Mwa het zou mij niks verbazen als Leclerc er niet zomaar voorbij komt. Hopelijk een goede start van Verstappen waarbij hij Sainz verschalkt waardoor Leclerc achteruit moet kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Treintje van 4 tot Leclerc Perez voorbij is
Hopelijk rijdt Perez er na bocht 1 in ieder geval nog voorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:11 schreef RealistAtheist het volgende:
Als je zag hoe Verstappen en Leclerc wegreden bij Sainz en Perez, kon het morgen nog wel eens een hele leuke race worden nu Perez van 1 start. Hopelijk een treintje van 4 met spectaculaire gevechten.
Dat zou wel epic zijn jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:17 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Mwa het zou mij niks verbazen als Leclerc er niet zomaar voorbij komt. Hopelijk een goede start van Verstappen waarbij hij Sainz verschalkt waardoor Leclerc achteruit moet kijken.
Zoals verwacht, jammer maar begrijpelijk.quote:
Was ook wel te verwachten. Hopelijk herstelt hij snelquote:
Ditquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals verwacht, jammer maar begrijpelijk.
De term circuit is wel aan inflatie onderhevig.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lelijkste layout van een circuit ever
Zegt een plaatje van een layout nou echt zo veel? Canada ziet er ook niet uit bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De term circuit is wel aan inflatie onderhevig.
Dit slaat toch nergens op.
Kunnen ze niet naar Indianapolis, laguna seca of waar dan ook.
Haha, opaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik heb Q3 gemist
In slaap gevallen nadat die Saudis er zo lang over deden om track schoon te krijgen
voortaan meer koffiekoekjes etenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik heb Q3 gemist
In slaap gevallen nadat die Saudis er zo lang over deden om track schoon te krijgen
Laguna Seca is wel een top baan, maar met deze wagens wordt dat letterlijk vliegen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De term circuit is wel aan inflatie onderhevig.
Dit slaat toch nergens op.
Kunnen ze niet naar Indianapolis, laguna seca of waar dan ook.
Gezien de lay-out lijkt het me eerder wat voor Mercedes.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lekker Cheap, past wel bij Vegas.
Prima baan dus voor de red Bull.
Wedden dat ze morgen toch weer vooraan zitten, en in de punten finishen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gezien de lay-out lijkt het me eerder wat voor Mercedes.
Oh wacht ...
In de punten wel, vooraan niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wedden dat ze morgen toch weer vooraan zitten, en in de punten finishen?
Punten sluit ik niet uit, maar een podium waag ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wedden dat ze morgen toch weer vooraan zitten, en in de punten finishen?
Dat dachten we vorige week ook, en toen stond ie toch op het podiumquote:
Alleen maar omdat er twee Red Bull Racings uitvielen. Normaal gesproken niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dachten we vorige week ook, en toen stond ie toch op het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |