Parate kennis hoor!quote:
2015 2015 2015. Oostenrijk, dat was het. och ja.quote:
Voordeel van plassen tijdens EiC: geen rijen bij de vrouwentoiletten!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Dit liedje zit een beetje in mijn irritatie-zone. Dit word een plaspauze in Amsterdam
Nee, maar nu nog wel uiteraardquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Maar mag hij dat gewoon zeggen op teevee straks, dat hij pussy eat?
Maneskin moest iets in de tekst aanpassen.
Wel een even groot bonte avondgehalte.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Litouwen had toch ook wel 8 jaar niet meer over eten gezongen. Veel te lang.
Dit is Letland hč?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Letland ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Voor mij hoort dat ook bij het ESFquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel een even groot bonte avondgehalte.![]()
![]()
quote:
WE GAAN NU NIET SENTIMENTEEL LOPEN DOEN HE.quote:
Estland was in 2008 voor het laatstquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Nog ruim een maand en jij staat ook vol overtuiging bij de saladbarquote:
Maar dit is al de tweede keer vandaag dat ik hiermee de fout in ga.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
WE GAAN NU NIET SENTIMENTEEL LOPEN DOEN HE.
Ezelsbruggetje: Eat Your Saletland.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar dit is al de tweede keer vandaag dat ik hiermee de fout in ga.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:18 schreef H_T het volgende:
8 jaar terug was ook Belarus met de cheesecake. Plus natuurlijk Oostenrijk met het voedselliedje Rice like a phoenix
Door Conchita Wurst nog eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:18 schreef H_T het volgende:
8 jaar terug was ook Belarus met de cheesecake. Plus natuurlijk Oostenrijk met het voedselliedje Rice like a phoenix
Ja, dit is zijn drag-act Seņor Rita.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Waar is @:strani eigenlijk? Is hij nou aan het zingen?
Ik vind dit leuker dan zou moeten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, dit is zijn drag-act Seņor Rita.
(met dank aan @:H_T)
Een Sharonquote:
Nee moet wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker dan zou moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |