Thanks, het zal wel loslopen, maar ik wil het even zeker weten, zelftest was vanmorgen negatief, maar ik geloof 'm niet zo.quote:
Ik vermoed ook dat het niet "helpt" dat ik totaal geen neusklachten heb, maar goed, we gaan het zien.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn zelftest en PCR waren vrijdagochtend negatief, al wel klachten, zelftest zaterdagochtend heel licht positief, vanmorgen duidelijk positief en nu nog in afwachting van PCR van vanmorgen. Soms duurt het even voordat je positief test denk ik.
Beterschap!
Ik geloof die zelf testen helemaal niet meerquote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thanks, het zal wel loslopen, maar ik wil het even zeker weten, zelftest was vanmorgen negatief, maar ik geloof 'm niet zo.
A jij ook al, beterschap, overal om je heen hoor je dat mensen corona hebben.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
Mijn zelftest en PCR waren vrijdagochtend negatief, al wel klachten, zelftest zaterdagochtend heel licht positief, vanmorgen duidelijk positief en nu nog in afwachting van PCR van vanmorgen. Soms duurt het even voordat je positief test denk ik.
Beterschap!
Hopelijk komt de rust snel weder Donna en gaat alles zijn normale gangetjequote:Op zondag 27 maart 2022 09:40 schreef Donna het volgende:
Jaa mijn oudste is echt echt toe aan school (nog een paar dagen gelukkig), maar ze is echt vervelend. Ik sta dus op standje overleven de afgelopen dagen.
ALtijd fijn toch, geniet van deze dagquote:Op maandag 28 maart 2022 07:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen
Zin in deze daggeen speciale reden trouwens
Leuke foto Pinnenmutskequote:
O ik zag niet echt paarse plukjes, zal wel aan de kleurinstellingen van mijn laptop liggen, zie wel donkere plukjesquote:Op maandag 28 maart 2022 08:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dankjewel.
Paarse plukjes dankzij Attitude Holland
Leuk!quote:Op maandag 28 maart 2022 08:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dankjewel.
Paarse plukjes dankzij Attitude Holland
Zo te lezen was het niet saai.quote:Op zondag 27 maart 2022 08:49 schreef Sarabi het volgende:
Het zijn drukke dagen deze week.
Vandaag nog de laatste oscarfilms kijken en dan vannacht de uitreiking.
Er zijn klappen, nou ja klappen. Er is een klap gevallen las ikquote:
Het is idd wat donkerder uitgevallenquote:Op maandag 28 maart 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zag niet echt paarse plukjes, zal wel aan de kleurinstellingen van mijn laptop liggen, zie wel donkere plukjes
O je was er echt live bij?quote:Op maandag 28 maart 2022 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar was niet echt leuk om live te zien.
Het is wel iets dat je nooit meer vergeet.
Jammer is dat dan, ben je er wel tevreden mee zo dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 13:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is idd wat donkerder uitgevallen
Oquote:
Dit was zeker wel echt.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O![]()
Was het nu echt of niet de meningen zijn er nogal over verdeeld
Lekker dan, het ging er zo rustig aan toe, geen beveiliging of zo. Nu heb ik maar een heel klein stukje gezien wat in de krant stond.quote:
Lijkt me ook. Het is geen ludieke actie en hij wint er niks mee.quote:
tuurlijk wel. ik heb nu sensitive besteld om de kleur te verlichten. binnenkort kapper en dan gaat de mama mijn haar kleuren.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat dan, ben je er wel tevreden mee zo dan?
Jammer is dat dan he als het niet zo is geworden dan je voor ogen hadquote:Op maandag 28 maart 2022 16:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
tuurlijk wel. ik heb nu sensitive besteld om de kleur te verlichten. binnenkort kapper en dan gaat de mama mijn haar kleuren.
Ik had dit ook echt niet van hem verwachtquote:Op maandag 28 maart 2022 16:07 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Het is geen ludieke actie en hij wint er niks mee.![]()
Het valt denk ik veel mensen tegen dat Will Smith het niet verbaal oplost.
Foto's van je laarzen?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:09 schreef Sumppi het volgende:
Ik moet aan de slag in en voor de moestuin, maar ik wil ook bzv terug kijken. Lastig, lastig...
Ik heb wel leuke nieuwe laarzen.![]()
gaat wel ook over buitenleven he...quote:Op maandag 28 maart 2022 16:09 schreef Sumppi het volgende:
Ik moet aan de slag in en voor de moestuin, maar ik wil ook bzv terug kijken. Lastig, lastig...
Ik heb wel leuke nieuwe laarzen.
ZO snel gaat het hier toch niet?quote:Op maandag 28 maart 2022 17:05 schreef Uhmmpie het volgende:
ik kan jullie overigens niet echt bijhouden zo...
Even snel gekeken, we hebben er 10 dagen over gedaan zie ik.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
nou had sinds het weekend nog niet gekeken.. ineens heel topic verder
Mja dacht wel dat het donker was.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat dan he als het niet zo is geworden dan je voor ogen had
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had dit ook echt niet van hem verwacht
[..]
Foto's van je laarzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |