Thanks, het zal wel loslopen, maar ik wil het even zeker weten, zelftest was vanmorgen negatief, maar ik geloof 'm niet zo.quote:
Ik vermoed ook dat het niet "helpt" dat ik totaal geen neusklachten heb, maar goed, we gaan het zien.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn zelftest en PCR waren vrijdagochtend negatief, al wel klachten, zelftest zaterdagochtend heel licht positief, vanmorgen duidelijk positief en nu nog in afwachting van PCR van vanmorgen. Soms duurt het even voordat je positief test denk ik.
Beterschap!
Ik geloof die zelf testen helemaal niet meerquote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thanks, het zal wel loslopen, maar ik wil het even zeker weten, zelftest was vanmorgen negatief, maar ik geloof 'm niet zo.
A jij ook al, beterschap, overal om je heen hoor je dat mensen corona hebben.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn zelftest en PCR waren vrijdagochtend negatief, al wel klachten, zelftest zaterdagochtend heel licht positief, vanmorgen duidelijk positief en nu nog in afwachting van PCR van vanmorgen. Soms duurt het even voordat je positief test denk ik.
Beterschap!
Hopelijk komt de rust snel weder Donna en gaat alles zijn normale gangetjequote:Op zondag 27 maart 2022 09:40 schreef Donna het volgende:
Jaa mijn oudste is echt echt toe aan school (nog een paar dagen gelukkig), maar ze is echt vervelend. Ik sta dus op standje overleven de afgelopen dagen.
ALtijd fijn toch, geniet van deze dagquote:Op maandag 28 maart 2022 07:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen
Zin in deze daggeen speciale reden trouwens
Leuke foto Pinnenmutskequote:
O ik zag niet echt paarse plukjes, zal wel aan de kleurinstellingen van mijn laptop liggen, zie wel donkere plukjesquote:Op maandag 28 maart 2022 08:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dankjewel.
Paarse plukjes dankzij Attitude Holland
Leuk!quote:Op maandag 28 maart 2022 08:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dankjewel.
Paarse plukjes dankzij Attitude Holland
Zo te lezen was het niet saai.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:49 schreef Sarabi het volgende:
Het zijn drukke dagen deze week.
Vandaag nog de laatste oscarfilms kijken en dan vannacht de uitreiking.
Er zijn klappen, nou ja klappen. Er is een klap gevallen las ikquote:
Het is idd wat donkerder uitgevallenquote:Op maandag 28 maart 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zag niet echt paarse plukjes, zal wel aan de kleurinstellingen van mijn laptop liggen, zie wel donkere plukjes
O je was er echt live bij?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar was niet echt leuk om live te zien.
Het is wel iets dat je nooit meer vergeet.
Jammer is dat dan, ben je er wel tevreden mee zo dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 13:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is idd wat donkerder uitgevallen
Oquote:
Dit was zeker wel echt.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O![]()
Was het nu echt of niet de meningen zijn er nogal over verdeeld
Lekker dan, het ging er zo rustig aan toe, geen beveiliging of zo. Nu heb ik maar een heel klein stukje gezien wat in de krant stond.quote:
Lijkt me ook. Het is geen ludieke actie en hij wint er niks mee.quote:
tuurlijk wel. ik heb nu sensitive besteld om de kleur te verlichten. binnenkort kapper en dan gaat de mama mijn haar kleuren.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat dan, ben je er wel tevreden mee zo dan?
Jammer is dat dan he als het niet zo is geworden dan je voor ogen hadquote:Op maandag 28 maart 2022 16:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
tuurlijk wel. ik heb nu sensitive besteld om de kleur te verlichten. binnenkort kapper en dan gaat de mama mijn haar kleuren.
Ik had dit ook echt niet van hem verwachtquote:Op maandag 28 maart 2022 16:07 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Het is geen ludieke actie en hij wint er niks mee.![]()
Het valt denk ik veel mensen tegen dat Will Smith het niet verbaal oplost.
Foto's van je laarzen?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:09 schreef Sumppi het volgende:
Ik moet aan de slag in en voor de moestuin, maar ik wil ook bzv terug kijken. Lastig, lastig...
Ik heb wel leuke nieuwe laarzen.![]()
gaat wel ook over buitenleven he...quote:Op maandag 28 maart 2022 16:09 schreef Sumppi het volgende:
Ik moet aan de slag in en voor de moestuin, maar ik wil ook bzv terug kijken. Lastig, lastig...
Ik heb wel leuke nieuwe laarzen.
ZO snel gaat het hier toch niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:05 schreef Uhmmpie het volgende:
ik kan jullie overigens niet echt bijhouden zo...
Even snel gekeken, we hebben er 10 dagen over gedaan zie ik.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
nou had sinds het weekend nog niet gekeken.. ineens heel topic verder
Mja dacht wel dat het donker was.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat dan he als het niet zo is geworden dan je voor ogen had
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had dit ook echt niet van hem verwacht
[..]
Foto's van je laarzen?
Cutequote:Op maandag 28 maart 2022 19:11 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[ afbeelding ]
Niet bijzonder, maar ik vind stippen leuk.
Wanneer mag ze naar school?quote:Op zondag 27 maart 2022 09:40 schreef Donna het volgende:
Jaa mijn oudste is echt echt toe aan school (nog een paar dagen gelukkig), maar ze is echt vervelend. Ik sta dus op standje overleven de afgelopen dagen.
Vrijdag is haar eerste dag. Morgen is ze jarig, maar we hebben woensdag nog feest. Donderdag even rust en dan vrijdag voor het echie.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:58 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wanneer mag ze naar school?
Mijn kleuter heeft thuis meer buien op schooldagen. Dan komen alle spanningen en emoties er thuis uit.
Doggoquote:Op maandag 28 maart 2022 19:11 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[ afbeelding ]
Niet bijzonder, maar ik vind stippen leuk.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doggo![]()
Ennnn de uitslag waarvan ik wist dat 'ie ging komen, positief.![]()
Vandaag vooral slapend doorgebracht, het vervelendste is de koorts, de keelpijn en totaal geen concentratievermogen.quote:
Soms is het wel vermoeiend.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Vrijdag is haar eerste dag. Morgen is ze jarig, maar we hebben woensdag nog feest. Donderdag even rust en dan vrijdag voor het echie.
Ohhh dat lijkt me ook wel rot en lastig soms.
Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vandaag vooral slapend doorgebracht, het vervelendste is de koorts, de keelpijn en totaal geen concentratievermogen.
Beterschap!quote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doggo![]()
Ik las het net elders. Balen. Beterschapquote:Op maandag 28 maart 2022 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doggo![]()
Schotse collie?quote:Op maandag 28 maart 2022 20:33 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Even delen hoor. Vriendjes.
quote:
A zo zie je het beter. Een mooike. Lief is dat hequote:Op maandag 28 maart 2022 21:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een langharige herder.
Ik moest een schotse collie opzoeken, maar dat is dus een Lassie hond.Die van ons is ook zo zorgzaam voor de kinderen. Laatst zat dochter in een boom en hij stond er onder, alsof hij haar wel zou vangen als ze zou vallen. En als kleuter moet huilen komt hij direct aan om zijn koppie op haar te leggen.
Wat een droppiequote:Op maandag 28 maart 2022 21:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een langharige herder.
Ik moest een schotse collie opzoeken, maar dat is dus een Lassie hond.Die van ons is ook zo zorgzaam voor de kinderen. Laatst zat dochter in een boom en hij stond er onder, alsof hij haar wel zou vangen als ze zou vallen. En als kleuter moet huilen komt hij direct aan om zijn koppie op haar te leggen.
Dankjewel!!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:05 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen.![]()
![]()
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter @:DonnaVeel plezier vandaag!
O gefeliciteerd Donna, hoe oud is ze geworden?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Dankjewel!!![]()
Nu even werken, vanmiddag feest! En vanochtend mag ze natuurlijk trakteren op het KDV.
4! Mijlpaal jongens.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gefeliciteerd Donna, hoe oud is ze geworden?
O Jee, kleuterschooltijd. Spannend hoorquote:
Beterschap! Goed water of thee drinken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kotsen en zweten. Hier gaat het niet lekker. Nu even serie kijken en rust. We zullen het eens zien
O das minder child Beterschapquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kotsen en zweten. Hier gaat het niet lekker. Nu even serie kijken en rust. We zullen het eens zien
Jeetje wat heb je?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijkt op een buikgriepje. Hopelijk is ze snel weer beter.quote:
O dat is helemaal vervelend migraine, en dan nog een combi ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Migraine + normale griep geloof ik.
Getest, is oke. Migraine is wat gezakt, dus kotsen ook. Nu nog de koorts en zo. En alles-auw. Dekentje en harry potter kijken
Yep. Juwelen maken in leer en druktechnieken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:58 schreef Sumppi het volgende:
Dat ziet er leuk uit. Heb je een workshop gevolgd?
oei dat had ik gisteren.. werd geen latertje gisteravondquote:Op woensdag 30 maart 2022 04:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames. Al weer een uur wakker.
Moet niet gekker worden. Aan de ☕️Dan maar.
Ellende is dat he, heb er al een paar dagen last van dat ik maar twee uurtjes slaap en dan heel onrustig en iedere keer wakker. Op een gegeven moment ga je er maar uit omdat je lijf zeer gaat doen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
oei dat had ik gisteren.. werd geen latertje gisteravond
O jee en dromen kunnen zo echt zijn. Je kan er soms naar van wakker worden.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:31 schreef Donna het volgende:
Ik was ook vroeg wakker. Rond 5 uur en kon daarna niet meer goed slapen. Droomde dat ik bij een groot event was en daar m'n auto kwijt raakte. Wist niet meer waar die geparkeerd stond.
Drama.
Leuk toch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stokstijf![]()
Vanmiddag minigolf en bezoek studentenkot in Vorselaar van zoon zus.
De leuke dag is wat telt, stijfheid gaat wel weer overquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja dat wel. Gisteren leuke dag gehad maar best vermoeiend.
Vandaar de stijfheid
hier ook al paar dagen inderdaad.. maar gisteren was wel de topper..quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat he, heb er al een paar dagen last van dat ik maar twee uurtjes slaap en dan heel onrustig en iedere keer wakker. Op een gegeven moment ga je er maar uit omdat je lijf zeer gaat doen.
Hopelijk gaat het de komende nachten beterquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hier ook al paar dagen inderdaad.. maar gisteren was wel de topper..
toen was ik om half 4 al wakker en uiteindelijk om half 6 mn boek maar gaan lezen.
nahja afgelopen nacht wel beter geslapen.. nog steeds heel raar gedroomdquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het de komende nachten beter
Dat is het betere werk, volhouden zoquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
nahja afgelopen nacht wel beter geslapen.. nog steeds heel raar gedroomd
maar in ieder geval niet vanaf half 4 wakker.. dus dat is goed
Hey Sarabiquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:37 schreef Sarabi het volgende:
Slapen is echt mijn grootste hobby, het liefst 8u per dag.
Ik heb geen idee bij de een of de ander verschilt dat wel watquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben echt benieuwd of dat nog gaat veranderen naar mate ik ouder word.
Om 6 uur ben ik ook blij,quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:06 schreef Donna het volgende:
Ik vind het trouwens niet erg om 6 uur wakker te worden en dan meteen uit bed te gaan. Wasje doen, koffie drinken. Lekker in m'n eentje haha.
mijne ook.. maar de realiteit is regelmatig andersquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:37 schreef Sarabi het volgende:
Slapen is echt mijn grootste hobby, het liefst 8u per dag.
hmm mijn lief zit al om 5 uur op de bank vaak... maar doorgaans doet ie dat in stilte.. dus als ik dan wakker word ergens eigenlijk altijd vlak nadat hij opstaat ga ik vaak nog even lezen in bed...quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:06 schreef Donna het volgende:
Ik vind het trouwens niet erg om 6 uur wakker te worden en dan meteen uit bed te gaan. Wasje doen, koffie drinken. Lekker in m'n eentje haha.
En dan komt er geen kleuter achter je aan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:06 schreef Donna het volgende:
Leuk! Wat voor iets?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:21 schreef Sumppi het volgende:
Ik ga voor het eerst in 30 jaar Lego kopen voor mezelf.![]()
Dat moet makkelijk te doen zijn als ik naar de leeftijdscategorie kijkquote:
Lekker jezelf verwend.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:00 schreef Sarabi het volgende:
Net naar de nagelstylist geweestalles ziet er weer netjes uit
Een vriendin van mij heeft sinds kort een salonquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker jezelf verwend.
Ben ik nu nog nooit geweest. EN mijn schoondochter heeft een eigen studio gehad. Nu geeft ze allemaal opleidingen hierin.
Komt misschien ook dat het niet in dezelfde stad is
O dat is dan weer heel vervelend. Maar voor nu kan je weer even genieten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft sinds kort een salondaar voor ging ik ook nooit.
Ik heb alleen lastige nagels dus het blijft niet heel lang zitten
Ja het is ook even uitzoeken wat werkt voor mijn nagels.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan weer heel vervelend. Maar voor nu kan je weer even genieten.
O altijd leuk als je leuke plannen hebtquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het is ook even uitzoeken wat werkt voor mijn nagels.
Komt vast ooit goed
En voor de leuke plannen dit weekend ziet het er in ieder geval weer mooi uit
Nee die merkt dat niet gelukkig!quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:52 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En dan komt er geen kleuter achter je aan?![]()
Ik zou dat ook wel willen, maar dan staan er binnen no time drie kinderen beneden.
O jee corona, hopelijk niet al te erg Child. Beterschapquote:
ik vind die 3-in-1 sets supergrappig.. en ze hebben ook echt leuke dingen er van.quote:
Dat heb je nog lang kunnen vermijden. Hoop dat het meevalt.quote:
Ik weet nu hoe een goudvis zich naast de kom met gebroken ribben zich voeltquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:08 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat heb je nog lang kunnen vermijden. Hoop dat het meevalt.
Ai, wat naar dat je er zo'n last van hebt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe een goudvis zich naast de kom met gebroken ribben zich voelt
Al wat beter nu vanmorgen dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe een goudvis zich naast de kom met gebroken ribben zich voelt
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:28 schreef Sumppi het volgende:
Er liggen nep drollen (die er heel echt uitzien) naast mijn kussen en onder het kussen een briefje: 1 april!!!!!!
Van de week vond ik al zo'n zelfde drol op de bank en toen dacht ik dat het echt van de hond was. Heb ik nog de sloop gewassen en alles.![]()
Morgen krijgen ze bij thuiskomst ingepakte druiven als paaseitjes en gelatine als limonade.
Geniaalquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:48 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ingepakte druiven en jelly.
Klopt, die pizza's met vissticks erop en een kennis die het gelooftquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:53 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb er ook echt de schurft aan. Al vind ik sommige grappen van bedrijven wel mooi.
Ga je Pasen dit jaar over slaan dan?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn broer komt met een geniaal idee. Ik ben nogal down vandaag (zeg maar diep en zwart alles) en volgens mij meot ik als ik beter ben dingen kleien/haken/breien voor kerststukjes en een paastak volgend jaar. En dat ik nu maar inspiratie moet zoeken...
Ik ga het alleen vieren, want april is te druk voor mij nu. Dus lekker een weekendje rustenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 05:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ochtend. Godzijdank... dit was een lange, zware nacht met een duister hoofd
Nu een heel lange dag... Over 18 uur kan ik gaan slapen... alles voor een ritme, maar jemig... dit is niet grappig
Ook als je alleen bent kan je leuke dingetjes makenquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga het alleen vieren, want april is te druk voor mij nu. Dus lekker een weekendje rusten
ALleen nog nooit een paastak gehad en spullen ervoor. En geen geld ervoor nu, dus ik ga het lekker zelf maken dan hoef ik volgend jaar alleen de tak te kopen. En met kerst alleen oase kopen en wat groen
Jemig Child ellendig de nachten zo door te moeten komen. Heb ook een paar nachten bijna niet geslapen. Gisteren helemaal kapot en bijna de hele middag geslapen. Doe ik niet snel overdag slapen Maas echt op. Hoop dat jij komenden nacht eens lekker kan slapen weer. Hoe is het met Corona?quote:Op zaterdag 2 april 2022 02:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow en kan me een partij niet slapen vannacht
Drink al sinds maandag geen koffie meer en ben zo wakker als het kan. Misschien door het ziekzijn oid... irritant is het wel. Nachten duren lang en zijn eenzaam, maar we zijn bijna op de helft
A bah vervelend te lezen. Beterschap voor je manquote:Op zaterdag 2 april 2022 06:32 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook een slechte nacht. Manlief is ziek![]()
Ik denk niet dat het lukt om vandaag bier te bezorgen en naar een bruiloft te gaan.
Jawel... maar die komt niet verder dan slaappillen en dat doe ik komende nacht, dus het komt wel goed denk ikquote:
Gatver wat naar... Dikke knuffel! Sterktequote:Op zaterdag 2 april 2022 06:32 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook een slechte nacht. Manlief is ziek![]()
Ik denk niet dat het lukt om vandaag bier te bezorgen en naar een bruiloft te gaan.
Oh beter zelfsquote:Op zaterdag 2 april 2022 06:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Ook als je alleen bent kan je leuke dingetjes maken
Het wordt wat beter, maar gezond ben ik nog niet. Dinsdag haakclub durf ik niet aan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:04 schreef Sumppi het volgende:
CotS, Wat ellendig toch. Zeker na zo'n donkere dag. Voel je je ook nog zo ziek of wordt dat al wat beter? Gelukkig is het nu weer dag. Wie weet kan hulp wat voor je betekenen bij je ritme of om het wat lichter te krijgen.
Balen, Sarabi. Hopelijk geen bruiloft van je beste vrienden of andere mensen zeer dichtbij. Beterschap vooral!
Balen dat jij ook zo slecht slaap... Knuffel... hopelijk lukt het je snel weer goed! ik doe de laatste tijd geen middagdutjes meer. Niet echt nodig. Sinds ik geen koffie meer drink eigenlijk (het apparaat staat nu in de kast).quote:Op zaterdag 2 april 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Child ellendig de nachten zo door te moeten komen. Heb ook een paar nachten bijna niet geslapen. Gisteren helemaal kapot en bijna de hele middag geslapen. Doe ik niet snel overdag slapen Maas echt op. Hoop dat jij komenden nacht eens lekker kan slapen weer. Hoe is het met Corona?
Super quote 🤣quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel... maar die komt niet verder dan slaappillen en dat doe ik komende nacht, dus het komt wel goed denk ikKan nu geen opname gebruiken
[..]
Gatver wat naar... Dikke knuffel! Sterkte
[..]
Oh beter zelfsIn de vriezer liggen lekkere hapjes, neem gewoon een lux paasontbijtje en ga dan los
Verheug me er zo op
[..]
Het wordt wat beter, maar gezond ben ik nog niet. Dinsdag haakclub durf ik niet aan.
En ik neem vanavond een pilletje. Helpt altijd. Dadelijk lekker boven knutselen en dan komt het wel weer goed. Gewoon een heel klein beetje haken en heel veel serie, maar gewoon voor eht gevoel boven zitten (mijn safe place)
[..]
Balen dat jij ook zo slecht slaap... Knuffel... hopelijk lukt het je snel weer goed! ik doe de laatste tijd geen middagdutjes meer. Niet echt nodig. Sinds ik geen koffie meer drink eigenlijk (het apparaat staat nu in de kast).
Ik begin weer een beetje op te knappen!
Wehehehehehe, leek me vriendelijker dan zesendertigduizend losse berichtjesquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Super quote 🤣
Doe eigenlijk nooit een middag dutje. Maar ik was zo moe en vechten om wakker te blijven. Werd er naar van. Dus maar aan toegegeven
Had dat niet meer te maken met het feit dat je ziek bent?quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maandagavond is koffie zo verkeerd gevallen dat ik er ineens een afkeer van heb...
Is ook niets mis mee toch.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wehehehehehe, leek me vriendelijker dan zesendertigduizend losse berichtjesWat ik alsnog doe btw, maar ach
ALs je er naar van wordt moet je gewoon lekker slapen. Je lichaam weet wat het nodig heeft. En als je niet te laat en te lang doet is het echt een keer geen probleem. Lief zijn voor jezelf
Oh vast, maar soms kan je van iets ineens een enorme afkeer krijgen. Ik moet ineens geen koffie meer... het idee maakt me al naar. Daarnaast is koffie + mijn slaapproblemen niet altijd even handig, dus waarom niet lekker thee drinkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had dat niet meer te maken met het feit dat je ziek bent?
Dat is helemaal waar. Dan staat het je ineens helemaal tegen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh vast, maar soms kan je van iets ineens een enorme afkeer krijgen. Ik moet ineens geen koffie meer... het idee maakt me al naar. Daarnaast is koffie + mijn slaapproblemen niet altijd even handig, dus waarom niet lekker thee drinken
Ja, ik word al misselijk van het denken aan koffie, heb duizend lekkere theetjes, dus tjaquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Dan staat het je ineens helemaal tegen.
Ja je moet ook drinken wat je lekker vind.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik word al misselijk van het denken aan koffie, heb duizend lekkere theetjes, dus tja
Komt vanzelf weer en anders niet, ook prima![]()
Ik ben/was een grote koffiedrinker, maar theefan
We zitten toch best dicht bij elkaar, maar hier is het helder, droog en best lekker.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sneeuw, again... waar is vijfentwintig graden, zonnetje...
Het sneeuwt echt hard. Ik moet naar jouw emigreren. Jullie hebben wel zomer...quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:06 schreef Sumppi het volgende:
[..]
We zitten toch best dicht bij elkaar, maar hier is het helder, droog en best lekker.
Net 1,5 uur gewandeld, heerlijk rustig. Nu terug in een druk huis.
Eventjes geduld nog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sneeuw, again... waar is vijfentwintig graden, zonnetje...
Ik heb liever sneeuw en kerst.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik herfst en kerst
Een zonnetje maakt nog geen zomer, hier nu ook zonnetje maar 2 grquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het sneeuwt echt hard. Ik moet naar jouw emigreren. Jullie hebben wel zomer...
Hey Sumppi je was a vroeg aan de wandel danquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:06 schreef Sumppi het volgende:
[..]
We zitten toch best dicht bij elkaar, maar hier is het helder, droog en best lekker.
Net 1,5 uur gewandeld, heerlijk rustig. Nu terug in een druk huis.
O dat is lekker, Kan een mens goed doen hequote:
Nichtje van mijn manquote:Op zaterdag 2 april 2022 07:04 schreef Sumppi het volgende:
CotS, Wat ellendig toch. Zeker na zo'n donkere dag. Voel je je ook nog zo ziek of wordt dat al wat beter? Gelukkig is het nu weer dag. Wie weet kan hulp wat voor je betekenen bij je ritme of om het wat lichter te krijgen.
Balen, Sarabi. Hopelijk geen bruiloft van je beste vrienden of andere mensen zeer dichtbij. Beterschap vooral!
Ik duim voor jullie... Knuffelquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nichtje van mijn mandus wel jammer, maar het is niet anders.
Mijn man slaapt nu gelukkig al weer een tijdje. Ben benieuwd hoe hij zich voelt als ie wakker wordt.
Ja heerlijk. Mijn vriend wilde persé morgen, maar dan krijgen we visite. Ben benieuwd wanneer het kwartje bij hem valt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker, Kan een mens goed doen he
🤣🤣quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Mijn vriend wilde persé morgen, maar dan krijgen we visite. Ben benieuwd wanneer het kwartje bij hem valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nooit gemaakt...quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:24 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier aardig dagje achter de rug
Gewerkt tot 12… van 2 tot 4 staan verkleumen naast het hockeyveld
En nu voor het eerst zelf ijs aan het maken.
Ben heel benieuwd… ik ben onwijs slecht met recepten.. dus nu tigerspice ipv kaneel
Ben benieuwd.. voorlopig nog niet klaar..
moet eerst afkoelen naar ca 10 graden.. en dan nog 2,5 uur geduld
quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te laat. Hij kan niet meer terug. 🤣🤣quote:
Ik hoop dat het lekker isquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ook niet…. Staat nog in de koelkast..
ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden
Waarom?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo ik ben inmiddels super humeurig en snappy
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Niu nu uit de machine de vriezer in..
stiekem natuurlijk alles even afgelikt.. want jum
O nog niet geslapen. Wat een ellende. Hoelang ben je nu al wakker?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik al heeeeeeeeeeeeeel lang wakker ben en mijn lijf slaap wil
Uhm... ik ben eergisteren om twaalf uur naar bed gegaanquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog niet geslapen. Wat een ellende. Hoelang ben je nu al wakker?
Ik ken iemand hier op fOK! @Rafeiro die slaapt soms ook dagen niet. Denkt hij precies weet wat jij nu voelt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee dat klopt niet, probeer het te brekenen maar kom er niet uit
Zometeen een slaappil er in?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik al heeeeeeeeeeeeeel lang wakker ben en mijn lijf slaap wil
Behalve dat het bij CotS voor psychoses kan zorgen dus wel echt gevaarlijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken iemand hier op fOK! @:Rafeiro die slaapt soms ook dagen niet. Denkt hij precies weet wat jij nu voelt.
Dan snel aan de bel trekken voor het te laat is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zometeen een slaappil er in?
[..]
Behalve dat het bij CotS voor psychoses kan zorgen dus wel echt gevaarlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So far na een melding van @Dotteke
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Hey raf. Thnx. Vreselijk voor jullie allebei. Ik moest aan jou denken toen ik dit las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So far na een melding van @:dottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geslaagd dus. Heb er ooit ook wel eens aan gedacht om het zelf te makenquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Stiekem even geproefd voor het tandenpoetsen… yum!!
Heb je kunnen Slapen Child? Ik hoop het😘quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig maar, ben blij voor je.quote:Op zondag 3 april 2022 07:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Om negen uur met genoeg om een olifant neer te schieten gegaan en dat heeft wel geholpen gelukkig
Langzaam maar zeker... maar ik denk geen geen haakclub deze weekquote:Op zondag 3 april 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ben blij voor je.
Hoe is het met corona, wordt dat ook al beter?
O dat is fijn, dat je niet naar de haakclub kan is vervelend, maar beter ziek je wel goed uit.quote:Op zondag 3 april 2022 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker... maar ik denk geen geen haakclub deze week
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Oef wat naar om te lezen... heel erg veel sterkte. Ik ken de ellende helaas maar al te goed. Hier gaan de regels weer even op streng voor een goed ritme. Zoals genoemd, schizoaffectief: een manie of een psychose ligt altijd op de loer. Dus RRR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So far na een melding van @:dotteke
Heel erg veel sterkte en succes en ik hoop echt dat het je gaat gelukkig om meer te slapen. DIkke knuffel
Yesquote:Op zondag 3 april 2022 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn, dat je niet naar de haakclub kan is vervelend, maar beter ziek je wel goed uit.
Na 10 dagen in isolatie mag je welgaan he
Beide sterktequote:Op zondag 3 april 2022 07:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef wat naar om te lezen... heel erg veel sterkte. Ik ken de ellende helaas maar al te goed. Hier gaan de regels weer even op streng voor een goed ritme. Zoals genoemd, schizoaffectief: een manie of een psychose ligt altijd op de loer. Dus RRR.
Heel erg veel sterkte en succes en ik hoop echt dat het je gaat gelukkig om meer te slapen. DIkke knuffel
Leuk dat je hem even hierheen haalde.. en dat ie nog kwam ook natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2022 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide sterktetoen ik je verhalen las dacht ik aan Raf niet dezelfde symptomen daar kan ik als leek niet over oordelen. Maar het niet kunnen slapen deed mij gelijk aan hem denken.
Ken Raf van een andere chat waar ik vaak met hem heb gekletst
Morguh Uhmmpiequote:Op zondag 3 april 2022 08:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Leuk dat je hem even hierheen haalde.. en dat ie nog kwam ook natuurlijk
Morguh Sarabiquote:Op zondag 3 april 2022 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgende dag begonnen met croissants en mimosas
Met kaasquote:Op zondag 3 april 2022 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Oe griekse yoghurt heb ik al lang niet meer gehad, ook erg lekker.quote:Op zondag 3 april 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh SarabiO lekker, hier alleen met koffie en later een beetje Griekse yoghurt
Deze keer nietquote:
Luxequote:Op zondag 3 april 2022 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Superleuk! Een vriendin van me ging daar gister ook heen en vandaag weer. Veel plezier!quote:Op zondag 3 april 2022 10:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Facts@Gent day 2. Onderweg.
Volgende week nog 1 evenement.
Tosti is ook wel een goed idee.quote:Op zondag 3 april 2022 10:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe griekse yoghurt heb ik al lang niet meer gehad, ook erg lekker.
[..]
Deze keer niet
Met de lunch maak ik een 3 kazen tosti dus dat is wel genoeg kaas op 1 dag
Fijn toch, vanavond weer lekker op tijd naar bed en hopen dat je weer een nacht lekker slaaptquote:Op zondag 3 april 2022 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hehe... eindelijk begin ik weer een beetje dingen te doen. Ben doodmoe, maar toch, het lukt
Eet het bijna iedere morgenquote:Op zondag 3 april 2022 10:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe griekse yoghurt heb ik al lang niet meer gehad, ook erg lekker.
[..]
Deze keer niet
Met de lunch maak ik een 3 kazen tosti dus dat is wel genoeg kaas op 1 dag
Nee. Ik ben onderweg naar huis.quote:Op zondag 3 april 2022 12:08 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Superleuk! Een vriendin van me ging daar gister ook heen en vandaag weer. Veel plezier!
Ga je verkleed?
Deed ik een paar jaar geleden ookquote:
Waarom ben je gestopt met ontbijten dan?quote:Op zondag 3 april 2022 15:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deed ik een paar jaar geleden ookzo lekker.
Nu ben ik gestopt met ontbijten (behalve op bijzondere dagen zoals vandaag) en eet ik het eigenlijk nooit meer.
Scheelt weer kcalquote:Op zondag 3 april 2022 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met ontbijten dan?
O op die manier. Ik ontbijt altijd wel. Lunchen dan weer niet vaak.quote:Op zondag 3 april 2022 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Scheelt weer kcal
Ik eet liever later op de dag (meer).
Vroeger kreeg ik ook echt last van mijn maag als ik niet ontbeet. Maar dat is nu gelukkig voorbij, kan ook gewoon sporten op een lege maag.quote:Op zondag 3 april 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Ik ontbijt altijd wel. Lunchen dan weer niet vaak.
Oja voor iedereen werkt iets anders ook het beste/fijnstequote:Op zondag 3 april 2022 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef... die drie hoofdmaaltijden heb ik echt wel hebben, anders word ik humeurig als de pest
Ik kan ook wel zonder. Maar moet voor de medicatie wel ontbijten.quote:Op zondag 3 april 2022 18:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik ook echt last van mijn maag als ik niet ontbeet. Maar dat is nu gelukkig voorbij, kan ook gewoon sporten op een lege maag.
[..]
Oja voor iedereen werkt iets anders ook het beste/fijnste
Hier ookquote:Op zondag 3 april 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan ook wel zonder. Maar moet voor de medicatie wel ontbijten.
O jeee. Snel dan maar 🤣quote:Op zondag 3 april 2022 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook
Al ga ik ze snel nu nemen...vergeten
Oopsquote:Op zondag 3 april 2022 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook
Al ga ik ze snel nu nemen...vergeten
Fijn te lezen Child.quote:Op maandag 4 april 2022 05:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk nachtje gelukt
Lag er vroeg in al
Ja en ook als je zonder slaapmedicatie slaapt. Eventjes nog liggen lezen en nu het huisopwarmenquote:Op maandag 4 april 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te lezen Child.
Voel je je toch gelijk een heel ander mens he als je lekker slaapt
O dan zeker, is toch een andere slaap zegt men.quote:Op maandag 4 april 2022 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ook als je zonder slaapmedicatie slaapt. Eventjes nog liggen lezen en nu het huisopwarmen
Ja, je hebt een betere en langere REM-slaap zonderquote:Op maandag 4 april 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zeker, is toch een andere slaap zegt men.
IK heb hier de verwarming nog niet aan, dik vest aan getrokken.
Hoe is het met je corona, gaat dat al beter?
O dat is wel koud inderdaad. Hier is het 16.4 fijn dat je je beter voelt en weer zin in dingen hebt.quote:Op maandag 4 april 2022 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, je hebt een betere en langere REM-slaap zonder
Ik heb de kachel op 15 gezet, het is hier 12. Dat is me net iets te koud
Het gaat al beter. Het is nu zwaar verkouden. Heb weer zin in dingen en zo, maar nog niet wel ziekjes
Als het kouder dan 13.5 is mag de kachel aan is de regel hierquote:Op maandag 4 april 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel koud inderdaad. Hier is het 16.4 fijn dat je je beter voelt en weer zin in dingen hebt.
Nou je hebt groot gelijkquote:Op maandag 4 april 2022 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het kouder dan 13.5 is mag de kachel aan is de regel hier
Jablijf wel nog een paar dagen thuis
Snap ik hoor! In de avond zit ik of onder een dekentje of de kachel op zeventien of beide. Maar ik vind dat warm genoeg. Ben gewend aan vijftien gradenquote:Op maandag 4 april 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou je hebt groot gelijk
Ik ga hem straks even aan zetten, je moet je huis wel af en toe even verwarmen voor het vocht.
Dan gaat hijweer uit en als ik vanavond op de bank ga zitten mag hij weer aan, het is daar heel koud in die hoek
IK ben van nature geen koukleum.quote:Op maandag 4 april 2022 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik hoor! In de avond zit ik of onder een dekentje of de kachel op zeventien of beide. Maar ik vind dat warm genoeg. Ben gewend aan vijftien graden
O dan leg ik het af >D normaal toen het gas nog niet zo duur was had ik hem de hele dag op 18 gr staan en dan als ik s'avonds op de bank ging zitten ging hij op 19.5quote:Op maandag 4 april 2022 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wat hebben jullie de verwarming allemaal laag staan. Hier staat ie standaard op 19.5
Had mijn dochter ook tot mei, die betaalde 100 p/mquote:Op maandag 4 april 2022 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben gelukkig nog een vast energiecontract.
Alleen vanmorgen even geen gas en stroomvanwege werkzaamheden
Bij ons 18.5 of 19. Soms 19.5. Warmer hoeft ook echt niet.quote:Op maandag 4 april 2022 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wat hebben jullie de verwarming allemaal laag staan. Hier staat ie standaard op 19.5
Bezuinigen is altijd goed. En bij 18.5 kan ik me ook wel wat voorstellen.quote:Op maandag 4 april 2022 10:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij ons 18.5 of 19. Soms 19.5. Warmer hoeft ook echt niet.
We hebben nog een vast contract tot ver in 2023, maar toch wil ik nu al beginnen met bezuinigen hierop.
Ja precies. Wij zijn vanaf vandaag ook meer thuis omdat de oudste naar school gaat en ik 'middags met haar thuis ben. Dus wil het wel een beetje in toom houden.quote:Op maandag 4 april 2022 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bezuinigen is altijd goed. En bij 18.5 kan ik me ook wel wat voorstellen.
We zijn allebei 24/7 thuis dus zo lang het kan wil ik het ook wel behaaglijk hebben
O dat is vervelend Child,quote:Op maandag 4 april 2022 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me even heel kut. Ik zou vrijdag naar de KreaDoe, maar door de gezondheid van mijn moeder (en waarschijnlijk de mijne ook) gaan we toch niet. Ik moet er een beetje van huilen... Gelukkig gaan we naar Zwolle naar de handwerkbeurs
Ja waarom niet, als troost voor je ziek zijn en het niet kunnen gaan nu.quote:Op maandag 4 april 2022 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja we gaan ook naar Zwolle naar de handwerkbeurs. Dan verwen ik mezelf extra... misschien bestel ik nu zelfs dat Harry Potter haakboek
Dat is ook stomquote:Op maandag 4 april 2022 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me even heel kut. Ik zou vrijdag naar de KreaDoe, maar door de gezondheid van mijn moeder (en waarschijnlijk de mijne ook) gaan we toch niet. Ik moet er een beetje van huilen... Gelukkig gaan we naar Zwolle naar de handwerkbeurs
Wat jammer.quote:Op maandag 4 april 2022 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is jammer zeg. Gelukkig staat de handwerkbeurs nog op de planning!quote:Op maandag 4 april 2022 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
En het komt ook vast goedquote:Op maandag 4 april 2022 13:26 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb een goede daad te doen vanmiddag. Nu heb ik een beetje spijt dat ik het voorgesteld heb, omdat ik niet weet hoe de rest van de dag gaat lopen. Daar is de andere kant heel onduidelijk over en ik ben blijkbaar slecht in niet weten wat ik kan verwachten van de dag. Ik zie het maar als oefening. Het liefst zou ik gewoon de persoon zijn die denkt: ah joh, we zien wel, komt goed.
Dan zitten jullie nog even goed. Wat een prijzen ook zeg niet normaal meer.quote:Op maandag 4 april 2022 10:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij ons 18.5 of 19. Soms 19.5. Warmer hoeft ook echt niet.
We hebben nog een vast contract tot ver in 2023, maar toch wil ik nu al beginnen met bezuinigen hierop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik kan daar ook altijd slecht tegen. Hopelijk gaat alles goed!quote:Op maandag 4 april 2022 13:26 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb een goede daad te doen vanmiddag. Nu heb ik een beetje spijt dat ik het voorgesteld heb, omdat ik niet weet hoe de rest van de dag gaat lopen. Daar is de andere kant heel onduidelijk over en ik ben blijkbaar slecht in niet weten wat ik kan verwachten van de dag. Ik zie het maar als oefening. Het liefst zou ik gewoon de persoon zijn die denkt: ah joh, we zien wel, komt goed.
quote:Op maandag 4 april 2022 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Morgen gaan ze eindelijk die poliep weghalen, ben er ook wel klaar mee.Sterkte! Hopelijk gaat het snel en goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |