Daar ga je natuurlijk geen sympathie mee winnen.quote:
Lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:
Walgelijk, en m.i. gewoon een zuivere oorlogsmisdaad.quote:
Allemaal Baudets schuld. Jeetje.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waren het maar gedachtes; er is tot tribunalen opgeroepen, er is een galg gebouwd en er is met een fakkel een huisbezoek gebracht.
Ik snap dat je dat liever even vergeet, dat betrof namelijk net zulke 'kritische niet-extremistische geesten' als jij met dezelfde complotmeukerij als narratief.
Regel 1 van de KGB ook: verwijt anderen wat je zelf doet.
Je kan zelf weggaan. Of niet reageren.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je niet elders gaan zieken?
Gelukkig heb je dit inzicht nog wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Walgelijk, en m.i. gewoon een zuivere oorlogsmisdaad.
Vertel eens, Los... welke links extremistische ideeën heb ik allemaal?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dit inzicht nog wel.
Soms denk ik dat je zover heen bent in links extremisme dat je alleen rode waas ziet.
Welk extremisme? Geef eens concrete voorbeelden.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je kan zelf weggaan. Of niet reageren.
En extremisme moet bestreden worden. Het liefste met een normale discussie waardoor een persoon weer gewoon nuchter gaat nadenken.
Week nie ik lul ook maar wat, maar vind je wel heel fel als je Baudet hoort.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel eens, Los... welke links extremistische ideeën heb ik allemaal?
Nee, als het waar is, dan is dit totaal verkeerd. Alleen is het hele twitteraccount van deze dame nogal pro-Russisch en worden keer op keer zaken die ze post en retweet weerlegd.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar ga je natuurlijk geen sympathie mee winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door la_perle_rouge op 27-03-2022 19:13:55 ]
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Week nie ik lul ook maar wat, maar vind je wel heel fel als je Baudet hoort.
Is ook maar een gewone man.
Baudet is een gewone man met rechts-extremistische ideeënquote:Op zondag 27 maart 2022 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Week nie ik lul ook maar wat, maar vind je wel heel fel als je Baudet hoort.
Is ook maar een gewone man.
Als ze uit zichzelf een pro-putin regime hadden geworden, denk ik dat niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zou het iemand voor de oorlog een reet hebben geïnteresseerd of Oekraïne een "pro westerse koers" of een vassalstaat a la Rusland had gevolgd?
Gewoon je toon en de manier waarop ik je zie raaskallen bij iets wat niet in je straatje past, zorgt ervoor dat ik wat zorgen heb om je mentale gesteldheid.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
En daarom is iemand links-extremistisch... De tering, Los.
Waar komt dat links/rechts geneuzel overigens ineens weer vandaan?
Gewoon rechts en een afwijkende mening. Die ik ook niet volg.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Baudet is een gewone man met rechts-extremistische ideeën
Je bedoelt die dingen die steeds met feiten en cijfers worden onderbouwd, dan wel met voorbeelden uit de al dan niet recente geschiedenis?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon je toon en de manier waarop ik je zie raaskallen bij iets wat niet in je straatje past, zorgt ervoor dat ik wat zorgen heb om je mentale gesteldheid.
Precies, pas later in de oorlog zag je de voorlopers van de latere loopgraven. (Bij Petersburg o.a., Crater)quote:Op zondag 27 maart 2022 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, probleem was dat de technologie mijlen vooruit was maar men vasthield aan Napeolontische tactieken...
Lekker door open velden in regimenten optrekken richting de vijand...
Nee vooral bij reacties als:quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bedoelt die dingen die steeds met feiten en cijfers worden onderbouwd, dan wel met voorbeelden uit de al dan niet recente geschiedenis?
Dat je ergens hebt besloten in mij een blauwharige akoestische gitaar spelende SJW'er te zien ligt denk ik vooral aan het gegeven dat ik je politieke voorkeur niet deel, en daar heb je wat moeite mee. Kan, zou alleen wel zo netjes zijn daar niet allemaal dingen bij te verzinnen. Thanks man.
En heel politiek, wetenschappelijk en journalistiek Nederland wegzetten als Evil Kartel is wat precies? Redelijk?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon rechts en een afwijkende mening. Die ik ook niet volg.
Maar waarom iemand dan direct proberen te cancellen als extreem rechts/facist/Poetin lover is een enorm zwaktebod en precies waarom de man al weken nummer 1 is in de landelijke boeken verkoop top 60.
Wat is de achtergrond van dit gebeuren?quote:
Moet hij weten.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En heel politiek, wetenschappelijk en journalistiek Nederland wegzetten als Evil Kartel is wat precies? Redelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |