Ietwat overdreven verwoord wel. Ik steun de sancties, daar niet van, maar zeggen dat anders heel Europa gaat burnen klinkt wel wat sensatie-belust imo. Ja, het kan dat Rusland van plan is om heel Europa plat te leggen en/of over te nemen, maar ik acht die kans wel heel erg klein.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:18 schreef polderturk het volgende:
Een hele lijst aan Duitse hoogwaardigheidsbekleders eisen een einde aan de import van Russische olie en gas.
[ twitter ]
Waarom acht je die kans klein?quote:Op zondag 27 maart 2022 13:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ietwat overdreven verwoord wel. Ik steun de sancties, daar niet van, maar zeggen dat anders heel Europa gaat burnen klinkt wel wat sensatie-belust imo. Ja, het kan dat Rusland van plan is om heel Europa plat te leggen en/of over te nemen, maar ik acht die kans wel heel erg klein.
Aangezien de Russen(gelukkig maar) zich al in Oekraïne vastlopen acht ik die kans zeer zeer klein. Zeg maar gerust nul.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ietwat overdreven verwoord wel. Ik steun de sancties, daar niet van, maar zeggen dat anders heel Europa gaat burnen klinkt wel wat sensatie-belust imo. Ja, het kan dat Rusland van plan is om heel Europa plat te leggen en/of over te nemen, maar ik acht die kans wel heel erg klein.
Als iemand vroeger gezelg dahad dat Hitler een lieverd is die vrede komt brengen en dol is op joden dan hadden we hem ook geloofdquote:
Ze hebben al moeite met Oekraine. Rusland heeft helemaal niet genoeg manschappen om rustig te door te stoten naar west Europa, of om die landen bezet te houden. Dat is dan weer propoganda van onze kant om het westen te verleiden om nog harder in te grijpen imo.quote:
Dus als een buurman een gezin uitmoord en het huis opblaast dan is het geven van kleine stukjes tuin en terugtrekking wel een redelijk akkoord.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet denk ik. Op middellange termijn zal de EU zich wel van Russische fossiele energie ontkoppelen dus ze hebben zich uiteindelijk toch al wel in de eigen vingers gesneden. Bij een redelijk vredesakkoord (terugtrekking Rusland, Krim en Donbass voortaan Russisch) zal een tweede Versailles uitblijven.
Op moment rusland een eu aanvalt, valt het ons aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze hebben al moeite met Oekraine. Rusland heeft helemaal niet genoeg manschappen om rustig te door te stoten naar west Europa, of om die landen bezet te houden. Dat is dan weer propoganda van onze kant om het westen te verleiden om nog harder in te grijpen imo.
Israel moet het luchtdoel afweer geschut gaan ;leverenquote:Op zondag 27 maart 2022 13:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Op moment rusland een eu aanvalt, valt het ons aan.
Maar denk je niet dat er een verschil is tussen het plan hebben en mogelijkheid om het te volbrengen?
Een beetje opruimen en alles netjes achterlaten doen de Russen niet aanquote:Op zondag 27 maart 2022 13:54 schreef polderturk het volgende:
Russen verdreven uit Gusarovka.
[ twitter ]
Dat is gewoon echt heel lelijk. Bommen op een kinder theater ook. Vacuumbommen op een stad ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat ze hier een oorlogsmisdaad begaan.
Laatste video is wel heftig. 3 soldaten worden point blank in hun been (of arm?) geschoten met bloed wat eruit spuit (dus voor mensen met een zwakke maag pas op)
[ twitter ]
Ik wilde even op de kaart kijken waar dat oord ligt maar de dichtst bijzijnde "Gusarovka" die ik kon vinden ligt in Wit Rusland...quote:
Er wordt hard gevochten, maar goede info over de echte stand van zaken is slecht te vinden.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://twitter.com/Tpyxa(...)JPhw7XZit3h5rUqbbYgg
Zo zien simpele burgertjes als jij en ik dat. Het brein van een 4D schakend meesterstrateeg als Putin functioneert echter op een veel hoger niveau dan het onze, daarom hebben de Russen álle doelen in Oekraïne reeds bereikt en zijn wij, Europeanen, inmiddels zonder uitzondering allemaal tot de bedelstaf veroordeeld.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Kapotte steden, dode soldaten aan beide kanten, een bevolking die je puur haat...
Prachtig doelen bereikt....
https://geographic.org/ge(...)2&fid=6524&c=ukrainequote:Op zondag 27 maart 2022 14:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wilde even op de kaart kijken waar dat oord ligt maar de dichtst bijzijnde "Gusarovka" die ik kon vinden ligt in Wit Rusland...
Weet jij waar dit precies is?
Israel moet helemaal niks...quote:Op zondag 27 maart 2022 13:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Israel moet het luchtdoel afweer geschut gaan ;leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |