Die Ieren hebben ook echt geen smaak hequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:55 schreef koffieleuk het volgende:
Brooke heeft de gaderobe van Sarah McTernan eens doorgespit. Wel beter dan de pyjama
[ twitter ]
Jamalaquote:
Jamala kwam 1944 zingen en deed een oproep om aan Oekraïne te denken, verder een hoop gezwets vooralquote:
Marta Roure, ging in 2004 voor Andorra naar het ESFquote:
In Engeland heb je ook winterjassen op naveltruilengtequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Die Ieren hebben ook echt geen smaak he![]()
Kan mij herinneren toen ik 10 jaar geleden in Dublin was zoveel winkels met van die superkorte jurkjes, minimale glittertopjes etc.
Het was alleen maar een muziekje met testbeeld.quote:
Als Jamala komt kunnen ze die echt niet meer uitnodigen. Inval in Oekraine zou bij het plan van Klaus Swab horen volgens haarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
Ik twijfel of ik liever dit of Marga Bult heb. Lastig.
Ohquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het was alleen maar een muziekje met testbeeld.
quote:
Ik vind Rechtop in de wind sowieso een leuker liedjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
Ik twijfel of ik liever dit of Marga Bult heb. Lastig.
Marga 'gevallen op haar' Bult.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Jamala komt kunnen ze die echt niet meer uitnodigen. Inval in Oekraine zou bij het plan van Klaus Swab horen volgens haar
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Rechtop in de wind sowieso een leuker liedjePersoon buiten beschouwing gelaten.
Pre-corona jarenlang grapjes lopen maken dat zij de surprise act van EiC moest worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Rechtop in de wind sowieso een leuker liedjePersoon buiten beschouwing gelaten.
Die in de videoclip? Nicequote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:01 schreef Momo het volgende:
Trouwens die outfits die Vladana zelf ontworpen heeft zijn echt gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |