abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2022 @ 20:43:31 #201
4330 PJ
Tja.....
pi_204988272
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 18:20 schreef Puala het volgende:

[..]
Aan die toko's heb je als particulier weinig..
Nee hoor, meestal kan je daar gewoon terecht. Pakken ze hun eigen pas. En anders schrijf je je in bij KvK als Picobello BV en kan je overal passen aanvragen.

Scheelt echt enorm in kwaliteit en vaak ook flink in prijs.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 21:27:31 #202
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_204988697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 20:43 schreef PJ het volgende:

[..]
Nee hoor, meestal kan je daar gewoon terecht. Pakken ze hun eigen pas. En anders schrijf je je in bij KvK als Picobello BV en kan je overal passen aanvragen.

Zowel bij Bouwmaat als bij KVK hier in de regio gaat je dat niet lukken.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_204989348
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 20:43 schreef PJ het volgende:

[..]

Kan je bij de bouwmaat vergeten.

Gelukkig ook maar. :D
  dinsdag 7 juni 2022 @ 23:03:20 #204
4330 PJ
Tja.....
pi_204989712
Tja ... toch is dat niet zo.
Iedereen kan zich inschrijven bij de KvK.
Heb ik ook gedaan en zit in een totaal andere branche dan verbouw etc. Heb gewoon overal de passen van.
pi_205129763
*Schop*

Het was even stil, maar dan vooral online. Mijn werk was hectisch, ons appartement verkocht niet en ondertussen moest er natuurlijk ook wel wat gedaan worden aan het nieuwe huis.

Gelukkig nu 'vakantie' dus wat meer tijd voor alles.

Er zijn diverse profi kluslui langsgeweest. We hebben in elk geval een elektricien die waarschijnlijk op korte termijn tussendoor al wat dingen kan doen *O* We hebben ook akkoord gegeven voor de spouwmuurisolatie, maar dat wordt na de bouwvak. Een nieuw dakraam komt dan ook.
Afspraken voor het inmeten van de keuken, offerte maken voor glas, het loodgieterswerk en het schuimbeton staan of lopen ook al.

Goed, zelf natuurlijk ook al verder gegaan. We zijn nu bezig met de slaapkamer zodat we straks één kamer binnen hebben die 'af' is een waar we kunnen verblijven nadat we beneden de vloeren eruit hebben gesloopt.

We begonnen met de isolatie. Dat is 16 cm glaswol worden.

Dus frame gebouwd, dat was nog best een klus want natuurlijk is niks recht en de grote witte draagbalk helt. Maar hey, met passen, meten en wat stellen kwamen we er wel.

Aanschouw hier mijn leerproces aangaande klussen. Les 1: flikker niet overal je gereedschap neer :+

We bedachten dat we natuurlijk ook wel iets van stopcontacten naast het bed wilden, ... dus we hebben ook maar geoefend met frezen.
Doodeng, maar goed, de nu nog lege leidingen zitten op hun plek. 8-)

:P niet mijn meest charmante foto, maar ik moet jullie toch een beetje vermaken.

En nu maar hopen dat we een beetje volgens de voorschriften gewerkt hebben. Anders horen we dat vast van de elektricien.

Via via nog een stucadoor gevonden. Achteraf gezien hadden we hem liever een weekje later gehad (ivm de inbouwkast), maar we waren allang blij dat er iemand nog voor de kerst kon :')

Ik durf het trouwens bijna niet te zeggen... Maar we moeten dus een hoek van de originele jaren '30 paneeldeur afzagen door dit isolatie geintje. Au. :@ ;(
Opschuiven van de deur is geen optie ivm vaste trap naar zolder/ trappenhuis.

Dat gezegd hebbende, we hebben dan wel weer de inbouwkast gespaard. Of nouja... we trokken het behang eraf en ontdekten.... hout met boktor!

Dus we braken de kast af.... en bouwden hem weer op. Want het hoortbij het huis O+
We gaan er (ooit, later...) een spiegel/kaptafel in maken.

Uiteraard komen alle plinten en agdeklijsten er straks weer netjes op.

De muren zijn inmiddels ook ontdaan van het behang, dus nu is het een kwestie van plafond schilderen, kozijnen schilderen, behangen, kleur op de muren, de vloerbedekking eruit en een vloer er in. Oh en... onze pax kasten inkorten (2cm te hoog :') ) en het hoofdbord van ons bed ook inkorten. Want die past nu niet onder de schuine zijde.

We hebben ook al ideeën over de kleuren, maar dat bewaar ik even tot ik weer zin heb om naar boven te lopen. Multifunctioneel, die bouwemmers ;) :

pi_205130048
Leuke update! Lekker dat jullie nu echt aan de slag kunnen. Er is genoeg te doen, zeg… Maar het blijft echt een ontzettend leuk huis! *O*
Is dat zo?
pi_205130052
O, en die tuin, super….. ^O^
Is dat zo?
pi_205130063
Lekker bezig en leuke foto's bij de update *O*
  donderdag 23 juni 2022 @ 19:03:19 #209
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205130282
Wat ben je gespierd!

Dat valt mij dan weer op. Goed bezig zeg! En wat heerlijk om de tuin dan als beloning te hebben, om even bij te komen.

En wat stom dat het oude huis niet verkocht. Hoe kan dat nou?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205130513
Grote stappen weer! 👍🏼

Oei…denk je eraan de granitovloer te beschermen?
  donderdag 23 juni 2022 @ 20:32:26 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205131246
Leuke foto's weer en het blijft een tof project. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205131465
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:25 schreef AnneX het volgende:
Grote stappen weer! 👍🏼

Oei…denk je eraan de granitovloer te beschermen?
Oeps. Beter gekeken. Het is de vloerbedekking. Excuus.💐
  donderdag 23 juni 2022 @ 21:04:45 #213
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205131582
Gaat lekker!
Wij krijgen woensdag voor 4000 euro aan isolatie geleverd. Ik voorzie ook moeilijkheden met scheve balken enzo :D

Slim om 1 kamer alvast af te maken
pi_205132190
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 18:29 schreef Smallish het volgende:
Leuke update! Lekker dat jullie nu echt aan de slag kunnen. Er is genoeg te doen, zeg… Maar het blijft echt een ontzettend leuk huis! *O*
Haha, ja meer dan genoeg. Houdt ons van de straat zullen er maar zeggen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 18:30 schreef Smallish het volgende:
O, en die tuin, super….. ^O^
Ja, die is wat aan het woekeren (vooral de braam }:| )maar zo fijn O+

pi_205132281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat ben je gespierd!

Dat valt mij dan weer op. Goed bezig zeg! En wat heerlijk om de tuin dan als beloning te hebben, om even bij te komen.

En wat stom dat het oude huis niet verkocht. Hoe kan dat nou?
Is dat sjouwen met grote honden nog ergens goed voor 8-)

Het lag waarschijnlijk aan de wijk en de startersmarkt die wat instortte dankzij (mogelijk?) de stijgende rente.
Gelukkig kunnen wij het nu terugverkopen aan de woningbouw, maar het betekende helaas een hoop verspilde energie.

Nu richten we ons lekker op dit huis!
  donderdag 23 juni 2022 @ 22:23:45 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205132347
Mooie update O+
Resistance is futile.
pi_205132449
Ik las je verhaal al in WGR. Fijn dat het appartement toch wordt verkocht! En niks meer doen aan de tuin zo. O+

Mooie vorderingen. ^O^
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 23 juni 2022 @ 22:35:21 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205132485
Grappig lampje in de slaapkamer trouwens!
Resistance is futile.
pi_205132514
Qua kleuren (klinkt niet als topprioriteit, maar het schildert toch echt makkelijker zonder vloer en meubels) gaan we voor de slaapkamer voor een combinatie van fris wit (ral 9016) met donkerblauw en licht/grijsblauw.

We hebben nu een jaar of 10 terra in de slaapkamer (of nouja, dat moest het worden. Het pakte meer oranje uit...) en we willen eens wat anders. Terra komt nog wel ergens anders terug, in de voorkamer of eetkamer ofzo.

Voor de blauwe kleuren kwamen we na heel wat staaltjes bij verf van Algo uit. Die maken verf op basis van algen en us ekologisch ditdat. We liepen er toevallig tegenaan, en ach, waarom niet?

Schuine wand en plafond worden wit, evenals al de kozijnen en de twee deuren.

Muur met raam en onder schuine wand wordt dan donkerblauw:

En we moeten nog even een tester halen, maar voor de inloopkast denken we aan de lichtere/ grijzere blauw (maar wel met genoeg contrast met de witte deur en plinten)

Welke van deze twee kleuren de lange zijmuur (komt witte kast voor) wordt, moeten we nog even bekijken.

Qua vloer moeten we ook nog bezien wat het wordt. Het is niet zo'n hoge kamer dus wellicht licht laminaat (eiken ofzo, niet wit). Of... misschien gaan we wel voor een wat donkerdere vloer met veel kleurcontrasten van lundia.

Keuzes, keuzes, keuzes.

En misschien komen we er nog keihard op terug :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Candaasje op 24-06-2022 00:02:05 ]
  donderdag 23 juni 2022 @ 23:42:53 #220
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205133126
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:35 schreef Seven. het volgende:
Grappig lampje in de slaapkamer trouwens!
Ja, viel mij ook op. Volgens mij best een gewild ding!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205133206
Lamp is wel lekker retro ja :D

Maar we hebben hem er nu wel afgehaald. Maar 4682 keer ons hoofd tegen gestoten.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 00:12:41 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205133313
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2022 23:55 schreef Candaasje het volgende:
Lamp is wel lekker retro ja :D

Maar we hebben hem er nu wel afgehaald. Maar 4682 keer ons hoofd tegen gestoten.
Niet zo maar weggooien hoor!
Kan je echt iemand nog zeer blij mee maken. En een zakcent mee verdienen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 07:18:57 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205133632
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 00:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Niet zo maar weggooien hoor!
Kan je echt iemand nog zeer blij mee maken. En een zakcent mee verdienen.
Yep, mocht je 'm verkopen dan hoor ik het graag :@ .
Resistance is futile.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 07:22:00 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205133641
En die donkere vloer: ^O^ _O_
Resistance is futile.
pi_205134122
Leuk project, goed dat jullie zoveel mogelijk origineel willen houden!
pi_205134184
Ik vind die twee blauwtinten erg geraffineerd. Farrow & Ball heeft soortgelijke kleuren. Wij hebben Bone China Blue, een van mijn favoriete kleuren die zeker voor genoeg contrast zorgt met bijvoorbeeld witte plinten.

Official ESF Kreviewer vrijdag 24 juni 2022 @ 10:27:13 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205134702
Als je het kan missen zou ik geen laminaat nemen, maar PVC. Bijna niet stuk te krijgen en slijt niet/nauwelijks.

Tevens doet 1 van mijn vrienden dat in het dorp. :P. (maar die is altijd druk)
pi_205135277
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:27 schreef Kreator het volgende:
Als je het kan missen zou ik geen laminaat nemen, maar PVC. Bijna niet stuk te krijgen en slijt niet/nauwelijks.

Ja die had je getipt ja :Y
Maar voor boven, in elk geval de slaapkamer, gaan we niet voor een al te prijzig vloer. En ik vind maar weinig pvc vloeren mooi en die vallen dan ook wel allemaal in de wat hogere prijscategorie :P
(Laminaat vind ik 9 vd 10 keer ook lelijk, maar die kosten liggen al wat lager).

Kostbare vloeren bewaren we voor beneden.

Net offerte elektricien gehad.
Au. Maar goed, stond wel op de begroting. Ongeveer. :')
  vrijdag 24 juni 2022 @ 12:48:18 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205136004
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 11:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja die had je getipt ja :Y
Maar voor boven, in elk geval de slaapkamer, gaan we niet voor een al te prijzig vloer. En ik vind maar weinig pvc vloeren mooi en die vallen dan ook wel allemaal in de wat hogere prijscategorie :P
(Laminaat vind ik 9 vd 10 keer ook lelijk, maar die kosten liggen al wat lager).

Kostbare vloeren bewaren we voor beneden.

Net offerte elektricien gehad.
Au. Maar goed, stond wel op de begroting. Ongeveer. :')
Wat moet er gebeuren aan elektra?
pi_205142049
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:27 schreef Kreator het volgende:

:Y
Wij hebben ook pvc op de boven verdiepingen, bevalt super goed (icm vloerverwarming).
Parket is/was mooier maarja veel minder praktisch.

Wel duur zo'n pvc vloer trouwens, als je het goed wil doen. Ons motto is je kan het maar 1x goed doen :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sport_Life op 24-06-2022 23:28:26 ]
pi_205144356
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 12:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat moet er gebeuren aan elektra?
Ongeveer alles stamt nog uit 1935. De draden die we al hebben weggehaald viel het jute compleet vergaan vanaf.

Dus er moet een nieuwe groepenkast komen, maar ook nieuwe leidingen ingefreesd worden, oude metalen leidingen verwijderd worden, nieuwe bedrading, schakelmateriaal, etc.

Elektricien komt nog een keer langs om te kijken wat we zelf alvast kunnen doen. (De slaapkamer voor hebben we natuurlijk al grotendeels zelf gedaan)
pi_205144439
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 09:24 schreef Candaasje het volgende:
Ongeveer alles stamt nog uit 1935. De draden die we al hebben weggehaald viel het jute compleet vergaan vanaf.
Ooit eens in en herenboerderij een hanglamp in de hal weggehaald. Zat keurig verbonden met zo'n prachtig porseleinen kroonsteentje. Laddertje neer gezet en er boven op met een geïsoleerde schroevendraaier wilde ik de schroefjes los halen. Bij het allereerste moment van aanraking een stofwolk. En twee blanke draden onder een zachtboard plafond. Daarna enkele momenten spanning en heel voorzichtig de ladder af. De isolatie tussen de twee draden was het enige wat er voor zorgde dat de draden elkaar niet raakten. In de meterkast van alle twee de groepen de stoppen er maar uit gehaald.
Jeroentje.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 10:57:36 #233
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_205145071
Wij hadden ook een jaren 30 woning gekocht. Uiteindelijk hebben we alles tot aan de fundering gesloopt en een nieuwbouwwoning in jaren 30 stijl laten neerzetten. Buurt is nog boos op ons.
Please consider the environment before printing this post
pi_205145749
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:37 schreef Candaasje het volgende:
Qua kleuren (klinkt niet als topprioriteit, maar het schildert toch echt makkelijker zonder vloer en meubels) gaan we voor de slaapkamer voor een combinatie van fris wit (ral 9016) met donkerblauw en licht/grijsblauw.

We hebben nu een jaar of 10 terra in de slaapkamer (of nouja, dat moest het worden. Het pakte meer oranje uit...) en we willen eens wat anders. Terra komt nog wel ergens anders terug, in de voorkamer of eetkamer ofzo.

Voor de blauwe kleuren kwamen we na heel wat staaltjes bij verf van Algo uit. Die maken verf op basis van algen en us ekologisch ditdat. We liepen er toevallig tegenaan, en ach, waarom niet?

Schuine wand en plafond worden wit, evenals al de kozijnen en de twee deuren.

Muur met raam en onder schuine wand wordt dan donkerblauw:
[ link | afbeelding ]

En we moeten nog even een tester halen, maar voor de inloopkast denken we aan de lichtere/ grijzere blauw (maar wel met genoeg contrast met de witte deur en plinten)

[ link | afbeelding ]

Welke van deze twee kleuren de lange zijmuur (komt witte kast voor) wordt, moeten we nog even bekijken.

Qua vloer moeten we ook nog bezien wat het wordt. Het is niet zo'n hoge kamer dus wellicht licht laminaat (eiken ofzo, niet wit). Of... misschien gaan we wel voor een wat donkerdere vloer met veel kleurcontrasten van lundia.

[ link | afbeelding ]

Keuzes, keuzes, keuzes.

En misschien komen we er nog keihard op terug :D
Mooi O+
Niet op terugkomen :+
pi_205146311
Wat een gaaf huis en project. Heel tof om te volgen. Hier ook jaren 30 woning met glas en lood en kunststof kozijnen. Binnen zie je het kunststof en buiten zit er een soort stickerlaag op waardoor het er uitziet als hout. Het glas in lood is volgens mij alleen niet meer origineel maar nagemaakt op basis van het ontwerp bij beide buren zodat het weer 1 geheel vormt.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:30:28 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205146848
quote:

[..]

Dus er moet een nieuwe groepenkast komen, maar ook nieuwe leidingen ingefreesd worden, oude metalen leidingen verwijderd worden, nieuwe bedrading, schakelmateriaal, etc.

Elektricien komt nog een keer langs om te kijken wat we zelf alvast kunnen doen. (De slaapkamer voor hebben we natuurlijk al grotendeels zelf gedaan)
Herkenbaar. Is hier ook echt het geval. En met geluk 1 stopcontact per kamer :D
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:26:35 #237
63722 z80
I fink you freaky
pi_205148086
quote:

[..]

Het belangrijkste met buizen leggen. Geen scherpe bochten. En zorgen dat als je een mof of voorgevormde bocht gebruikt de buis vast ligt. Desnoods de mof of bocht aan de buitenkant voorzien van een druppel lijm.
Niets zo vervelend als de buis los raakt. Zeker als deze in de muur zit of achter een net afgewerkte wand/plafond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205284699
Zo... waar waren we? :D

Tussen het klussen door zijn we veel bezig geweest met klusbedrijven te regelen. Alleen nu nog de uitdaging van een stukadoor vinden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er moe(s)t natuurlijk ook nog genoeg gebeuren, dus we zijn maar eens begonnen met de keukenvloer eruit te slopen. Was eerst niet het plan, want betonditdatzuszo, maar de laag bleek na nadere inspectie niet zo dik te zijn en nu gaan we er dan toch ook schuimbeton+vloerverwarming ingooien. En als we dan toch bezig waren, moesten de tegels ook maar gelijk van de muren.

Dat was best een zwaar, warm en enorm stoffig klusje. Met hulp van zwager, een gehuurde bijtelboor (hoe heet dat? kleine kangoo?) en genoeg korte pauzes tussendoor kwam het best goed. De tegels op de muur bleken misschien nog wel hardnekkiger te zijn.

Zand weggraven, flink meppen met de hamer en ook wat hulp van de boor.... op een gegeven moment hadden we de slag te pakken.

We hadden niet de grootste boor, want dat ding wilden we ook gebruiken voor de tegels. Ik denk dat we elke hoek gehad hebben qua houding, en ik was blij met de masculiene kracht van vriend en zwager, want jeutje.... mijn armen verzuurden al binnen een minuut denk ik :@

Het is dat de tegeltjes niet onze smaak zijn voor de nieuwe keuken, maar dat was wel vakmanschap, hoe stevig en netjes gelijk/recht die direct in het cement gezet waren!

En heel de meuk moet natuurlijk ook afgevoerd worden. Hiervoor hadden we gelukkig wel een container gehuurd, dus we hoefden niet zover te kruien :)

Dus de voormalige keuken is nu een zandbak :+
Nu nog zo'n 35cm uitgraven, en dan kan al het leidingwerk er in. En de wanden moeten natuurlijk afgewerkt worden. Ze zijn ook niet haaks.
In de tussentijd hebben we ons keukentje in de schuur maar wat uitgebreid. Warm water hebben we niet, maar hey, we gaan voor het echte campinggevoel 8-) :

De slaapkamer vordert ook wel best gestaag. Eerst zijn we begonnen met schuren, gronden en schilderen van kozijnen, deur en plafond. Er zit best heeul veeul houtwerk in die kamer, dus dat duurde wel even.
We kozen voor RAL9016. Nu, voor de slaapkamer vind ik het prima, maar de hal wordt wel een tikkie minder fris wit denk ik. Het is wel érg wit.

Daarna hebben we de kamer behangen.
Dat deed ik dus één keer en NOOIT meer. Wat een crime is dat zeg :{w
En zat het er na veel gedoe eindelijk een beetje netjes op.... ga je er later met gekleurde verf over heen... zuigt dat spul veel vocht, krimpt het alsnog, zie je alsnog naden, opeens toch weer overal butsen in de je muren en begint op plekken te bobbelen waar dat het heel niet deed }:|
(Het was niet het goedkoopste behang ofzo)

Dus de rest van de kamers laten we mooi stuken, heb ik na die dag per direct besloten :+
(Scheelt weer een relatiecrisis)

Plaatjes bij het praatje:

Ok, dat ging toch nog best aardig, ondanks onderstaand soort hoekjes, schuine wanden, scheve muren, etc.

Toen was alles dus witterdanwit... tijd voor wat kleur:

(Vooral dat oranje gordijntje maakt het echt af :') )

De donkere kleur komt op foto's vaak wat donkerblauw over, maar is echt groenblauw. Niet zo fel als Peacock Pride, maar afhankelijk van het tijdstip/lichtinval zie je de groene kleur sterker verschijnen O+

De verf is dus op algenbasis, en het werkte prima. Beetje maf luchtje en we hadden wel echt 2 lagen nodig, maar de kleur is wel echt wat ik zocht.

De lichtere kleur pakte iets blauwer uit dan onze testers deden vermoeden. Ik had verwacht dat er meer grijs/groen in zou zitten, maar het is nu meer babyblauw. Toch misstaat het imho niet.
Deze verf was niet op algenbasis. Die was namelijk (dachten we) wel erg grijs. Misschien had dat achteraf wel meegevallen.

Er moet hier en daar nog wat bijgestipt/bijgewerkt worden (ik had niet anders verwacht ) maar in de tussentijd hebben we de vloer gelegd. Het is zoals ik hier al had gepost, de Lundia 'Rustiek' geworden.

Zoals je kunt zien op de foto's, moeten we het kozijn nog zo maken dat het lijkt alsof het schuine hoekje hoort. Maar daar wil ik een vriend voor vragen die veel aan houtbewerking doet. (Misschien had ik dat al eens gezegd, geen idee meer).

Nu eerst een middagje ontspannen op een Historisch Festival een dorp verderop. Dan zal ik vanavond nog even onze Pax-Kast-Avonturen met jullie delen, en vast een verdere sneak preview geven ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Candaasje op 09-07-2022 11:36:15 ]
pi_205284761
Goeie stappen gemaakt! Fijn om de (slaap) kamer leefbaar te hebben w/
En de keuken sloop _O_ Doe het niet of doe het goed _O_

Ja, ik heb wat tegeltjes wijsheden opgedaan tijdens verbouwingen 🤪
  zaterdag 9 juli 2022 @ 11:48:25 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205284788
Wat een mooi contrast tussen de verschillende klusstadia in één huis! :D

Leuk hoor, de slaapkamer! Wordt volgens mij een hele fijne kamer zo.

Wel metéén vandaag even het bijstippen doen hoor. De andere klussen dringen zich weer op, de emmers zijn dicht en opgeborgen... dus dat doe je anders nooit meer (is mijn ervaring). Zo snel mogelijk losse eindjes afwerken, en weer door.

/two cents
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 9 juli 2022 @ 12:05:56 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205284903
Leuk verslag weer, Candaasje. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 juli 2022 @ 12:21:01 #242
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205285008
Goede vorderingen _O_

Ik weet dat jullie duurzaamheid belangrijk vinden. Kan je, als je een keer tijd hebt, eens vertellen welke duurzame keuzes jullie gemaakt hebben?
Spoilers!
  zaterdag 9 juli 2022 @ 12:47:33 #243
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205285208
Wauw, hard gewerkt en wat wordt de slaapkamer al mooi!
Resistance is futile.
pi_205285288
Jee zeg, wat hebben jullie hard gewerkt. Heel mooi geworden, prachtige kleuren _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_205289583
Mooi die donkere kleur blauw, juist in combinatie met de oranje gordijntjes!
  zaterdag 9 juli 2022 @ 21:59:26 #246
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_205291235
Nice! En dat zeg ik niet zo snel :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 22:47:45 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205292110
Die witte sierranden om je ramen en deuren komen echt mooie uit zo O+
Wat een vooruitgang ook op gebied van mensen inhuren *O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 9 juli 2022 @ 23:18:56 #248
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_205292648
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 11:31 schreef Candaasje het volgende:

[ link | afbeelding ]
(Vooral dat oranje gordijntje maakt het echt af :') )
Die kleurcombi vind ik echt meer dan geweldig, donkerblauwig/groen met wit en oranje *O*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_205292796
Wat een werk hebben jullie weer verzet!

Mooie kleuren in de slaapkamer.

Hoe gaat het met de konijnen in nieuwe huis?
pi_205302293
Ik vind de kleuren ook echt prachtig! En de vloer ook. Goede vooruitgang!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')