SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
De winnaar van BB 2022
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
29 procentquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:22 schreef superniger het volgende:
50% mag Salar inleveren bij meneer Rutte.
Het heeft ermee te maken wát voor soort vrouw het isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:21 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ach mensen hatengewoon vrouwen hier niks aan te doen lmfao
Confirmedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:23 schreef jasoe het volgende:
[..]
BB zij ook voorlopig, zal dus wel een nieuwe editie komen
bedankt voor je mooie toevoegingen en postsquote:
dat begreep ik er ook uitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:23 schreef jasoe het volgende:
[..]
BB zieiook voorlopig, zal dus wel een nieuwe editie komen
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef ammartje het volgende:
Tot de volgende bb of utopia of gouden kooi of sss of de bunker of de bus allemaal![]()
![]()
Omdat het een naar mens is die over lijken gaat. En dat haar zoon met haar tepels speeltquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef mangalie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
mensen wat zijn jullie erg ze is 2de en nog geven jullie ontzettend op haar af, terwijl ze gewoon een leuk te gek wijf is, snap dat Bashen niet zo hoor
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef Pjotr1953 het volgende:
Nou tot de volgende dan maar. Dag cos.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef Pjotr1953 het volgende:
Nou tot de volgende dan maar. Dag cos.
dag lieve Kodiakquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, Lieve dames en heren, Bedank voor de leuke tijd hier in de COS heb er van genoten.
Tot een volgende RLS
welke?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Streamloos. Dan maar Twitch IRL streams kijken.
over lijken gaat, ze heeft niet eens wat gedaan speelsgewijs dus dat is echt onzinquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Omdat het een naar mens is die over lijken gaat. En dat haar zoon met haar tepels speelt
Chill, het was maar een spelletjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
mensen wat zijn jullie erg ze is 2de en nog geven jullie ontzettend op haar af, terwijl ze gewoon een leuk te gek wijf is, snap dat Bashen niet zo hoor
Omdat het een naar mens is die over lijken gaat. En dat haar zoon met haar tepels speeltquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef mangalie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 maart 2022 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Er zijn verschillende streams die niet 24/7 streamen maar zeker enkele dagen/dagdelen per week. Zoek op IRL.quote:
Moet nog maarus zien dat er een nieuw seizoen komt met 128000 kijkers per dagquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Eind juli start inschrijving nieuw seizoen BB.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Dag lieve lieve COSsers ... hopelijk zie ik jullie volgend jaar weer als er een BB23 is.
Morgen is je teleurstelling vast weer overquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
over lijken gaat, ze heeft niet eens wat gedaan speelsgewijs dus dat is echt onzin
over lijken gaat, ze heeft niet eens wat gedaan speelsgewijs dus dat is echt onzinquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Omdat het een naar mens is die over lijken gaat. En dat haar zoon met haar tepels speelt
bedankt voor je super sv 'squote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Dag lieve lieve COSsers ... hopelijk zie ik jullie volgend jaar weer als er een BB23 is.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedankt voor je super sv 's
je bent een echte topper
Dat was deze week alleen. En daarbij zijn nog niet de uitgesteld kijken kijkers meegerekend.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet nog maarus zien dat er een nieuw seizoen komt met 128000 kijkers per dag
ja en in brasil is het zo dat bijquote:
Dat heeft ze gezegd, maar wie weet wat de andere thuis doen....die houden gewoon hun mond.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
dat zeg je echt tegen de verkeerd, even goed lezen hoe de andere over grace spraken nogv voor er iets bekend was en zelfs nu ze verloren heeft nog die mensen zijn vergeten dat het een spelletje isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Chill, het was maar een spelletje![]()
Korrel zout ende zulks
COS was pro-Salar, dus ik weet niet op wie je doelt...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef mangalie het volgende:
Voor al diegene die Grace een te gek leuk mens vonden. Sorry dat ik dat niet vind. Ieder zijn mening toch?
[..]
Het is gewoon een vals kreng, speelt met gevoelens van anderen over haar armoede en haar gekwijl met de bijbel,hypocriet noemen we datquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
over lijken gaat, ze heeft niet eens wat gedaan speelsgewijs dus dat is echt onzin
Hou toch op, kijkcijfers waren dramatisch slecht. Vraag me serieus af of RTL hiermee verder wiltquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was deze week alleen. En daarbij zijn nog niet de uitgesteld kijken kijkers meegerekend.
vond de show wel goed gedaan hoor geen opmerkingen eroverquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
De finale was tegelijkertijd de beste liveshow. Dus deze vibe meenemen naar volgend jaar want zeker de liveshow moet echt beter.
Niet in de eerste weken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
COS was pro-Salar, dus ik weet niet op wie je doelt...
Dan moet je je toch meer verdiepen in het fenomeen kijkercijfer/marktaandeel vriend.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou toch op, kijkcijfers waren dramatisch slecht. Vraag me serieus af of RTL hiermee verder wilt
Absoluut.....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef mangalie het volgende:
Voor al diegene die Grace een te gek leuk mens vonden. Sorry dat ik dat niet vind. Ieder zijn mening toch?
ze heeft heel wat gedaan met het spel,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
hoop tot volgend jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
we zullen zien in 2023quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet je je toch meer verdiepen in het fenomeen kijkercijfer/marktaandeel vriend.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef just me het volgende:
ik verdwijn weer naar mijn andere huis, het R49 topic
tot ergens op het forum![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef just me het volgende:
ik verdwijn weer naar mijn andere huis, het R49 topic
tot ergens op het forum![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:35 schreef mangalie het volgende:
Btw blij dat Salar heeft gewonnen anders was er veel gekotst hier
Dit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
ze heeft heel wat gedaan met het spel,
Het is gewoon een heel naar mens, die god en armoe en alles erbij haalt. En voor mij heeft ze afgedaan door haar moeder in de steek te laten.
Dan kan er nog honderd keer gezegd worden dat haar moeder het ook wilde, maar dan nog had ze het niet hoeven doen. Ze heeft er bewust voor gekozen om haar moeder 3 maanden niet te spreken, terwijl haar moeder ernstig ziek is.
Dat wil dus ook zeggen dat haar moeder haar ook niet heeft kunnen spreken, dus niet met haar zorgen en angst bij haar terecht kon.
Tot snel weer Lonne, geniet lekker met je spruitjes van de zomerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:35 schreef lonneberga het volgende:
Voor mij heeft de beste gewonnen,gewoon een leuk sympathiek persoon,proficiat Salar.
Wens alle cossers een fijne zomer toe,bedankt voor alle verslagen,en tot een volgende rls,bye bye
of er was geen stembomquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben toch die stembom vanuit Brazilië er uit gefilterd.
volgens mij was er helemaal geen stembomquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben toch die stembom vanuit Brazilië er uit gefilterd.
Tja je zal toch avonddienst hebben in de COS....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:35 schreef mangalie het volgende:
Btw blij dat Salar heeft gewonnen anders was er veel gekotst hier
mario....dit is niet BB brasilquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:39 schreef mario390 het volgende:
ja maar de verschill is naar brasil
daar gewinn je ook dingen als je niet
in finale komt
vond je het niet hard genoeg gaan hierquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:42 schreef Jockari het volgende:
't was fijn cossen met iedereen ! Misschien volgend jaar opnieuw nog "harder" zoals BB dit jaar beloofde (geloof er niet meer in).
Ook minder dan vorig jaar Suuz.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vond je het niet hard genoeg gaan hier
Waarschijnlijk gaat het over 1 of ander #metoo filmpje dat hij nog heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
Peter zei op het laatst nog 'tot snel' zou er dan toch nog een nieuwe versie komen?
is dat nieuw?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijktip voor Mario op Videoland.... [ afbeelding ]
Ze klampte zich wel helemaal aan hem vast toen hij naar de oud deelnemers toeliep.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kitty zit nu bij Salar wat geld los te troggelen, want ze heeft het zo zwaar
Dankjewelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:47 schreef Cosima het volgende:
nou voor alle zeikerds hier; gefeliciteerd, het is afgelopen.
En ik snap em dus niet ;-)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest dit wel twee keer lezen voor ik het begreep
Maar niemand heeft het meer over dat iedereen bij haar terecht kon.....of het nu snachts was of overdag....ze deed zonder ook maar een keer te mopperen alles in dat huis...ook al stond ze in haar eentje aan die afwas.quote:
Huh dit heb ik niet gepost..gaat iets mis met je kjoot. tuurlijk heeft Grace ook wel een keer afgewassen enzoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar niemand heeft het meer over dat iedereen bij haar terecht kon.....of het nu snachts was of overdag....ze deed zonder ook maar een keer te mopperen alles in dat huis...ook al stond ze in haar eentje aan die afwas.
Er zitten altijd nadelen of voordelen aan mensen.
Salar heeft daar geen flikker gedaan maar was vrolijk....en dat heeft hem winnaar gemaakt.
En we gaan nog niet haar huis, nog lange niet, nog lange niet...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:53 schreef Flow3r het volgende:
zeg![]()
ga eens naar huis allemaal, tis afgelopen hoor![]()
![]()
Natuurlijk ! Die hard fan !!! Bekijk afleveringen tot 3 maal toe.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mangalie het volgende:
@:jockari kijk jij ook de Mol Vlaanderen
Ja triest die tobiasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
Prachtige avond, die einddans tijdens de live in de laatste minuut van winnaar Salar en winnaar Kristof voor Geraldine en Peters ( en Tobias) neus. Geweldig einde van deze BB, zoals het moest zijn! Tot de volgende jongens!![]()
En Dimi danste meequote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
Prachtige avond, die einddans tijdens de live in de laatste minuut van winnaar Salar en winnaar Kristof voor Geraldine en Peters ( en Tobias) neus. Geweldig einde van deze BB, zoals het moest zijn! Tot de volgende jongens!![]()
Jij ook ?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mangalie het volgende:
@:jockari kijk jij ook de Mol Vlaanderen
Salar en Kristoff, vrienden voor het levenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
Kristof oprecht blij voor salarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar en Kristoff, vrienden voor het leven
Dat geloof ik best. Heb de eindaflevering niet gezien, maar vermoed dat ook Kristof zat te glunderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar en Kristoff, vrienden voor het leven
Ja echt welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Heb de eindaflevering niet gezien, maar vermoed dat ook Kristof zat te glunderen.
je zal hem binnenkort wel ergens kunnen zien op de lijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Heb de eindaflevering niet gezien, maar vermoed dat ook Kristof zat te glunderen.
Ik had wel verwacht dat nouch naar Salar toe zou rennen, maar ze bleef braaf op haar stoeltje zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nouchine is ondertussen het huis aan het leeghalen?
ik denk dat ze niet mocht van Nawel, die zat toch naast haar?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
en terecht. dat had anders helemaal mis gegaan met haar kleedje
Ik zat ff bij Julio zijn Instagram. Ze zijn onderweg naar de afterparty.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar is nu iedereen gebleven allemaal foetsie gelijk
Hopelijk tot snel weer Bientjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En Dimi danste mee![]()
![]()
Wie weet tot ooit. Na enkele RLS’ niet gevolgd te hebben heeft Salar mij over de streep getrokken bij deze BB.
grees en tobi is gewoon alleen maar voor de schijn geweest, die mooie verhalen over die stichting die ze samen zouden oprichten enz.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef humpty het volgende:
en Grace die eerder naar Nawel en Nouch ging ipv Tobias
Ja, dat viel op.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef humpty het volgende:
en Grace die eerder naar Nawel en Nouch ging ipv Tobias
De werd al bestormd door Kitty die haar rekeningnummer aan het influisteren was.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat nouch naar Salar toe zou rennen, maar ze bleef braaf op haar stoeltje zitten
O ga effe kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zat ff bij Julio zijn Instagram. Ze zijn onderweg naar de afterparty.
(hoop gegil van Nouch natuurlijk)
Delen lukt niet
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van het instagrambericht. Mogelijk is deze alleen zichtbaar als je bent ingelogd, zijn er problemen bij Instagram, of is de URL onjuist.
is het ook volgens mijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef humpty het volgende:
Die Kitty komt op mij over als een soort groupie
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
De werd al bestormd door Kitty die haar rekeningnummer aan het influisteren was.
ze heeft dan ook een brede boezemquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
is het ook volgens mij
vorig jaar al bij Jill en nu klampt ze zich vast aan Salar en aan nouchine. Ze had toch ook al gebeld met de mama van nouchine en tegen de mama van nouch gezegd dat nouch haar "belgische dochter" is
eng stalkerig gedrag hoor
Gewoon niet gezien omdat ik elders moest zijn wegens permanentie. Kijk normaal via Go Play (VT4).quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef suzi1 het volgende:
zal die nu niet nog op VL te zien zijn? vast wel toch. of keek jij via goplay, jock?
Maar niemand heeft het meer over dat iedereen bij haar terecht kon.....of het nu snachts was of overdag....ze deed zonder ook maar een keer te mopperen alles in dat huis...ook al stond ze in haar eentje aan die afwas.quote:
Beste die er is. Nu weer merk ik met de eerste aflevering van seizoen 10quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, groot fan van de Mol Vlaanderen
Geen compassie met haar.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, dat viel op.
En bij de binnenkomst van Salar was ze alleen bezig met haar eigen vrienden en familie en rende door het beeld heen naar Nawel.Geen oog voor Salar.
Ze zal best teleurgesteld en verdrietig zijn. Ze hield zich sterk.
of allemaal Belgenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef DKUp het volgende:
Weer een Nederlander gewonnen, misschien volgend jaar geen Belgen.
Maar post je hier ook op FOK! ?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Beste die er is. Nu weer merk ik met de eerste aflevering van seizoen 10
Wie weet volgende is BB NL BRASILquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:13 schreef DKUp het volgende:
Weer een Nederlander gewonnen, misschien volgend jaar geen Belgen.
en dan mag Grace niet meer meedoen, want die heeft al een keer meegedaan en dan vragen we mario als mod, want die weet hoe het gaat met Braziliaanse dames.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet volgende is BB NL BRASIL
ik zei het in de begin van deze BB en ben bij die mening gebleven:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:15 schreef Yolk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De avond van 26 maart 2021
Oeps. Wist niet dat op Fok! ook een treath was. Zit op verscheidene fora voor de Mol. De belangrijkste is FB-pagina van Marc Denys, bekendste "mollenvanger" in vlaanderen.quote:
Iedereen happy !quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die verstand heeft van BBquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:22 schreef Danny het volgende:
Niet meegepikt, maar wel gekeken. Mooi dat hij gewonnen heeft
Maar dan wel de Copacabana in plaats van Duivendrechtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb geen FB .quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps. Wist niet dat op Fok! ook een treath was. Zit op verscheidene fora voor de Mol. De belangrijkste is FB-pagina van Marc Denys, bekendste "mollenvanger" in vlaanderen.
Thnx. Net gevonden. Zal ik vanaf maandag eens doornemen, en deelnemen. Mercikes @mangalie !quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:23 schreef mangalie het volgende:
MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #21 - Een schitterende start.
Jockari hier het topic
Graag gedaan, en ben Nederlands, heb wel een jaar in Antwerpen gewoond.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Thnx. Net gevonden. Zal ik vanaf maandag eens doornemen, en deelnemen. Mercikes @:mangalie !
Ben je belgisch of nederlands ? Op zich geen probleem natuurlijk, maaar omwille van ervaring met de mol vlaanderen.
Het huis was vorig jaar gezelliger, vooral door de prominente aanwezigheid van de keuken denk ik. Vond het vorig jaar qua kleuren wel wat bleekjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:20 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik zei het in de begin van deze BB en ben bij die mening gebleven:
Het huis was vorig jaar mooier.
De minimall en de grotere gameroom waren een leuke toevoeging maar de keuken, zithoek en eetkamer van dit jaar waren spuuglelijk.
En de tuin was een halve studio ipv een tuin
Funny. Mijn zoon woont in Veldhoven. Heb het hier nog al meerdere keren vermeld, maar ik ben erg nederlandsgezind. We gaan weer op mollenjacht !quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Graag gedaan, en ben Nederlands, heb wel een jaar in Antwerpen gewoond.
Heb bijna alle seizoenen gezien van België
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, moest helaas werken vanavond, niets van de finale kunnen zien ....![]()
Maar dit was stream 2 tijdens de live show ....![]()
Finalisten tijdens de live deel 1 - 26 maart 2022. https://streamable.com/taljqj
Finalisten tijdens de live deel 2 - 26 maart 2022. https://streamable.com/4eifz2
Finalisten tijdens de live deel 3 - 26 maart 2022. https://streamable.com/ef1ceh
dat is jammer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, moest helaas werken vanavond, niets van de finale kunnen zien ....![]()
Maar dit was stream 2 tijdens de live show ....![]()
Finalisten tijdens de live deel 1 - 26 maart 2022. https://streamable.com/taljqj
Finalisten tijdens de live deel 2 - 26 maart 2022. https://streamable.com/4eifz2
Finalisten tijdens de live deel 3 - 26 maart 2022. https://streamable.com/ef1ceh
Echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wel Air Force 1 kunnen zien en horen boven Nederland onder weg naar Engeland ....
AF 1 kunnen zien ? Toch niet op Flightradar denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wel Air Force 1 kunnen zien en horen boven Nederland onder weg naar Engeland ....
Nee, die flight tracking sites laten het niet altijd zien, wel op een echt scherm ....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:42 schreef Jockari het volgende:
AF 1 kunnen zien ? Toch niet op Flightradar denk ik.
Maar misschien wel de leukste Nederlandse BB-winnaar tot nu toe? (Dan beroep ik me nu op de expertise van de FOK-veteranen en andere BB-kijkers van het eerste uur)quote:
O.K. Dacht al. AF 1 is eigenlijk nooit (terecht) te tracken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die flight tracking sites laten het niet altijd zien, wel op een echt scherm ....![]()
[ afbeelding ]
Ik heb betere gezien idd. Toch vond ik het wel leuk. Leuke creatieve bewoners die zichzelf wel konden vermaken.quote:
Keek net even naar die tracking sites, was op de meeste te zien als "blocked" maar wel op zijn flightlevel 340.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:48 schreef Jockari het volgende:
O.K. Dacht al. AF 1 is eigenlijk nooit (terecht) te tracken.
Voor mij gaat er niets boven de 1e BB maar ook omdat dat puur nostalgie isquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef Yolk het volgende:
[..]
Maar misschien wel de leukste Nederlandse BB-winnaar tot nu toe? (Dan beroep ik me nu op de expertise van de FOK-veteranen en andere BB-kijkers van het eerste uur)
Dat vond ik ook van deze lichtingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb betere gezien idd. Toch vond ik het wel leuk. Leuke creatieve bewoners die zichzelf wel konden vermaken.
Alleen dat ene filmpje van Julio, maar heel misschien zou die nog terug komen...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:53 schreef suzi1 het volgende:
is er op tweet te vinden van de afterparty. gwn een stream zeg maar?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:54 schreef Stargazing het volgende:
Een leerkracht als Kristof in dat huis stoppen was zeker een aanwinst.
FEBO als je meeleest, schop die Thomas even buiten met een C4tje en vraag Kristof of die geen zin heeft. Kris heeft meer creativiteit in zijn kleine teen dan Thomas in zijn hele lichaam.
En de meeste spellen waren weer overgenomen van BB Australiequote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:54 schreef Stargazing het volgende:
Een leerkracht als Kristof in dat huis stoppen was zeker een aanwinst.
FEBO als je meeleest, schop die Thomas even buiten met een C4tje en vraag Kristof of die geen zin heeft. Kris heeft meer creativiteit in zijn kleine teen dan Thomas in zijn hele lichaam.
dan beter post 249 overslaanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
ik ben nu terug aan het kijken moest werken tot 21:15 heb de uitzending ook niet gezien.
Die heeft al die maanden op een kantoor bij Endemol gezeten om al die challenges te bedenken...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zag op de insta van Kitty dat Thomas ook weer aardig in de breedte gegroeid was
het heeft niet veel gescheeld op sommige momenten, Leroy had het geen week langer uitgehouden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:24 schreef Yolk het volgende:
Van Wikipedia: Voor het eerst sinds het bestaan van het programma (in Nederland iig) heeft geen enkele bewoner vrijwillig het huis verlaten. Dat is toch een plusje voor dit seizoen.
Linkjequote:Op zondag 27 maart 2022 01:02 schreef Tascha071 het volgende:
Op insta van Grace live beelden van het feestje
Jerrel is gewoon een relnicht, net als Gordon. Denk dat hij hoopt zo bekend te worden. Net als die pipo die zogenaamd de Miss Holland verkiezingen te organiseren (oid) Zat ook in een quiz als kandidaatquote:Op zondag 27 maart 2022 01:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Jerrel van vorig jaar heeft zichzelf ook weer opgedrongen. Hij had Nawel Eveline en Amy opgemaakt en ook is hij daar op het feest.
Echt erg die gozer
Wat valt er ter vieren dan ? Borest BB everquote:Op zondag 27 maart 2022 01:02 schreef Tascha071 het volgende:
Op insta van Grace live beelden van het feestje
Heb je hem weer.quote:
Kom je weer een keer in 40+ ?quote:Op zondag 27 maart 2022 04:35 schreef sly-nl het volgende:
Alles goed, pake?
Kijk nog ff basketbal af en ga legguh.
Slaap lekker ook!
Mooi gedaan FFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |