quote:Drie dagen na het duel tegen Denemarken oefent het Nederlands elftal opnieuw tegen Duitsland. Een pittige tegenstander, want onder leiding van de nieuwe bondscoach Hansi Flick loopt Die Mannschaft als een trein.
De wedstrijd tussen Nederland en Duitsland is nog altijd een klassieker in het Europese voetbal. Oefeninterland of niet, een duel tegen Die Mannschaft zet Oranje altijd op scherp.
Hansi Flick
En dat is ook wel nodig, want onder leiding van de nieuwe bondscoach Hansi Flick loopt het Duits elftal als een trein. Flick nam na het EK voetbal van vorige zomer het stokje over van Joachim L๖w en heeft sindsdien alle wedstrijden - tot aan het oefenduel tegen Isra๋l van afgelopen zaterdag - gewonnen. Een record. Die zegereeks zal hij in Amsterdam willen voortzetten.
Toni Kroos
Aan goede voetballers geen gebrek, want Duitsland treedt in de Johan Cruijff ArenA hoogstwaarschijnlijk aan met sterspelers zoals Toni Kroos, Serge Gnabry, Leroy San้, Marco Reus en doelman Manuel Neuer.
Ze drinken daar wel lekker veel.quote:Op maandag 28 maart 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Laat Sjoerd zich met zijn scheve bakkes lekker maatschappelijk druk maken om NAC.
ach, de betreffende tegenstanders:quote:Op zondag 27 maart 2022 13:11 schreef Zipportal het volgende:
En dat is ook wel nodig, want onder leiding van de nieuwe bondscoach Hansi Flick loopt het Duits elftal als een trein. Flick nam na het EK voetbal van vorige zomer het stokje over van Joachim L๖w en heeft sindsdien alle wedstrijden - tot aan het oefenduel tegen Isra๋l van afgelopen zaterdag - gewonnen. Een record. Die zegereeks zal hij in Amsterdam willen voortzetten.
2-0quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:El-Stinho @:tong80 @:Dagoduck @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke
(en de rest)
3-4quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:El-Stinho @:tong80 @:Dagoduck @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke
(en de rest)
3-0quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
1-2quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
#boycotquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
1-2quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
5-1quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
2-1quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
Rot opquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
0-2quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
Voor oefenwedstrijden hoef je me niet te mentionen.quote:
Dit is een copypaste maar ik zal je er uit laten voortaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor oefenwedstrijden hoef je me niet te mentionen.
Dit geeft me rust, bedankt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is een copypaste maar ik zal je er uit laten voortaan.
Leuk en sympathiek dat je me tagt om een voorspelling te geven! Maar voor deze wedstrijd ga ik dat niet doen, de volgende keer misschien weer wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
2-2quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
Ik heb vooral het idee dat het nogal een slok op een borrel scheelt of Van Dijk meedoet of niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als we het even bekijken vanaf het ontslag van Danny Blind, hoe vinden jullie dat we het dan in de afgelopen 5 jaar hebben gedaan?
7 duels onder Dickie Advocaat, slechts 1 keer verloren.
20 duels onder Koeman, waaronder veel topduels. Slechts 4 keer verloren.
15 duels onder Drank, 3 keer verloren.
8 duels onder Louis, nog geen enkele keer verloren.
De verloren duels tegen:
Frankrijk: 4-0 onder Advocaat. Slechte partij, wel een vroege rode kaart.
Frankrijk: 2-1, in de Nations League nadat ze net wereldkampioen waren geworden.
Portugal: Nations League-finale verloren in Portugal. Matige wedstrijd.
Duitsland: 2-3 verloren in een prima wedstrijd, teruggekomen van een 2-0 achter.
2 oefenpotjes tegen Mexico en Engeland verloren thuis. Nauwelijks het noemen waard.
Itali๋ thuis: 0-1 verloren in een bijzonder slechte wedstrijd waarbij Lodeweges niet durfde in te grijpen.
Tsjechi๋: 0-2 verloren. Dieptepunt de laatste 5 jaar, desondanks wel 40 minuten met 10 man gespeeld.
Turkije uit: 4-2. Triest maar ongelukkig met 3 afstandsschoten die binnenvielen.
Opvallendste resultaten: 2 keer een mooie overwinning op Duitsland, (3-0 en 2-4) een mooie thuisoverwinning op Frankrijk (2-0) een halve finale Nations League gewonnen tegen Engeland (3-1) een spectaculair gelijkspel uit in Duitsland waardoor we de halve finale bereikten (2-2) een prachtige overwinning tegen Turkije (6-1) en de beslissende wedstrijd tegen Noorwegen thuis. (2-0)
Minder opvallende maar leuke resultaten: 3 keer winst tegen matige landen op het EK (gewonnen van Oekra๏ne, Oostenrijk en Macedoni๋) uit 1-1 bij Itali๋ in de Nations League, wat andere gewonnen potjes in de Nations League, (onder andere Bosni๋ en Polen) een serie van kwalificatiepotjes die je gewoon moet winnen. (Estland, Gibraltar, Wit-Rusland etc.)
Ik heb eigenlijk het idee dat we eigenlijk al jaren wel redelijk naar vermogen presteren en dat er in deze selectie niet heel veel meer zit. Jullie?
Ik doe normaal niet aan voorspellingen, maar om de schwung erin te houden doe ik gezellig mee. Ik zeg 3-3.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
2-1quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland - Duitsland
Zeg het maar.
(en de rest)
Daarom juist.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:08 schreef Marius95 het volgende:
Waarom begint t niet om 20.00, dan kan ik het net helemaal zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |