Veel erger dan het gekrijs van Grace kan het niet zijn tochquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:53 schreef greysbones het volgende:
Die beesten gaan een hartverzakking krijgen als de liveshow op die pakeerplaats is
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:05 schreef engine het volgende:
[..]
Veel erger dan het gekrijs van Grace kan het niet zijn toch
Ja niet te vatten he, ze lagen er geloof ik om 21 uur al in gisteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:05 schreef just me het volgende:
goeiemorgen!
Dat de bewoners zolang kunnen slapen terwijl ze de hele dag niets te doen hebben, knap!
Ze moeten zich toch ook lamlendig voelen omdat er niets te doen is.
Ja en grace weer krijsenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Zo, de lampen gaan aan een muziekje klinkt door het BB huis
Ja echt he, met de schreeuwmuilquote:
Mogge ,ja vreselijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tyfus Grace hou je aso smoel![]()
Goedemorgen Cos
Ik heb bij Grace iedere keer het gevoel: Die is lid van de Mocro Mafiaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
Wat een![]()
![]()
![]()
Ben je dan ook als je zo moet schreeuwen
Oh ik vind Salar ook een leuke vent hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:22 schreef suzi1 het volgende:
poezewoes, je mist denk nogal wat replies waarin er steeds over salar zijn manier van eten wordt gevallen. en de rest heb ik express verdrongen. mijn salar <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |