Gelachenquote:Op zondag 27 maart 2022 19:05 schreef Sfancta het volgende:
Bij mij is bijna de opwarmronde klaar____!!!!
Hij is Albon voorbij, wat een goatquote:
Zonder op Albon te crashenquote:Op zondag 27 maart 2022 19:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij is Albon voorbij, wat een goat
Mercedes als onderdeel van de Formula 1.5, wie had dat gedachtquote:Op zondag 27 maart 2022 19:06 schreef _UserName_ het volgende:
en gelijk al een gat tussen de top 4 en de rest.
Leclerc zit VOOR Maxquote:Op zondag 27 maart 2022 19:08 schreef Perox het volgende:
Max heeft moeite Leclerc uit DRS te houden.
Hoe dan?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:08 schreef Perox het volgende:
Je bedoelt Sainz en1,5 sec.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:08 schreef Perox het volgende:
Deze reactie doet me denken aan die dikke vent van Telfort(?)quote:Op zondag 27 maart 2022 19:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mercedes als onderdeel van de Formula 1.5, wie had dat gedacht
Albon positioneerd zich tactisch om hem later even terug te betalen voor Oostenrijk, wellicht met wat silverstone als rente erbij.quote:
Hij is blijkbaar happy met zijn setupquote:Op zondag 27 maart 2022 19:09 schreef TjjWester het volgende:
Waarom is HAM niet vanuit de pits gestart???
Bizar hè.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:09 schreef Sfancta het volgende:
Goddamn heb NL stream gevonden
Wat kut deze commentatorsHoor ze voor het eerst nu
Of hij ligt 3 ronden voor op ons.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Perox is aan het terugspoelen en kijkt achteruit denk ik
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:09 schreef TjjWester het volgende:
Waarom is HAM niet vanuit de pits gestart???
Hesgoal?? Bieden ook engels aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:09 schreef Sfancta het volgende:
Goddamn heb NL stream gevonden
Wat kut deze commentatorsHoor ze voor het eerst nu
Het is geen campingtv nee.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:11 schreef Sfancta het volgende:
Deze vent hoor ik geen JODIEHEEH JDIIEHOOH JO FUCKING LEZZZGO zeggen.
Kalffquote:Op zondag 27 maart 2022 19:11 schreef Kreator het volgende:
Mijn. Naam. Is Alard. Oh. Daar. Gebeurt. Wat. Het. Is. Toch. Wat. Vorige. week. Deed. Ik. Boodschappen. Bij. Albert. Heijn. Kalf.
Hier heb ik echt niet zo veel moeite meequote:Op zondag 27 maart 2022 19:11 schreef Sfancta het volgende:
Deze vent hoor ik geen JODIEHEEH JDIIEHOOH JO FUCKING LEZZZGO zeggen.
Ocon: 'He's racing me so hard'quote:Op zondag 27 maart 2022 19:14 schreef Nober het volgende:
Teveel fuck en shit dus geen radio van de Alpine?
quote:Op zondag 27 maart 2022 19:15 schreef Edje_de_Bruine het volgende:
Gaat hem niet worden voor Max dit seizoen
Dat kan je zelf syncen met de knopjes.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Loopt Olav Mols commentaar nou helemaal synchroon met Viaplay? Het klinkt soms net alsof Viaplay iets achter loopt.
http://gpradio.hole1988.nl/quote:Op zondag 27 maart 2022 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Loopt Olav Mols commentaar nou helemaal synchroon met Viaplay? Het klinkt soms net alsof Viaplay iets achter loopt.
Wat ingewikkeld. Waarom is het niet gewoon live?quote:
Ik denk dat het een motivatieprobleem is. Hamilton wil gewoon niet genoeg. Geen echte go-getter als het even tegen zit.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:19 schreef PzKpfw het volgende:
Hamilton die helemaal zoek wordt gereden door Russell
Klopt het dat hij daar steeds na één seconde stopt?quote:
Dat mag je hier niet zeggen!quote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Voor zover nog niet bekend, Viaplay is waardeloos.
Stream loopt vast of levert een zwart beeld…
Hier nietquote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Aan het wachten om Lewis voorbij te laten straks.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Russel zit ook al een beetje in niemandsland
Hier geen issuesquote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Video en audio verschillende aanbieders toch, logischquote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ingewikkeld. Waarom is het niet gewoon live?
Nee, hier geen last van.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt het dat hij daar steeds na één seconde stopt?
Nee? Gebruik hem al de hele race en werkt als een zonnetje.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt het dat hij daar steeds na één seconde stopt?
Die naait zijn eigen team.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:18 schreef Evenstar het volgende:
Ocon is wel gevaarlijk bezig. Leuke TV, maar gevaarlijk hier hoor ....
ik heb dit weekend iets meer problemen dan de vorige race eerlijk gezegdquote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Misschien moet je je internetrekening even betalenquote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Hier ook inmiddels overgeschakeld naar kanaal 200. Scheelt maar 10 tellen gelukkig, niet meer de minuut van vorige week.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Oké, bedankt. Ik krijg het niet synchroon.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Video en audio verschillende aanbieders toch, logisch
Zit nu al gat van 15 sec door rijden zo lang mogelijk..quote:
Dit doen ze overal op de Nederlandse TV en is echt dodelijk vermoeiend inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:22 schreef Drekkoning het volgende:
“Als team zijnde”
Dit is echt een Viaplay ziekte.
Melroy, Nelson en Allard deden dat bij RTLGP al. Is dus een import-RTL dingetjequote:Op zondag 27 maart 2022 19:22 schreef Drekkoning het volgende:
“Als team zijnde”
Dit is echt een Viaplay ziekte.
quote:
Lukt helaas toch niet.quote:
Niet zeuren ik zit in ronde 2 nu.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook inmiddels overgeschakeld naar kanaal 200. Scheelt maar 10 tellen gelukkig, niet meer de minuut van vorige week.
Perez, foutloos vanaf de startquote:
Nou knap hoor.quote:
Gelijk Bot erlangs.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Ocon wordt eindelijk een beetje teruggefloten
Max en Ric Baku flashbackquote:Op zondag 27 maart 2022 19:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ocon en Alonso nog steeds aan het kutten
Dat viel meequote:Op zondag 27 maart 2022 19:24 schreef Sabata het volgende:
hmm, Hulk zojuist Stroll voorbij, die gaan ze eeuwig door laten rijden om dat weer om te draaien straks
Mediums zullen wel langzaam dood aan het gaan zijn. Krijgt hij ook nog mee te maken.quote:
Hamilton ronde 3 al.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:26 schreef Perox het volgende:
Pit window genot!
In before "My tires are toast" - by anyone!
Dit was gewoon vooropgezetquote:Op zondag 27 maart 2022 19:28 schreef Sabata het volgende:
Was dit oplichterij of een misser van Charles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |