Waar gaat ze die auto voornamelijk voor gebruiken?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn vrouw moet een nieuwe auto Coco. Wat zou jij - enorme autokenner die jij bent - aanraden?
Ik klap niet uit de school.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben niet iemand die lukraak om DM's vraagt, maar het zou leuk zijn als ik wist wat @:Kingroland voor zijn verjaardag heeft gekregen
Ze gaat er met name in rijden.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar gaat ze die auto voornamelijk voor gebruiken?
Ik sla even over vanavond sorryquote:Op maandag 28 maart 2022 12:02 schreef Coco het volgende:
Er schijnt enige wrijving te zijn tussen user @:scrummie en user @:3rr0r
Hopelijk is dit voor de avonduurtjes gekalmeerd.
Begin daar niet aan!quote:Op maandag 28 maart 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Zeg niet dat dit door Elden Ring komt.
Triangle Strategy waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf
Zeg niet dat dit door Elden Ring komt.
Ik begreep dat jij user @3rr0r een enorme debiel vindt?quote:
Soms.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij user @:3rr0r een enorme debiel vindt?
Geen probleem verder hè.quote:
Ben jij team Will Smith of Team Chris Rock?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem verder hè.
'Je kunt niet met iedereen getrouwd zijn'
Jaquote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij team Will Smith of Team Chris Rock?
Mensen die naar de Oscars kijken hebben een ontzettend kleine piemel.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja dit gaat helemaal misquote:Op maandag 28 maart 2022 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem verder hè.
'Je kunt niet met iedereen getrouwd zijn'
Poeh, goeie vraag. Ik vond het niet heel sterk van WIll Smith eerlijk gezegd. Dit gaat hem mogelijk nog lange tijd achtervolgen. Maar ik vind Chris Rock wel een enorme imbeciel. Met zijn geschreeuw en zo.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |