Correct. Zien we eindelijk zoiets is iedereen plotseling enorm kritisch en wordt er om context gevraagd... Bijzonder.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Walgelijk, en m.i. gewoon een zuivere oorlogsmisdaad.
Hoe bedoel je "eindelijk". Wat onhandig geformuleerd ga ik vanuit.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct. Zien we eindelijk zoiets is iedereen plotseling enorm kritisch en wordt er om context gevraagd... Bijzonder.
Ik hoor sinds deel 1 al dat er oorlogsmisdaden gepleegd worden door de Russen... Ik heb ze alleen nog niet gezien, niet op beeld iig.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:39 schreef stalybridge het volgende:
Hoe bedoel je "eindelijk". Wat onhandig geformuleerd ga ik vanuit.
In Oekraïne zijn ze ook rijker dan ze op papier zeggen. In ieder geval in de steden.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:12 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, komen die mensen ooit wel eens buiten Nederland zou je denken? Ik had/heb zelf overigens plannen te emigreren naar Odessa. Dacht jaren geleden ook dat het een arm en triest zooitje is maar wat zat ik er naast. Ook daar heb je gewoon trendy horeca, luxe winkelcentra, mooi en groot strand met tal van clubs, cafes, restaurants enz. Prettig en warm klimaat. Hulp nodig? Of het nou een dokter, loodgieter, electricien of wat dan ook is, ze staan snel voor je klaar. Mijn vriendin vindt het aardig kut hier in Nederland en wil zsm terug..
90% van Mariupul verwoesten is niet genoeg?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik hoor sinds deel 1 al dat er oorlogsmisdaden gepleegd worden door de Russen... Ik heb ze alleen nog niet gezien, niet op beeld iig.
Is niet per definitie een oorlogsmisdaad... Dit itt het door de knieën schieten van krijgsgvangenen.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:47 schreef TheJanitor het volgende:
90% van Mariupul verwoesten is niet genoeg?
Ik er aan mee doe?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kinderachtige verpis wedstrijd op twitter.
Maar prijs jezelf gelukkig dat je er aan mee doet, en deze of gene het blijkbaar met je eens is
Waar komen die vergaande sympathien voor Rusland bij jou eigenlijk vandaan? Is dat puur persoonlijk want ik hoop eigenlijk niet dat dit de norm is in het NLse leger.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is niet per definitie een oorlogsmisdaad...
Maar goed, dit wordt weer een rel in 3,2,1...
Gelukkig weten wij dat de Russen - als het al waar is - vrij zijn van enige zonden. Laat staan van oorlogsmisdaden tegen burgerbevolking.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Best wel een heftig filmpje, die soldaten die in de knie worden geschoten, zijn gasten van 18-22 jaar oud soms dienstplichtig of hadden geen keus, gezond lichaam en dan een zo’n trekje aan trigger, paf weg lichaam.
Ook erg laf trouwens.
Kalende mannen met een brede bouw van 18-22 jaar... Deze slachtoffers zien er niet uit als broekkies.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Best wel een heftig filmpje, die soldaten die in de knie worden geschoten, zijn gasten van 18-22 jaar oud soms dienstplichtig of hadden geen keus, gezond lichaam en dan een zo’n trekje aan trigger, paf weg lichaam.
Ook erg laf trouwens.
Ik heb nul komma nul sympathie voor de Russen... Ik ben sowieso nog opgevoed met het "Rode Gevaar" uit het oosten...quote:Op zondag 27 maart 2022 19:51 schreef TheJanitor het volgende:
Waar komen die vergaande sympathien voor Rusland bij jou eigenlijk vandaan? Is dat puur persoonlijk want ik hoop eigenlijk niet dat dit de norm is in het NLse leger.
Wat is dan het probleem?quote:Op zondag 27 maart 2022 19:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze dat wel, anders ben je toch kansloos als verdediging.
Feitelijk gezien hebben we gewoon nog geen oorlogsmisdaden gezien van de Russen. Zo eerlijk morten we gewoon zijn toch.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waar komen die vergaande sympathien voor Rusland bij jou eigenlijk vandaan? Is dat puur persoonlijk want ik hoop eigenlijk niet dat dit de norm is in het NLse leger.
Mwah ik volg deze topics al een tijdje en het valt me op dat je een like geeft vaak bij pro Russische dingen en eigenlijk nog nooit een gezien van je bij iets Pro Oekraïns.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nul komma nul sympathie voor de Russen... Ik ben sowieso nog opgevoed met het "Rode Gevaar" uit het oosten...
Maar enigszins neutraal naar dit conflict kijken lijkt wel een doodzonde hier...
Nu het lijkt alsof UA eindelijk eens aan de foute kant van het verhaal staat grijp je dat met beide handen en voeten aan, maar andersom zie ik jou het nooit veroordelen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dit inzicht nog wel.
Soms denk ik dat je zover heen bent in links extremisme dat je alleen rode waas ziet.
Het lijkt me niet dat 90% van een stad kan worden weggevaagd zonder war crimes.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feitelijk gezien hebben we gewoon nog geen oorlogsmisdaden gezien van de Russen. Zo eerlijk morten we gewoon zijn toch.
Ik mis een beetje jouw commentaar als het gaat om gruweldaden wie aan de Russische zijde 1000 maal vaker voorkomen dan andersom.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nul komma nul sympathie voor de Russen... Ik ben sowieso nog opgevoed met het "Rode Gevaar" uit het oosten...
Maar enigszins neutraal naar dit conflict kijken lijkt wel een doodzonde hier...
Daar gaat het natuurllijk al mis. Ik geef een like als het nmm een neutraal verhaal is. Dat is niet per definitie "pro Russisch", dat is wat jij er van maakt.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:00 schreef TheJanitor het volgende:
Mwah ik volg deze topics al een tijdje en het valt me op dat je een like geeft vaak bij pro Russische dingen en eigenlijk nog nooit een gezien van je bij iets Pro Oekraïns.
Ik geef ook likes de andere kant op maar laten we eerlijk zijn, het aandeel propaganda van een bepaalde zijde is aardig hoog hier.quote:Neutraal zou je denken beide kanten.
Geef maar voorbeelden dan.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik mis een beetje jouw commentaar als het gaat om gruweldaden wie aan de Russische zijde 1000 maal vaker voorkomen dan andersom.
Heb wel wat anders te doen. Maar je weet donders goed zelf dat je maar wat graag kant kiest voor de Russiche kant.quote:
Niet helemaal eens.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feitelijk gezien hebben we gewoon nog geen oorlogsmisdaden gezien van de Russen. Zo eerlijk morten we gewoon zijn toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |