Eens. Ik hoop dat er morgen ook geen Red Bulls uitvallen. Dat zou funest zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat er twee Red Bull Racings uitvielen. Normaal gesproken niet.
Je hebt de afloop helemaal niet kunnen zien omdat de app vastliepquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:31 schreef Nattekat het volgende:
De F1TV app loopt compleet vast als je probeert door te spoelen
Baggerproduct.
Max
Heel vaak op +10s rammen werktequote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt de afloop helemaal niet kunnen zien omdat de app vastliep
Je kan gewoon een uur vooruit spoelen en je miste niksquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:31 schreef Nattekat het volgende:
De F1TV app loopt compleet vast als je probeert door te spoelen
Baggerproduct.
Max
De app liep toen vast...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan gewoon een uur vooruit spoelen en je miste niks
Eens. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren. Zelfs Monaco is veiliger om te racen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Enne... circuits waar je keihard de muur in kan duiken zijn natuurlijk niet veilig, echt... wat een kutplek is dit om te racen.
Klopt, maar Monaco is een sloom baantje natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren. Zelfs Monaco is veiliger om te racen.
Vooruitziende blikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De app liep toen vast...
En hoe wist jij dat ik het slot live kon kijken
Eens, ik beleef hier als fan geen lol aan. En dan vallen die hoge beelden op het circuit wel mee, dat meerijden met de wagens,quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Enne... circuits waar je keihard de muur in kan duiken zijn natuurlijk niet veilig, echt... wat een kutplek is dit om te racen.
Monaco is vooral veiliger omdat de snelheden veel lager liggen. De combinatie hoge snelheid + muren + slecht zicht is echt een recept voor ellende.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren. Zelfs Monaco is veiliger om te racen.
Daar hadden ze drie jaar terug toch ook zo’n rotklap bij de vrouwen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar Monaco is een sloom baantje natuurlijk
Die hebben ze bij de vrouwen altijd dus dat is niet zo speciaalquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar hadden ze drie jaar terug toch ook zo’n rotklap bij de vrouwen?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de vrouwen altijd dus dat is niet zo speciaal
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Monaco is vooral veiliger omdat de snelheden veel lager liggen. De combinatie hoge snelheid + muren + slecht zicht is echt een recept voor ellende.
quote:
Fijn te horen van hemzelfquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ twitter ]
"the car felt great". Hmm.. was dat voor of na dat ie in 2en brak?
Zou me echt niets verbazen als dit hele land eruit vliegt volgende week, dus dan is dat probleem ook meteen opgelost.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook na de woorden van Max, denk dat dat gister ook besproken is door de coureurs.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou me echt niets verbazen als dit hele land eruit vliegt volgende week, dus dan is dat probleem ook meteen opgelost.
Dus ook op nieuw aan te leggen circuit?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook na de woorden van Max, denk dat dat gister ook besproken is door de coureurs.
Nu uit zitten en wegwezen.
Volgens mij had ik dat gedaanquote:
Ik denk ook wel dat die Ferrari's bij de start al P1 en P2 kunnen pakken, tenzij Perez een heel goede start heeft dan kan hij misschien P1 of P2 blijven.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik nog niet zo zeker van eigenlijk.
Al trekken die Ferrari’s wel als een gek idd
Vorige week had Max toch geen slechte start?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat die Ferrari's bij de start al P1 en P2 kunnen pakken, tenzij Perez een heel goede start heeft dan kan hij misschien P1 of P2 blijven.
Max kan geluk hebben als ie goed weg is en met de Ferrari's in de slipstream naar P3 kan komen. Maar met een slechte start zoals vorige week ligt ook hij misschien wel op p5 of 6 voor de eerste bocht
Te moe om het uit te zoekenquote:
Dat nieuwe circuit schijnt pas over een paar jaar te komen. Maar in dit land wil je niet (meer) racen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ook op nieuw aan te leggen circuit?
Deze van vandaag is een tijdelijke
Aan de ene hypocriet om de GP van Rusland van de kalender te verwijderen en dan wel in SA gaan racen
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat kan nog het laatste stukje van kwalificatie kijken
Hij was niet goed weg toch? Perez ook niet, die lag meteen P6.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorige week had Max toch geen slechte start?
Max was beter weg dan Leclercquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij was niet goed weg toch? Perez ook niet, die lag meteen P6.
Morgen ja?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die gaat dit jaar weer ouderwets inhaalles krijgen van Vettel.
Monza heeft een prachtige lay-out, met snelle bochten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:54 schreef Evenstar het volgende:
Qua layout is Monza bijvoorbeeld toch ook maar een saai circuitje. Toch heb je daar mooie races en leuke bochten. Niet meteen afgaan op een stomme tekening imo.
In het Midden Oosten valt echt geld te halen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Monza heeft een prachtige lay-out, met snelle bochten.
Niet van die steden circuits 90 graden hoeken.
Maar ja, in Amerika/las Vegas is geld te halen.
Ligt daar eigenlijk in de buurt geen fatsoenlijk circuit.
Edit, tuurlijk de las Vegas motor speedway is daar.
Doe daar dan iets mee.
Ze zijn hier al, kost bakken geld. Volgende week is de SA van de kaart, dan zijn ze weg.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ook op nieuw aan te leggen circuit?
Deze van vandaag is een tijdelijke
Aan de ene hypocriet om de GP van Rusland van de kalender te verwijderen en dan wel in SA gaan racen
Ik zou liever wat extra races in Azië zien, Maleisië terug, zuid Korea zal ook wel geld zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In het Midden Oosten valt echt geld te halen.
VS verdient natuurlijk wel 1 a 2races extra.
Contract loopt tot 2025.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn hier al, kost bakken geld. Volgende week is de SA van de kaart, dan zijn ze weg.
Ze hebben 4,5 uur overleg gehad, nu racen heeft imo zeker consequenties. Die komen niet 123 volgend jaar terug in dat shithole.
Amber is een mietje want die kreeg een gruwelijk vreemde seksueel getinte opmerking van die engnek Alberts, en die zette hem niet ff op zijn plek, en viaplay vond het prima.quote:
Zou het?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Contract loopt tot 2025.
En volgend jaar zijn we dit allang vergeten
Ferrari en RB hebben qua vermogen een stap vooruit gedaan. Ik denk Alpine ook. Als het puur aero was, dan zouden niet alle andere Mercedesteams achteraan staan. Dus het moet wel de motor zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Levert dat blok minder power dan de Honda? Of hebben de Mercedes teams qua aero een probleem dat ze snelheid kost?
Hoezo 'weer' de bak? Hij is vorige week uitgevallen vanwege de brandstofpomp die vacuum trok.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:37 schreef franske19 het volgende:
Zul je zien dat morgen die bak van Perez weer een probleem krijgt een paar rondes voor het einde.
Begin toch het idee te krijgen dat Leclerc sterker is. Als dan niet vanwege een vermoedelijke voorkeursbehandeling in zijn voordeelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Echt leuk seizoen zover, met nieuwe kansen voor P1 en P2.
Sainz heeft ook nog nooit pole gehad, die gaat het dit seizoen ongetwijfeld ook nog wel eens doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |