abonnement Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer zaterdag 21 mei 2022 @ 18:56:59 #151
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204822610
Congrats. Er staat hier ook altijd een busje in het dorp die je kan huren voor ik geloof 5 of 6 tientjes per dag. Ideaal.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 19:21:57 #152
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204822822
Gefeliciteerd en veel plezier en succes met klussen!
Resistance is futile.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 19:44:02 #153
207727 Smallish
Kleintje!
pi_204823035
Wát een leuk huis en tuin! Daar valt een hele mooie eigen plek van te maken. Gefeliciteerd, heel veel succes én plezier bij alle werkzaamheden. Ben benieuwd en blijf graag volgen. *O*
Is dat zo?
  zaterdag 21 mei 2022 @ 20:25:00 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204823393
Gefeliciteerd met de officiële overdracht en de sleutel.
Een echt grote-mensen-huis. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_204823428
Gefeliciteerd *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_204824385
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 14:37 schreef AnneX het volgende:
Yeah…dag 0 w/

Jullie kunnen los.
Fraaie rhododendron struiken hier en daar. En hoera voor solide houten vloeren.

En wat voor trap was het naar de kelder? voor de wasmachine met een mand met vuil wasgoed de trap af en met schoon naar boven…
OK. Teruggescroll’d. Leggen jullie de nodige anti uitglijstrips op de treden?

En is de prachtige O+ traploper al in veiligheid? 😉
Vaste trap. Maar ik ben er niet zo bang voor. Bij mijn ouders stond de wasmachine altijd op zolder, dat ging ook prima ondanks trap :)

Traploper gaat er inderdaad tijdelijk af (stucloper gehaald,). Eens zien of we hem kunnen laten reinigen. Hij is op het oog niet vies, maar het zal de kleuren vast weer wat ophalen :)
pi_204824431
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Gefeliciteerd met de sleutel! Wat een heerlijke tuin ook. Ik denk wel zeker te weten dat die bij jullie in goede en niet al te snoeigrage handen is. O+

Ben heel benieuwd hoe het allemaal wordt. Veel succes al vast met alle klussen!
Dankjewel!

En hoewel ik niet veel verstand van tuinieren heb (mijn ouders gelukkig wel), ben ik wel fan van veel groen en kleur. En overal vogeltjes O+
pi_204824494
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 18:56 schreef Kreator het volgende:
Congrats. Er staat hier ook altijd een busje in het dorp die je kan huren voor ik geloof 5 of 6 tientjes per dag. Ideaal.
Ja, ook over nagedacht om iets te huren, maar we halen het er op termijn wel uit.

Dus we hebben een (tweedehands) wagentje gehaald
  Moderator zaterdag 21 mei 2022 @ 22:12:19 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204824690
Ja, daar is de update *O* Wij stonden ook in no time weer buiten bij de notaris dus we hebben elkaar ruim gemist. De notaris was inderdaad een beetje typisch, ik kon hem maar slecht verstaan _O-

Welke bouwmarkt gebruiken jullie? Ik was eerst bij de Karwei in Wijk want ik verwachtte niet al teveel van de plaatselijke Hubo maar daar heb ik me in vergist, die was best groot! Dus daar ga ik voortaan heen.

Ik vind wel dat we een keer een bakkie moeten doen als we beiden over zijn :s)

Veel klusplezier, ik ga het volgen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_204825087
Een eigen aanhangwagen! :o Nu ben je volwassen! :o

Gefeliciteerd! De tuin ziet eruit als een dankbaar project. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204827704
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 22:12 schreef MaJo het volgende:
Ja, daar is de update *O* Wij stonden ook in no time weer buiten bij de notaris dus we hebben elkaar ruim gemist. De notaris was inderdaad een beetje typisch, ik kon hem maar slecht verstaan _O-

Welke bouwmarkt gebruiken jullie? Ik was eerst bij de Karwei in Wijk want ik verwachtte niet al teveel van de plaatselijke Hubo maar daar heb ik me in vergist, die was best groot! Dus daar ga ik voortaan heen.

Ik vind wel dat we een keer een bakkie moeten doen als we beiden over zijn :s)

Veel klusplezier, ik ga het volgen!
Wisselt, inderdaad ook de Hubo maar ook komen we regelmatig nog langs de Hornbach in Nieuwegein. :)

En ja, moeten we zeker doen! ^O^
pi_204827745
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
Een eigen aanhangwagen! :o Nu ben je volwassen! :o

Gefeliciteerd! De tuin ziet eruit als een dankbaar project. O+
Echt hè, ik voel me opeens zo niet-twintiger meer :D (Dat was ik al een paar jaar niet meer, maar nu kan ik het niet meer ontkennen)

Voor de tuin gaan we zeker een plan maken :Y
Alleen heeft het niet de hoogste prioriteit...we kregen net van onze energieleverancier ons nieuwe termijnbedrag voor dit nieuwe adres.... bijna 600 euro per maand :+

Vandaag vooral dozen verhuizen (minder zooi voor de bezichtigingen hier thuis volgende week) en de dakgoot eens goed leegscheppen. Die zit nokvol en stroomde de afgelopen dagen volledig over.
(Wel besloten dat mijn vriend hoog op ladders mag zwieren en zwaaien, want ik was vannacht pas om 4 uur thuis en mijn lichaamscoördinatie moet nog een beetje wakker worden geloof ik :X )
pi_204828059
Omg hoeveel??!ik schrik nog steeds van zulke bedragen.
Met een meidenkwartet
pi_204828062
En succes!! Wat een leuke stek zeg!!
Met een meidenkwartet
  zondag 22 mei 2022 @ 12:13:04 #165
4330 PJ
Tja.....
pi_204828271
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, ook over nagedacht om iets te huren, maar we halen het er op termijn wel uit.

Dus we hebben een (tweedehands) wagentje gehaald [ afbeelding ]
Tip: Koop er dan gelijk ook een mooi disselslot bij. Zou zonde zijn als ding volgende week al nieuwe eigenaar heeft.
  zondag 22 mei 2022 @ 12:29:55 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204828375
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Echt hè, ik voel me opeens zo niet-twintiger meer :D (Dat was ik al een paar jaar niet meer, maar nu kan ik het niet meer ontkennen)

Voor de tuin gaan we zeker een plan maken :Y
Alleen heeft het niet de hoogste prioriteit...we kregen net van onze energieleverancier ons nieuwe termijnbedrag voor dit nieuwe adres.... bijna 600 euro per maand :+

Vandaag vooral dozen verhuizen (minder zooi voor de bezichtigingen hier thuis volgende week) en de dakgoot eens goed leegscheppen. Die zit nokvol en stroomde de afgelopen dagen volledig over.
(Wel besloten dat mijn vriend hoog op ladders mag zwieren en zwaaien, want ik was vannacht pas om 4 uur thuis en mijn lichaamscoördinatie moet nog een beetje wakker worden geloof ik :X )
Hoeveel?! :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 22 mei 2022 @ 13:13:38 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204828611
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef Candaasje het volgende:


...we kregen net van onze energieleverancier ons nieuwe termijnbedrag voor dit nieuwe adres.... bijna 600 euro per maand :+

:o
Hebben jullie voorafgaand wel via een vergelijkingssite als pricewise verschillende leveranciers en aanbiedingen vergeleken?
Dat moet toch wel goedkoper kunnen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 13:15:25 #168
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_204828626
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef Candaasje het volgende:
Alleen heeft het niet de hoogste prioriteit...we kregen net van onze energieleverancier ons nieuwe termijnbedrag voor dit nieuwe adres.... bijna 600 euro per maand :+
Tjezus, dat is op basis van het historisch verbruik van de woning ?
Dan stook je spreekwoordelijk voor de vogeltjes..
  zondag 22 mei 2022 @ 13:34:36 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204828781
Had ik helemaal gemist dat je een topic geopend had :o

Zo'n prachtig huis O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204828796
We kunnen ons contract meenemen (tot oktober...) Maar we gaan nog wel even het bedrag aanpassen. Het is inderdaad gebaseerd op historisch verbruik. :Y


Heeft iemand enig idee wat dit voor een ding is? Het is verzegeld en het begint steeds harder te zoemen.
(We moeten toch morgen dus al bellen, maar ik ws benieuwd)

  zondag 22 mei 2022 @ 13:38:49 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204828824
Met zulke bedragen zou ik beginnen het dak aan de binnenkant te isoleren :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 mei 2022 @ 14:07:18 #172
267945 exlurker
energiek
pi_204829027
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 13:36 schreef Candaasje het volgende:
We kunnen ons contract meenemen (tot oktober...) Maar we gaan nog wel even het bedrag aanpassen. Het is inderdaad gebaseerd op historisch verbruik. :Y

Heeft iemand enig idee wat dit voor een ding is? Het is verzegeld en het begint steeds harder te zoemen.
(We moeten toch morgen dus al bellen, maar ik ws benieuwd)

[ afbeelding ]
dat is een boilerrelais die de boiler schakelt op nachtstroom en met die knoppen kan eenmalig per dag met de hand omgeschakeld worden
pi_204831421
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 13:38 schreef Leandra het volgende:
Met zulke bedragen zou ik beginnen het dak aan de binnenkant te isoleren :X
Isolatie wordt inderdaad één van de grootste prio's.
Buurman gaf wel aan dat hij bij lange na niet richting dat bedrag kwam. Gelukkig :D
pi_204831428
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:07 schreef exlurker het volgende:

[..]
dat is een boilerrelais die de boiler schakelt op nachtstroom en met die knoppen kan eenmalig per dag met de hand omgeschakeld worden
Gratz!
  zondag 22 mei 2022 @ 18:28:33 #175
63722 z80
I fink you freaky
pi_204832868
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 16:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Isolatie wordt inderdaad één van de grootste prio's.
Buurman gaf wel aan dat hij bij lange na niet richting dat bedrag kwam. Gelukkig :D
Prio 2 zal de boiler zijn. Dat is ook een stroomvreter. Vervangen door een gas gestookt apparaat is in gebruik de goedkoopste oplossing.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 22 mei 2022 @ 18:37:49 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204832984
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:28 schreef z80 het volgende:

[..]
Prio 2 zal de boiler zijn. Dat is ook een stroomvreter. Vervangen door een gas gestookt apparaat is in gebruik de goedkoopste oplossing.
Of vervangen voor een moderne boiler.
Ik zou niet meer graag gas-afgankelijk worden als het niet nodig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204833781
Het plan voor nu, pin me er nog niet volledig op vast: Er komt cv, jaga radiatoren op de eerste verdieping en waarschijnlijk ook een radiator in de keuken en hal. En vloerverwarming in voorkamer en eetkamer.
Allemaal wel met het idee op de den duur over te stappen op hybride of warmtepomp, maar daarvoor moet het huis eerst veel beter geïsoleerd zijn. Nu gaat alles nog op gaskachels.

Met isolatie komt ook ventilatie hoog op de prioriteitenlijst. En elektriciteit.

De boiler laten we voorlopig even hangen. Maar die gaat uiteindelijk wel weg, in de keuken plaatsen we een Quooker voor het warme water daar :)
pi_204933041
Zo, het was even stil maar we zijn toch een soort van begonnen :D
Het gaat nu allemaal even tussen het werken door, maar binnenkort hebben we beide 3 weken vakantie en hopen wat sneller meters te maken.

Tot die tijd vermaken we ons met de niet zelden wat tegengestelde adviezen van professionals (Wel of niet de vloer eruit/schuimbeton, wel of niet toch een warmtepomp) en vliegen we dus vooral veel heen en weer. Al is het maar om de konijnen eten/edicatie te geven, want die hebben nu de hele voorkamer tot hun beschikking zodat we in ons appartement bezichtigingen kunnen laten plaatsvinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn dus inmiddels ook al wat loodgieters en elektramannen over de vloer geweest (of die komen deze dagen nog), de boktormeneer is langsgeweest, en eind juni komt er nog een glaszetter een kijkje nemen.

We hebben de loper in de hal maar eens vervangen voor een tijdelijk exemplaar:


En we hebben ook maar een nieuwe keuken geplaatst 8-)


...want de oude keuken is niet meer:



Enkelsteens muur, deze gaan we van binnenuit isoleren.


Dit moeten we nog even wat beter metselen. Vriend trok een steen weg en keek zo tegen een isolatiedoek aan van de buren. Nu delen we wel meer (de lamp in de keuken wordt voorzien van stroom van de buren :+ ) maar 't kan vast netter.

We kamen ook nog wat huisvesting van oude bewoners tegen:


En we zullen het dak van de keukenuitbouw moeten gaan dekken en eens uitzoeken hoe we dit het beste kunnen gaan behandelen:



Omdat binnenkort de zolder (en het schuurtje) behandeld gaat worden tegen boktor, was ik ook maar eens begonnen met de platen daar wegslopen. (Nu rest ons enkel nog het hout openkrabben). Dat ging gelukkig erg vlot :)



Ondertussen moesten we ons eigen huis ook nog even te koop zetten, (en een weekendje weg met mijn ouders) dus we hoefden ons niet te vervelen *O*

Voor nu gaan we:
- bedenken hoe we de vloeren gaan isoleren. (Houten vloeren laten liggen en dan van onderaf, of gewoon schuimbeton. We neigen nu toch naar dat laatste ivm betere isolatiewaarde.
- Onderzoeken of een warmtepomp haalbaar danwel 'zinvol' is.
- Venilatieplan verder uitedenken
- Hout zolder/schuur openkrabben voor boktorbehandeling
- Nog hier en daar wat bezoeken van werklui.
- Keukenvloer uitbreken (het blijkt 2 lagen baksteen met een dun laagje beton te zijn. We mochten van de loodgieter op de hoek wel zijn materiaal gebruiken als we wilden)
- Slaapkamers boven isoleren
- Nieuwe velux in slaapkamer zetten (andere beglazing volgt dus nog)
- Slaapkamer verder afwerken zodat we in elk geval één kamer zga 'af' hebben als we straks ons appartement uit moeten
- Badkamer kitten/lekdicht maken, dan kunnen we ook in het nieuwe huis douchen. Wel zo fris.

En ik vergeet waarschijnlijk nog 101 dingen :P
pi_204933270
Lekkere todo lijst.
Succes!
  woensdag 1 juni 2022 @ 18:15:07 #180
207727 Smallish
Kleintje!
pi_204934515
Jemig, wat een project! Maar wat een leuk huis. Succes met alle werkzaamheden! :lijstje: :)
Is dat zo?
pi_204934704
Leuk man, die nijvere voormalige bewoners, jij was toch van de beestjes?
  woensdag 1 juni 2022 @ 20:23:59 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204936013
Pfoe als ik dit zo zie valt mijn project enorm mee :D
Lekker bezig wel!
pi_204937623
Herkenbaar ja, al die tegenstrijdige adviezen waar je dan als newbie-huiseigenaar maar chocola van moet zien te maken :X Gelukkig is er veel dat wel gewoon duidelijk is, kun je alvast aan de slag. En isoleren is sowieso nooit verkeerd. En het is gelukkig een heel mooi huis dus als je er eenmaal lekker woont neem je alle keuzes die je nu gemaakt hebt toch wel voor lief...
pi_204937942
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juni 2022 18:15 schreef Smallish het volgende:
Jemig, wat een project! Maar wat een leuk huis. Succes met alle werkzaamheden! :lijstje: :)
Dank! En ja, het huis is fantastisch, dus het is ook wel leuk om het te herstellen/ verbeteren. Op naar de volgende 87 jaar O+
pi_204937955
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2022 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk man, die nijvere voormalige bewoners, jij was toch van de beestjes?
Haha, mijn vriend heeft ooit nog eens een imkercursus gedaan.

Maar gelukkig waren deze al gevlogen. Vooral de wespen had ik liever niet als bovenburen gehad :P
pi_204937963
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 20:23 schreef gcjoel het volgende:
Pfoe als ik dit zo zie valt mijn project enorm mee :D
Lekker bezig wel!
Ons dak hoeft er voorlopig nog niet af hè :D
  donderdag 2 juni 2022 @ 07:20:11 #187
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204939368
Jemig, behoorlijk in beweging dus! Dat wespennest :X . Brrr..
Resistance is futile.
  donderdag 2 juni 2022 @ 08:15:10 #188
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204939626
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2022 22:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ons dak hoeft er voorlopig nog niet af hè :D
Ook weer waar :D
pi_204967604
Aangezien we hier dus nogal van de beestjes zijn..... tijd om de balken open te werken voor de behandeling tegen boktor (a.s. maandag). De foto's zien er wel een beetje gruwelijk uit, maar het is gelukkig echt maar een deel van de balk en één plank van het dakbeschot dat ze wel érg lekker vonden. Na 120 jaar schijnt boktor het niet meer interessant te vinden, maar ja, dan moeten we nog een jaar of 30 dus ondanks dat het niet zeker is dat de boktorlarven nog actief zijn, gaan we het toch laten behandelen.




Je kunt op de foto's heel mooi zien hoe de larven echt gangetjes wegvreten in het hout. Het openleggen is verder een kwestie van over het houdt krassen en als je schroevendraaier wegzakt omdat het hout direct als poeder wegslaat, gewoon net zolang prikken en priemen totdat het hout weer hard is en je er niet meer doorheen komt. Soms kom je ook wat sporen tegen (soort verdikte lijntjes), dan weet je dat je daar ook even je mesje/schroevendraaier in moet steken.

Ondertussen zijn we ook druk bezig geweest met de toekomstige slaapkamer :) . Het zachtboard is verwijderd en we hebben gisteren de hele middag in de bouwmarkt gespendeerd om alle benodigheden voor isolatie te verzamelen. En dan nog het verkeerde type schroefje meenemen :')
Foto's volgen nog. Eerst weer eens werken, ik zou bijna vergeten dat ik nog ergens een baan heb waar ik naartoe moet :P
  zondag 5 juni 2022 @ 11:33:00 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204967649
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:28 schreef Candaasje het volgende:
Aangezien we hier dus nogal van de beestjes zijn..... tijd om de balken open te werken voor de behandeling tegen boktor (a.s. maandag). De foto's zien er wel een beetje gruwelijk uit, maar het is gelukkig echt maar een deel van de balk en één plank van het dakbeschot dat ze wel érg lekker vonden. Na 120 jaar schijnt boktor het niet meer interessant te vinden, maar ja, dan moeten we nog een jaar of 30 dus ondanks dat het niet zeker is dat de boktorlarven nog actief zijn, gaan we het toch laten behandelen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Je kunt op de foto's heel mooi zien hoe de larven echt gangetjes wegvreten in het hout. Het openleggen is verder een kwestie van over het houdt krassen en als je schroevendraaier wegzakt omdat het hout direct als poeder wegslaat, gewoon net zolang prikken en priemen totdat het hout weer hard is en je er niet meer doorheen komt. Soms kom je ook wat sporen tegen (soort verdikte lijntjes), dan weet je dat je daar ook even je mesje/schroevendraaier in moet steken.

Ondertussen zijn we ook druk bezig geweest met de toekomstige slaapkamer :) . Het zachtboard is verwijderd en we hebben gisteren de hele middag in de bouwmarkt gespendeerd om alle benodigheden voor isolatie te verzamelen. En dan nog het verkeerde type schroefje meenemen :')
Foto's volgen nog. Eerst weer eens werken, ik zou bijna vergeten dat ik nog ergens een baan heb waar ik naartoe moet :P
Waarom doen jullie dat blootleggen dan? Hier hoefde dat niet voor het behandelen gelukkig.
Ziet er zo wel heftig uit :o
pi_204968172
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waarom doen jullie dat blootleggen dan? Hier hoefde dat niet voor het behandelen gelukkig.
Ziet er zo wel heftig uit :o
Op advies van de bestrijder. Zo kan het er beter/ makkelijker goed overal intrekken straks. :)

Voor het hout maakt dat openleggen trouwens niet uit, de functionaliteit is op die plekken toch al weg/ aangetast.
  maandag 6 juni 2022 @ 13:08:41 #192
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_204976137
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:28 schreef Candaasje het volgende:
… en we hebben gisteren de hele middag in de bouwmarkt gespendeerd om alle benodigheden voor isolatie te verzamelen. En dan nog het verkeerde type schroefje meenemen :')
Foto's volgen nog. Eerst weer eens werken, ik zou bijna vergeten dat ik nog ergens een baan heb waar ik naartoe moet :P
Als ik één tip mag geven: zoek zaken als Toolstation (meeste steden hebben er wel een in de buurt) om je bouwmaterialen af te halen. Hebben beter advies en scheelt echt heel heel heel veel geld (voor kwalitatief betere producten) in vergelijk tot de bouwmarkt. Dat is echt een bodemloze put voor twintig schroefjes per keer en zo :‘(
  maandag 6 juni 2022 @ 16:09:32 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204977473
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 13:08 schreef IrishBastard het volgende:

[..]
Als ik één tip mag geven: zoek zaken als Toolstation (meeste steden hebben er wel een in de buurt) om je bouwmaterialen af te halen. Hebben beter advies en scheelt echt heel heel heel veel geld (voor kwalitatief betere producten) in vergelijk tot de bouwmarkt. Dat is echt een bodemloze put voor twintig schroefjes per keer en zo :‘(
Dit ja! 100 schroefjes voor de prijs van 20 bij de bouwmarkt.
  maandag 6 juni 2022 @ 16:20:39 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204977572
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 13:08 schreef IrishBastard het volgende:

[..]
Als ik één tip mag geven: zoek zaken als Toolstation (meeste steden hebben er wel een in de buurt) om je bouwmaterialen af te halen. Hebben beter advies en scheelt echt heel heel heel veel geld (voor kwalitatief betere producten) in vergelijk tot de bouwmarkt. Dat is echt een bodemloze put voor twintig schroefjes per keer en zo :‘(
Toolstation en Hornbach. Wij zijn enorm gaan besparen door grote bestellingen te plaatsen bij Hornbach.
Resistance is futile.
pi_204977674
Ik noteer Toolstation!
Tnt al wel veel gehaald bij de Hornbach. Het glaswol bij de Praxis want wij wilden Knauff en via de app 20% korting.

:)

Atm druppelt er kerosine door het plafond en zitten de eerste balken voor het raamwerk voor de isolatie op hun plaats 8-)
  maandag 6 juni 2022 @ 16:36:30 #196
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_204977751
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik noteer Toolstation!
Tnt al wel veel gehaald bij de Hornbach. Het glaswol bij de Praxis want wij wilden Knauff en via de app 20% korting.

:)

Atm druppelt er kerosine door het plafond en zitten de eerste balken voor het raamwerk voor de isolatie op hun plaats 8-)
Dat is wel extreem effectief tegen ongedierte ja. Ik neem aan dat die kerosine zo aangestoken wordt? :7
  maandag 6 juni 2022 @ 17:25:25 #197
4330 PJ
Tja.....
pi_204978209
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik noteer Toolstation!
Tnt al wel veel gehaald bij de Hornbach. Het glaswol bij de Praxis want wij wilden Knauff en via de app 20% korting.

:)

Atm druppelt er kerosine door het plafond en zitten de eerste balken voor het raamwerk voor de isolatie op hun plaats 8-)
En de Bouwmaat, Bouwcenter en technische unie.

Verbouwen doe je niet via de Gamma, Praxis etc.
pi_204978556
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 17:25 schreef PJ het volgende:

[..]
En de Bouwmaat, Bouwcenter en technische unie.

Verbouwen doe je niet via de Gamma, Praxis etc.
Aan die toko's heb je als particulier weinig..
pi_204978565
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik noteer Toolstation!
Tnt al wel veel gehaald bij de Hornbach. Het glaswol bij de Praxis want wij wilden Knauff en via de app 20% korting.

:)

Atm druppelt er kerosine door het plafond en zitten de eerste balken voor het raamwerk voor de isolatie op hun plaats 8-)
Sowieso is google je vriend :Y Mijn isolatiemateriaal kwam bij de isolatiehal vandaan geloof ik. Dat scheelde flink geld en was in grote aantallen te halen ipv overal een klein beetje. Product bepalen en daarna googlen :Y En heel gek, marktplaats bied ook veel leuke adresjes waar je nieuw spul kan halen voor goeie prijzen.
pi_204978855
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 16:36 schreef IrishBastard het volgende:

[..]
Dat is wel extreem effectief tegen ongedierte ja. Ik neem aan dat die kerosine zo aangestoken wordt? :7
Dan hebben we in elk geval de komende 10 jaar écht geen last :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')