigen interpretatie..
Nu weet ik dat ik 7 dagen na m'n besmetting niet meer besmettelijk was, als had ik nog wel klachten.. en ben ik na 3 weken eindelijk zo ver dat ik weer normaal kan functioneren..

Overigens vloog ik 11 dagen na positieve test en precies op die dag werd mn corona pas weer groen :+
In NL is minimaal 5 dagen mits 24u klachtenvrij (waarbij start klachten/test bij klachtenvrij getest dag 0 is), en maximaal 10 dagen. Dus ook met klachten mag je na dag 10 uit isolatie.
pi_204259025
quote:
SPOILER
SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204259029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:07 schreef vlindertje89 het volgende:
SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:07 schreef Barreltje het volgende:
@:Myraela
Denk je dat je manager het nog niet weet/vermoed dan?
Nee, totaal niet. Het zijn ook best gescheiden teams, dus ik weet niet of ook maar iemand er anders aan denkt om dit te benoemen.
pi_204259032
quote:
SPOILER
Nare situatie. Zelf zou ik dit wel met haar bespreken, wellicht heeft ze niet in de gaten hoe jij ermee zit.

Edit: mosterd, maaltijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:13:50 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204259035
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, maar sigme zei dat wat Barreltje beschreef (als reactie op situatie van gcjoel) is wat formeel wel mag, en gcjoel woont wel gewoon in Nederland, dus voor gcjoel mag dat formeel gezien niet.

Voor Barrel zelf ander verhaal inderdaad als het daar qua isolatie dagen net wel goed uitvalt.

Maar misschien begreep ik het verkeerd en bedoelde sigme alleen dat wat Barreltje schreef voor Barreltje zélf formeel mag, en niet dat dat ook voor gcjoel zou mogen :)
En ik ga sowieso niet hoor. Ben braaf genoeg :D

Maar wat je zegt klopt, je moet op dit moment voor het vliegen overal een gezonheidsverklaring invullen.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:16:40 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204259052
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]
Nee, totaal niet. Het zijn ook best gescheiden teams, dus ik weet niet of ook maar iemand er anders aan denkt om dit te benoemen.
SPOILER
pi_204259096
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:16 schreef gcjoel het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:26:15 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204259110
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
SPOILER
Zou het gewoon doen, geef ook bij je manager aan hoe het zit. Dan kan hij ook juist reageren als ze het wel komt vertellen.
pi_204259234
Ik ben sinds gisteren een klus aan het doen waar ik mee achter loop sinds juli en die ik sinds oktober elke week probeer te doen. In mijn hoofd was het heel ingewikkeld en groot geworden en nu valt het natuurlijk erg mee want zo gaat het leven *O*

Geen advies voor Myreala. Het klinkt ingewikkeld. Ook geen verstand van coronaregels.
Spoilers!
pi_204259333
Heel dom van mij om de nacht deels door te halen met bijlezen. :R
Nu kan de dagplanning ook op de schop.

Keep it simple @Myraela: kies voor rust in je eigen situatie.

En voorlopig vliegen wij niet. -O-

@Jagärtrut hoe gaat het in je huishouden met de gasten?
Loopt het een beetje?
En je zoon en onderzoek? Is het uit te leggen aan hem?

Wat een heerlijke buitenruimte @kaatje1. Dat je er van mag genieten!
Zelf wacht ik nog even met terras schrobben en de stenen tafel.
Die zijn altijd groen na de winter. Dat wordt na de IJsheiligen half mei, denk ik.
pi_204259892
Gesport, vage kennis tegengekomen die me 12 :D jaar jonger schatte _O-

Nu starten aan rondje kantoor - naar carpool in Helmond- iemand oppikken in Den Bosch - voor etentje in Amersfoort. En vice versa.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204260546
Vijf minuten hardlopen per paaseitje: 😂

SPOILER
Veel plezier @Cat. :Y)
Hoeveel etentjes nog te gaan?
pi_204262925
PPffff, ruim een week geen huishouden en dan nu in 1x (ja, ik voel me redelijk goed) alles stoffen en zuigen is wel een beetje veel. Zit nu een beetje te bibberen op de stoel.
Maar het kijkt een stuk fijner rond zonder allemaal stofwolken en plukken kattenhaar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204263948
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
PPffff, ruim een week geen huishouden en dan nu in 1x (ja, ik voel me redelijk goed) alles stoffen en zuigen is wel een beetje veel. Zit nu een beetje te bibberen op de stoel.
Maar het kijkt een stuk fijner rond zonder allemaal stofwolken en plukken kattenhaar.
Is de hulp de eerste, die je belt als je weer werk hebt gevonden?😉

Helaasch:
“je auto is niet geschikt voor onze kilometerverzekering. Je auto heeft namelijk geen OBD II poort waarin onze kilometerteller past die je gereden kilometers bijhoudt. Bekijk anders eens onze standaard autoverzekering.”
Hoorde de ohra reclame en dacht even checken. -O-
pi_204264041
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Helaasch:
“je auto is niet geschikt voor onze kilometerverzekering. Je auto heeft namelijk geen OBD II poort waarin onze kilometerteller past die je gereden kilometers bijhoudt. Bekijk anders eens onze standaard autoverzekering.”
Dat weet ik nog niet, hangt natuurlijk enorm af van salaris, en hoeveel ik ga werken. Maar vandaag was het even flink pittig, want ik was de afgelopen dagen echt te beroerd om iets te doen en met 2 katten is het aardig stoffig. Maar helemaal 100% ben ik duidelijk nog niet. Maar het is weer schoon en opgeruimd en dat is ook wat waard
pi_204264101
Hoi en druk.
Ben alvast begonnen met de inventarisatie van gidsen en fotografen voor de 10 jaars lustrum wandelingen van mijn Facebook groep in augustus.
Ik ben er graag vroeg bij omdat ik de organisatie in m'n up doe.
Voordeel: ik hou zelf het beste overzicht.
En nu al zulke leuke enthousiaste reacties van de mensen ook O+
pi_204264129
Hoi :W
pi_204264171
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:18 schreef Tele6 het volgende:
Hoi :W
Hoi, hoe gaat het met jou?
pi_204264267
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoi, hoe gaat het met jou?
Best een stuk beter vandaag *G*

Nog een stom hoestje en te veel snot maar niet zo'n vol hoofd meer. Ik denk dat ik nog één dagje thuiswerk en rustig aan doe, en dat het dan wel weer klaar is met deze verkoudheid *G*

Vanochtend was de verwarming en het warme water stuk :')
dit nadat we net dit weekend een internetstoring van anderhalve dag hadden gehad :')
maar gelukkig duurde de verwarmingsstoring niet zo lang en zat ik na de lunch wel weer warm ^O^

Werk was interessant vandaag, paar goeie dingen kunnen doen.
M'n leidinggevende belde om me op 't hart te drukken dat gezondheid boven werk gaat O+ (en me te vertellen dat ik vooral wat extra sinaasappels moest eten _O- ) en we hebben ook nog even inhoudelijk besproken waar ik mee bezig was. Toen heb ik haar ge-cc-d op een mail waar ik almaar geen antwoord op kreeg en hatsee, binnen een uur antwoord _O- _O-

Zometeen ga ik nog even mooi wat klusjes doen. Daar heb ik nu weer wat puf voor *G*
pi_204264288
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:17 schreef Blues het volgende:
Hoi en druk.
Ben alvast begonnen met de inventarisatie van gidsen en fotografen voor de 10 jaars lustrum wandelingen van mijn Facebook groep in augustus.
Ik ben er graag vroeg bij omdat ik de organisatie in m'n up doe.
Voordeel: ik hou zelf het beste overzicht.
En nu al zulke leuke enthousiaste reacties van de mensen ook O+
Wat gaat er dan gebeuren? Want die groep is toch enorm groot? Of gaat het op verschillende dagen?
pi_204265255
Ik heb me een multicooker gekocht. Geen instantpot.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204265307
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat gaat er dan gebeuren? Want die groep is toch enorm groot? Of gaat het op verschillende dagen?
Ja 42.000 + leden.
Net als 5 jaar geleden (toen een groot succes) organiseer ik wandelingen in verschillende wijken/plekken/kerken in de stad.
Per wandeling regel ik een gids en een fotograaf.
We lopen allemaal op dezelfde tijd/dag (nl de dag dat ik de groep maakte 10 jr geleden) en borrelen ook na voor degenen die willen in een heel erg groot Grand café van de jaarbeurs.

Stel dat ik 10 wandelingen kan organiseren met elk 10-20 mensen in een groep zit je op 200 mensen.
Als een wandeling vol zit, zit die vol.
Ervaring leert dat van het enorme aantal leden er maar een veel kleinere groep echt actief is in de groep en nog minder mensen wandelen mee.
pi_204265324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja 42.000 + leden.
Net als 5 jaar geleden (toen een groot succes) organiseer ik wandelingen in verschillende wijken/plekken/kerken in de stad.
We lopen allemaal op dezelfde tijd/dag (nl de dag dat ik de groep maakte 10 jr geleden) en borrelen ook na.
Stel dat ik 10 wandelingen kan organiseren met elk 10-20 mensen in een groep zit je op 200 mensen.
Ervaring leert dat van het enorme aantal leden er maar een veel kleinere groep echt actief is in de groep en nog minder mensen wandelen mee.
Leuk opgezet, zeker omdat het echt op d-day is en dan borrelen ook.
pi_204265346
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:22 schreef sigme het volgende:
Ik heb me een multicooker gekocht. Geen instantpot.

[ afbeelding ]
Mooi ding is dat.
Daar heb ik ook nog naar gekeken, maar ik wilde perse de snelkookfunctie erbij
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:32:41 #35
63722 z80
I fink you freaky
pi_204265418
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Helaasch:
Met dit soort verzekeringen geef je een groot gedeelte van je privacy op. En externe partij gaat geld verdienen aan jou exacte bewegingen en locaties waar je stopt.

En paaseitje. Hoeveel zitten er in een kilo? Aangezien ik daar iets meer dan 3 dagen mee doe op dit moment.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204265452
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mooi ding is dat.
Daar heb ik ook nog naar gekeken, maar ik wilde perse de snelkookfunctie erbij
Oh ja, ik hoef dat juist niet. Ik heb een losse snelkookpan en vind 't sund om die buiten gebruik te stellen.
Ben wel benieuwd hoe dit ding gaat bevallen!

Heb jij je instantpot al uitgeprobeerd?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204265512
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh ja, ik hoef dat juist niet. Ik heb een losse snelkookpan en vind 't sund om die buiten gebruik te stellen.
Ben wel benieuwd hoe dit ding gaat bevallen!

Heb jij je instantpot al uitgeprobeerd?
Ja, ik heb kippensoep gemaakt, was in 20 min klaar. Prima recept, maar daar moesten nog wel wat kruiden bij voor mijn smaak. Nog iets gemaakt met kip, erg lekker, maar daarvoor had ik niet alle ingrediënten in huis voor en hele maaltijd, dus dat kan vast nog lekkerder. Van de week wil ik draadjesvlees proberen, daar was ik afgelopen dagen te beroerd voor.
pi_204265753
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, ik heb kippensoep gemaakt, was in 20 min klaar. Prima recept, maar daar moesten nog wel wat kruiden bij voor mijn smaak. Nog iets gemaakt met kip, erg lekker, maar daarvoor had ik niet alle ingrediënten in huis voor en hele maaltijd, dus dat kan vast nog lekkerder. Van de week wil ik draadjesvlees proberen, daar was ik afgelopen dagen te beroerd voor.
Kippensoep maakte ik ook in de snelkookpan, een paar dagen geleden. Drie uur een lading botjes & kraakban etc netaan op druk gehouden. Was hele mooie pudding geworden.
Die dag in de snelkookpan ook stoofvlees gemaakt, van schapebout. Maar dat vind ik toch altijd teleurstellend, uit de snelkookpan. Stoven vind ik echt veel lekkerder worden.

Doe vooral verslag van jouw resultaat!
pi_204265805
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:52 schreef sigme het volgende:

[..]
Kippensoep maakte ik ook in de snelkookpan, een paar dagen geleden. Drie uur een lading botjes & kraakban etc netaan op druk gehouden. Was hele mooie pudding geworden.
Die dag in de snelkookpan ook stoofvlees gemaakt, van schapebout. Maar dat vind ik toch altijd teleurstellend, uit de snelkookpan. Stoven vind ik echt veel lekkerder worden.

Doe vooral verslag van jouw resultaat!
Dit was maar een hele simpele kippensoep, volledig volgens recept van instant pot…..met bouillonblokjes :@ maar ik wilde kijken hoe het werkt en weet nu denk ik wat ik er van kan maken
pi_204265857
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:32 schreef z80 het volgende:

[..]
Met dit soort verzekeringen geef je een groot gedeelte van je privacy op. En externe partij gaat geld verdienen aan jou exacte bewegingen en locaties waar je stopt.

En paaseitje. Hoeveel zitten er in een kilo? Aangezien ik daar iets meer dan 3 dagen mee doe op dit moment.
Oh ja. Natuurlijk. Alhoewel ohra inmiddels al heel van ons zal weten.
Vrijwel alle verzekeringen staan daar.

Paaseitjes: even voor je geteld: 13 stuks per 100 gram voor massieve eitjes.
Tel de cal.s uit wat je ‘moet’ fietsen.
pi_204266227
Ik heb vanmiddag gewonnen van de crosstrainer. Al voel ik me nu alsof ik verloren heb :D

@Tele6, goed dat je leidinggevende op je let ^O^
Heb je eigenlijk leuke collega's?
Spoilers!
pi_204266367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:25 schreef Blues het volgende:

Ja 42.000 + leden.
We lopen allemaal op dezelfde tijd/dag (nl de dag dat ik de groep maakte 10 jr geleden) en borrelen ook na voor degenen die willen in een heel erg groot Grand café van de jaarbeurs.

Wat een klus om dat alleen te organiseren _O_ Houd je wel het overzicht en weet je dat dingen goed komen :7 Voor 200 mensen iets organiseren is best een heleboel mensen joh O+ Wel super leuk natuurlijk.
pi_204266514
Zo nog even een laatste hondenrondje lopen, in het donker.
Vorige rondje was nog met licht:

Zonsondergang met vliegtuigstreep.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:36:29 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204266668
Het was frisjes op de fiets.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204266733
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vanmiddag gewonnen van de crosstrainer. Al voel ik me nu alsof ik verloren heb :D

@:tele6, goed dat je leidinggevende op je let ^O^
Heb je eigenlijk leuke collega's?
Hoe win je van een crosstrainer? :D

M'n collega's zijn leuk. Bij vlagen hilarisch. ^O^
pi_204267042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hoe win je van een crosstrainer? :D

M'n collega's zijn leuk. Bij vlagen hilarisch. ^O^
In mijn geval door drie keer een minuut op dat martelwerktuig te staan. Eerste minuut was hel, tweede ging wel en de derde was niet onprettig.

Fijn dat je met de groep overweg kunt. Je hebt geloof ik best een prima start op de arbeidsmarkt gemaakt.
Spoilers!
pi_204267145
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
In mijn geval door drie keer een minuut op dat martelwerktuig te staan. Eerste minuut was hel, tweede ging wel en de derde was niet onprettig.

Fijn dat je met de groep overweg kunt. Je hebt geloof ik best een prima start op de arbeidsmarkt gemaakt.
Dat is echt hel op de ct. een vriendin van mij ging 3x in de week 2 uur sporten en iedere keer in ieder geval een uur op de ct. ik heb haar voor gek verklaard
pi_204267450
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat is echt hel op de ct. een vriendin van mij ging 3x in de week 2 uur sporten en iedere keer in ieder geval een uur op de ct. ik heb haar voor gek verklaard
Drie keer per week een uur :o

Hel op de crosstrainer is de overtreffende trap van hel op de fiets.
Spoilers!
pi_204267607
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

"Niet onprettig" klinkt als een hele prestatie inderdaad *G*

Ik denk dat ik het best wel getroffen heb met deze werkplek inderdaad :)
pi_204267634
Ik ben één keer wezen crosstraineren omdat ik eigenlijk wilde gaan hardlopen maar allerlei pijntjes had en op zo'n crosstrainer loop je niet zo te stampen dus dat geeft minder pijntjes dan rennen. Ik ben er na een tijdje vanaf gegaan omdat ik me doodverveelde :P
pi_204267701
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Drie keer per week een uur :o

Hel op de crosstrainer is de overtreffende trap van hel op de fiets.
Ik zoek ook iedere week een goed excuus om dat ding te negeren.

Pre corona zag ik een ding, vervoersmiddel. Het haalde mij in op weg van kantoor naar huis, een crosstrainer op wielen. Hij moest wachten bij stoplichten, en ik heb daar uitgebreid naar gekeken en echt, zo’n martelwerktuig en daar geld aan uitgeven, nooit van m’n leven
pi_204267734
Druk en complex best, @Blues om het te organiseren.
Geeft je collega C geen ondersteuning?
Vorig lustrum was een groots succes, herinner ik mij.

@Lucky-Strike dat is wat anders dan potten sjouwen, bakken vullen en boompjes planten. _O_
Hel op de ct. 8)7

Ondertussen: Arjen over de wildgroei van coaches. :D
pi_204267739
pi_204267741
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zoek ook iedere week een goed excuus om dat ding te negeren.

Pre corona zag ik een ding, vervoersmiddel. Het haalde mij in op weg van kantoor naar huis, een crosstrainer op wielen. Hij moest wachten bij stoplichten, en ik heb daar uitgebreid naar gekeken en echt, zo’n martelwerktuig en daar geld aan uitgeven, nooit van m’n leven
Dat is voor geblesseerde hardlopers die heel heel heel graag iets willen doen wat nog een klein beetje op hardlopen lijkt maar waarvan hun gewrichten/pezen/spieren/botten niet nog verder naar de hel gaan. Ik snap het wel hoor. Als je een fanatieke hardloper bent en je krijgt te horen dat je een blessure hebt waardoor je nooit meer veel hard kan lopen, zoek je iets dat diezelfde stofjes produceert in je brein en een fiets doet dat voor veel mensen toch echt niet.

Het heet een elliptigo geloof ik. Iemand in het hardlooptopic had er ooit ook een. Wel duur :X
pi_204267768
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben één keer wezen crosstraineren omdat ik eigenlijk wilde gaan hardlopen maar allerlei pijntjes had en op zo'n crosstrainer loop je niet zo te stampen dus dat geeft minder pijntjes dan rennen. Ik ben er na een tijdje vanaf gegaan omdat ik me doodverveelde :P
Als ik ooit op het punt kom dat ik me ga vervelen op de crosstrainer, hang ik de vlag uit. Voorlopig sta ik er zo kort op dat ik niet aan vervelen toe kom. Ik heb het ook te druk met overleven.

Maar 'niet onprettig' is ook mijn doel voor volgende week. Dat is acceptabel genoeg.
Spoilers!
pi_204267775
Volgens mij heb ik m'n eerste muggenbult van dit jaar ;(
pi_204267828
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij heb ik m'n eerste muggenbult van dit jaar ;(
Sterkte. Ze zijn extra jeukerig dit jaar. Ik zit al op nummer 15 ofzo }:|
Spoilers!
pi_204267831
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als ik ooit op het punt kom dat ik me ga vervelen op de crosstrainer, hang ik de vlag uit. Voorlopig sta ik er zo kort op dat ik niet aan vervelen toe kom. Ik heb het ook te druk met overleven.

Maar 'niet onprettig' is ook mijn doel voor volgende week. Dat is acceptabel genoeg.
Toen ik de post geschreven en ingestuurd had, twijfelde ik of ik iets stoms had gezegd, want is het niet heel stom om te zeggen "ik verveelde me op dat ding" terwijl jij net had gezegd dat je het hels vond. :@
pi_204267874
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Toen ik de post geschreven en ingestuurd had, twijfelde ik of ik iets stoms had gezegd, want is het niet heel stom om te zeggen "ik verveelde me op dat ding" terwijl jij net had gezegd dat je het hels vond. :@
O nee hoor. Jij bent fit en gezond. Hartstikke goed juist dat je zo fit en gezond bent dat je je verveelt op de crosstrainer _O_
Spoilers!
pi_204267889
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O nee hoor. Jij bent fit en gezond. Hartstikke goed juist dat je zo fit en gezond bent dat je je verveelt op de crosstrainer _O_
^O^

Top.

En hoe dan ook kunnen we het erover eens zijn dat het een stom ding is. ^O^
pi_204267908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
^O^

Top.

En hoe dan ook kunnen we het erover eens zijn dat het een stom ding is. ^O^
Crosstrainerhaters united *;
Spoilers!
pi_204268098
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
+1
pi_204268150
Oh man wat een stom ding is dat zo’n crosstrainer. Verschrikkelijk
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204268216
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Ik was ook fanatiek op die van ons, maar ik loop en fiets al echt heel veel, dagelijks buiten en vind t een saai ding geworden.
Roeien doe ik wel regelmatig voor mijn bovenkant, hand/armspierkracht een beetje op peil houden.
Toch vind ik dat ook een beetje saai :O
pi_204268244
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Niet onprettig is idd acceptabel.
Gaat t verder wel met de revalidatie?
pi_204268251
Ik vind de crosstrainer juist heel fijn :D

/lekkerdwars
pi_204268275
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef AnneX het volgende:
Druk en complex best, @:Blues om het te organiseren.
Geeft je collega C geen ondersteuning?
Vorig lustrum was een groots succes, herinner ik mij.

Zeker, en nu zijn de reacties in mijn messenger met t rondvragen van mensen ook hartverwarmend.
C doet niet zoveel, is ook geen wandelaar.. maar vind t wel leuk geloof ik. Erg met zichzelf en vrouw bezig ivm veel gezondheidstoestand Gedoe, erg naar.
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 22:51:06 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204268279
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Coach derLudolf weet een goede oefening, hij heet 'de ijzerboer'

Beuk net een voorhamer al het plastic er af

Neem een haakse slijper en slijp het toestel in stukken van ca. 20kg

Til de stukken op en loop er mee naar buiten alwaar een aanhanger staat. Na afloop rij je naar de lokale ijzerboer en gooit daar de stukken van de aanhanger af.

Vergeet niet de gewichtsafname te registreren

:P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204269295
Huuu. Ik werd wakker omdat dingen in en om huis ineens weer stroom kregen. Toen bleek de CV het niet meer te doen, die sloeg de hele tijd aan. Met de vlizotrap naar zolder. Waterdruk te laag. Maar het heeft zichzelf opgelost, voor nu. Goedemorgen. Even kijken of ik nog uurtje ga slapen of niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204269306
Ok, koffie it is.
pi_204269459
Wat een vroeg begin van de dag Lonaa -O-

Ik denk dat je vervelen en tegelijkertijd enorm afzien best samen kan gaan :') Ik vind hardlopen vaak een worsteling en tegelijkertijd saai :+ De runners high is me ook echt volkomen vreemd. Ik stond lang geleden op een cardio-apparaat maar ik denk dat ik ze allemaal stom vind. Behalve roeien, daarbij moet je tenminste nog goed opletten op de coördinatie van je bewegingen. Dus extra hulde voor je overwinning LS *O*

Ik hoef vandaag heel weinig O+ Ik ga zo een half uurtje yoga doen en dan naar de stad voor een massage O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204269475
Ik vond het ook erg vroeg. Maar nog een uurtje slapen kan ook enorm verkeerd uitpakken. :')

Die vanmiddag wel dutje. Zo eerst trainen en vandaag mealprep.
pi_204269492
Goedemorgen :W

Vandaag nog een thuiswerkdag en dan morgen hopelijk geen gehoest meer en op naar werk ^O^

*kucht nu het nog kan*
pi_204269502
@derLudolf
Vrienden van me lieten laatst zien dat ze op een feestje met een hele groep een (al kapotte) motor stukgemept hadden met een moker. Een of andere as moest eruit en dan zat er een briefje onder met waar het cadeau zat of zo? En dat zou in sommige contreien een traditie zijn. Ik had er nog nooit van gehoord :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Tele6 op 30-03-2022 07:41:34 ]
pi_204269562
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 05:22 schreef Lonaa het volgende:
Huuu. Ik werd wakker omdat dingen in en om huis ineens weer stroom kregen. Toen bleek de CV het niet meer te doen, die sloeg de hele tijd aan. Met de vlizotrap naar zolder. Waterdruk te laag. Maar het heeft zichzelf opgelost, voor nu. Goedemorgen. Even kijken of ik nog uurtje ga slapen of niet.
Spookhuis :B
pi_204269566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 07:31 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Vandaag nog een thuiswerkdag en dan morgen hopelijk geen gehoest meer en op naar werk ^O^

*kucht nu het nog kan*
Wel fijn dat je thuis kán werken!
pi_204269569
Mijn hoofd wilde vannacht niet uit.
Als ik een uur geslapen heb is het veel :+
Mindset ff restarten :D
  woensdag 30 maart 2022 @ 08:20:32 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204269759
Goedemorgen..
Uurtje zwemmen zit er ook weer op vanmorgen.. 5.30 blijft nog steeds wel vroeg }:| :o
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 08:30:44 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204269807
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 07:32 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf
Vrienden van me lieten laatst zien dat ze op een feestje met een hele groep een (al kapotte) motor stukgemept hadden met een moker. Een of andere as moest eruit en dan zat er een briefje onder met waar het cadeau zat of zo? En dat zou in sommige contreien een traditie zijn. Ik had er nog nooit van gehoord :D
Met een huwelijk ofzo? Een cadeautje inpakken xxl?

Geld in een stalen koker en die dichtlassen. Heb ik wel eens gehoord. :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204270016
Mogguh :O Vandaag thuis werken dus een tikkie uitslapen. Geloof dat ik dat nodig had. Voel me nog niet optimaal :{ Geen idee wat ik nou weer heb :{ Ben al dagen echt megamoe en zwaar geïrriteerd van alles :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:10:20 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:22 schreef Tele6 het volgende:

, zoek je iets dat diezelfde stofjes produceert in je brein en een fiets doet dat voor veel mensen toch echt niet.

....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:10:55 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270338
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man wat een stom ding is dat zo’n crosstrainer. Verschrikkelijk
Ik wil er 1 voor thuis :@
pi_204270426
quote:
11s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik wil er 1 voor thuis :@
Aan de geluiden hier te horen zou je er zat goedkoop moeten kunnen krijgen :+
pi_204270431
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik was ook fanatiek op die van ons, maar ik loop en fiets al echt heel veel, dagelijks buiten en vind t een saai ding geworden.
Roeien doe ik wel regelmatig voor mijn bovenkant, hand/armspierkracht een beetje op peil houden.
Toch vind ik dat ook een beetje saai :O
tijd voor roeien in een echt bootje dan.. dan heb je vanalles te zien en is het vast minder saai
pi_204270459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
....
Fietsie in crisis :o .

Elke dag even in de spiegel jezelf aankijken en zeggen 'Ik ben goed zoals ik ben, ik ben het waard! Ik sta in mijn kracht!'

Dan komt het vast wel weer goed. Of niet.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:31:57 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270476
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Elke dag even in de spiegel jezelf aankijken en zeggen 'Ik ben goed zoals ik ben, ik ben het waard! Ik sta in mijn kracht!'

Er kijkt steeds een vent met een paardenstaart terug :@
pi_204270486
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Er kijkt steeds een vent met een paardenstaart terug :@
Nouja, zoals Tele al zei... dat doet het niet voor iedereen nee. Maar er is vast een markt voor :Y
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:33:44 #88
63722 z80
I fink you freaky
pi_204270495
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

tsjakka!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204270501
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:33 schreef z80 het volgende:

[..]
tsjakka!
Van die vent maak ik ook geen stofjes aan nee ;(
pi_204270505
hier sinds zaterdag een ligfiets geleend.. superleuk

maar als iemand toevallig nog eentje wil weggeven in het gewenste model... dan ben ik heel dankbaar
want my god wat zijn die dingen duur.

(en hoe lief ben je.. als je hem dan gewoon uitleent aan mij he... laten we dat niet vergeten.. )
pi_204270508
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Van die vent maak ik ook geen stofjes aan nee ;(
hele andere stofjes :(
pi_204270538
Even wat spanning van me af proberen te schudden:

SPOILER
pi_204270541
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
hele andere stofjes :(
Scherp! :D :Y
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:40:51 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270554
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:39 schreef Candaasje het volgende:
Even wat spanning van me af proberen te schudden:

SPOILER
Zuid-Amerikaanse blaadjes kauwen vooraf? O-)
pi_204270580
Ik ging trainen en dronk een halve liter monster om de dufheid van me af te schudden. I feel funny now.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:43:33 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270589
En geen stuiterigheid te bekennen?
pi_204270609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:43 schreef fietsie het volgende:
En geen stuiterigheid te bekennen?
Alleen in mn hartritme.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:47:01 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270629
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Alleen in mn hartritme.
Daar schiet je ook niks mee op..
pi_204270635
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zuid-Amerikaanse blaadjes kauwen vooraf? O-)
Zoiets ja. Ik weet dat er ook nog wel flessen wijn in de kantine staan.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:51:08 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204270670
Ik heb een OMAD dipje.

Het was tot een week geleden echt -prima- vol te houden, maar de laatste paar dagen echt gillend schreeuwende honger de hele dag.

Kan ook wel komen door alle gedoe en gezeik en ellende op werk en thuis natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 maart 2022 @ 12:07:44 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204271418
Vroeger ging je naar de kantine of wel eens naar de supermarkt.
Nu laten scholieren hun lunch komen via Getir _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')