SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 26-03-2022 20:52:57 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
precies wat ik wilde schrijven!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
waarom vinden ze die zoon van Grace zo knap???
Ik heb nog steeds het idee dat Salar uiteindelijk met een man thuiskomtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:29 schreef Kinga het volgende:
Die moeder van Salar is wel heel cute. Maar hij is dus een uber mama's boy... daar komt een meid moeilijk tussen denk ik.
ma heeft dat idee ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat Salar uiteindelijk met een man thuiskomt
quote:
Peter zei het toen ook al in het huis, zo tussen neus en lippen door... Ik zie het niet? Maar ik heb dan ook geen gaydarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat Salar uiteindelijk met een man thuiskomt
Omg helemaal niet vind ze er allemaal best braaf uit zienquote:
ik zie het ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Peter zei het toen ook al in het huis, zo tussen neus en lippen door... Ik zie het niet? Maar ik heb dan ook geen gaydar
Ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:27 schreef Verida het volgende:
zoon van grees komt in beeld in ik moet gelijk aan het tietenkneden denken...
Denk zijn vriendinquote:
Tbh ik krijg wel bi vibes van Salarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
Peter zei het toen ook al in het huis, zo tussen neus en lippen door... Ik zie het niet? Maar ik heb dan ook geen gaydar
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:21 schreef Poedelpoes het volgende:
KIJK WAAROM HEEFT NOUCHINE NOOIT HAAR HAAR ZO GEDAAN WAT DE FUCK KIJK HOE MOOI
O dacht hij die andere bedoelde omdat die vriendin van Grace benoemd wasquote:
Voor de vluchtelingenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
laten ze dat allemaal achter in de badkamer![]()
Valt mij ook niet tegen. Leuk ook dat de bewoners mee mogen kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef freaky40 het volgende:
Ziet er goed uit tot nu toe die finale. Volgend jaar gewoon elke week zo'n setting. Geeft gelijk meer sjeu.
Precies. Lijken me leuke gasten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:32 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Omg helemaal niet vind ze er allemaal best braaf uit zien
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zal al wel lang hebben bepaald wie er gaat winnen
Ja hij zit nog in 'n kast met aan de sleutelbos 101 sleutels, hij is zoekende welke nu de kastquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Tbh ik krijg wel bi vibes van Salar
ik zou bijna zeggen dat eet ik die hoed van Kristof opquote:
Vindt die vriend eigenlijk nog beter eruit zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Krisquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharon : Nee.. ik heb het niet zo op die hoed.
Kristof:
[ afbeelding ]
Er zaten er meer naast hem , ook zijn vriendin, maar Geraldine sprak met de beste vriendin van Gracequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht hij die andere bedoelde omdat die vriendin van Grace benoemd was
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef mijntjexx het volgende:
[..]Mijn winnaar vanavond
![]()
..maar Salar gaat winnen, ook prima!
zal wel de voorraadkamer zijn of de dagboekkamerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hij zit nog in 'n kast met aan de sleutelbos 101 sleutels, hij is zoekende welke nu de kast
open krijgt
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee joh dat die een mamma kindje is ja maar is niet gay echt niet
Ik zie op stream 2 de live show en op stream 1 de bewonersquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef mario390 het volgende:
maar de stream 2
is op videoland niet
de Liveshow,ik zie daar
altijd Kristof
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Let op de volgorde hoe de finalisten worden aangesproken, eerst Grace, dan Kristof en als laatste Salar....daar is een reden voor...
Alfabet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Let op de volgorde hoe de finalisten worden aangesproken, eerst Grace, dan Kristof en als laatste Salar....daar is een reden voor...
Tuurlijk is daar een reden voorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Hey topper, leuk dat je er weer bentquote:
euhhh ja alfabetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Niet doen niet goed voor je buikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen dat eet ik die hoed van Kristof op
De winnaar als laatste zodat de stemmers nog even kunnen stemmen. Die zit het dan nog in het geheugen van de kijker.quote:
Yeahquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb de gehele dag gewerkt. Is er een tussenstand bekend?
nee omgekerdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie op stream 2 de live show en op stream 1 de bewoners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Denk het ook niet. En mocht het wel zo zijn, niks mis mee..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee joh dat die een mamma kindje is ja maar is niet gay echt niet
Ja, daarom dacht ik dat hij die dame die rechts van hem zat bedoelde omdat die andere al voorgesteld was als de beste vriendin van Gracequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zaten er meer naast hem , ook zijn vriendin, maar Geraldine sprak met de beste vriendin van Grace
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:37 schreef JDB94 het volgende:
Vond ook apart dat mensen gehusseld stonden op play.be t.o.v. videoland, maar dat was bij andere stemmingen ook vgm
Hij is totaal geobsedeerd door zijn uiterlijk, heeft in zijn manier van communiceren en bewegen een soort vrouwelijke touch zitten. Belangrijkste aspect vind ik nog zijn vriendschap met Nouchine, alsof ze BFF's zijn zonder ook maar een schijntje van seksuele spanning tussen hen beiden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:31 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:37 schreef Ireth het volgende:
Vera is voor Grace en Kristof
zie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
manipulatie van BBThinking is difficult, that’s why most people judge
welkom thuis ik heb niets gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb de gehele dag gewerkt. Is er een tussenstand bekend?
ja, zoiets geldt bij de 28 deelnemers van het songfestival misschien maar niet bij die 3 namen in de finalequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De winnaar als laatste zodat de stemmers nog even kunnen stemmen. Die zit het dan nog in het geheugen van de kijker.
Ja dat heet op alfabetische volgordequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:35 schreef freaky40 het volgende:
+1quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Ben zo blij dat ik deze mensen niet meer hoef te horen zingen
Is dit geen positieve discriminatie? zei het socio-economischquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:38 schreef quirina het volgende:
Grace gaat winnen want alles wijst erop.
Big brother filmt haar het meeste en grace heeft het geld nodig vanwege Brazilië om uit de armoede te kunnen zijn. Voor Kristof en Salar is het minder belangrijk.
De favoriet van big brother gaat winnen, ging met Jill net zo vorig jaar.
Grace heeft de gunfactor.
Zelf vind ik Salar de leukste. Kartoffel mag van mij als eerste weg.
Grace heeft in NL niet de gunfactorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:38 schreef quirina het volgende:
Big brother filmt haar het meeste en grace heeft het geld nodig vanwege Brazilië om uit de armoede te kunnen zijn. Voor Kristof en Salar is het minder belangrijk.
Tobias opgegeild ?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:39 schreef JDB94 het volgende:
Wat heeft Grace nou gedaan voor de winst ach ach
Door dat hele Brazilie gedoe heeft ze de gunfactor vet verlorenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:38 schreef quirina het volgende:
Je zal zien dat Grace het gaat zijn. Nu gaan ineens andere mensen meestemmen en het is obvious as shit dat de productie Grace hoog heeft zitten aangezien ze haar het meeste aanspreken en filmen was met Jill ook zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace heeft in NL niet de gunfactor
zo arm als ze zich voordoet is ze niet
Salar is de populairste
Bijbel laten lezen etc etcquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Je zal zien dat Grace het gaat zijn. Nu gaan ineens andere mensen meestemmen en het is obvious as shit dat de productie Grace hoog heeft zitten aangezien ze haar het meeste aanspreken en filmen was met Jill ook zo.
als je braziliaanse mensen bedoelt,,,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:40 schreef quirina het volgende:
[..]
Je zal zien dat Grace het gaat zijn. Nu gaan ineens andere mensen meestemmen en het is obvious as shit dat de productie Grace hoog heeft zitten aangezien ze haar het meeste aanspreken en filmen was met Jill ook zo.
Ja, vond ik ook niet sportief..Beetje jammer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef Poedelpoes het volgende:
Omg heeft Nou hine niks persoonlijks tegen Kristof gezegd?
neequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef Poedelpoes het volgende:
nee, lekker onaardigquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef Poedelpoes het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef Poedelpoes het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef Poedelpoes het volgende:
4 ruggen maar..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Salar heeft al een bedrag te pakken toch?
3 of 2quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef Cupfighter het volgende:
Kan toch niet waar zijn dat die Grace tweede gaat worden
jawel maar ze noemde hem bij zijn bijnaam, ze zei:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef Poedelpoes het volgende:
Ja 3k zoiets dacht ikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Salar heeft al een bedrag te pakken toch?
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
3 of 2
maakt niet uit
beide krijgen niks
Mag wel op Sharon vanavond, mooie troostprijsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:42 schreef quirina het volgende:
Kartoffel gaat niet de eerste worden in ieder geval.
is wel en grotequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon polls, zeggen niets
ben bang dat je gelijk hebtquote:
Hij gunt het hun nog oprecht ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:44 schreef Verida het volgende:
Jammer, maar hij doet het wel heel sportief
ja, dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
huh het leek net of Kris achter peter stond
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt knap dat die gast echt altijd zo positief is. Die weet er nog een compliment uit te peuren als ie door 10 koeien wordt ondergescheten: "Super, dit is echt de beste koeienvlaai ever"
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt knap dat die gast echt altijd zo positief is. Die weet er nog een compliment uit te peuren als ie door 10 koeien wordt ondergescheten: "Super, dit is echt de beste koeienvlaai ever"
Ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef Stargazing het volgende:
Kris verdiend het veel meer om te winnen dan Grace
ja 100 procentquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef Stargazing het volgende:
Kris verdiend het veel meer om te winnen dan Grace
Nee, dan hoop ik toch echt van niet maar ga ook twijfelen. Dacht dat zij eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Grace gaat gewoon winnen mensen![]()
Kris als eerste eruit
dat stomme gedoe over haar achtergrond, het gaat over het nu, over het heden!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef quirina het volgende:
Grace gaat er als laatste uit want zij is de enige dankbare winnaar omdat zij echte armoede heeft gekend en favoriet is van de productie. Net zoals Jill lievelingetje was.
Maar ik vind Salar de beste eigenlijk.
Kunnen ze niet maken. Salar staat in alle polls ver bovenaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Grace is de volgende en Salar is de winnaar. Te voorspelbaar. Mocht Grace wel als winnares uit de bus komt, dan heeft BB zoals wel vaker een handje in het bekende papje.
Wat deden ze met Jill vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kunnen ze niet maken. Salar staat in alle polls ver bovenaan.
Alles kan helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Polls staan niet vast hè, Grace zal nipt winnen,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
echt onzin ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef Stargazing het volgende:
Was te verwachten.
Maar kijk hoe goed hij het opneemt, als het Grace was geweest had ze de boel kort en klein geschreeuwd
Jill was vorig seizoen wel populairder buiten dan Nick volgens mij, in ieder geval bij de gemiddelde kijker. Dit jaar is echt alleen maar Salar bij zowel de vaste volgers als de minder fanatieke kijkersquote:
Grace is alleen de "queen" omdat de productie dat naast naar naam schrijft. Voor het publiek is ze niet meer dan een fake bedoeling.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:49 schreef quirina het volgende:
Salar King of The poll
Grace queen van big brother.
Hahaha site meteen niet bereikbaarquote:
de lijnen waren toch bevroren? Dan zou je toch verwachten dat de stemmen blijven staan.quote:
Bestaande stemmen blijven gelden, worden alleen herverdeeld qua percentages doordat Kristof wegvalt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:52 schreef Flow3r het volgende:
heel vies, de lijnen weer open, nu kunnen ze allemaal voor Grace gaan
Jupquote:
Daar kan je niet omheen idd. Ik zie ook alleen die dikke tepels met een halve meter uit elkaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:51 schreef danilel het volgende:
ik zie altijd alleen maar die 2 sterke punten bij geraldien
ik vertrouw dat voor geen meter, het werd weer zo wazig gebracht.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bestaande stemmen blijven gelden, worden alleen herverdeeld qua percentages doordat Kristof wegvalt.
exact hetzelfde hierquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Bij goplay lukt het wel en staat al gestemd.
ik kan niet eens meer inloggen bij rtlxlquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:52 schreef Flow3r het volgende:
heel vies, de lijnen weer open, nu kunnen ze allemaal voor Grace gaan
Wisten we toch alquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:53 schreef quirina het volgende:
Als er wat gecrashed is heeft de productie de hand erin omdat GracE moet winnen.
Big brother heeft z’n glory days wel gehad hoor, zoveel mensen kijken niet meer.
Same ben mn rtl xl wachtwoord vergetenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:53 schreef just me het volgende:
Shoot, ik kan niet meer stemmen, lukt niet om in te loggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |