Dat geldt niet voor alle contracten... en zeker niet voor waar dit topic over gaat. (anders had de huurder allang meer betaald dan 400 gulden ~ 181euro)quote:Op zondag 27 maart 2022 22:08 schreef fubaaar22 het volgende:
1 juli mogen de huren bij wet weer verhoogd worden. Ben benieuwd of alle “wet is wet” schreeuwers hier het dank ook voor de verhuurder opnemen als een huurder weigerd te betalen.
Nee maar het merendeel is gewoon een standaard contract waar inflatie en huurverhoging standaard in mee genomen zijn. Dat is net als huurcontract van deze dame geldig. Ben benieuwd of men dan ook zo reageerd als de verhuurder een huurder eruit trapt als die zijn huurverhoging niet kan beTalen.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:13 schreef hangtime het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle contracten... en zeker niet voor waar dit topic over gaat. (anders had de huurder allang meer betaald dan 400 gulden ~ 181euro)
Who the fuck cares, daar gaat dit topic toch niet over...quote:Op zondag 27 maart 2022 22:18 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Nee maar het merendeel is gewoon een standaard contract waar inflatie en huurverhoging standaard in mee genomen zijn. Dat is net als huurcontract van deze dame geldig. Ben benieuwd of men dan ook zo reageerd als de verhuurder een huurder eruit trapt als die zijn huurverhoging niet kan beTalen.
Kinderen/nabestaanden mogen de huur niet overnemen als ze niet staan bijgescheven op het huurcontract. Ze moeten wel de huur opzeggen.quote:
Leuk manquote:Op zondag 27 maart 2022 21:50 schreef Horzula het volgende:
Heb nog in het Victoria Hotel geneukt... en nadien kwam mijn toenmalige vriend ons daar in de bar daar opzoeken om samen wat te drinken.
Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 27 maart 2022 21:50 schreef Horzula het volgende:
Heb nog in het Victoria Hotel geneukt... en nadien kwam mijn toenmalige vriend ons daar in de bar daar opzoeken om samen wat te drinken.
Ik ben wel benieuwd wat haar toekomstige buren van deze zaak vinden. Veel mensen vinden dit natuurlijk prachtig, maar als je ernaast woont kan ik me voorstellen dat er toch wat jaloezie en vragen of jouw huur anders lager was geweest mee gaan spelen.quote:Op zondag 27 maart 2022 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Dan verhoogt de verhuurder gewoon de huur van zijn andere pandjes wat meer
Heb je daar ook beeldmateriaal vanquote:Op zondag 27 maart 2022 21:50 schreef Horzula het volgende:
Die woningen zullen wel gerenoveerd zijn en dit zal wel oude zooi zijn.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:51 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat haar toekomstige buren van deze zaak vinden. Veel mensen vinden dit natuurlijk prachtig, maar als je ernaast woont kan ik me voorstellen dat er toch wat jaloezie en vragen of jouw huur anders lager was geweest mee gaan spelen.
Komt toch dichtbij dan allemaal.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:50 schreef Horzula het volgende:
Sociale huur?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:03 schreef jakosi het volgende:
[..]
Die woningen zullen wel gerenoveerd zijn en dit zal wel oude zooi zijn.
Wordt veel vergeten bij de hoge huren in Amsterdam discussie:
Oude sociale huurwoningen zijn vaak in zeer slechte staat. Veel investering nodig bij leegkomen.
Zou ze dan de verhuurder ook nog op kosten kunnen jagen door aanpassingen aan de woning te eisen? Dat zou helemaal mooi zijnquote:
Waarschijnlijk wel he, de grootte en luxe van de woonruimte bepalen of het in de sociale huurcategorie valt.quote:
Nee want dat kan niemand, waarom dan bij haar wel?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zou ze dan de verhuurder ook nog op kosten kunnen jagen door aanpassingen aan de woning te eisen? Dat zou helemaal mooi zijn
Jammer… heb je dat bij sociale huurwoningen niet? Als je bijv in een rolstoel terecht komt dat er dan voor gezorgd moet worden dat je iig je woning in kan? Dacht dat dat zo was, maar dit is natuurlijk ook geen sociale huur..quote:Op maandag 28 maart 2022 11:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee want dat kan niemand, waarom dan bij haar wel?
Jazeker, maar niet door de verhuurder. De gemeente regelt dit en mag ook beslissen dat aanpassingen te duur zijn en een passende andere woning aanbieden.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer… heb je dat bij sociale huurwoningen niet? Als je bijv in een rolstoel terecht komt dat er dan voor gezorgd moet worden dat je iig je woning in kan? Dacht dat dat zo was, maar dit is natuurlijk ook geen sociale huur..
De huren verlagen zorgt toch miet voor meer huurders ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jazeker, maar niet door de verhuurder
Geen ideequote:Op maandag 28 maart 2022 11:42 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
De huren verlagen zorgt toch miet voor meer huurders ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |