ja, dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
huh het leek net of Kris achter peter stond
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt knap dat die gast echt altijd zo positief is. Die weet er nog een compliment uit te peuren als ie door 10 koeien wordt ondergescheten: "Super, dit is echt de beste koeienvlaai ever"
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt knap dat die gast echt altijd zo positief is. Die weet er nog een compliment uit te peuren als ie door 10 koeien wordt ondergescheten: "Super, dit is echt de beste koeienvlaai ever"
Ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef Stargazing het volgende:
Kris verdiend het veel meer om te winnen dan Grace
ja 100 procentquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef Stargazing het volgende:
Kris verdiend het veel meer om te winnen dan Grace
Nee, dan hoop ik toch echt van niet maar ga ook twijfelen. Dacht dat zij eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Grace gaat gewoon winnen mensen![]()
Kris als eerste eruit
dat stomme gedoe over haar achtergrond, het gaat over het nu, over het heden!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef quirina het volgende:
Grace gaat er als laatste uit want zij is de enige dankbare winnaar omdat zij echte armoede heeft gekend en favoriet is van de productie. Net zoals Jill lievelingetje was.
Maar ik vind Salar de beste eigenlijk.
Kunnen ze niet maken. Salar staat in alle polls ver bovenaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Grace is de volgende en Salar is de winnaar. Te voorspelbaar. Mocht Grace wel als winnares uit de bus komt, dan heeft BB zoals wel vaker een handje in het bekende papje.
Wat deden ze met Jill vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kunnen ze niet maken. Salar staat in alle polls ver bovenaan.
Alles kan helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Polls staan niet vast hè, Grace zal nipt winnen,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
echt onzin ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:45 schreef Stargazing het volgende:
Was te verwachten.
Maar kijk hoe goed hij het opneemt, als het Grace was geweest had ze de boel kort en klein geschreeuwd
Jill was vorig seizoen wel populairder buiten dan Nick volgens mij, in ieder geval bij de gemiddelde kijker. Dit jaar is echt alleen maar Salar bij zowel de vaste volgers als de minder fanatieke kijkersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |