SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door KrekelJapie op 04-04-2022 14:57:11 ]
quote:Op maandag 4 april 2022 08:51 schreef KrekelJapie het volgende:
Crowdfundoplichter 'gewoon' in raadsfractie vvd Heemskerk
https://www.heemsteder.nl(...)ma-trekt-zich-terug/
https://www.heemsteedseco(...)ient-klacht-in-bij-r
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
https://gemeentebestuur.heemstede.nl/gemeentebestuur/yori-bonnemaGa gelijk ivm mailen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gemeente telt 27.563 inwoners (31 januari 2022, bron: CBS)quote:
Veel pandjes die via ons gefinancierd worden hebben een Memorandum of Sale beschikbaar welke zijn geverifieerd door een solicitor. Het getekende contract hebben we natuurlijk ook in ons bezit. De voorwaarden die hierin zijn opgenomen stellen voornamelijk welke Searches ondernomen moeten worden door de solicitor en welke aanvullende stukken zoals bouwinspectierapporten aangeleverd moeten worden voordat het passeren gaat plaatsvinden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:49 schreef Atlas_ het volgende:
Veel nieuwe Max-projecten inderdaad. Met vaak een 'pre-agreed sale'.
@ Max_Crowdfund: wat houdt zo'n 'pre-agreed sale' precies in? Is er een getekend contract en zo ja, welke ontbindende voorwaarden zijn daarin opgenomen? Verifiėren jullie als platform de aanwezigheid en geldigheid van zo'n contract?
Dank voor de toelichting. Begrijp ik hieruit goed dat de koper geen voorbehoud van financiering heeft en dat alle ontbindende voorwaarden aan de kant van de verkoper liggen?quote:Op maandag 4 april 2022 10:54 schreef Max_Crowdfund het volgende:
[..]
Veel pandjes die via ons gefinancierd worden hebben een Memorandum of Sale beschikbaar welke zijn geverifieerd door een solicitor. Het getekende contract hebben we natuurlijk ook in ons bezit. De voorwaarden die hierin zijn opgenomen stellen voornamelijk welke Searches ondernomen moeten worden door de solicitor en welke aanvullende stukken zoals bouwinspectierapporten aangeleverd moeten worden voordat het passeren gaat plaatsvinden.
Partner heeft ook inkomen, zo begreep ik. En er zijn mogelijkheden om t.z.t. te transformeren naar appartementsrechten (wat bij meer panden in de straat gedaan is).quote:Op maandag 4 april 2022 11:55 schreef Horsemen het volgende:
Ik dacht dat deze nieuwe Collin hier ook nog niet besproken is:
Pure Choice
¤ 140.000 | 7,0% rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/pure-choice/
Zo op het oog een net bedrijfsmatig onderpand. Helaas zijn de cijfers allemaal heel minimaal. Ook is dit “bedrijfspand” een vreemde eend in de bijt tussen allemaal woningen. Je zou verwachten dat deze winkel eventueel indien noodzakelijk ook om te bouwen is naar een normale woning.
Mijn eerste indruk is wel positief en als er hier verder geen rare zaken gevonden worden wil ik hem wel meenemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2022 12:39 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Partner heeft ook inkomen, zo begreep ik. En er zijn mogelijkheden om t.z.t. te transformeren naar appartementsrechten (wat bij meer panden in de straat gedaan is).
LinkjeThanks Jaco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessant.
Jammer dat er geen taxatie is opgesteld. Geeft wat meer gevoel bij waarde.
Zelfde leningnemer, zelfde voorwaarden. Gemiddelde inleg vandaag circa 1,5 keer zo hoog dan gisteren. Misschien minder zakelijke beleggers actief op zondag? Wat mij betreft: meer emissies bij MAX op zondag (voor ons als particulieren).quote:Op maandag 4 april 2022 12:16 schreef Slingervinger het volgende:
Zojuist weer ingeschreven bij Max, deze was, anders dan gisteren, weer snel vol (26 min). Inschrijven ging overigens probleemloos. Echter wel weer een C*orbelo, waar trouwens ook de kadasterproblemen zijn
quote:Op maandag 4 april 2022 12:39 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Partner heeft ook inkomen, zo begreep ik. En er zijn mogelijkheden om t.z.t. te transformeren naar appartementsrechten (wat bij meer panden in de straat gedaan is).
LinkjeDank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt erop dat de benedenverdieping van de buren even groot is. Dat geeft een indicatie voor wat een woning in die ruimte waard zou zijn: https://huispedia.nl/valkenswaard/5555ae/den-haas/51. Ik denk dat ze meer kan verdienen met een verbouwing dan met die kledingwinkel...quote:Op maandag 4 april 2022 12:44 schreef impact9 het volgende:
[..]
Thanks Jaco!
Interessant.
Waarschijnlijk wel, maar die kledingwinkel is d'r hobby en verbouwen vast niet.quote:Op maandag 4 april 2022 12:56 schreef Atlas_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de benedenverdieping van de buren even groot is. Dat geeft een indicatie voor wat een woning in die ruimte waard zou zijn: https://huispedia.nl/valkenswaard/5555ae/den-haas/51. Ik denk dat ze meer kan verdienen met een verbouwing dan met die kledingwinkel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zaak is verkocht, en vorige week overgedragen. Was een project uit januari 2020, toen Covid net uit Azie ontsnapte.
Hoewel de HcN projecten tot op heden redelijk door de moeilijkheden heen komen vind ik toch elk horeca project zonder zekerheden wat afgelost is goed nieuws.
Ik wens de ondernemer succes met zijn toekomstige bezigheden.
[ Bericht 6% gewijzigd door ETphonehome op 04-04-2022 13:24:07 ]
quote:Op maandag 4 april 2022 13:12 schreef ETphonehome het volgende:
De week begint met goed nieuws (wat mij betreft in ieder geval): er komt een vervroegde aflossing aan bij HcN:Sinds Covid heb ik bij HCN 1 project wat gewoon in de oorspronkelijke 36 maanden is afgelost zonder verlenging en 1 project vervroegd afgelost. De rest loopt nog zonder problemen, wel natuurlijk de nodig maanden aflossingsvrij bij veel projecten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zaak is verkocht, en vorige week overgedragen. Was een project uit januari 2020, toen Covid net uit Azie ontsnapte.
Hoewel de HcN projecten tot op heden redelijk door de moeilijkheden heen komen vind ik toch elk horeca project zonder zekerheden wat afgelost is goed nieuws.
Vandaag heb ik voor het eerst sinds Covid weer eens een investering toegezegd voor een 4 sterren project (Tarboosh Scheveningen BV), ik beperkte me tot nu toe bijna 2 jaar lang alleen tot 5 sterren projecten.
Nu de grens bij Collin Direct 500,000 euro is zullen we het met veel minder taxaties en informatie moeten doen helaas.quote:Op maandag 4 april 2022 12:44 schreef impact9 het volgende:
[..]
Thanks Jaco!
Interessant.
quote:Op maandag 4 april 2022 13:12 schreef ETphonehome het volgende:
De week begint met goed nieuws (wat mij betreft in ieder geval): er komt een vervroegde aflossing aan bij HcN:Dit project kon het niet slechter treffen qua timing. En dat de investeerders er dan zonder kleerscheuren (zelfs met bonusje) uitkomen zegt toch wel wat over de kwaliteit van de projecten bij het platform.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zaak is verkocht, en vorige week overgedragen. Was een project uit januari 2020, toen Covid net uit Azie ontsnapte.
Als mensen dan gewoon niet meer in zouden schrijven, is die onzin zo afgelopen.quote:Op maandag 4 april 2022 14:26 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Nu de grens bij Collin Direct 500,000 euro is zullen we het met veel minder taxaties en informatie moeten doen helaas.
zie wozwaardeloketquote:Op maandag 4 april 2022 12:56 schreef Atlas_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de benedenverdieping van de buren even groot is. Dat geeft een indicatie voor wat een woning in die ruimte waard zou zijn: https://huispedia.nl/valkenswaard/5555ae/den-haas/51. Ik denk dat ze meer kan verdienen met een verbouwing dan met die kledingwinkel...
Was er op tijd bij.quote:Op maandag 4 april 2022 15:26 schreef Slingervinger het volgende:
laatste lening Max om 15.00 u open in 3 min vol
of 12 uur 's-nachtsquote:Op maandag 4 april 2022 15:53 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Was er op tijd bij.
Volgende maar weer op zondagmiddag?
Interessante, vraag mij wel af of er voldoende cashflow uit de kledingwinkel komt. Ook jammer dat er geen info is over de huidige huurkosten.quote:Op maandag 4 april 2022 11:55 schreef Horsemen het volgende:
Ik dacht dat deze nieuwe Collin hier ook nog niet besproken is:
Pure Choice
¤ 140.000 | 7,0% rente | 48 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/pure-choice/
Zo op het oog een net bedrijfsmatig onderpand. Helaas zijn de cijfers allemaal heel minimaal. Ook is dit “bedrijfspand” een vreemde eend in de bijt tussen allemaal woningen. Je zou verwachten dat deze winkel eventueel indien noodzakelijk ook om te bouwen is naar een normale woning.
Mijn eerste indruk is wel positief en als er hier verder geen rare zaken gevonden worden wil ik hem wel meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |