abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2022 @ 11:53:44 #101
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204250375
Gezien de idioot hoge huurprijzen die ze durven te vragen voor de andere appartementen moeten ze niet zeuren. Ze wisten toch toen ze dit pand aankochten dat die huurster daar zat ?
Tis niet zo dat ze nu verlies echt lijden op het gehele pand, ze maken alleen wat minder winst. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204250406
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 11:53 schreef deedeetee het volgende:
Gezien de idioot hoge huurprijzen die ze durven te vragen voor de andere appartementen moeten ze niet zeuren. Ze wisten toch ten ze dit pand aankochten dat die huurster daar zat ?
Tis niet zo dat ze nu verlies echt lijden op het gehele pand, ze maken alleen wat minder winst. :D
Sommige bedrijven noemen minder winst maken dan voorspeld ook verlies heb ik gemerkt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204250641
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 10:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarschijnlijk wel he, de grootte en luxe van de woonruimte bepalen of het in de sociale huurcategorie valt.
Nee, de huurprijs bij aanvang van het huurcontract. Maakt in dit geval niet uit; ook in dat geval is hier sprake van sociale huur.
  maandag 28 maart 2022 @ 14:07:06 #104
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_204251594
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2022 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Contract is contract. Ook als dat een keer in het nadeel van het grootkapitaal is.
Precies wat ik ook dacht. Laat die verhuurder lekker de ziekte krijgen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_204251904
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 11:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Geen idee
Met werknemers zou dat wel zo zijn volgens jou
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204252088
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2022 14:55 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Met werknemers zou dat wel zo zijn volgens jou
Oh zo, ja de huren verlagen zorgt inderdaad niet in een toename van mensen. Dat gebeurt via de bloempjes en bijtjes of via een ooievaar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Redactie Frontpage maandag 28 maart 2022 @ 15:22:58 #107
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_204252109
Mooi, eindelijk wordt het grote geld genaaid, en niet de harde werker.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_204252783
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 10:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarschijnlijk wel he, de grootte en luxe van de woonruimte bepalen of het in de sociale huurcategorie valt.
WOZ maakt ook onderdeel uit van dat sommetje en dan gaat het met de huidige prijzen in Amsterdam wel erg hard.
pi_204256800
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 16:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
WOZ maakt ook onderdeel uit van dat sommetje en dan gaat het met de huidige prijzen in Amsterdam wel erg hard.
Maakt niet uit. Het gaat erom of de woning onder de liberalisatiegrens zat toen je 'm betrok. Als het toen sociale huur was, dan blijft het dat.
pi_204256885
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Maakt niet uit. Het gaat erom of de woning onder de liberalisatiegrens zat toen je 'm betrok. Als het toen sociale huur was, dan blijft het dat.
Daarom willen veel wel tijdelijke contracten.
pi_204257243
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ah dat wist ik niet, dacht dat het gewoon per jaar werd bekeken.
pi_204261194
Die argumenten van die advocate ook, die heeft haar licentie bij een pakje boter (op haar hoofd) gekregen of zo :')

quote:
Volgens advocaat Adinda van Dorsten van AARP is sprake van een extreme situatie. ,,Dit fenomeen van zogenoemde veteranenhuurders komt vaker voor, maar hier is het bedrag zo laag dat er eigenlijk geen huur meer overblijft. Volgens ons is er dan ook geen sprake meer van huurbescherming. Mevrouw woont er gratis met een zakcentje toe.
Ja joh, 200 per maand betalen is eigenlijk gewoon geld toe krijgen.
quote:
Met de steeds stijgende energieprijzen is dat niet meer vol te houden. Want waar ligt dan de grens?’’
De grens ligt bij de leeftijdsverwachting van de Nederlander in het algemeen en van de huurder in het bijzonder. En als het wel jouw klant's grens overschrijdt had ie het niet moeten kopen. Zie ook het laatste stuk:

quote:
Er zijn dus onvoorziene omstandigheden, die maken dat het contract moet worden aangepast, vindt Van Dorsten. Ze hoopt met name dat de huur en energielasten van elkaar losgekoppeld kunnen worden.
Als de omstandigheden onvoorzien zijn is dat jouw eigen falen. Alles was bij aankoop bekend.

Dit soort mensen moet meteen een dwangsom van x% aan jaaromzet opgelegd worden. Dit heeft niks meer met recht te maken, maar is gewoon schijt hebben aan wetten, regels en enige moraliteit. Door recht als verdienmodel te gebruiken, onder het mom van niet geschoten altijd mis, en door intimidatie van de betrokkenen je zin te krijgen.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:37:55 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204261357
Ze claimen nu dat de hoge energieprijzen de onvoorziene omstandigheden zijn, tegelijkertijd jengelen ze over een contract dat niet meer van deze tijd zou zijn.

Het is het een of het ander, ik snap dat het vervelend is als de werkelijke kosten voor GWE hoger worden dan het bedrag van het afgesloten contract, daar hadden ze het dan imho ook op moeten gooien, of het betalen van de werkelijke kosten indien hoger dan het maandelijkse huurbedrag, of ze hadden moeten inzetten op het omzetten in het zelf betalen van GWE, en dat de huur dan vast zou blijven op die 400 gulden.

Als ze dat gedaan hadden dan acht ik de kans veel groter dat de rechter er in meegegaan zou zijn.

Nu wilden ze alles en kregen ze niets.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204262241
terwijl iedereen echt werk moet doen, gaan de pandjesbazen maar lekker op hun reet zitten en geld innen

flikker toch op
pi_204262381
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:13 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
terwijl iedereen echt werk moet doen, gaan de pandjesbazen maar lekker op hun reet zitten en geld innen

flikker toch op
Niets houdt jou tegen om ook een pandjesbaas te worden.
pi_204263020
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:25 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]
Niets houdt jou tegen om ook een pandjesbaas te worden.
ik leen wel effe een miljoen van mn pa
pi_204265680
Lekker bezig!
Aan het typen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')