En tegelijkertijd tekeer gaan over e-mails van Clinton....quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat Trump's gesprekken met Putin (en andere leiders) verborgen werden gehouden
[..]
Zwakke Europese optredens?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vooral het zwakke Europese optreden bij eerdere avontuurtjes van Poetin hebben dat klimaat gecreëerd. Trump of geen Trump: Poetin was al langer met dit plannetje bezig. Ik denk dat corona en de hoop op een tweede termijn van Trump slechts voor een beetje uitstel gezorgd hebben.
Wil hij dat? Ik zie hem hier dat namelijk niet zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Daarom wil hij ook zo graag dat Trump weer aan de macht komt, zodat hij gevaar loopt en voorzichtiger moet zijn.
[..]
Juist niet, want Trump zou de president zijn die zich niet zo zou bemoeien met buitenlandse aangelegenheden. Als er een president gunstig was voor Poetin, dan zou dat juist Trump zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Trump had Poetin niet in zijn broekzak (vice-versa ook niet). Maar ik denk wel dat Poetin voorzichtiger was geweest met Trump aan het roer.
Och, heb er geen moeite mee dat je Trump schetst als een onberekenbare maniakquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:25 schreef HowardRoark het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Trump is gewoon enorm onberekenbaar. Het ene moment noemt hij de invasie van Oekraïne geniaal, het andere moment dreigt hij met nucleaire onderzeeërs. Die man kun je gewoon geen pijl op trekken. Dat zal zo'n Poetin wel in overweging nemen.
Al begrijp ik wel waarom sommigen er hierbij gebaat zijn om een ander beeld te schetsen.
Russische politieke praatprogramma's zijn 100% gedirigeerd door het Kremlin.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
Wil hij dat? Ik zie hem hier dat namelijk niet zeggen.
Het woord 'maniak' heb ik niet gebruik.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Och, heb er geen moeite mee dat je Trump schetst als een onberekenbare maniak
Zeker weten. Ik heb, ironisch, rustig maar, een Make America Great Again petje. Ik draag nooit petjes, maar dit levert zelfs hier al hele vuile blikken opquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Zullen mensen hier in het topic ook mensen met een Trump tshirt zo behandelen?
je weet dat ie al een tijdje geen president meer is he?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:45 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is onberekenbaar omdat hij beinvloedbaar is via vleierij en manipulatie.
En Biden via smeergeld uit Oekraine, dus jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:45 schreef Kijkertje het volgende:
Geen idee, maar ik krijg bij VVD-PVV-FVD bijeenkomsten altijd commentaar op mijn DDR shirt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Mss moet je even teruglezen waar het over gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
je weet dat ie al een tijdje geen president meer is he?
Je weet dat het gaat over wat Poetin wel of niet zou durven met Trump als clown in chief?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
je weet dat ie al een tijdje geen president meer is he?
Haha, het is me ook wat met dit soort heetgebakerde boomers. Dat zijn waarschijnlijk de mensen die vroeger bij van die gezellige groeperingen als Weathermen Underground zaten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:45 schreef Kijkertje het volgende:
Ho ho, kijk uit wat je zegt hoor. Nu jaag je haar op de kast. Kritiek op de Blauwen en hun leider is een hevige trigger voor Links.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En Biden via smeergeld uit Oekraine, dus ja.
Bron?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En Biden via smeergeld uit Oekraine, dus ja.
Veel BNWers zijn erg agressief hier op het forum, maar ik denk dat ze in de echte wereld wel wat rustiger zijn! Daarnaast lijkt het erop dat ze vaak voorstander zijn van Trump!quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Het ontgaat mij even welke situaties je bedoelt. Die conflicten binnen Rusland zelf (met Tsjetsjenië) en Georgië? En hoe had Europa daar volgens jou op moeten reageren?quote:
Gasbel watquote:
Hoe worden mensen die in regenboog shirtjes die voor de klas staan hier door onze rechtse papagaaien neergezet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Dit is dus een direct gevolg van de hetze tegen Trump en zijn kiezers. Het geweld tegen trumpsupporters werd genegeerd of gebagatelliseerd door de media en lieden in de democratische partij. Blijkbaar geeft dat voor een deel van de bevolking een vrijbrief om die mensen ongevraagd hun mening te geven of erger. Het is goed dat ze van het vliegtuig is gezet en haar activisme heeft er mogelijk voor gezorgd dat ze de begrafenis van haar schoonmoeder moet missen. Hoogst waarschijnlijk zal ze de schuld bij Trump en zijn volgelingen leggen ipv de hand in eigen boezem te steken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
de never Trumpers lijken nogal agressief. Gelukkig werd die Karen gelijk uit het vliegtuig verwijderd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:51 schreef The_End het volgende:
[..]
Veel BNWers zijn erg agressief hier op het forum, maar ik denk dat ze in de echte wereld wel wat rustiger zijn! Daarnaast lijkt het erop dat ze vaak voorstander zijn van Trump!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |