abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217294022
Goh, dat begrijpt men niet :R een 4,5 k stoel in de werkkamer om te gamen!

Wat een gaaf en gedurfd behang _O_

Had ik je al eens een linkje gegeven van graniet herstelllers in Wijk?
  zaterdag 5 april 2025 @ 12:50:35 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217294099
Piet Klerkx is DMG (De Mandemakers Groep) dus dan weet je genoeg... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217294574
We zijn zelf ook gelukkig blij met hoe het wordt :Y O+
(Is toch altijd een gok, hoe het er in het echt uitziet en hoe het voelt.)

Ik heb besloten, ik ga vandaag de stoel bestellen. C. *O* Nog even in de winkel kijken wat het wordt (ik neem wat stalen van de kleuren uit de kamer mee) maar ik denk dat ik het eigenlijk al weet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2025 12:38 schreef AnneX het volgende:
Goh, dat begrijpt men niet :R een 4,5 k stoel in de werkkamer om te gamen!

Wat een gaaf en gedurfd behang _O_

Had ik je al eens een linkje gegeven van graniet herstelllers in Wijk?
Dat we niet even een eames daar neer zetten, paupers! :{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 12:50 schreef Leandra het volgende:
Piet Klerkx is DMG (De Mandemakers Groep) dus dan weet je genoeg... :{
Nou echt hè. Doe eens even normaal zeg, ik wil best rondkijken en het mag heus wel 'iets' kosten, maar ik bepaal zelf wel in welk deel van de winkel ik kijk :{w
  zaterdag 5 april 2025 @ 14:55:22 #229
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_217294854
Dat behang O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 5 april 2025 @ 15:17:07 #230
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217294944
Prachtig! O+ O+

Het bureau met houten onderstel: wordt dat een hoog-laag-bureau? Of bedoel je dat er ook nog een hoog-laag bureau bij komt?

Indien het eerste: Hoe komt men aan een houten hoog-laag-bureau? O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 5 april 2025 @ 16:52:47 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217295501
Wow, wat is het mooi geworden? En je to-do lijstje _O_ , volgens mij kunnen we hier nog wel een paar jaar meelezen ^O^ .
Resistance is futile.
pi_217295869
Jullie bevestigen weer eens de stelling "met een eigen huis ben je nooit klaar".

De tuin alleen al: jullie hebben veel grond m2?

Kan je je jarenlang op storten om wat van te maken. Wij gaan aan een kas denken/kopen/bouwen
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217296599
Gaaf geworden!

Welke primer en lak heb je precies gebruikt voor de Billy? En is deze nu voldoende krasvast? Altijd handig om te weten :)
pi_217296769
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 april 2025 14:55 schreef laziness het volgende:
Dat behang O+
Ja toch! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Prachtig! O+ O+

Het bureau met houten onderstel: wordt dat een hoog-laag-bureau? Of bedoel je dat er ook nog een hoog-laag bureau bij komt?

Indien het eerste: Hoe komt men aan een houten hoog-laag-bureau? O+
Dat is een hoog-laag bureau :Y . Nu moet ik het een klein beetje minder fraai voorstellen dan eerst; het A-frame van de poten is van hout. Maar dan ook wel gewoon volledig eiken, niet gelamineerd ofzo. De verticale poten die daar in vallen die dus naar boven en beneden kunnen, zijn samen met het frame waarop het blad rust van metaal. Maar dan wel in dezelfde kleur als het A-frame.

Je kunt trouwens kiezen uit witte poten, zwarte poten, of gewoon de eikenkleur zelf. (Wij waren bang dat zwart te donker zou worden voor deze kamer, en hout op hout vinden we niet zo mooi. Dus het werd wit).

Deze komt bij 'Worktrainer' vandaan (https://www.worktrainer.nl/zit-sta-bureau-oak-desk )

Het blad bestellen we dan weer ergens anders, omdat we graag een kleurtje willen :P .

quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2025 16:52 schreef Seven. het volgende:
Wow, wat is het mooi geworden? En je to-do lijstje _O_ , volgens mij kunnen we hier nog wel een paar jaar meelezen ^O^ .
We zijn nog wel even bezig ja :') Komt ook omdat we misschien af en toe een dagje vrij nemen om te klussen, maar niet meer onze vakantie(s) er volledig aan opofferen. Dus het gaat allemaal net wat trager. Achja, houdt ons van de straat :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 17:43 schreef blomke het volgende:
Jullie bevestigen weer eens de stelling "met een eigen huis ben je nooit klaar".

De tuin alleen al: jullie hebben veel grond m2?

Kan je je jarenlang op storten om wat van te maken. Wij gaan aan een kas denken/kopen/bouwen
Het is 600m2, maar het is ook vooral verwilderd. Dus er staan een stuk of 10 taxussen verspreid door de tuin heen, nog een paar dode boomstronken (met de Valwind in 2021 zijn die bomen ten onder gegaan) tientallen boompjes in de groei (van eik en esdoorn tot nog niet gedefinieerd...), overal groeit alles door elkaar (en verstikt elkaar ook wel behoorlijk), de vijver is lek en ligt vol drab, de achterste 100m2 is gewoon puur BRAAAM, er zijn geen terassen of zithoekjes (we hebben denk ik de meest tegelvrije-tuin van midden NL :D NK tegeltjewippen kunnen we dus niet eens aan meedoen -O- ) en de oprit is nu groen :+ (het was ooit grind).

Maar goed, is ook wel leuk om aan te pakken. We krijgen er steeds een beetje meer tijd voor :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef archito het volgende:
Gaaf geworden!

Welke primer en lak heb je precies gebruikt voor de Billy? En is deze nu voldoende krasvast? Altijd handig om te weten :)
Euh... ja.... op het blikje staat Global Top PU professional primer... maar geen idee of we die nu bij de lokale verfwinkel hebben gehaald of gewoon bij de Hornbach. De lak is van Peintagone, een Belgisch bedrijf. Het zou behoorlijk krasvast moeten zijn, maar we hebben er nog niet zoveel gebruik van gemaakt om te zeggen of het dat ook écht is. Er zitten wel beschadigingen hier en daar, maar dat kwam meer door hardhandig een plank eruit moeten halen. En Sigma lak tik je er ook af als het maar hard genoeg gaat...
pi_217296811
Nemen jullie ook altijd je olifant mee naar de winkel?

:+

(De kleuren zijn in het echt wel een stuk mooier, de verlichting daarbinnen maakt het niet de beste foto).

Ik had geen stalen meer (iets met opruimwoede..) en geen zin om nieuwe stalen met verf te maken en dan het risico te lopen alles onder te smeren. Aangezien deze olifant redelijk qua kleuren (hij heeft paarse pootjes!) overeen komt, mocht deze mee. De verkoper deed net alsof dit doodnormaal was 8-)

De stoel is besteld. Achterkant wordt dat gouden velvet, voorkant dus het lichtere geweven stofje met een heel klein beetje (licht)geel erin. O+
pi_217297088
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 19:28 schreef Candaasje het volgende:
Nemen jullie ook altijd je olifant mee naar de winkel?

[ link | afbeelding ]

:+

(De kleuren zijn in het echt wel een stuk mooier, de verlichting daarbinnen maakt het niet de beste foto).

Ik had geen stalen meer (iets met opruimwoede..) en geen zin om nieuwe stalen met verf te maken en dan het risico te lopen alles onder te smeren. Aangezien deze olifant redelijk qua kleuren (hij heeft paarse pootjes!) overeen komt, mocht deze mee. De verkoper deed net alsof dit doodnormaal was 8-)

De stoel is besteld. Achterkant wordt dat gouden velvet, voorkant dus het lichtere geweven stofje met een heel klein beetje (licht)geel erin. O+
Nee, geen olifant maar wel eens met een vloerplank in de bus gezeten naar de keukenboer
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 5 april 2025 @ 22:42:40 #237
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_217298946
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 19:24 schreef Candaasje het volgende:

Het is 600m2, maar het is ook vooral verwilderd. Dus er staan een stuk of 10 taxussen verspreid door de tuin heen, nog een paar dode boomstronken (met de Valwind in 2021 zijn die bomen ten onder gegaan) tientallen boompjes in de groei (van eik en esdoorn tot nog niet gedefinieerd...), overal groeit alles door elkaar (en verstikt elkaar ook wel behoorlijk), de vijver is lek en ligt vol drab, de achterste 100m2 is gewoon puur BRAAAM, er zijn geen terassen of zithoekjes (we hebben denk ik de meest tegelvrije-tuin van midden NL :D NK tegeltjewippen kunnen we dus niet eens aan meedoen -O- ) en de oprit is nu groen :+ (het was ooit grind).
Mooie dingen gedaan weer!

Die tuin herken ik, wij hebben ook zo’n regelvrije tuin waar beplanting heel welkom zou zijn.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')