SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ook goedemorgen Gerriequote:
Ze moesten gisteravond alles dicht doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:35 schreef engine het volgende:
Benieuwd wat ze vandaag allemaal niet gaan doen
Ohja Salar was nog even spieken. Updates over de jackpot krijgen ze ook niet meer. BB kan weer doen waar ie zin in heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moesten gisteravond alles dicht doen?
Dus we zullen wel een dikke sl krijgen vandaag
Laat er vandaag maar 1 met een geldbedrag er uit gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja Salar was nog even spieken. Updates over de jackpot krijgen ze ook niet meer. BB kan weer doen waar ie zin in heeft
Zouden ze dan toch een podium opbouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moesten gisteravond alles dicht doen?
Dus we zullen wel een dikke sl krijgen vandaag
En neem aan dat ze daarvoor de shutters niet dicht hoeven doenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zouden ze dan toch een podium opbouwen
Yep, in de tv show gister werd tijdens het balletjes spel ook gezegd, wat jullie hier mee winnen , maak ik in de finale uitzending bekend. dus als er nou 3 Balletjes in het gat waren gekomen was het misschien 2000 euro per balletje geweest, nu heeft alleen Salar een balletje er in gekregen en is het misschien 6000 euro voor het ene balletje, het eindbedrag ligt echt in handen van de programmamakers. Dikke Nep dus weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja Salar was nog even spieken. Updates over de jackpot krijgen ze ook niet meer. BB kan weer doen waar ie zin in heeft
Gm mopquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Yep, in de tv show gister werd tijdens het balletjes spel ook gezegd, wat jullie hier mee winnen , maak ik in de finale uitzending bekend. dus als er nou 3 Balletjes in het gat waren gekomen was het misschien 2000 euro per balletje geweest, nu heeft alleen Salar een balletje er in gekregen en is het misschien 6000 euro voor het ene balletje, het eindbedrag ligt echt in handen van de programmamakers. Dikke Nep dus weer.
Ik denk niet veel het is nu uitzitten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:35 schreef engine het volgende:
Benieuwd wat ze vandaag allemaal niet gaan doen
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:46 schreef ammartje het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Wens jullie een mooie streamdag toe, hoop dat ze er vandaag tenminste nog even iets leuks van maken. Ik moet over een kwartiertje achter mijn laptop zitten, de plicht roept, maar ik werk thuis, dus stiekem loopt naast mij mn ipad met de streams dan mee![]()
Op een mooie dag![]()
Kijk die is al lekker bezig. Takje hier, takje daarquote:
Ja leuk om te zien, is een nestje aan het bouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:49 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk die is al lekker bezig. Takje hier, takje daar
Mogen ze van mij de hele dag blijven volgen.
Veel erger dan het gekrijs van Grace kan het niet zijn tochquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:53 schreef greysbones het volgende:
Die beesten gaan een hartverzakking krijgen als de liveshow op die pakeerplaats is
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:05 schreef engine het volgende:
[..]
Veel erger dan het gekrijs van Grace kan het niet zijn toch
Ja niet te vatten he, ze lagen er geloof ik om 21 uur al in gisteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:05 schreef just me het volgende:
goeiemorgen!
Dat de bewoners zolang kunnen slapen terwijl ze de hele dag niets te doen hebben, knap!
Ze moeten zich toch ook lamlendig voelen omdat er niets te doen is.
Ja en grace weer krijsenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Zo, de lampen gaan aan een muziekje klinkt door het BB huis
Ja echt he, met de schreeuwmuilquote:
Mogge ,ja vreselijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tyfus Grace hou je aso smoel![]()
Goedemorgen Cos
Ik heb bij Grace iedere keer het gevoel: Die is lid van de Mocro Mafiaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
Wat een![]()
![]()
![]()
Ben je dan ook als je zo moet schreeuwen
Oh ik vind Salar ook een leuke vent hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:22 schreef suzi1 het volgende:
poezewoes, je mist denk nogal wat replies waarin er steeds over salar zijn manier van eten wordt gevallen. en de rest heb ik express verdrongen. mijn salar <3
Dan moet je wat verzinnen..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:29 schreef suzi1 het volgende:
wat is er kut aan als je je droom niet kan herinneren?
Lijkt mij ook vreselijk om zo je 'tijd' uit te moeten zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben ook geen reden meer om op te staan, waarom zouden ze.. nix te doen dan wachten op het einde
of was het de kledingafdeling van de kringloopwinkelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:58 schreef suzi1 het volgende:
maar als je zo gebrekkig spreekt kan je dan wel in een kledingzaak werken. ja kunnen wel, maar accepteren ze dat?
Denk dat ze voor een winkel prima Nederlands praatquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of was het de kledingafdeling van de kringloopwinkel
En Zara helemaal wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze voor een winkel prima Nederlands praat
Soms heb je die tel nummers die je voor klachten of storingen moet bellen mensen aan de tel die je niet begrijpen en heel slecht Nederlands praten. Velen malen slechter zelfs
Had ze wel over gedroomd ; gedetailleerde ipv getailleerde pakken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het weer over mooie kleren voor morgen. Maat pakken en zo.
Grace denkt dat het niet kan, te weinig tijd om te maken
Ja en mooie lange jurken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ze wel over gedroomd ; gedetailleerde ipv getailleerde pakken.
Even terugblik naar vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en mooie lange jurken.
Ik heb geen idee eigenlijk of ze voor de finale altijd nieuwe kleding krijgen
Hoorde gisteren ook iemand iets zeggen over een kapper en nagels doen?
Ik verwacht trouwens niet zo heel veel van die finale, zal wel eerst een half uur terug kijken zijn en dan een er uit, nog een half uur terug kijken en dan de winnaar bekend maken. Het duurt wel 15 min langer de live dan anders
Nee, geen maatpakken, ze hebben dus pechquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even terugblik naar vorig jaar.
[ afbeelding ]
Dit waren geen maatpakken.
Ze mochten winkelenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even terugblik naar vorig jaar.
[ afbeelding ]
Dit waren geen maatpakken.
Dan zullen ze dat vandaag ook wel mogen, of morgenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mochten winkelen
[ afbeelding ]
Nope
[ afbeelding ]
2 x yes
[ afbeelding ]
Leuke prijs welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:41 schreef rinardo het volgende:
De pot van vorig jaar
Quote opdracht | Danielle, Jowi + groep | 03/01 | ¤2000,-
Geheime dansopdracht | Liese, Ziko + groep | 07/01 | ¤5000,-
Balansopdracht | Thomas + groep | 12/01 | ¤4000,-
Verkleed- en herkenopdracht | Nick + groep | 19/01 | ¤1500,-
Tennisballenspel | groep | 20/01 | ¤4260,-
Vallende stokken | Jowi + Zoey | 26/01 | ¤550,-
Dansmarathon | groep | 02/02 | ¤4000,-
Persoonlijk dilemma | groep | 04/02 | -¤350,-
Dozenspel | groep | 09/02 | ¤3.100,-
Fietsen + puzzelen | groep | 16/02 | ¤8.000,-
Kettle Belt Twister | groep | 23/02 | ¤3.737,50
Domino | mannen + vrouwen | 01/03 | ¤4.000,-
Geheime samensmeltingsopdracht | vrouwen | 02/03 | ¤1.500,-
Tancodespel | groep | 10/03 | ¤8.500,-
Aju Matt | Matt | 16/03 | -¤15.000,-
Kleurenspel | groep | 16/03 | ¤2.200,-
5 geheime opdrachten | Naomi | 24/03 | ¤2.000,-
Fietsen in de white room | Julie & Jill | 24/03 | ¤9.000,-
Fluitsterverhalen oud bewoners | Groep | 25/03 | ¤700,-
Tennis en tancodespel | Groep 26/03 | ¤2.100,-
Touw en klosspel | Groep | 29/03 | ¤5.000,-
Schuimspel | Groep | 31/03 | ¤1.860,-
Paaseieren verstoppen | Michel | 03/04 | ¤250,-
Helm met ei | Matt | 04/04 | ¤1.000,-
20 koprollen | Naomi | 04/04 | ¤1.000,-
Finalespel | Groep | 07/04 | ¤10.000,-
+ ¤500,- die Big Brother ze kado heeft gegeven, want in de wekelijkse update blijkt een verschil van dit bedrag te zitten.
Stand van de pot: ¤70.407,50
Was toen 1 dag voor de finale.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen ze dat vandaag ook wel mogen, of morgen
Oke, dan hebben ze vandaag nog wel wat te doenquote:
Televizier ring 😭quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
Snap het ook niet hoor,ze verwachten dat ze een Oscar of Emmy te hebben gewonnen.
Denk het ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke prijs wel![]()
De pot is nu ook zoveel ongeveer denk ik
Nadeel 2 baardapen in een broek.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dan hebben ze vandaag nog wel wat te doen
Voordeel is dat er geen twee vrouwen meer in zitten die om het hardst gaan gillen
Leuk prijsje voor drie maanden niets doenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het ook.
Met het laatste spel zouden ze de geldprijs later bekend maken.
Dus zal het wel worden aangevuld tot wat het vorig jaar was.
Dat was ooit bij Utopia,maar ze hadden niet door dat het toen over de streams ging.Ook kansloos verloren toenquote:
Blijft de helft van over.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk prijsje voor drie maanden niets doen
Ik denk nu een finale spelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het ook.
Met het laatste spel zouden ze de geldprijs later bekend maken.
Dus zal het wel worden aangevuld tot wat het vorig jaar was.
Dat blijft nog een mooi bedrag toch.quote:
Die was iets hoger.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht Terror Jaap ook.
Maar het werd loonbelasting.
Dat lijkt wel zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijft nog een mooi bedrag toch.
Genieten is ook iets mooisquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo.
Een paar vakanties,wat uitdelen,wat feestjes,een autootje en het is op .
Ja dat doen ze zelf,quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo.
Een paar vakanties,wat uitdelen,wat feestjes,een autootje en het is op .
Ben ik met u eens.quote:
U werd gemist.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen .. nog maar weer even meekijken.
Jaaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Morguh Li0nheart. Volg je het niet meer zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Verdorie manquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... wat drukker .. en de streams boeien wat minder . Maar goed, laatste 2 dagen nog maar weer even proberen.
Maar ik zie het al .. Grace is weer aan het zingen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie man
Niet maarzo weggaan hoor !
Heb je echt gemist hier
Jaaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch maar even op Kristof stemmen. #teamKristof
ViV sc in GCquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar zijn jullie als BB is afgelopen? Of is dit een jaarlijkse reünie als er een RLS is?
Dat laatste (voor mij althans)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar zijn jullie als BB is afgelopen? Of is dit een jaarlijkse reünie als er een RLS is?
Zal ik een liedje zingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is hier net zo rustig als in het huis, gelukkig wel zonder geluid (gezang)
Ik heb het wel geprobeerd op andere plekken op Fok, maar daar vind ik het toch lang niet zo leuk als in de COS, BB vind ik helemaal niet zo belangrijk, maar de cossen zijn wel een terugkerend iets waar ik veel plezier aan beleef.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verdeeld over heel FOK! in 40+ zitten er wat in DTS zitten er wat in GC zitten er watquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In je DM dan.quote:
Doe Dot daar de groetjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:26 schreef suzi1 het volgende:
ik kan na bb naar crea. binnenkort weer flink wat tubbes olieverf [ afbeelding ]
oh, crea is ook wel leuk, ik ben benieuwd naar je creatiesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:26 schreef suzi1 het volgende:
ik kan na bb naar crea. binnenkort weer flink wat tubbes olieverf [ afbeelding ]
Nee, de donderdagavond van vorig jaar was veel logischer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat vonden jullie van de live uitzending op zaterdagavond? Ik vond het zelf niet slim, aangezien WIDM op zaterdagavond werd uitgezonden, morgen speelt het Nederlands ELftal en ook mijn cluppie heeft vaak op zaterdagavond gespeeld. Dan moet je keuzes maken
ForMule 1quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat vonden jullie van de live uitzending op zaterdagavond? Ik vond het zelf niet slim, aangezien WIDM op zaterdagavond werd uitgezonden, morgen speelt het Nederlands ELftal en ook mijn cluppie heeft vaak op zaterdagavond gespeeld. Dan moet je keuzes maken
Heb het liever op een door de weekse dag eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat ook, je kon altijd om 20.45-20.50 inschakelen en dan miste je eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het liever op een door de weekse dag eerlijk gezegd
IK vond het ook niet echt een live, meer een herhaling van wat er al te zien was geweest.
Ja, F1 kijk ik ook altijd, ben er maar druk meequote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ForMule 1
Morgen qualificatie net ervoor.. als dat uitloopt kijk ik daar naar
De zaterdagavond feestjes waren top vorig jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:30 schreef engine het volgende:
Zaterdag live was prima vond ik. De livestream daarna was afschuwelijk.
Klopt, je wist dat er tegen die tijd iemand uitging, de rest was niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ook, je kon altijd om 20.45-20.50 inschakelen en dan miste je eigenlijk niks.
Net als vorig jaar denk ik. Om 20.30 de eerste eruit. Dan de lijnen weer open (en alles weer overbelast) en dan rond 20.55 de winnaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, je wist dat er tegen die tijd iemand uitging, de rest was niets.
Ben daarom wel heel benieuwd hoe het er morgen aan toe gaat
Eerst Grace naar huisquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net als vorig jaar denk ik. Om 20.30 de eerste eruit. Dan de lijnen weer open (en alles weer overbelast) en dan rond 20.55 de winnaar.
Toch knapquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net als vorig jaar denk ik. Om 20.30 de eerste eruit. Dan de lijnen weer open (en alles weer overbelast) en dan rond 20.55 de winnaar.
En er hebben nu al heel veel mensen gestemd, ik wel op KING Salarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch knap
Website Overbelast met ongeveer 200.000 stemmers ..
Het zullen er echt geen miljoen zijn
Heb het vorig jaar niet gezien. Ik zag wel dat de live tot 21.15 uur duurde een kwartiertje extraquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet alleen de live shows, ook de spellen waren beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond de liveshows wel beter dan vorig jaar.
Was alleen weinig live aan, alleen voor de bewonersquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond de liveshows wel beter dan vorig jaar.
Ik vind de bewoners ook leuker, niet allemaal, maar een stuk creatiever, altijd samen eten, meer een groepquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:35 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Niet alleen de live shows, ook de spellen waren beter.
Ik zie zeker positieve verbetering tegenover vorig jaar hoor.
Er is nog genoeg te halen maar het was allemaal al leuker.
Was het voor ons als kijker dan niet live?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was alleen weinig live aan, alleen voor de bewoners
Jawel, maar niet zoals vroeger met Bridget, dat was een echte liveshowquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:37 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Was het voor ons als kijker dan niet live?
De bewoners waren ook niet echt live in de live show. ALs ze al met al een 10 min in de live aanwezig waren was het voor mij gevoel veelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was alleen weinig live aan, alleen voor de bewoners
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zoals vroeger met Bridget, dat was een echte liveshow
Voor mij ook het laatstequote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ja en was ook leuk cossen. Nu flopshow gevolgd door streamlocksquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
De zaterdagavond feestjes waren top vorig jaar
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:46 schreef suzi1 het volgende:
cos kan het ook maken en breken
vorig jaar was bb echt niet (veel) beter
Eensquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:46 schreef suzi1 het volgende:
cos kan het ook maken en breken
vorig jaar was bb echt niet (veel) beter
Ja maar ze hebben niet geluisterdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:50 schreef suzi1 het volgende:
dat werd ook gwn erin geduwt door bb, dat jill en thomas een stel moest worden.
Iedereen maar dingen eisen van BB maar luisteren ho maarquote:
Werk ze.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ben er vandoor tot vanmiddag (werken)
Of er weer een big brother komt vraag ik mij af.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:56 schreef Lillfex het volgende:
Het meeste dat ik ga missen is dit forum maar komt er weer een BB ga ik zeker kijken want vind het hier altijd super.
ik denk een all star seizoenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:56 schreef engine het volgende:
[..]
Of er weer een big brother komt vraag ik mij af.
Mag ook een andere RLS zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:56 schreef engine het volgende:
[..]
Of er weer een big brother komt vraag ik mij af.
Dat vind ik zo'n waardeloos idee. Die lui zijn allemaal zo oud nu. Ik kijk liever naar jeugd.quote:
Er zal vast wel ooit ergens weer iets komen jaquote:
nee geen uto erinquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:00 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja leuk, met Theo, Kitty, Jerrol, Billy (utopia) en onze Vanessa
combi van vorig jaar en dit jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n waardeloos idee. Die lui zijn allemaal zo oud nu. Ik kijk liever naar jeugd.
leeft Vanflessa nog wel dan??quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:01 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Kitty en Vanessa vechten om de keuken.
Wil ik wel zien hoor
Meh liever gewoon een nieuwe groep. Zo bijzonder waren deze mensen nu ook weer niet.quote:
Beter dan niets tochquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:01 schreef engine het volgende:
[..]
Meh liever gewoon een nieuwe groep. Zo bijzonder waren deze mensen nu ook weer niet.
noem de laatste RLS waar wel bijzondere mensen in zatenquote:
Mich wil dat graag.quote:
Hahaha De gouden kooi daar kon ik uren naar kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
noem de laatste RLS waar wel bijzondere mensen in zaten
Wint Vannes.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:01 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Kitty en Vanessa vechten om de keuken.
Wil ik wel zien hoor
weet ikquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:05 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die was toen pas 38 of zo, zag er uit als 50
Mag hopen van niet.quote:
god help onsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag hopen van niet.
Mich en Tobi samen bijv.
dat is niet te hachelenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag hopen van niet.
Mich en Tobi samen bijv.
quote:
Dat bedoel ik.quote:
Ik ook, vond het in het begin niets, maar ook hij moet er ff inkomenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:08 schreef zodeju het volgende:
Goedemorgen,
Ik moest erg aan de stem wennen maar had leuke humor.....
grace doet of de bijbel het boek met 1000 antwoorden isquote:
Ik kan ook een bijbel openslaan op een willekeurige pagina.quote:
Ik niet, heb geen bijbel, ik maak mijn eigen keuzesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan ook een bijbel openslaan op een willekeurige pagina.
Ze komen achter de schermen nog veel bij elkaar, en ik geloof dat Sercan een kennis/vriend van Liese was. Ook zijn er bijeenkomsten met de familieleden (althans voor corona) waarbij de familie ook nog met de andere familieleden kennis kan maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het zo raar, die lui allemaal met elkaar uit eten, bewoners van vorig jaar en dit jaar, alsof ze de beste maatjes zijn en elkaar al jaren kennen. Sercan die er altijd bij zit en een paar dagen bewoner was.
Omdat ze vaak naar Liese in Belgie gaan en Sercan is bevriend met Liese.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het zo raar, die lui allemaal met elkaar uit eten, bewoners van vorig jaar en dit jaar, alsof ze de beste maatjes zijn en elkaar al jaren kennen. Sercan die er altijd bij zit en een paar dagen bewoner was.
Gm Dot,laatste loodjes en dan bye bye bewoners en FOKquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Kristof is zijn kaarten van de muur aan het hale.
Salar komt binnen en zegt dat hij niet meer kan
Hey Lonnequote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Gm Dot,laatste loodjes en dan bye bye bewoners en FOK
Die komt hopelijk niet (sorry Freaky)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lonne![]()
Er is niet veel meer te beleven op de streams helaas.
Jammer dat ze het zo lang doortrekken.
Van mij hadden ze er woensdag wel een eind aan mogen breien![]()
Gaan we je weer zien bij een volgende RLS?
Op deze manier is het ook niet leuk. Maar ik vermoed dat het nooit meer zo gaat worden dan het was.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die komt hopelijk niet (sorry Freaky)
Je hoéft natuurlijk niet te kijken als er volgend jaar gewoon weer 1 komt. Maar ik weet zeker dat je er dan ook weer bij bent....quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die komt hopelijk niet (sorry Freaky)
Ik begrijp het wel, ook wij wachten of er nog iets gaat komen, het is voor ons saai, maar zij hebben de spanning er ook nog eens bij. Ze vervelen zich kapotquote:
Jij weetquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je hoéft natuurlijk niet te kijken als er volgend jaar gewoon weer 1 komt. Maar ik weet zeker dat je er dan ook weer bij bent....En dat geld ook voor alle andere naysayers en doubters.
Ik heb vorige jaar niet gekekenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je hoéft natuurlijk niet te kijken als er volgend jaar gewoon weer 1 komt. Maar ik weet zeker dat je er dan ook weer bij bent....En dat geld ook voor alle andere naysayers en doubters.
Ja, inderdaad. En het wachten op iets belangrijks erop of er onder en hoe gaat het duurt twee keer zolang.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, ook wij wachten of er nog iets gaat komen, het is voor ons saai, maar zij hebben de spanning er ook nog eens bij. Ze vervelen zich kapot
Ik ben er wel hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mogen ze al naar buiten dan??quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat ze de hottub niet induiken. Hebben ze wat te doen. Hij moest ook schoongemaakt worden begreep ik, nou, let's go.
schoonmaken zijn ze misschien even mee bezig, maar gewoon in de hottub gaan zitten ?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat ze de hottub niet induiken. Hebben ze wat te doen. Hij moest ook schoongemaakt worden begreep ik, nou, let's go.
veel vakanties gepland volgend jaar ?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor.![]()
Mss wel weer met tussenpozen.
Hangt er van af Verida.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
veel vakanties gepland volgend jaar ?
ik heb BB Aussi gevolgdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:30 schreef zodeju het volgende:
Volgende keer heb ik wel wat eisen voor mezelf gesteld.
Geen bekende personen op media gebied met tig volgers.
Geen vanaf begin bekende finale van 2 belgen en 2nederlanders met elk een vrouw en man.
Ander ga/mag ik niet meer kijken van mijzelf.
Gewoon de tvuitzendingen dan laat ik me daar mee besodemieteren.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:30 schreef zodeju het volgende:
Geen vanaf begin bekende finale van 2 belgen en 2nederlanders met elk een vrouw en man.
hij staat er niet al te best voor in die FB pollquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:33 schreef Jockari het volgende:
Ziezo. Wordt hij hopelijk toch nog tweede vòòr Grace
[ afbeelding ]
De polls geven een ander beeld helaas.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:33 schreef Jockari het volgende:
Ziezo. Wordt hij hopelijk toch nog tweede vòòr Grace
[ afbeelding ]
Ik heb in dit topic al eens aangegeven hoe het volgend jaar beter kan. Al weer een tijdje terug geschreven maar geld nog wel steeds met misschien nog wat aanvullingen te maken die er in de loop van de weken zijn bijgekomen. BB / Voorlopige balans na 13 dagen Big Brotherquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:30 schreef zodeju het volgende:
Ik vond vorig jaar de 24 uurs opdrachten leuk. Miste echt wel leuke streams in de late uurtjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic al eens aangegeven hoe het volgend jaar beter kan. Al weer een tijdje terug geschreven maar geld nog wel steeds met misschien nog wat aanvullingen te maken die er in de loop van de weken zijn bijgekomen. BB / Voorlopige balans na 13 dagen Big Brother
of de FEBO heeft weer een keihard lopen sturenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gisteren tijdens die filmpjes zei Nouchine dat ze Grace de winst gunde. Op insta laat ze weten op Salar te stemmen en roept op om op hem te stemmen. Zit me af te vragen of Dago haar wakker gemaakt heeft v.w.b. Grace. Hoezo zou ze ineens veranderd zijn?
Vond het jammer dat ze al zo van te voren de bewoners hebben laten zien hoe de oud bewoners zouden stemmen. En erg sneu voor Kristof.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De polls geven een ander beeld helaas.
Ja, dat is niet zo moeilijk. Laat maar weer eens een vuurtje brandend 24 uur. Het zijn simpele en basic BB opdrachten die er wel bij horen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar de 24 uurs opdrachten leuk. Miste echt wel leuke streams in de late uurtjes
goede sturing weer van de FEBOquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond het jammer dat ze al zo van te voren de bewoners hebben laten zien hoe de oud bewoners zouden stemmen. En erg sneu voor Kristof.
Maar misschien ook voor buitenstaanders die misschien twijfelde nu denken, zie daarbinnen mochten ze hem ook niet.
Ik had nooit gedacht dat ze echt voor Grace zou gaan Salar was haar maatje door dik en dunquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gisteren tijdens die filmpjes zei Nouchine dat ze Grace de winst gunde. Op insta laat ze weten op Salar te stemmen en roept op om op hem te stemmen. Zit me af te vragen of Dago haar wakker gemaakt heeft v.w.b. Grace. Hoezo zou ze ineens veranderd zijn?
Eens, vind het een sympathieke knul en hij neemt het ook nog eens heel sportief op. Vind het echt sneu, maar stemmen op hem heeft geen enkele zin ben ik bangquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond het jammer dat ze al zo van te voren de bewoners hebben laten zien hoe de oud bewoners zouden stemmen. En erg sneu voor Kristof.
Maar misschien ook voor buitenstaanders die misschien twijfelde nu denken, zie daarbinnen mochten ze hem ook niet.
en toch gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, vind het een sympathieke knul en hij neemt het ook nog eens heel sportief op. Vind het echt sneu, maar stemmen op hem heeft geen enkele zin ben ik bang
De vriendschap van Grace voor velen was fake, alleen om geen stemmen te krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat ze echt voor Grace zou gaan Salar was haar maatje door dik en dun
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine was niet het grootste licht zullen we maar zeggen.
Jammer ik gunde hem wel de tweede plaatsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij staat er niet al te best voor in die FB poll
maar op FB zitten ook de meeste kristof haters
En toch zonder haar gegil, denk ik dat ze wel een lieve meid is, als ik haar in de dagboekkamer zag, dan zag je een ander meisje en toen ze Salar vertelde over haar werk en het hem voordeed, vertelde dat ze haar werk en de mensen miste. Ik vond haar vaak leuk, maar kon me ook vaak aan haar ergerenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine was niet het grootste licht zullen we maar zeggen.
Gunnen is wat anders dan stemmen heeft ze misschien gedacht maar is dom van haar want je hebt ook mensen die alleen naar tv kijken en die kunnen nu anders gaan stemmenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
of de FEBO heeft weer een keihard lopen sturen
Wel een Jessie en een Merel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb BB Aussi gevolgd
maar je mist zoveel met alleen de uitzending op tv
je krijgt totaal geen diepgang in de personen
dus
mocht er weer een RLS komen
dan hoop ik op een Utopia
vanaf niks beginnen
met mensen die daadwerkelijk wat kunnen
en geen Adriaan die doet alsof hij alles weet
of een Rien
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace ligt buiten met de aap in haar armen een banaan te eten. 35 jaar met een plastic aap in je armen. En daar stemmen mensen op, dan heb ik het nog niet eens over de rest van haar vreemde gedrag
En dat Bro, ook zo erg.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Dat gemaat wordt je ook gek van elke keer.
Dat sportief opnemen en erg sterk staan ben ik mee eens....ondanks ik Tobi leuker vindt weet ik bijna zeker dat hij daarvan totaal van slag zou zijn en het zich heel erg zou aantrekken. En de meeste denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, vind het een sympathieke knul en hij neemt het ook nog eens heel sportief op. Vind het echt sneu, maar stemmen op hem heeft geen enkele zin ben ik bang
Vindt het allemaal niet leuk. Je hoeft toch niet als je een gesprek hebt dat achter elke zin te zeggen. Diegene weet wel dat je het tegen hem hebt. Het is hetzelfde als je steeds zijn naam erachter zegt.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace ligt buiten met de aap in haar armen een banaan te eten. 35 jaar met een plastic aap in je armen. En daar stemmen mensen op, dan heb ik het nog niet eens over de rest van haar vreemde gedrag
Dududududuuuhquote:
duidelijk Zodejuquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het allemaal niet leuk. Je hoeft toch niet als je een gesprek hebt dat achter elke zin te zeggen. Diegene weet wel dat je het tegen hem hebt. Het is hetzelfde als je steeds zijn naam erachter zegt.
weet ik ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou weer voor taaltje?
maroc?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Suziaansquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |